تاریخ انتشار: 01 خرداد 1403 |
زمان مطالعه: 6 دقیقه

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی‌های کامپیوتری، آمدن نسخه‌های جدید از بازی‌های استراتژیک بوده است. این سبک بازی‌ها معمولاً طرفداران خاص خود را داشته‌ است. به این شکل که هر ساله از لحاظ کیفیت بهتر شده است. در این مطلب به بهترین بازی های استراتژیک برای کامپیوتر ۲۰۲۴ می‌پردازیم.

بهترین بازی های استراتژیک برای کامپیوتر ۲۰۲۴


 

بازی Homeworld 3

بازی Homeworld 3

با بازی Homeworld 3 شروع می‌کنیم، یک بازی استراتژیک فضایی که توسط استودیوی Blackbird Interactive توسعه داده شده و به عنوان سومین نسخه از بازی‌های Homeworld منتشر شده است. یکی از جذابیت‌های اصلی این بازی محیط سه‌بعدی و اتفاقاتی است که در فضا رخ می‌دهد. شنا باید ارتش فضایی خود را بسازید و به کمک آن منابعی را بدست آورید. این بازی یکی از بهترین محصولاتی است که در دسته بهترین بازی های استراتژیک برای کامپیوتر 2024 قرار می‌گیرد.

بازی Capes

capes game

بدون شک یکی از بهترین بازی‌هایی که در سال 2024 منتشر شده است Capes خواهد بود. در این بازی تیم خود را برای ماموریت‌های مختلف می‌سازید. هر کدام از ابرقرمان‌ها ویژگی‌های خاص خود را در این بازی خواهند داشت. شما می‌توانید حداقل 4 قهرمان را برای اجرای ماموریت خود انتخاب کنید.این بازی یکی از بهترین بازی‌های سرگرم کننده داستانی است که توسط کمپانی Spitfire Interactive توسعه داده می‌شود.

QubiQuest: Castle Craft

QubiQuest: Castle Craft

QubiQuest: Castle Craft یک بازی استراتژیک آنلاین است که با ترکیب عناصر مختلف و ساخت قلعه و استفاده از استراتژی‌های مختلف کاربر بازی را به دنیایی هیجان‌انگیز می‌کشاند. در این بازی، شما به عنوان یک حاکم قلعه، مسئولیت ساخت، ارتقاء و دفاع از قلعه خود را دارید. با استفاده از منابع مختلف مانند چوب، سنگ و طلا، قلعه خود را به تدریج گسترش داده و نیروهای متنوعی را تشکیل می‌دهید تا در مقابل حملات دشمنان مقاومت کنید. همچنین می‌توانید در جنگ‌های استراتژیک شرکت کنید تا یک تجربه بی‌نظیر را داشته باشید. این بازی در بین بهترین بازی های استراتژیک برای کامپیوتر ۲۰۲۴، طرفداران بسیار زیادی خواهد داشت.

بازی Millennia

بازی Millennia

یکی دیگر از بهترین بازی های استراتژیک برای کامپیوتر ۲۰۲۴ را به شما معرفی می‌کنیم. Millennia یک بازی فوق‌العاده برای مخاطبان بازی استراتژیک است. در این بازی شما به عنوان امپراتور وظیفه دارید سرزمین خود را بسازید. شما باید با هوش و استراتژی، کارهایی مانند: ساخت شهر، مدیریت منابع مختلف، اکتشافات، تجارت و حتی جنگ را انجام دهید. در این بازی مهارت استراتژی شما نقش بسیار مهمی در کیفیت و عملکردتان در بازی خواهد داشت.

بازی Zoria Age of Shattering

بازی Zoria Age of Shattering

Zoria Age of Shattering یکی از بهترین مواردی است که در مطلب بهترین بازی های استراتژیک برای کامپیوتر ۲۰۲۴ به آن خواهیم پرداخت. این بازی شما را وارد دنیایی رمزآلود و فانتزی می‌کند. در این بازی حماسی شما باید در مقابل تاریکی بایستید و خورشید را به Zoria بازگردانید. در این بازی شخصیت‌هایی وجود دارند که قطعاً برای شما بسیار جذاب خواهند بود. یکی از جذابیت‌های خوب این بازی موسیقی متن آن است.

بازی The Constructors

بازی The Constructors

The Constructors یک بازی استراتژیک جذاب است که به شما این امکان را می‌دهد تا به عنوان یک مهندس و سازنده، شهرها و ساختمان‌های بزرگ را ایجاد کنید و آنها را مدیریت کنید. این بازی هم در لیست بهترین بازی های استراتژیک برای کامپیوتر ۲۰۲۴ قرار می‌گیرد. در این بازی، شما مسئول مدیریت یک شرکت ساختمانی بزرگ هستید و باید پروژه‌های مختلفی را انجام دهید.

این شامل ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و حتی زیرساخت‌های شهری می‌شود. با استفاده از منابع مختلف و با برنامه‌ریزی دقیق، شما باید پروژه‌ها را به طور هوشمند انجام دهید تا به سودآوری بیشتری برسید و شرکت خود را گسترش دهید. همچنین در رقابت با سایر شرکت‌ها، باید استراتژی‌های خود را به‌روزرسانی کنید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

بازی Broken Arrow

بازی Broken Arrow

این بازی هم یکی از بهترین بازی های استراتژیک برای کامپیوتر ۲۰۲۴ محسوب می‌شود در این بازی از طریق دریا، زمین و هوا باید جنگ را اداره کنید. به تقویت نیروزهای خود بپردازید و تاکتیک مناسبی برای حمله داشته باشید. هر چقدر نیروهای خود را بیشتر تقویت کنید احتمال پیروزی در جنگ هم افزایش خواهد داشت.

بازی War Hospital

بازی War Hospital

یک بازی استراتژیک که در آن درگیری وجود ندارد. بله War Hospital بازی بسیار جذابی است که در آن مسئول مدیریت یک بیمارستان در منطقه جنگی را بر عهده دارید. وظیفه شما ارائه کمک‌های پزشکی برای زخمی‌هایی است که در جنگ جهانی اول برای کشور بریتانیا جنگیده‌اند. این بازی یکی از بهترین بازی های استراتژیک برای کامپیوتر ۲۰۲۴ است که هر کاربری را جذب خود خواهد کرد.

بازی Manor Lords

بازی Manor Lords

Manor Lords یک بازی استراتژیک است که تجربه زندگی در قرون وسطی را ارائه می‌دهد. این بازی هم در لیست بهترین بازی های استراتژیک برای کامپیوتر ۲۰۲۴ قرار می‌گیرد. در Manor Lords شهرسازی بسیار دقیقی از هنر و معماری قرن 14 نمایش نمایش داده شده. در این بازی شما باید به دنبال پیشرفت هر چه بیشتر شهر خود باشید تا امپراطوری قدرتمندی ایجاد کنید. استفاده صحیح از منابع مختلف موجود باعث می‌شود شهر شما پیشرفت بیشتری داشته باشد. تولید خوب و استفاده از نیروی نظامی به‌صورت صحیح، کمک زیادی به پیشرفت شهر شما خواهد کرد.

بازی Age of EMPIRES

بازی Age of EMPIRES

به سراغ یکی از معروف‌ترین بازی‌های استراتژیک خواهیم رفت. این بازی یکی از محبوب‌ترین موارد در لیست بهترین بازی های استراتژیک برای کامپیوتر ۲۰۲۴ خواهد بود. این بازی استراتژیک با جزییات دقیقی شما را به عمق تاریخ خواهد برد. شما به عنوان یک امپراتوری یا تمدن بزرگ، باید به توسعه و پیشرفت آن بپردازید. با استفاده از منابع مختلف از جمله غذا، چوب، سنگ و طلا باید شهرها و ارتش‌ خود را بسازید و نیروهایی را برای حفاظت از امپراتوری خود شکل دهید. در این بازی جنگ‌های استراتژیک و مبارزاتی بین تمدن‌های مختلف شکل می‌گیرد.

سخن آخر

بازی‌های استراتژیک با گذشت زمان کیفیت گرافیکی بسیار بهتری داشته‌اند و به همین دلیل کاربران زیادی را جذب خود کرده‌اند. برای اجرای روان و باکیفیت این بازی‌ها به یک کامپیوتر یا لپ تاپ مناسب هم نیاز دارید. برای خرید لپ تاپ گیمینگ می‌توانید از طریق فروشگاه پلازا دیجیتال اقدام کنید. در این مطلب به بهترین بازی های استراتژیک برای کامپیوتر ۲۰۲۴ پرداختیم. هر بازی ویژگی‌های خاص خود را دارد و برای سلیقه خاصی ساخته شده است. بعضی بازی‌ها هم از قبل برای اندورید و IOS ساخته شده و حالا شاهد آمدن ورژن جدید برای کامپیوتر خواهیم بود. برای شما کدام بازی محبوبیت بیشتری دارد؟

سوالات متداول

آیا نسخه کامپیوتر بازی Clash of Clans با گرافیک متفاوتی ارائه می‌شود؟

احتمالاً در نسخه کامپیوتر شاهد تفاوت‌های بسیار زیادی در کیفیت گرافیکی این بازی خواهیم بود.

داستان بازی Broken Arrow برای چه زمان تاریخی است؟

داستان این بازی شبیه به دوره جنگ جهانی ساخته شده است و جزییاتی شبیه به این دوره را ارائه کرده است.

آبتین کمالی

عصر آگاهی، زمانی است که دانش و اطلاعات، چون بارانی بی‌انتها، زمین خشک واقعیت را به گلستانی از امکانات و توسعه تبدیل می‌کند.

6 دیدگاه

رامین ایرانفر

در تعجبم که در این لیست بازی محبوب company of heroes نیست،شاید نویسنده با این بازی خصومت شخصی دارد

    مجید نوردوست

    بازی زیاد است و جا میفته 🙂

ایرانم

هرچه قدر هم بازی بیاد هیچ بازی استراتژیکی به بازی جنگ صلیبی نمیشه و نخواهد شد
همه اینا کشکن
با احترام ❤️🙏

من

هنوزم جنگهای صلیبی رو دوست دارم
و IGI

فراموشی

پس مرد حسابی رد آلرت چی شد؟؟

    مجید نوردوست

    یکمی قدیمی شده، اما همچنان خوبه به نظرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *