تاریخ انتشار: 17 شهریور 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ از گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ رونمایی کرد. محصولی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند و صفحه نمایش OLED با کیفیتی دارد. برای خرید لپ تاپ به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

مشخصات گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰

گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ به تراشه Series 2 Intel Core Ultra مجهز شده و گفته شده که در آینده مدلی با پردازنده اسنپدراگون هم خواهد داشت. استفاده از پردازنده Series 2 Intel Core Ultra باعث شده که این محصول از ۴۷ ترافلاپس قدرت پردازشی NPU برخودار باشد. این قدرت برای اجرای فعالیت‌های هوش مصنوعی Copilot مناسب خواهد بود.

گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰

گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ از صفحه نمایش ۱۶ اینچی OLED لمسی با پشتیبانی از قلم S Pen استفاده می‌کند. همچنین صفحه نمایش این محصول تا ۳۶۰ درجه قاب چرخش است و می‌تواند نقش یک تبلت را هم ایفا کند. وضوح صفحه نمایش این محصول ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل خواهد بود و نرخ نوسازی صفحه نمایش هم ۱۲۰ هرتز است.

Galaxy Book 5 Pro 360 2 jpg

این لپ تاپ ۱.۶۹ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن ۱۲.۸ میلی‌متر است. باتری ۷۶ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات هم از دیگر ویژگی های آن به شمار می‌رود.

Galaxy Book 5 Pro 360 4 jpg

برای گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ از ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X استفاده شده و در مدل هایی با ۵۱۲ و ۱ ترابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

برای این محصول از یک خروجی HDMI 2.1 و دو عدد پورت تاندربولت، یک عدد پورت USB-A 3.2 و پورت هدفون استفاده شده است. این لپ تاپ سامسونگ از وای-فای ۷  و بلوتوث ۵.۴ پشتیبانی می‌کند.

گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ با ویندوز ۱۱ راهی بازار می‌شود و از هوش مصنوعی و ویژگی Circle to Search و Chat Assist و Live Translate و Transcript Assist بهره م‌برد.

قیمت گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰

این محصول با قیمت پایه ۱۷۰۰ یورو راهی بازار می‌شود.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *