تاریخ انتشار: 02 اردیبهشت 1403 |
زمان مطالعه: 10 دقیقه

ساعت های هوشمند به گجت‌های کاربردی تبدیل شده‌اند. با این حال برخی از این محصولات قیمت بسیار زیادی دارند. در این مطلب می‌خواهیم بهترین ساعت هوشمند تا 10 میلیون تومان را به شمار معرفی کنیم. محصولاتی که امکانات بسیار زیادی دارند و از کیفیت خوبی بهره می‌برند. برای خرید ساعت هوشمند به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

بهترین ساعت هوشمند تا 10 میلیون تومان کدام است؟

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 6

 ساعت هوشمند تا 10 میلیون گلکسی واچ ۶

مشخصات فنی
سیستم عاملWear OS
حافظه رم2 گیگابایت
حافظه داخلی16 گیگابایت
ظرفیت باتری425 میلی آمپر ساعت
نسخه بلوتوث5.3
حسگرهاشتاب سنج (Accelerometer)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، قطب نما (Compass)، روشنایی محیط (Ambient Light)، فشار سنج (Barometer)، حسگر تحلیل بیو الکتریکی (BIA Sensor)
محدوده قیمت9 تا 10 میلیون تومان

نقاط قوت

  • طول عمر باتری
  • طراحی زیبا و جذاب
  • مانیتورینگ فشار خون و ضربان قلب
  • قابلیت‌های ورزشی

سامسونگ را می‌توان بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان دانست که در عرصه طراحی و ساخت ساعت هوشمند نیز موفق بوده و مدل‌های پرطرفدار و پرفروشی را به بازار عرضه کرده است. ساعت هوشمند Galaxy Watch 6 در دو سایز 40 و 44 میلیمتر طراحی شده که مهم‌ترین تفاوت آن‌ها مربوط به باتری و اندازه صفحه نمایش است. سامسونگ برای ساخت بدنه این ساعت از فولاد ضدزنگ استفاده کرده که باعث افزایش مقاومت بدنه آن می‌شود. در حال حاضر گلکسی واچ ۶ بهترین ساعت هوشمند تا 10 میلیون به شمار می رود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت برخورداری از صفحه نمایش بزرگ‌تر و روشن‌تر و همچنین حاشیه‌های کمتر صفحه نمایش نسبت به نسل قبل است. این ساعت از تراشه قدرتمند و حافظه رم بالا بهره می‌برد که باعث شده عملکرد بسیار روان و خوبی داشته باشد. یکی از بخش‌های مهم در ساعت‌های هوشمند حس‌گرهای تعبیه شده در آن هستند که در گلکسی واچ 6 از عملکرد بسیار خوبی برخوردار بوده و علاوه بر اندازه‌گیری ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده، مسافت طی شده، فعالیت‌های بدنی و ورزشی و اکسیژن خون می‌تواند وضعیت خواب کاربر را نیز ارزیابی کند.

در مورد ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 6 یکی از خریداران گفته که از زمانی که این ساعت را خریدم و استفاده می‌کنم، میتونم هر زمان که لازم باشه از وضعیت سلامت بدنم مثل ضربان قلب، اکسیژن خون، فشار خون و غیره مطلع بشم و این یک ویژگی عالیه. این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها این محصول سامسونگ را به یکی از بهترین انتخاب‌ها در فهرست بهترین ساعت هوشمند تا 10 میلیون تومان تبدیل کرده است.

 

طراحی زیبا و خاص

05 ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 1

مشخصات فنی
سیستم عاملWear OS
حافظه رم2 گیگابایت
حافظه داخلی16 گیگابایت
ظرفیت باتری410 میلی آمپر ساعت
نسخه بلوتوث5.3
حسگرهاژیروسکوپ، شتاب‌سنج  (Accelerometer)، فشارسنج  (Barometer)، شمارنده ضربان قلب  (Heart Rate)، ژیروسکوپ  (Gyro)، Light Sensor، Bio Active
محدوده قیمت7 تا 8 میلیون تومان

نقاط قوت 

  • طراحی زیبا و خاص
  • قابلیت‌های ورزشی و مانیتورینگ فعالیت‌های ورزشی
  • صفحه نمایش با کیفیت و روشنایی بالا

یکی دیگر از محصولاتی که در فهرست بهترین ساعت هوشمند تا 10 میلیون تومان قرار دارد، مربوط به نسل قبلی گلکسی واچ 6 یعنی ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 است. این ساعت هوشمند در دو اندازه 44 و 40 میلیمتری طراحی شده و یک نسخه Pro نیز دارد که 45 میلیمتری است و ابعاد بزرگ‌تری دارد. عملکرد خوب و کیفیت ساخت بالا باعث شده که گلکسی واچ 5 یکی از بهترین گزینه‌ها در این بازه قیمتی در بازار باشد.

سامسونگ در ساخت صفحه نمایش این ساعت از یاقوت کبود استفاده کرده که باعث شده از مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش برخوردار باشد. بدنه و فریم ساعت نیز از آلومینیوم ساخته شده که در مقابل ضربه و سقوط از مقاومت خوبی برخوردار است. در خصوص سنسورهای بکار رفته در این ساعت هوشمند باید گفت که از عملکرد بسیار خوبی برخوردار بوده و می‌تواند پارامترهایی مانند سطح اکسیژن خون، ضربان قلب و میزان فعالیت‌های ورزشی را با دقت بالا اندازه‌گیری و پایش کند.

یکی از ویژگی‌های این ساعت مربوط به باتری آن می‌شود که عملکرد بسیار خوبی داشته و می‌تواند تا دو روز بدون نیاز به شارژ کردن کاربران را همراهی کند. ظاهر زیبا، عملکرد بسیار خوب و همچنین قیمت مناسب باعث شده که این محصول از سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید در فهرست بهترین ساعت هوشمند تا 10 میلیون تومان باشد.

 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit T-Rex2

 ساعت هوشمند تا 10 میلیون

مشخصات فنی
سیستم عاملWear OS
ظرفیت باتری500 میلی آمپر ساعت
نسخه بلوتوث5.0
حسگرهاشتاب‌سنج  (Acceleration)، ژیروسکوپ  (Gyroscope)، قطب‌نمای الکترونیکی  (Geomagnetic)، ارتفاع‌سنج  (Barometric Altimeter)، سنجش نور محیط  (Ambient light)
محدوده قیمت7 تا 8 میلیون تومان

نقاط قوت

  • ضد آب تا عمق 50 متر
  • قابلیت پیگیری فعالیت‌های ورزشی
  • مقاوم در برابر خط و خش

یکی از بهترین گزینه‌ها در فهرست بهترین ساعت هوشمند تا 10 میلیون تومان در بازار مربوط به برند شیائومی است که به دلیل برخورداری از ظاهر قدرتمند و اسپرت از محبوبیت زیادی برخوردار است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند شیائومی جذاب می‌توان به بررسی 24 ساعته ضربان قلب، پایش و ارزیابی 158 فعالیت ورزش مختلف، عمر باتری طولانی و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف اشاره کرد.

شیائومی برای ساخت بدنه این ساعت از آلیاژ پلیمر استفاده کرده که می‌تواند در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی داشته باشد. یکی از ویژگی‌های مهم در این ساعت هوشمند میزان روشنایی صفحه نمایش آن است که به 1000 نیت می‌رسد تا کاربران در شرایط تابش نور آفتاب نیز بتوانند به خوبی محتوایی صفحه نمایش را ماشده کنند. همه این ویژگی‌ها باعث شده که ساعت هوشمند Amazfit T-Rex2 یکی از بهترین گزینه‌های خرید در فهرست بهترین ساعت هوشمند تا 10 میلیون تومان باشد.

 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR3 PRO

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR3 PRO ساعت هوشمند تا 10 میلیون

 

مشخصات فنی
سیستم عاملWatchOS، ZeppOS
صفحه نمایشUltra HD AMOLED
ظرفیت باتری450 میلی آمپر ساعت
نسخه بلوتوث5.0
حسگرهاشتاب سنج (Acceleration)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، سنجش نور محیط (Ambient light)، قطب نما (Geomagnetic)، فشارسنج (Barometric)، سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2)، ردیاب سنسور نوری (4.0 PPG biometric sensor)، سنسور هشدار افتادن از ارتفاع، امکان پاسخ به مکالمه و مشاهده نوتیفیکیشن ها و پیامک ها
محدوده قیمت8 تا 9 میلیون تومان

نقاط قوت

  • طراحی ظریف و زیبا
  • دارای تاییدیه IP68
  • دارای حسگرهای مختلف مانند سنسور ضربان قلب

در فهرست بهترین ساعت هوشمند تا 10 میلیون تومان در بازار ایران یکی دیگر از محصولات برند شیائومی قرار دارد که از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR ساعتی است که علاوه بر کاربرد معمولی ساعت‌های هوشمند می‌تواند برای ارزیابی و پایش برنامه‌های ورزشی و سلامت بدن مورد استفاده قرار بگیرد.

شیائومی در ساخت و طراحی بدنه این ساعت از آلیاژ آلومینیوم استفاده کرده که باعث شده از مقاومت بالایی برخوردار باشد. این ساعت در تشخیص تمرینات قدرتی و فعالیت‌های ورزشی عملکرد بسیار خوبی داشته و بهترین انتخاب برای ورزشکاران به حساب می‌آید. اگر به دنبال یک ساعت هوشمند با عمر باتری بلند و قابلیت های فراوان هستید، ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR3 PRO ممکن است گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR 2

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR 2 ساعت هوشمند تا 10 میلیون

 

مشخصات فنی
سیستم عاملWatchOS، ZeppOS
صفحه نمایشAMOLED
ظرفیت باتری471 میلی آمپر ساعت
نسخه بلوتوث5.0
حسگرهاضربان قلب (Heart Rate)، شتاب سنج (Accelerometer)، فشارسنج (Barometer)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، روشنایی (Light Sensor)، تشخیص تناسب اندام (Bioelectrical Impedance Analysis Sensor)
محدوده قیمت5 تا 6 میلیون تومان

نقاط قوت

  • ارزش خرید بالا نسبت به قیمت
  • طول عمر بالای باتری
  •  دارای قابلیت‌های ورزشی

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR 2 در دو سایز 44 و 46 میلیمتری طراحی شده است از وزن مناسب، کیفیت ساخت بالا، طراحی جذاب، حسگر با عملکرد خوب و غیره برخوردار است که آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید در این بازه قیمتی تبدیل کرده است. هر چند نسخه‌های جدیدتر این سری توسط شیائومی به بازار عرضه شده و این مدل کمی قدیمی‌تر است اما با این حال از عملکرد و ویژگی‌های خوبی برخوردار بوده و در صورتی که بودجه شما برای خرید بین 5 تا 6 میلیون تومان است، این ساعت بهترین گزینه محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

ساعت‌های هوشمند که قابلیت‌های متنوعی به غیر از نشان دادن زمان دارند، به محبوبیت زیادی در بین کاربران دست پیدا کرده و به یکی از گجت‌های پرطرفدار و کاربردی در زندگی انسان تبدیل شده‌اند.

یکی از ویژگی‌هایی که باعث کاربردی‌تر شدن این ساعت‌ها شده امکان پایش و بررسی وضعیت سلامت بدن و فعالیت‌های ورزشی از طریق سنسورهای مختلف است که باعث می‌شود کاربران بتوانند شرایط بدنی خود را به صورت مداوم رصد کرده و از آن مطلع شوند.

مدل‌های متنوعی از این ساعت‌ها توسط برندهای مختلف طراحی و به بازار عرضه شده که در این مقاله فهرست بهترین ساعت هوشمند تا 10 میلیون تومان را بررسی کرده و چند نمونه از بهترین مدل‌ها با ارزش خرید بالا را معرفی کردیم.

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند تا 10 میلیون تومان کدام است؟

مدل‌های متنوعی در این بازه قیمتی وجود دارد اما با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌ها می‌توان ساعت سامسونگ مدل Galaxy Watch 6 را بهترین گزینه دانست.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *