تاریخ انتشار: 29 مهر 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپل از آیپد مینی ۲۰۲۴ رونمایی کرد. مهمترین ویژگی آیپد مینی ۲۰۲۴ این است که با تراشه A17 پرو کار می‌کند. تراشه‌ای که قبلا روی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس قرار گرفته بود. این تبلت از هوش مصنوعی هم پشتیبانی خواهد کرد.

آیپد مینی ۲۰۲۴ به ۸ گیگابایت رم مجهز شده است. در نتایج گیک‌بنچ مشخص شد که آیپد مینی ۲۰۲۴ به ۸ گیگابایت رم مجهز شده است. این تبلت در تست تک هسته‌ای امتیاز ۲۸۱۷ و در تست چند هسته‌ای هم امتیاز ۶۹۸۲ را کسب کرده بود.

مدل پایه آیپد مینی ۲۰۲۴ از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. این محصول از وای-فای 6E و بلوتوث ۵.۳ و پورت USB-C مدل 3.1 Gen 2 استفاده می‌کند. تبلت جدید اپل از اپل پنسل هم پشتیبانی خواهد کرد.

ipadmini 2024 jpg

براساس اطلاعات منتشر شده آیپد مینی ۲۰۲۴ در رنگ‌های بنقش و سفید و آبی و خاکستری راهی بازار خواهد شد.

آیپد مینی جدید از صفحه نمایش ۸.۳ اینچی رتینا استفاده می‌کند. صفحه نمایشی با پنل IPS LCD که وضوح تصویر ان ۱۴۸۸ در ۲۲۶۶ پیکسل خواهد بود. نرخ نوسازی صفحه نمایش هم ۶۰ هرتز است. اپل برای این محصول از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده است.

ipadmini 20240colors jpg

اپل ادعا کرده که باتری آیپد مینی ۲۰۲۴ تا ۱۰ ساعت برای وب گردی و تماشای ویدیو مناسب خواهد بود؛ البته در حالت وای-فای. گفته شده داخل بسته بندی این محصول شارژر ۲۰ وات هم قرار دارد.

قیمت آیپد مینی ۲۰۲۴

مدل پایه آیپد مینی ۲۰۲۴ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و وای-فای با قیمت ۵۰۰ دلار راهی بازار می‌شود. مدل LTE هم با قیمت ۶۴۹ دلار راهی بازار می‌شود.

 

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *