تاریخ انتشار: 23 اسفند 1402 |
زمان مطالعه: 9 دقیقه

هدست گیمینگ یکی از بهترین تجهیزات گیمینگی است که حتماً باید هنگام بازی از آن استفاده کنید. تاثیری که صدای خوب می‌تواند بر تجربه گیمینگ شما داشته باشد قابل چشم‌پوشی نیست. یک هدست گیمینک باکیفیت شما را وارد دنیایی می‌کند که شبیه هیچ چیز دیگری نیست.

در این مقاله از پلازا دیجیتال قصد داریم به بررسی تعدادی از بهترین هدست‌های گیمینگ بپردازیم. این هدست‌ها از میان ده‌ها هدستی که توسط تیم‌های سخت‌افزاری متخصص آزمایش شده‌اند انتخاب شده‌اند. پس اگر قصد دارید بیشتر با این تجهیزات جانبی و قابلیت‌های آنها آشنا شوید، همراه ما باشید.

best gamming headsets 1

معرفی بهترین هدست‌های گیمینگ جهان

HyperX Cloud Alpha

بهترین هدست گیمینگ سیمی جهان

بدون شک می‌توان گفت بهترین هدست بازی در سال 2024 HyperX Cloud Alpha است. با اینکه هدست گیمینگ BlackShark V2 ریزر قبلاً می‌توانست کلود آلفا را از سلطنت خلع کند، دیگر به راحتی یافت نمی‌شود. اما Cloud Alpha راحت‌تر پیدا می‌شود و قیمت خوبی هم دارد.

ویژگی خاص هدست گیمینگ Cloud Alpha صدای آن است. هنگام جستجو برای یک هدست گیمینگ، خیلی پیش می‌آید که حواستان پرت ویژگی‌های اضافی که در مجموع اهمیت زیادی ندارند، شود. اما این در مورد Cloud Alpha صدق نمی‌کند. این هدست صدای فوق‌العاده‌ای دارد که نسبت به قیمتش کاملاً می‌ارزد.

HyperX Cloud Alpha

ویژگی‌های HyperX Cloud Alpha

  • اتصال بی‌سیم: ندارد
  • درایورها: نئودیمیم دو محفظه 50 میلی متری
  • قابلیت اتصال: جک 3.5 میلی متری
  • پاسخ فرکانسی: 13 هرتز – 27000 هرتز
  • با میکروفون حذف نویز قابل جدا شدن و کنترل‌های کابلی درون خطی

چرا بخریم؟

  • راحت است
  • صدای فوق‌العاده‌ای دارد
  • ارزش بالایی نسبت به قیمتش دارد

HyperX به لطف استفاده از طراحی دو محفظه‌ای در Cloud Alpha به چنین کیفیت صوتی چشمگیری دست می‌یابد. درایور هر گوشی به دو محفظه تقسیم می‌شود که به طور موثری اعوجاج را کاهش داده و در عوض دقت را به حداکثر می‌رساند.

توانایی ارائه صدای واضح و لذت بخش ویژگی دیگری است که Cloud Alpha را از بقیه متمایز می‌کند. هدست BlackShark V2 Razer نیز در این زمینه بسیار توانمند است اگر بتوانید آن را با قیمت مناسب پیدا کنید.

نکات HyperX Cloud Alpha

Cloud Alpha یک هدست گیمینگ واقعاً منحصربه‌فرد است. گوش‌بند و هدبند پددار شده برای استفاده طولانی مدت راحت هستند و ما از این هدست به‌ صورت روزانه استفاده کرده‌ایم و هرگز با مشکل خاصی مواجه نشده‌ایم.

این هدست مدتهاست که در بازار موجود است، اما ناامید نشوید! HyperX با Cloud Alpha خیلی خوب عمل کرده؛ آنقدر که نیازی به تغییر ندارد. این هدست با قیمت مناسب خود، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در سال 2024 است.

Corsair HS55 Stereo

بهترین هدست گیمینگ مقرون‌به‌صرفه

Corsair HS55 بهترین هدست گیمینگ مقرون‌به‌صرفه است که صدای باکیفیت، میکروفون خوب و کیفیت ساخت مناسبی هم دارد. کمتر می‌توانید چنین هدستی را پیدا کنید که با چنین قیمتی این همه قابلیت هم داشته باشد.

Corsair HS55 Stereo

هدست HS55 بسیار راحت‌تر از مدل‌های اقتصادی قدیمی‌تر Corsair است. گوشی‌های مخملی در HS55 در مقایسه با فوم سفت و ثابت HS50 عالی هستند. HS55 همچنین سبک‌تر است و وزنی حدود 284 گرم دارد، که تأثیر زیادی بر راحتی در استفاده طولانی مدت می‌گذارد. البته ممکن است در روزهای گرم به دلیل چرمی که با آن پوشانده شده کمی عرق کنند، اما این یک عیب بسیار رایج در میان هدست‌های گیمینگ در این رنج قیمت است.

ویژگی‌های Corsair HS55 Stereo

  • اتصال بی‌سیم: ندارد
  • درایورها: 50 میلی متر، آهنرباهای نئودیمیم
  • اتصال: جک 3.5 میلی متری
  • پاسخ فرکانسی: 20 هرتز – 20000 هرتز
  • دارای میکروفون تاشو

چرا بخریم؟

  • کیفیت میکروفون عالی
  • بازوی میکروفون برگردان
  • سبک و راحت
  • ارزش دارد

یکی از ویژگی‌های خوب این هدست، مجهز بودن آن به میکروفون تاشو است. بنابراین خوشحالیم که می‌بینیم یکی از آنها را در HS55 داریم.

صدای میکروفون عالی است و این چیزی است که در اینجا اهمیت دارد. سطح وضوح شگفت انگیزی در این میکروفون وجود دارد، حتی در محدوده‌های پایین‌تر، و این یک ویژگی واقعاً عالی برای یک هدست ارزان قیمت است.

نکات Corsair HS55 Stereo

این هدست، یک هدست سیمی 3.5 میلی متری است، بنابراین یادتان باشد که میکروفون و کیفیت صدا ممکن است تحت تأثیر منفی DAC/amp مادربرد یا هر کارت صوتی/دستگاه خارجی که آن را به آن وصل می‌کنید، قرار گیرد. البته که نباید تفاوت زیادی ایجاد کند؛ حتی ارزان‌ترین مادربردها صدای نسبتاً مناسبی دارند، اما ارزش آن را دارد که برای تنظیم صدای خود فکری کنید.

شما یک هدست راحت‌تر و سبک‌تر نسبت به HS50 دارید و در نهایت از نظر ما ارزش کمی افزایش قیمت را برای این پیشرفت‌ها دارد. با این حال، با ظاهری اندکی پلاستیکی‌تر، HS55 کمی ارزان‌تر از HS50 به نظر می‌رسد. اما خوشبختانه هنوز هم قوی است و به خوبی کار می‌کند.

HyperX Cloud Alpha Wireless

به جرات می‌توان گفت HyperX Cloud Alpha Wireless بهترین هدست بی‌سیم در سراسر جهان است و جای تعجب هم ندارد! این هدست آنقدر قابلیت دارد که توانسته باشد آن را به رقیبی شکست ناپذیر برای سایر همتایانش تبدیل کند.

HyperX Cloud Alpha Wireless

بزرگترین نقطه ضعف این هدست باتری بزرگ آن است. شما می‌خواهید عمر باتری را تا 300 ساعت در حالت بی‌سیم حفظ کنید و در عین حال هدست را نسبتاً سبک و راحت نگه دارید. با این وجود این هدست توانسته به خوبی از پس این وظیفه بربیاید و کارش را به نحو احسن انجام دهد.

ویژگی‌های HyperX Cloud Alpha Wireless

  • قابلیت بی‌سیم: دارد
  • درایورها: دینامیک، 50 میلی متری با آهنرباهای نئودیمیم
  • قابلیت اتصال: دانگل بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز
  • پاسخ فرکانسی: 15-21000 هرتز
  • دارای میکروفون جداشدنی دو جهته

چرا بخریم؟

  • عمر باتری که فقط می‌توان آن را جادوگری دانست!
  • عالی برای گوش دادن به موسیقی
  • صدای دقیق و قدرتمند برای بازی
  • +راحتی زیاد

در کنار عمر بالای باتری، کیفیت صدا هم واقعاً باور نکردنی است. موسیقی شگفت انگیز به نظر می‌رسد و در بازی‌ها هم عملکرد عالی دارد. این هدست‌ها قطعاً یکی از بهترین هدست‌های بازی هستند که برای گوش دادن به موسیقی هم می‌توان استفاده کرد.

نکات HyperX Cloud Alpha Wireless

خط Cloud همیشه به خاطر راحتی مورد توجه قرار می‌گیرد و با وجود باتری سنگین، هنوز هم راحت است. خیلی از افراد تحمل وزن یا فشار زیاد روی سرمشان را ندارند. اما HyperX Cloud Alpha Wireless دارای لایه‌های نرم زیرین است که همراه با گوشی‌های لطیف، تجربه‌ای بسیار دلنشین دارد و از ورود صدای اضافی جلوگیری می‌کند.

متأسفانه، میکروفون این هدفون کاملاً معمولی است و با اینکه برای چت در بازی‌ها عملکرد خوبی دارد، اما در مورد کیفیت صدا بسیار ابتدایی عمل کرده است.

با وجود تمام نکات گفته شده، کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که از هدست گیمینگ بی‌سیم راضی نباشد. قیمت آن بالاست، اما مطابق با مشخصاتش است و مطمئناً هر آنچه را که برای بازی و گوش دادن به موسیقی می‌خواهید، برایتان برآورده می‌کند.

Beyerdynamic DT 900 Pro X

بهترین هدفون گیمینگ موسیقی دوست

همان ویژگی‌هایی که Beyerdynamic DT 900 Pro X را به بهترین هدست رده بالا برای ساعت‌های طولانی موسیقی گوش دادن، میکس و مسترینگ صدا تبدیل می‌کند، برای بازی نیز ایده آل هستند.

Beyerdynamic DT 900 Pro X

هدست بسیار خوش ساخت و راحت است؛ به گونه‌ای که به سختی می‌توان رقیبی برای آن پیدا کرد. پدهای روگوشی آن با راحتی فوق‌العاده‌ای گوش‌های شما را می‌پوشانند! این پدهای مخملی دایره‌ای بزرگ کاملاً روی گوش قرار می‌گیرند و گیمرهای عینکی دیگر هیچ نارضایتی نخواهند داشت.

ویژگی‌های Beyerdynamic DT 900 Pro X

  • قابلیت بی‌سیم: ندارد
  • نوع درایور: 45
  • قابلیت اتصال: آداپتور 3.5 میلی متر و 6.35 میلی متر برای mini-XLR
  • پاسخ فرکانسی: 5-40000 هرتز
  • دارای گوشی‌های مخملی

چرا بخریم؟

  • عملکرد صوتی باور نکردنی
  • فوق‌العاده راحت
  • ساختار زیبا و محکم

Beyerdynamic شامل دو کابل مختلف با طول کابل است. 3 متر و 1.8 متر کوتاه‌تر برای دسته‌های کنسول، نینتندو سوییچ یا سایر دستگاه‌های قابل حمل.

DT 900 Pro X به ‌عنوان یک هدست با پشت باز، ما را با کیفیت صدای بسیار خوب خود شگفت‌زده کرد. درایور STELLAR.45 که در اینجا استفاده شده به گونه‌ای تنظیم شده که به شما بیس خوبی بدهد. از غزل‌های کلاسیک گرفته تا آهنگ‌های هیپ هاپ، همه چیز عالی است!

ما آن را با بازی استثنایی Ghost of Tsushima امتحان کردیم و این هدفون دنیای بازی را به گونه‌ای زنده می‌کند که توصیف آن سخت است.

نکات Beyerdynamic DT 900 Pro X

در بازی‌هایی مانند CoD Warzone و Apex Legends، وضوح چشمگیر و موقعیت صوتی فوق العاده این هدست، تشخیص مکان و فاصله نسبی حریفان را آسان می‌کند. صدای گلوله‌ها واضح است، انفجارها می‌لرزانند و محیط‌ها جان می‌گیرند.

با تمام ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد، ناگفته نماند که اگر اهل تولید محتوا هستید، DT 900 Pro X به شما کمک می‌کند تا دقیق‌ترین صدا را برای مخاطبان خود ایجاد کنید. از آنجایی که بسیاری از ما در حال حاضر به شکلی از خلقت مشغول هستیم، این هدست ایده فوق‌العاده‌ای به نظر می‌آید.

سخن نهایی

در این مطلب به بررسی تعدادی از بهترین هدست‌های گیمینگ موجود در بازار پرداختیم. سپس ویژگی‌ها، خصوصیات، کاربرد و نکات هر یک را به صورت جداگانه بررسی کردیم. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

فروشگاه اینترنتی پلازا دیجیتال آماده ارائه انواع لوازم جانبی کامپیوتر و گوشی موبایل به شما عزیزان می‌باشد. چنانچه قصد خرید انواع هدفون و هدست را دارید، می‌توانید آنها را با قیمت و شرایط استثنایی از وب سایت فروشگاه ما تهیه کنید.

سوالات متداول کاربران

1. گیمرهای حرفه‌ای در سال 2024 از چه هدستی استفاده می‌کنند؟

این روزها بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای از هدست‌های گیمینگی مانند Logitech G Pro X، SteelSeries Arctis Nova Pro، HyperX Cloud II و Razer Blackshark V2 3 استفاده می‌کنند.

2. علاقه مندان حرفه‌ای COD از چه هدستی استفاده می‌کنند؟

برخی از بازیکنان حرفه‌ای Call of Duty معمولاً از هدست‌هایی مانند Corsair Virtuoso RGB Wireless XT، Logitech G Pro X و SteelSeries Arctis Pro 3 استفاده می‌کنند.

مه جبین تیموری

من یک مهندس کامپیوتر و علاقه مند به تقریباً هر چیزی در حوزه تولید محتوا هستم. به تکنولوژی، گجت های جدید و اخبار حوزه اون علاقه دارم و در موردش مطلب می نویسم. از سال 95 در این حوزه فعال هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *