تاریخ انتشار: 05 اسفند 1402 |
زمان مطالعه: 20 دقیقه

کمپانی‌های زیادی در رابطه با طراحی و تولید انواع لپ تاپ‌ قدرتمند در سراسر جهان مشغول فعالیت هستند که در میان آن‌ها می‌توان به کمپانی مشهور و حامی گیم تایوانی، یعنی ام اس آی (MSI) اشاره کرد. این شرکت تایوانی موفق شده است محصولات قدرتمند و متنوعی را تولید و عرضه کند که هر کدام از آن‌ها بر اساس داشتن قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری دسته‌بندی می‌شوند. در حقیقت شما می‌توانید لپ تاپ‌های مختلف را بررسی کرده و مطابق با نیاز یا بودجه خود اقدام به خرید کنید. در صورتی که قصد دارید بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ MSI تا 30 میلیون تومان را بشناسید و خریداری کنید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. در حقیقت ما در این مقاله سعی کردیم بهترین لپ تاپ‌های ام اس آی تا 30 میلیون تومان را شناسایی کرده و به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید کلیه دستگاه‌ها را می‌توانید به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

فهرست بهترین لپ تاپ های msi تا 30 میلیون تومان

لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل B13M

b13m msi laptop

یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ام اس آی را باید لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی Modern 15 مدل B13M معرفی کرد که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. این دستگاه با در اختیار داشتن ظاهر جذاب، می‌تواند باعث جلب رضایت کاربران شود.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Raptor Lake Core i5 1335U
پردازنده گرافیکیIntel IRIS Xe
حافظه رم8 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی512 گیگابایت SSD
باتری53 وات ساعت

 

وزن لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل B13M برابر با 1.7 کیلوگرم بوده که باید آن را به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی تایوانی ام اس آی معرفی کرد. همچنین جنس بدنه دستگاه از فلز و پلاستیک بوده که باعث می‌شود طول عمر بالایی را شاهد باشید.

سخت افزار لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل B13M

قدرت لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل B13M توسط پردازنده اصلی اینتل core i5 از سری 1335U تامین خواهد شد و جالب است بدانید فرکانس پردازنده دستگاه در بازه 1.3 الی 4.6 گیگاهرتز قرار دارد. شما می‌توانید به لطف قدرت بالای پردازنده، شرایط ایده‌آل و منحصر به فردی را تجربه کنید. حافظه کش لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل B13M برابر با 12 مگابایت بوده که تاثیر آن را روی بازگشایی مجدد برنامه‌های بازگشایی شده خواهید دید. از طرف دیگر وجود 10 هسته حقیقی در کنار 12 هسته مجازی باعث می‌شود کاربران بتوانند قدرت قابل قبول را در اجرای دستورهای مختلف شاهد باشند. فناوری ساخت پردازنده برابر با 10 نانومتر بوده که سبب می‌شود سرعت و قدرت بالایی را در اختیار داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل B13M را می‌توان وجود پردازنده گرافیکی Intel IRIS Xe عنوان کرد. بدون تردید این دستگاه می‌تواند شرایط خاص را پیرامون اجرای دستورها و جزئیات گرافیکی رقم بزند. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین لپ تاپ‌های ام اس آی را تا 30 میلیون تومان خریداری کنید، بدون تردید لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل B13M می‌تواند انتخاب خوبی باشد، اما در ادامه تعداد دیگری از مشخصات فنی دستگاه را به شما معرفی خواهیم کرد.

لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل B13M دارای حافظه رم قدرتمند 8 گیگابایت بوده که از نوع DDR4 3200MHz است؛ این حافظه رم می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود نشان دهد و تاثیر زیادی روی اجرای دستورها داشته باشد. در صورتی که نیازمند حافظه رم بیشتری در دستگاه هستید، باید بدانید لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل B13M قابلیت ارتقا یا سفارشی سازی را پیشبینی نکرده است.

ویژگی‌های لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل B13M

در کنار این مشخصات فنی دستگاه باید به حافظه ذخیره‌سازی داخلی لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل B13M اشاره کنیم که برابر با 512 گیگابایت اس اس دی است. این لپ تاپ قدرتمند با در اختیار داشتن چنین حافظه ذخیره‌سازی داخلی می‌تواند فضای لازم را برای نگه‌داری اطلاعات در اختیارتان قرار دهد. همچنین شما می‌توانید در صورت نیاز اقدام به سفارشی سازی یا افزایش فضای ذخیره‌سازی داخلی کنید.

در بخش جلوی لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل B13M شاهد قرارگیری صفحه نمایش 15.6 اینچ هستیم که از نوع IPS بوده و وضوح فول اچ دی آن می‌تواند موجب جلب رضایت کاربران شود. از طرف دیگر این دستگاه از نرخ تازه سازی 60 هرتز پشتیبانی خواهد کرد که می‌تواند محتواهای مختلف را به صورت کاملا روان از برابر چشمان شما عبور دهد. پشتیبانی از نرخ تازه سازی 60 هرتز سبب می‌شود بتوانید کیفیت بالا را در برابر نمایش روان دستگاه تجربه کنید. رزولوشن دستگاه برابر با 1920×1080 پیکسل بوده که نشان می‌دهد دستگاه تا چه اندازه از کیفیت بالایی برخوردار است.

یکی دیگر از ویژگی‌های دستگاه را باید در اختیار داشتن باتری قدرتمند 3 سلولی 53 وات ساعت دانست. این باتری با قدرت بالای خود می‌تواند برای مدت زمان 3 الی 7 ساعت ماندگاری شارژ را ارائه کند. توجه داشته باشید باتری موردنظر توانمندی بسیار زیادی از خود نشان داده و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران به حساب آید. در صورتی که قصد خرید یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ام اس آی را دارید، لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل B13M می‌تواند انتخاب خوبی باشد که امکان خرید نقد یا اقساط آن از سوی فروشگاه پلازا دیجیتال فراهم است.

لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-G

laptop msi modern 15 g

یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های موجود از کمپانی ام اس آی در بازه قیمت 30 میلیون تومان را باید

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی Modern مدل 15-G معرفی کرد. این دستگاه دارای قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی بوده که با توجه به قیمت اقتصادی خود، می‌تواند نظر کاربران زیادی را جلب کند.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Core i3 1115G4
پردازنده گرافیکیIntel HD Graphics
حافظه رم8 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی512 گیگابایت SSD
باتری52 وات ساعت

 

در صورتی که به دنبال خرید یک لپ تاپ مقرون به صرفه و اقتصادی هستید، می‌توانید لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-G را به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌ها انتخاب کرده و خریداری کنید. وزن این دستگاه به گونه‌ای بوده که باعث می‌شود بتوانید آن را به سادگی با خود حمل کنید. حمل آسان دستگاه از مهم‌ترین ویژگی‌هایی بوده که می‌توانید مدنظر قرار دهید.

سخت افزار لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-G

وجود پردازنده اصلی و قدرتمند Intel Core i3 از سری 1115G4 سبب شده شاهد عملکرد استثنایی و منحصر به فرد از سوی لپ تاپ باشیم. این پایان ماجرا نیست و شما می‌توانید از فرکانس پردازنده 3 الی 4.1 گیگاهرتز دستگاه بهره‌مند شوید؛ این فرکانس ایده‌آل و قابل قبول موجود در لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-G نشان‌دهنده بهترین عملکرد از سوی دستگاه بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند شرایط خوبی را تجربه کنند. توجه داشته باشید حافظه کش دستگاه برابر با 6 مگابایت بوده و می‌تواند تاثیر زیادی روی سرعت اجرای مجدد برنامه‌های بازگشایی شده داشته باشد.

در کنار پردازنده اصلی لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-G شاهد قرارگیری پردازنده گرافیکی Intel HD خواهید بود. همانطور که می‌دانید، خبری از وجود یک پردازنده گرافیکی مجزا در دستگاه نبوده و شما باید از پردازنده گرافیکی یکپارچه برای صدور دستورهای مختلف استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-G را باید حافظه رم آن دانست که باعث می‌شود کاربران بتوانند سرعت خوبی را در اجرای برنامه‌ها تجربه کنند. در حقیقت این دستگاه دارای حافظه رم 8 گیگابایت بوده که از نوع DDR4 3200MHz است. خبری از قابلیت ارتقا نبوده و شما می‌توانید از حافظه رم موجود پیش فرض برای استفاده دستگاه بهره‌مند شوید.

شما در لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-G به 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی دسترسی خواهید داشت که از نوع SSD است. شما می‌توانید از این دستگاه برای انجام کارهای خود  و نگه‌داری اطلاعات استفاده کنید. البته باید بدانید که لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-G قابلیت ارتقا برای حافظه ذخیره‌سازی داخلی را دارد. حافظه SSD در مقایسه با هاردهای HDD از سرعت بالاتری در اجرای دستورها بهره‌مند هستند و لازم است به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشید. از طرف دیگر طول عمر هاردهای SSD در مقایسه با هاردهای HDD بیشتر بوده که باید آن را یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه به حساب آورد.

ویژگی‌های لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-G

وجود نمایشگر باکیفیت و قدرتمند 15.6 اینچ ام اس آی باعث می‌شود کاربران بتوانند عملکرد ایده‌آل را شاهد باشند. در حقیقت شما می‌توانید به لطف نمایشگر فول اچ دی موجود در دستگاه، تصاویر و فایل‌های ویدیویی را باکیفیت بالایی مشاهده کنید. وضوح دستگاه برابر با 1920×1080 پیکسل بوده که باید آن را به عنوان یک نمایشگر IPS به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌ها به حساب آورد.

باتری لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-G را باید یکی از بهترین دستگاه‌ها به حساب آورد. توجه داشته باشید این دستگاه به لطف باتری قدرتمند 3 سلولی 52 وات ساعت بوده که می‌تواند برای مدت زمان 2 الی 4 ساعت ماندگاری شارژ را برای کاربران رقم بزند. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های موجود از سوی کمپانی ام اس آی را خریداری کنید، باید بدانید لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-G می‌تواند انتخاب خوبی باشد که شما می‌توانید آن را به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-E

laptop msi modern 15 e

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی Modern مدل 15-E را باید به عنوان یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ام اس آی دانست که می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود نشان دهد. این دستگاه وزنی ایده‌آل داشته که باعث می‌شود کاربران بتوانند آن را به سادگی با خود حمل کنند.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهAMD Ryzen 5500U
پردازنده گرافیکیAMD Radeon Graphics
حافظه رم8 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی512 گیگابایت SSD
باتری53 وات ساعت

 

از طرف دیگر نباید فراموش کنیم که جنس بدنه دستگاه باکیفیت بالایی همراه بوده که می‌تواند طول عمر بی‌نظیری را ارائه کند. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های ام اس آی را در بازه قیمت 30 میلیون تومان خریداری کنید، توصیه می‌کنیم لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-E را به عنوان یکی از مدل‌های اصلی در نظر داشته باشید.

سخت افزار لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-E

 

قدرت لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-E توسط پردازنده اصلی و قدرتمند AMD Ryzen 5500U تامین می‌شود که باید آن را از بهترین و قدرتمندترین مدل‌های موجود در بازار به حساب آورد. در حقیقت این پردازنده اصلی در تعداد زیادی از بهترین لپ تاپ‌های میان‌رده قرار دارد و می‌تواند باعث جلب توجه کاربران شود. از دیگر مزایای مهم لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-E می‌توان به فرکانس پردازنده آن اشاره کرد که در بازه 2.1 الی 4 گیگاهرتز قرار دارد. نباید حافظه کش دستگاه را فراموش کرد که برابر با 8 مگابایت بوده و می‌تواند باعث شود برنامه‌های بازگشایی شده با سرعت بیشتری اجرا شوند.

لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-E دارای پردازنده گرافیکی AMD Radeon بوده و نمی‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود نشان دهد. با این که نمی‌توان وجود نداشتن پردازنده گرافیکی مجزا و تاثیر آن در عملکرد دستگاه را نادیده گرفت، اما باید بدانید پردازنده یکپارچه ذکرشده می‌تواند در اجرای دستورهای مختلف به شما کمک کند. از دیگر ویژگی‌های مهم لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-E را باید حافظه رم 8 گیگابایت DDR4 3200MHz معرفی کرد. این حافظه رم عملکردی بی‌نظیر را برای یک لپ تاپ اقتصادی در زمینه اجرای برنامه‌های مختلف رقم خواهد زد.

ویژگی‌های لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-E

در کنار حافظه رم باید به حافظه ذخیره‌سازی داخلی اشاره کنیم که با ظرفیت 512 گیگابایت SSD در دسترس کاربران قرار دارد. این حافظه ذخیره‌سازی داخلی را باید یکی از بهترین حافظه‌های موجود در لپ تاپ‌های ارزان قیمت به حساب آورد، چرا که کاربران می‌توانند به لطف آن از فضای ذخیره‌سازی مناسب بهره‌مند باشند. حافظه‌های SSD می‌توانند باعث شوند سرعت لود ویندوز در بالاترین حد خود قرار داشته باشد و سایر دستورها هم با سرعت بالا اجرا شوند؛ این مسئله باعث می‌شود سایر ضعف‌های احتمالی پوشیده شود.

در بخش جلوی لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-E نمایشگر 15.6 اینچ قرار دارد که باید آن را یک نمایشگر استاندارد معرفی کرد. شما می‌توانید به لطف وجود نمایشگر فول اچ دی در لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-E جزئیات فایل‌های ویدیویی را باکیفیت بالایی مشاهده کنید. همچنین این دستگاه دارای صفحه نمایش IPS بوده که رزولوشن آن هم برابر با 1920×1080 پیکسل اعلام شده است.

این دستگاه مجهز به پورت‌های مختلف بوده که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند، اما پشتیبانی از پورت میکرو اس دی را باید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به حساب آورد. باتری موجود در لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-E از نوع 3 سلولی 53 وات ساعت بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند از آن برای کارهای مختلف استفاده کنند. جالب است بدانید دستگاه می‌تواند برای مدت زمان 1 الی 3 ساعت ماندگاری شارژ فوق‌العاده‌ای داشته باشد. شما می‌توانید این دستگاه را به سادگی از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-H

laptop msi modern 15 h

در میان تمام لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ام اس آی که در بازه قیمت 30 میلیون تومان قرار دارند، لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی Modern مدل 15-H می‌توان به عنوان یکی از مدل‌های برتر به حساب آورد. لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-H دارای قابلیت‌های مختلف بوده که در میان آن‌ها می‌توان به وزن ایده‌آل دستگاه اشاره کرد. کاربران می‌توانند به لطف قیمت پایین دستگاه، شرایط خوبی را تجربه کنند.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Core i5 1155G7
پردازنده گرافیکیIntel IRIS Xe
حافظه رم8 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی512 گیگابایت SSD
باتری52 وات ساعت

 

از طرف دیگر باید بدانید لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-H دارای بدنه‌ای از جنس فلز و پلاستیک بوده که این اطمینان را به کاربران خواهد داد تا از طول عمر بالایی بهره‌مند باشند. در ادامه به بررسی مشخصات فنی دستگاه خواهیم پرداخت تا بیشتر با قابلیت‌های فنی آن، آشنا شوید.

سخت افزار لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-H

قدرت لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-H توسط پردازنده اصلی و قدرتمند اینتل Core i5 از سری 1155G7 تامین می‌شود و باید آن را به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین پردازنده‌های موجود در لپ تاپ‌های میان‌رده به حساب آورد. از طرف دیگر باید به فرکانس پردازنده دستگاه اشاره کنیم که در بازه 2.5 الی 4.5 گیگاهرتز قرار دارد؛ این فرکانس پردازنده باعث می‌شود کاربران بتوانند با نگاهی بهتر به عملکرد دستگاه تکیه کنند. در کنار تمام قابلیت‌های ذکرشده پیرامون پردازنده اصلی لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-H می‌توانیم به وجود هسته‌های مجازی در کنار هسته‌های حقیقی اشاره کنیم که تاثیر زیادی روی عملکرد لپ تاپ خواهد داشت.

پردازنده گرافیکی مجزا را در لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-H شاهد نخواهید بود و در صورت نیاز به اجرای دستورهای گرافیکی می‌توانید از قدرت پردازنده گرافیکی Intel IRIS Xe استفاده کنید. عملکرد قابل قبول این تراشه گرافیکی می‌تواند باعث جلب رضایت در میان کاربران شود.

ویژگی‌های لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-H

از دیگر مزایای مهم یک لپ تاپ را می‌توان حافظه رم آن عنوان کرد و خوشبختانه باید اقرار کنیم که لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-H به عنوان یک دستگاه میان‌رده دارای حافظه رم قدرتمند 8 گیگابایت از نوع DDR4 3200MHz است. یکی دیگر از مزایای دستگاه را باید مجهز بودن آن به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت اس اس دی دانست. این حافظه ذخیره‌سازی داخلی باعث می‌شود کاربران بتوانند فضای لازم را برای ذخیره‌سازی اطلاعات در دسترس داشته باشند. همچنین سرعت بالا در اجرای ویندوز و سایر عملکردها را باید از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-H به حساب آورد.

همانند مدل‌های قبل، کمپانی ام اس آی از پورت‌های زیادی در دستگاه استفاده کرده که باعث می‌شود کاربران بتوانند شرایط ایده‌آل را در اجرای دستورها تجربه کنند. یکی از موارد مهم پیرامون لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-H را باید باتری قدرتمند آن دانست که از نوع 3 سلولی 52 وات ساعت بوده و می‌تواند برای مدت زمان تقریبی 1 الی 3 ساعت باعث نگه‌داری شارژ شود. در صورتی که نیازمند خرید یکی از بهترین لپ تاپ‌های میان‌رده هستید، توصیه می‌کنیم لپ تاپ ام اس آی Modern مدل 15-H را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خرید، مدنظر قرار دهید.

لپ تاپ ام اس آی Modern 14 مدل C13M-A

c13m a msi laptop

گاهی وقت‌ها ممکن است کاربران علاقه‌مند به خرید لپ تاپ‌هایی باشند که سایز کوچک‌تری دارند.

لپ تاپ 14 اینچی ام اس آی Modern 14 مدل C13M-A به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌های ام اس آی در بازه قیمت 30 میلیون تومان شناخته می‌شود که کاربران می‌توانند از آن برای کارهای مختلف استفاده کنند.

صفحه نمایش14 اینچ
پردازندهIntel Raptor Lake Core i3 1315U
پردازنده گرافیکیIntel IRIS Xe
حافظه رم8 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی512 گیگابایت SSD
باتری53 وات ساعت

 

همچنین وزن ایده‌آل دستگاه باعث می‌شود امکان حمل و نقل آن بهتر شود. از طرف دیگر نباید فراموش کنید جنس بدنه دستگاه از فلز و پلاستیک بوده که مهم‌ترین ویژگی آن، افزایش طول عمر دستگاه خواهد بود.

سخت افزار لپ تاپ ام اس آی Modern 14 مدل C13M-A

لپ تاپ ام اس آی Modern 14 مدل C13M-A دارای پردازنده اصلی و قدرتمند Intel Core i3 از سری 1315U بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند از قدرت ایده‌آل آن برای اجرای دستورهای مختلف استفاده کنند. خبر خوب است که شما در این دستگاه به لطف فرکانس پردازنده 1.2 الی 4.5 گیگاهرتز می‌توانید تجربه‌ای کارآمد پیرامون اجرای دستورهای مختلف داشته باشید. همچنین باید بدانید وجود 6 هسته حقیقی در کنار 8 هسته مجازی سبب شده است بتوان لپ تاپ ام اس آی Modern 14 مدل C13M-A را به عنوان یکی از بهترین و ایده‌آل‌ترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کاربران به حساب آورد. حافظه کش دستگاه برابر با 10 مگابایت بوده که به خودی خود نشان می‌دهد دستگاه می‌تواند سرعت بالایی را در اجرای دستورها و بازگشایی مجدد برنامه‌ها از خود نشان دهد.

قدرت گرافیکی دستگاه توسط پردازنده گرافیکی مجزا تامین نمی‌شود و شما وابسته به پردازنده گرافیکی Intel IRIS Xe خواهید بود. با اینکه خبری از پردازنده گرافیکی مجزا نیست، اما کاربران می‌توانند یکی از بهترین شرایط را پیرامون عملکرد دستگاه تجربه کنند. لپ تاپ ام اس آی Modern 14 مدل C13M-A دارای حافظه رم 8 گیگابایت بوده و قابلیت ارتقا ندارد، اما بدین معنا نیست که امکان بهره‌مندی از سرعت بالا در زمینه اجرای دستورها وجود ندارد.

ویژگی‌های لپ تاپ ام اس آی Modern 14 مدل C13M-A

در کنار حافظه رم قدرتمند لپ تاپ ام اس آی Modern 14 مدل C13M-A باید بدانید دستگاه دارای حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت است؛ نوع حافظه ذخیره‌سازی دستگاه، SSD بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند سرعت بالایی را در اجرای دستورها شاهد باشند. در حقیقت سرعت بالا در اجرای ویندوز از مهم‌ترین مزایای آن بوده که می‌تواند باعث شود عملکردی فوق‌العاده را شاهد باشید. یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌توانید به آن تکیه کنید، طول عمر بالاتر هاردهای SSD در مقایسه با هاردهای HDD است.

در بخش جلوی لپ تاپ ام اس آی Modern 14 مدل C13M-A وجود نمایشگر 14 اینچ فول اچ دی با وضوح 1920×1080 پیکسل از نوع IPS می‌تواند توجه کاربران را جلب کند. از طرف دیگر باید بدانید دستگاه می‌تواند با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 60 هرتز می‌تواند شرایط خوبی را رقم بزند. شما به لطف این ویژگی مهم می‌توانید محتواهای مختلف را به صورت روان مشاهده کرده و از آن لذت ببرید.

از دیگر بخش‌های مهم لپ تاپ ام اس آی Modern 14 مدل C13M-A باید به باتری قدرتمند آن اشاره کرد. این لپ تاپ مجهز به باتری 3 سلولی 53 وات ساعت بوده که می‌توان گفت عملکردی بی‌نظیر از خود نشان می‌دهد. شما می‌توانید انتظار داشته باشید دستگاه بتواند برای مدت زمان 1 الی 3 ساعت ماندگاری شارژ را ارائه کند که این خبر خوبی می‌تواند برای کاربران باشد.  شما می‌توانید لپ تاپ ام اس آی Modern 14 مدل C13M-A را به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

سخن آخر

کمپانی ام اس آی را باید به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید انواع لپ تاپ به حساب آورد که توانمندی بسیار زیادی از خود نشان داده است. این دستگاه دارای قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی بوده که هر کدام از آن‌ها می‌توانند باعث شوند شرایط برای کاربران در حالت ایده‌آل قرار داشته باشد. در صورتی که قصد دارید بهترین لپ تاپ های MSI تا 30 میلیون تومان را خریداری کنید، باید بدانید ما در این مقاله تعدادی از بهترین مدل‌ها را شناسایی کرده و به شما معرفی کرده‌ایم. کلیه دستگاه‌ها در میان سایر مدل‌ها را می‌توانید به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

پرسش‌های متداول کاربران

آیا لپ تاپ‌های ام اس آی تا 30 میلیون تومان برای کارهای گرافیکی مناسب هستند؟

با این که دستگاه‌های معرفی شده دارای مشخصات فنی ایده‌آل هستند، اما باید بدانید امکان انجام کارهای گرافیکی به دلیل نداشتن کارت گرافیک مجزا نمی‌تواند تا حد زیادی قابل قبول باشد.

آیا لپ تاپ‌های تا 30 میلیون تومان ام اس آی برای مصرف خانگی مناسب هستند؟

بله. شما می‌توانید در میان مدل‌های ذکرشده، دستگاه موردنظرتان را برای استفاده خانگی به کارگیری کرده و شرایط خوبی را تجربه کنید.

 

یاشار فتحعلی زاده

از سال ۸۹ این افتخار نصیب من شده تا در رسانه‌های مختلف حوزه فناوری و سرگرمی برای پارسی‌زبانان قلم بزنم و دانش روز دنیا رو به زبان ساده، اما با جزئیات کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار بدم. حال، در پلازا دیجیتال کنار شما عزیزان هستم تا کمک کنم تجربه‌ای ایده‌آل از خرید اقلام دیجیتال داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *