تاریخ انتشار: 07 مهر 1403 |
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی ردمی نوت 14 5G معرفی شد.

شیائومی از گوشی ردمی نوت 14 5G رونمایی کرد. این گوشی صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح تصویر Full HD+ دارد که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. صفحه نمایشی که تا ۲۱۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. باید بگوییم که صفحه نمایش با یک لایه محافظ گوریلا گلس محافظت می‌شود.

Redmi Note 14 5G2 jpg

گوشی ردمی نوت 14 5G به تراشه دایمنسیتی ۷۰۲۵ اولترا مجهز شده و در مدلی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

Redmi Note 14 5G2 jpg

در پشت این گوشی دو دوربین دیده می‌شود. یک  دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲مگاپیکسلی ماکرو. دوربین سلفی این گوشی هم ۱۶ مگاپیکسلی است.

گوشی ردمی نوت ۱۴ با هایپر او اس راهی بازار می‌شود. این گوشی باتری ۵۱۱۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند.

Redmi Note 14 5G3 jpg

قیمت ردمی نوت 14 5G

قیمت مدل پایه این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۱۷۰ دلار خواهد بود. مدل دیگر این گوشی ۲۴۶ دلار قیمت دارد.

آپدیت ۳ مهر ماه ۱۴۰۳

Redmi 14 Pro 1 jpg

مشخصات گوشی ردمی 14 پرو رسما فاش شد. این گوشی به تراشه اسنپ دراگون 7s نسل ۳ مجهز شده و در مدل هایی با ۸ و ۱۲ و ۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارهی بازار می‌شود. این گوشی صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED دارد که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و وضوح تصویر آن هم ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل خواهد بود. صفحه نمایش تا ۲۵۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. این گوشی باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند.

Redmi 14 Pro jpg

در پشت این گوشی دوربین ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق یا ماکرو هم دارد. دوربین سلفی هم ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی از گواهی IP68 استفاده می کند.

 

آپدیت ۶ شهریور ماه ۱۴۰۳

گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو 5G با اسم رمز Amethyst شناخته می‌شود. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 7s Gen 3 مجهز شده است. گوشی ردمی نوت 14 5G هم با شماره مدل 24094RAD4F شناخته می‌شود. این گوشی از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند.

آپدیت ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۳

عکس ردمی نوت ۱۴ پرو

امروز اولین تصویر از گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو منتشر شد. تصویری که نشان می‌دهد این گوشی یک ماژول دوربین پشت نسبتا گرد در پشت خودش دارد. انتظار می‌رود که ردمی نوت ۱۴ پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده باشد. همچنین دو دوربین دیگر هم دارد.

آپدیت ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۳

امروز گوشی ردمی نوت ۱۴ در سازمان BIS هند دیده شد. احتمالا به زمان معرفی این گوشی هوشمند چیزی باقی نمانده است.

گوشی ردمی نوت ۱۴ و ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس به ترتیب به تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۳ و دایمنسیتی ۷۳۵۰ مجهز شده‌اند. این دو گوشی صفحه نمایش OLED خمیده با وضوح تصویر 1.5K دارند.

ردمی نوت 14 در چهار مدل راهی بازار می‌شود

آپدیت ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۳

گزارش‌های جدید میگویند که سری ردمی نوت ۱۴ شیائومی در سه مدل با شماره مدل‌های 24115RA8EC و 24094RAD4C و 24094RAD4C شناخته میشوند. امروز سازمان 3C چین یک گوشی دیگر را هم با شماره مدل 24090RA29C را هم تایید کرد.

نوت ۱۴

همچنین مشخص شده که مدل 24090RA29C با یک شارژر MDY-17-EE راهی بازار می‌شود.  گفته شده سری ردمی نوت ۱۴ شارژر ۴۵ وات خواهند داشت.

حتمالا گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۴ در شهریور ماه راهی بازار می‌شوند.

گفته شده دو کگوشی ردمی نوت 14 پرو و ردمی نوت 14 پرو پلاس به تراشه دایمنسیتی ۷۳۵۰ مجهز شده اند. هر دو گوشی احتمالا دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارند و از صفحه نمایش OLED خمیده استفاده می‌کنند.

مشخصات ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس

آپدیت ۸ مرداد ماه ۱۴۰۳

شایعات می‌گویند که این گوشی از صفحه نمایشی با وضوح تصویر 1.5K بهره می‌برد. فریم این گوشی پلاستیکی است و حسگر تشخیص اثر انگشت  هم دارد. صفحه نمایش این گوشی OLED خمیده خواهد بود. دوربین اصلی هم از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

Realme 13 Pro Series and Redmi Note 14 Pro Series Design Leak

برخی شایعات می‌گویند که گوشی ردمی نوت 14+ به تراشه دایمنسیتی ۷۳۵۰ مجهز می‌شود.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *