تاریخ انتشار: 04 اسفند 1402 |
زمان مطالعه: 33 دقیقه

شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید لپ تاپ از خود توانمندی نشان داده‌اند که در میان آن‌ها باید به شرکت تایوانی ایسوس اشاره کرد. اگر بخواهیم یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده انواع لپ تاپ را به شما معرفی کنیم که موفق شده است عملکردی بی‌نظیر از خود پیرامون تولید دستگاه‌های قدرتمند و باکیفیت نشان دهد، بدون تردید ایسوس نخستین کمپانی بوده که نام آن را بر سر زبان خواهیم آورد.

شرکت ایسوس موفق شده است لپ تاپ‌ ایسوس را در سری‌های مختلف تولید و روانه بازار کند که در میان آن‌ها باید به  لپ تاپ ایسوس Vivobook اشاره کنیم. در حقیقت لپ تاپ‌های سری VivoBook می‌توانند عملکردی بی‌نظیر از خود نشان دهند و عرضه آن‌ها در بازه‌های قیمتی مختلف باعث شده از اقبال عمومی قابل قبولی برخوردار باشند. در صورتی که قصد دارید بهترین لپ تاپ‌های VivoBook ایسوس را بشناسید و در میان آن‌ها یک گزینه را برای خرید انتخاب کنید، با ما همراه باشید تا بهترین لپ تاپ های ایسوس را به شما در بازه‌های قیمت مختلف معرفی کنیم. شما می‌توانید کلیه دستگاه‌ها را به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

فهرست بهترین لپ تاپ های vivobook ایسوس

لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 16X مدل K3605VV

k3605vv asus laptop 1

یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس را باید لپ تاپ 16 اینچی ایسوس VivoBook Pro 16X مدل K3605VV معرفی کرد که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و عملکرد آن به گونه‌ای بوده که می‌تواند موجب جلب رضایت کاربران شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ‌های تولید شده از سری VivoBook را باید وزن ایده‌آل آن‌ها دانست.

صفحه نمایش16 اینچ
پردازندهIntel Alder Lake Core i7 13700H
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX4060 8GB GDDR6
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی1 ترابایت SSD
باتری70 وات ساعت

 

خوشبختانه این لپ تاپ دارای وزن 1.9 کیلوگرم بوده که باعث می‌شود بتوانید آن را به سادگی با خود حمل کرده و مورد استفاده قرار دهید. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک باکیفیت بوده که باعث می‌شود انتظار طول عمر بالا را از دستگاه داشته باشید. در ادامه به سایر بخش‌های دستگاه اشاره خواهیم کرد.

سخت افزار لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 16X مدل K3605VV

لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 16X مدل K3605VV قدرت خود را از پردازنده اصلی اینتل Alder Lake Core i7 از سری 13700H دریافت می‌کند که می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین تراشه‌های اصلی موجود در لپ تاپ‌های سری ویووبوک به حساب آورد. این لپ تاپ به لطف حافظه کش 24 مگابایت خود می‌تواند سرعت بالایی را در اجرای برنامه‌های بازگشایی شده نشان دهد و عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان دهد. این دستگاه بهترین لپ تاپ ایسوس برای دانشجویان و کاربرانی که امور تولید محتوای متنی را انجام می‌دهند می‌باشد.

فرکانس  سی پی یو (پردازنده) دستگاه در بازه 2.4 الی 5 گیگاهرتز بوده و می‌توان گفت سرعت بالا در اجرای دستورها را باید یکی از ویژگی‌های مهم آن به حساب آورد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 16X مدل K3605VV را باید وجود 14 هسته حقیقی در کنار 20 هسته مجازی تراشه اصلی آن دانست که تاثیر وجود هسته‌های ذکرشده را روی سرعت بالای اجرای دستورها مشاهده خواهید کرد.

نه تنها وجود پردازنده اصلی قدرتمند اینتل می‌تواند روی سرعت تاثیرگذار باشد، بلکه باید بدانید این دستگاه مجهز به یک کارت گرافیک مجزا با عنوان NVIDIA GeForce RTX4060 با ظرفیت 8 گیگابایت از نوع GDDR6 بوده که می‌تواند با سرعت بالا اقدام به اجرا و پردازش جزئیات گرافیکی کند. در این زمینه باید شرایط دستگاه را فوق‌العاده ایده‌آل و ارزشمند توصیف کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 16X مدل K3605VV را می‌توان حافظه رم قدرتمند و پیش فرض 16 گیگابایت دانست که از نوع DDR4 3200MHz است. این حافظه رم می‌تواند توانایی بسیار زیادی از خود در زمینه اجرای دستورهای مختلف همانند سرعت بالا در اجرای برنامه‌ها نشان دهد. در کنار حافظه رم این دستگاه می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 1 ترابایت SSD اشاره کنیم که از مهم‌ترین مزایای آن، سرعت بالا در نقل و انتقال اطلاعات است.

وجود هاردهای SSD باعث می‌شود اجرای ویندوز در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود. نکته‌ای که باید درباره حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی داخلی مدنظر قرار دهید، این است که امکان سفارشی‌سازی و افزایش حافظه رم وجود ندارد، اما شما می‌توانید در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتر، سفارشی‌سازی حافظه SSD را انجام دهید.

ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 16X مدل K3605VV

یکی دیگر از بخش‌های مهم لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 16X مدل K3605VV را باید مانیتور آن دانست. این دستگاه دارای صفحه نمایش 16 اینچ بوده که وضوح بالایی دارد و می‌توانیم بگوییم با یک نمایشگر فول اچ دی مواجه هستیم. رزولوشن نمایشگر لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 16X مدل K3605VV برابر با 1920×1200 پیکسل بوده که با پنل IPS خود می‌تواند عملکردی بی‌نظیر ارائه کند. همچنین این نمایشگر از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد که می‌تواند محتواهای مختلف را به صورت روان از برابر چشمان شما عبور دهد.

یکی دیگر از بهترین ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 16X مدل K3605VV را باید باتری آن دانست. ما در این لپ تاپ شاهد باتری 3 سلولی 70 وات ساعت هستیم که می‌تواند برای مدت زمان 2 الی 4 ساعت باعث ماندگاری و طول عمر باتری شود. شما می‌توانید به لطف این باتری قدرتمند، شاهد عملکرد درخشان دستگاه باشید.

در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های سری VivoBook ایسوس را خریداری کنید، بدون تردید لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 16X مدل K3605VV را باید یکی از بهترین دستگاه‌های در دسترس به حساب آورد. شما می‌توانید این لپ تاپ را به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

لپ تاپ ایسوس Vivobook مدل Q540VJ

q540vj asus laptop 1

یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس که به عنوان یکی از محصولات سری ویووبوک شناخته می‌شود، لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس Vivobook مدل Q540VJ نام دارد. این دستگاه با وزن ایده‌آل 1.8 کیلوگرم در دسترس قرار دارد و عملکرد منحصر به فرد آن می‌تواند باعث جلب توجه کاربران زیادی شود.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Raptor Lake Core i9 13900H
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX3050 6GB GDDR6
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی1 ترابایت SSD
باتری70 وات ساعت

 

از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه باید به جنس بدنه آن اشاره کرد که از فلز بوده و بدین ترتیب می‌تواند طول عمر بالایی از خود نشان دهد. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ های تولید شده از سوی ویووبوک را خریداری کنید، لپ تاپ ایسوس Vivobook مدل Q540VJ را مدنظر قرار دهید و در ادامه به مشخصات فنی و قابلیت‌های آن اشاره خواهیم کرد.

سخت افزار لپ تاپ ایسوس Vivobook مدل Q540VJ

قدرت لپ تاپ ایسوس Vivobook مدل Q540VJ به وسیله پردازنده اصلی و قدرتمند اینتل Raptor Lake Core i9 از سری 13900H تامین می‌شود که باید آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین دستگاه‌های تولید شده به حساب آورد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به فرکانس پردازنده آن اشاره کرد که در بازه 2.6 الی 5.4 گیگاهرتز قرار دارد و می‌توان گفت یکی از سریع‌ترین تراشه‌های مورد استفاده در لپ تاپ‌های ویووبوک شناخته می‌شود. وجود 14 هسته حقیقی در کنار 20 هسته مجازی باعث می‌شود کاربران بتوانند قدرت بالایی را در اجرای دستورهای مختلف شاهد باشند. از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس Vivobook مدل Q540VJ می‌توان به حافظه کش آن اشاره کرد که برابر با 24 مگابایت بوده و باعث می‌شود کاربران بتوانند سرعت بالایی را در اجرای مجدد برنامه‌های بازگشایی شده شاهد باشند. فناوری ساخت پردازنده 10 نانومتر بوده که به خوبی می‌توان به قدرت و سرعت بالای دستگاه دست پیدا کرد.

یکی دیگر از موارد مهم لپ تاپ ایسوس Vivobook مدل Q540VJ را باید پردازنده گرافیکی آن دانست. لپ تاپ ایسوس Vivobook مدل Q540VJ دارای پردازنده گرافیکی و قدرتمند NVIDIA GeForce RTX3050 با ظرفیت 6 گیگابایت از نوع GDDR6 دانست. این پردازنده گرافیکی در کنار پردازنده اصلی ترکیب ایده‌آل و قدرتمندی را رقم خواهد زد که باعث می‌شود کاربران شاهد یکی از بهترین عملکردها از سوی لپ تاپ باشند.

حافظه رم لپ تاپ ایسوس Vivobook مدل Q540VJ را باید یکی دیگر از بهترین ویژگی‌های دستگاه به حساب آورد. توجه داشته باشید این لپ تاپ با در اختیار داشتن حافظه رم پیش فرض 16 گیگابایت DDR5 4800MHz می‌تواند یکی از بهترین عملکردها را ارائه کند. این حافظه رم تاثیر زیادی روی سرعت اجرای برنامه‌ها و سایر دستورهای صادر شده از سوی کاربران خواهد داشت. جالب است بدانید شما می‌توانید در صورت نیاز حافظه رم را به 40 گیگابایت ارتقا دهید و این خبر خوبی است، چرا که باعث می‌شود بتوانید عملکرد فوق‌العاده و منحصر به فردی را شاهد باشید.

ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس Vivobook مدل Q540VJ

حافظه ذخیره‌سازی لپ تاپ ایسوس Vivobook مدل Q540VJ برابر با 1 ترابایت بوده و از نوع SSD است. هاردهای SSD می‌توانند سرعت بسیار خوبی از خود در زمینه اجرای دستورها نشان دهند. در حقیقت کاربران می‌توانند با بهره‌گیری از سرعت بالای اجرای دستورها از سوی هارد SSD شرایط دلپذیری را تجربه کنند. جالب است بدانید لپ تاپ ایسوس Vivobook مدل Q540VJ امکان ارتقا حافظه ذخیره‌سازی داخلی را برای کاربران فراهم کرده است. شما می‌توانید در صورت نیاز، حافظه ذخیره‌سازی داخلی را ارتقا داده و این خبر خوبی است. همین امر می‌تواند این لپ تاپ را در مقایسه لپ تاپ های ایسوس باهم جلوتر نگه دارد.

در بخش جلوی لپ تاپ ایسوس Vivobook مدل Q540VJ شاهد قرارگیری نمایشگر استاندارد 15.6 اینچ فول اچ دی خواهید بود. این نمایشگر با وضوح 2880×1620 پیکسل می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود نشان دهد. همچنین نوع پنل اولد بوده و یکی از بهترین لپ تاپ‌های ویووبوک به حساب می‌آید که دارای صفحه نمایش جذاب و باکیفیت است. در لپ تاپ ایسوس Vivobook مدل Q540VJ شاهد قرارگیری باتری قدرتمند 3 سلولی 70 وات ساعت خواهید بود.

این باتری می‌تواند برای مدت زمان 1 الی 3 ساعت باعث ماندگاری شارژ موردنیاز کاربران شود که آن‌ها با استفاده از ماندگاری و دوام باتری می‌توانند برای انجام کارهای خود، برنامه‌ریزی کنند. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس و سری VivoBook را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم لپ تاپ ایسوس Vivobook مدل Q540VJ را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی در نظر گرفته و از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 15 OLED مدل M6500QC

m6500qc asus laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook Pro 15 OLED مدل M6500QC را باید به عنوان یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس معرفی کرد. این لپ تاپ قدرتمند دارای ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی بوده که می‌تواند باعث شود شرایط ایده‌آل برای کاربران رقم بخورد.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهAMD Ryzen 7 5800H
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX3050 4GB GDDR6
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی1 ترابایت SSD
باتری70 وات ساعت

 

از مهم‌ترین مزایای لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 15 OLED مدل M6500QC باید به وزن ایده‌آل 1.8 کیلوگرم آن اشاره کرد که برابر با 1.8 کیلوگرم است. همچنین بدنه دستگاه از جنس پلاستیک باکیفیت بوده که نشان می‌دهد طول عمر بالایی برای دستگاه رقم خواهد خورد.

سخت افزار لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 15 OLED مدل M6500QC

با وجود پردازنده اصلی AMD Ryzen 7 از سری 5800H در لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 15 OLED مدل M6500QC می‌توان انتظار بهترین عملکرد را از سوی دستگاه داشته باشیم. این لپ تاپ با داشتن پردازنده‌ای قدرتمند همانند پردازنده سری AMD می‌تواند دستورهای مختلف صادر شده از سوی کاربران را در بهترین شرایط پردازش کرده و ارائه کند. فرکانس پردازنده این لپ تاپ در بازه 3.2 الی 4.4 گیگاهرتز قرار دارد و شما می‌توانید از عملکرد منحصر به فرد دستگاه رضایت کاربران کامل داشته باشید.

جالب است بدانید لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 15 OLED مدل M6500QC دارای 8 هسته حقیقی و 16 هسته مجازی بوده که نشان می‌دهد کاربران می‌توانند روی قدرت بالای تراشه موجود در محصول ذکرشده به عنوان یکی از محصولات ویووبوک حساب ویژه‌ای باز کنند. از طرف دیگر حافظه کش دستگاه برابر با 16 مگابایت بوده که تاثیر آن را روی بازگشایی برنامه‌های مختلف خواهید دید.

لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 15 OLED مدل M6500QC دارای پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX3050 با ظرفیت 4 گیگابایت از نوع GDDR6 بوده که می‌تواند تاثیر زیادی روی عملکرد دستگاه داشته باشد. ترکیب شدن پردازنده گرافیکی ذکرشده در کنار پردازنده اصلی دستگاه می‌تواند وضعیت ایده‌آل و خوبی را برای کاربران رقم بزند. حافظه رم از دیگر بخش‌های هر لپ تاپ به حساب می‌آید که تاثیر آن را می‌توانید روی سرعت بازگشایی برنامه‌ها احساس کنید.

این دستگاه دارای حافظه رم 16 گیگابایت DDR4 3200MHz بوده و باید توجه داشته باشید که امکان سفارشی سازی یا افزایش حافظه رم وجود ندارد. از دیگر مزایای این دستگاه باید به حافظه ذخیره سازی داخلی اشاره کرد. در حقیقت این دستگاه با حافظه ذخیره‌سازی داخلی 1 ترابایت SSD می‌تواند سرعت بسیار خوبی از خود پیرامون اجرای دستورها و نقل و انتقال اطلاعات نشان دهد. در صورتی که نیازمند فضای ذخیره‌سازی بیشتری هستید، می‌توانید این کار را انجام دهید.

ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 15 OLED مدل M6500QC

صفحه نمایش را باید یکی دیگر از ویژگی‌های مهم هر لپ تاپ به حساب آورد. خوشبختانه لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 15 OLED مدل M6500QC دارای صفحه نمایش 15.6 اینچ بوده که وضوح آن برابر با 2880×1620 پیکسل بوده و می‌توان گفت عملکرد آن ستودنی خواهد بود. همچنین نباید فراموش کنید صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 15 OLED مدل M6500QC از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود محتواهای ویدیویی و تصویری به صورت روان نمایش داده شود.

از دیگر ویژگی‌های مهم لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 15 OLED مدل M6500QC باید به باتری قدرتمند آن اشاره کرد. این لپ تاپ ایسوس دارای باتری 3 سلولی 70 وات ساعت بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند از آن برای مدت زمان 2 الی 4 ساعت استفاده کنند. شما می‌توانید به سادگی شرایط ایده‌آل و منحصر به فرد را فراهم کرده و لذت ببرید. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس و سری VivoBook را خریداری کنید، باید لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 15 OLED مدل M6500QC را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی در نظر داشته باشید. این لپ تاپ در فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید آن را خریداری کنید.

لپ تاپ ایسوس VivoBook 16X مدل M1603QA-A

m1603qa a asus laptop

لپ تاپ ایسوس VivoBook 16X مدل M1603QA-A را باید به عنوان یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های سری ویووبوک دانست که قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی دارد. از مهم‌ترین مزایای دستگاه می‌توان به مشخصات فنی و ظاهری آن اشاره کرد که شرایط بسیار خوبی دارد.

صفحه نمایش16 اینچ
پردازندهAMD Ryzen 5 5600H
پردازنده گرافیکیAMD Radeon Vega
حافظه رم8 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی512 گیگابایت SSD
باتری50 وات ساعت

 

یکی از بهترین مزایای دستگاه، وزن آن بوده که بر اساس اعلام رسمی کمپانی، لپ تاپ ایسوس VivoBook 16X مدل M1603QA-A دارای وزن 1.8 کیلوگرم بوده و به عنوان یکی از سبک‌ترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس به حساب می‌آید. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و ارزشمندترین لپ تاپ‌های تولید شده ایسوس را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم لپ تاپ ایسوس VivoBook 16X مدل M1603QA-A را مدنظر قرار دهید.

سخت افزار لپ تاپ ایسوس VivoBook 16X مدل M1603QA-A

لپ تاپ ایسوس VivoBook 16X مدل M1603QA-A دارای پردازنده اصلی AMD Ryzen 5 از سری 5600H بوده که باید آن را یکی از بهترین پردازنده‌های تولید شده به حساب آورد. این تراشه اصلی می‌تواند توانایی دستگاه در زمینه اجرای دستورهای مختلف را در بهترین حالت ممکن قرار دهد. فرکانس پردازنده دستگاه در بازه 3.3 الی 4.2 گیگاهرتز قرار دارد که باعث می‌شود کاربران بتوانند عملکردی خیره‌کننده را شاهد باشند. همچنین وجود 8 هسته حقیقی در کنار 16 هسته مجازی سبب می‌شود فشار کار و اجرای دستورهای مختلف تقسیم شده و بدین ترتیب کاربران عملکردی استثنایی را شاهد باشند.

در کنار پردازنده اصلی لپ تاپ ایسوس VivoBook 16X مدل M1603QA-A شاهد قرارگیری پردازنده گرافیکی AMD radeon Vega هستیم؛ این پردازنده گرافیکی می‌تواند یکی از بهترین عملکردها را ارائه کند که باعث می‌شود شما بتوانید کارهای مختلف خود را با نیاز به داشتن پردازنده گرافیکی قدرتمند در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید. پردازش جزئیات گرافیکی در لپ تاپ ایسوس VivoBook 16X مدل M1603QA-A شرایط ایده‌آل و خوبی دارد که باید آن را در نظر بگیرید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم لپ تاپ ایسوس VivoBook 16X مدل M1603QA-A را باید حافظه رم آن دانست. این دستگاه با در اختیار داشتن حافظه رم پیش فرض 8 گیگابایت که قابلیت ارتقا به 24 گیگابایت را دارد، می‌تواند یکی از سریع‌ترین لپ تاپ‌های تولید شده ویووبوک در بازه قیمت میان‌رده به حساب آید. با این که حافظه رم پیش فرض دستگاه برابر با 8 گیگابایت است، اما کاربران می‌توانند با ارتقا آن قدرت دستگاه را افزایش دهند.

ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس VivoBook 16X مدل M1603QA-A

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم لپ تاپ ایسوس VivoBook 16X مدل M1603QA-A را باید حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت SSD دانست؛ این حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت اس اس دی می‌تواند برای نگه‌داری اطلاعات کاربرد زیادی داشته باشد. از طرف دیگر امکان ارتقا حافظه ذخیره‌سازی داخلی اس اس دی برای کاربران وجود دارد و شما می‌توانید در صورت نیاز این کار را انجام دهید. بد نیست بدانید هاردهای SSD تاثیر زیادی روی سرعت اجرای دستورها از سوی لپ تاپ‌ها خواهند داشت و جالب است بدانید سرعت اجرای سیستم عامل و دستورهای مختلف در آن‌ها بالا است.

یکی دیگر از مزایای لپ تاپ ایسوس VivoBook 16X مدل M1603QA-A را باید نمایشگر 16 اینچ دانست که سایز استاندارد آن باعث می‌شود شما بتوانید جذابیت و شفافیت زیادی را شاهد باشید. این نمایشگر با وضوح 1920×1200 پیکسل همراه بوده می‌توان گفت به عنوان یکی از نمایشگرهای فول اچ دی پلاس شناخته می‌شود که باعث می‌شود کاربران کیفیت بالایی را از آن شاهد باشند. نوع پنل هم IPS بوده که جذابیت زیادی دارد.

یکی دیگر از بخش‌های مهم دستگاه را باید باتری آن عنوان کرد. شما باید بدانید لپ تاپ ایسوس VivoBook 16X مدل M1603QA-A دارای باتری قدرتمندی بوده که از نوع 3 سلولی 50 وات ساعت است. این باتری قدرتمند می‌تواند عملکردی منحصر به فرد از خود نشان دهد. توجه داشته باشید مدت زمان ماندگاری شارژ باتری در لپ تاپ ایسوس VivoBook 16X مدل M1603QA-A برابر با 1 الی 3 ساعت بوده که مدت دقیق آن به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال، هر اندازه فشار روی لپ تاپ بیشتر باشد، شما شاهد خالی شدن زودهنگام باتری خواهید بود و در غیر این صورت، مدت زمان بیشتری دوام خواهد داشت. در صورت نیاز به خرید لپ تاپ ایسوس VivoBook 16X مدل M1603QA-A می‌توانید آن را به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال تهیه کنید.

لپ تاپ ایسوس VivoBook 16 مدل M1605YA-A

m1605ya a asus laptop

در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی سری ویووبوک را که به عنوان یکی از دستگاه‌های میان‌رده شناخته شده است خریداری کنید، بدون تردید لپ تاپ 16 اینچی ایسوس VivoBook 16 مدل M1605YA-A را باید یکی از بهترین‌ها به حساب آورد.

صفحه نمایش16 اینچ
پردازندهAMD Ryzen 5 7530U
پردازنده گرافیکیAMD Radeon Vega 7
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی512 گیگابایت SSD
باتری42 وات ساعت

 

وزن لپ تاپ ایسوس VivoBook 16 مدل M1605YA-A برابر با 1.9 کیلوگرم بوده که باعث می‌شود آن را یکی از لپ تاپ‌های سبک تولید شده از سوی کمپانی تایوانی معرفی کنیم. ساختار و جنس بدنه این لپ تاپ از جنس آلومینیوم و پلاستیک بوده که این متریال نشان‌دهنده طول عمر بالای دستگاه خواهد بود.

سخت افزار لپ تاپ ایسوس VivoBook 16 مدل M1605YA-A

قدرت لپ تاپ ایسوس VivoBook 16 مدل M1605YA-A به وسیله پردازنده اصلی و قدرتمند AMD Barcelo-U Refresh Ryzen 5 از سری 7530U تامین می‌شود که می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین تراشه‌های تولید شده برای لپ تاپ‌های میان‌رده به حساب آورد. فرکانس پردازنده AMD در بازه 2 الی 4.5 گیگاهرتز قرار دارد و باید عملکرد آن را در اجرای دستورها ستود. بدون تردید این پردازنده اصلی با فرکانس ذکرشده و وجود 6 هسته حقیقی در کنار 12 هسته مجازی می‌تواند یکی از بهترین عملکردها را از خود نشان دهد. حافظه کش دستگاه برابر با 16 مگابایت بوده که باعث می‌شود سرعت اجرای مجدد برنامه‌های بازگشایی شده تا حد زیادی افزایش یابد.

وجود پردازنده گرافیکی AMD Radeon Vega 7 در لپ تاپ ایسوس VivoBook 16 مدل M1605YA-A باعث شده است شما بتوانید اجرای دستورهای گرافیکی را در بهترین حالت ممکن شاهد باشید. چنین پردازنده گرافیکی می‌تواند شرایط ایده‌آل را برای کاربران در زمینه‌های مختلف رقم بزند. همچنین ترکیب این تراشه گرافیکی در کنار تراشه اصلی باعث می‌شود سرعت بالایی را در اجرای دستورها شاهد باشید. حافظه رم را باید یکی دیگر از بهترین و مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه به حساب آورد. این لپ تاپ دارای حافظه رم قدرتمند 16 گیگابایت بوده که به صورت پیش فرض در لپ تاپ قرار دارد. این حافظه رم می‌تواند سرعت بالایی را در زمینه اجرای دستورهای مختلف در اختیار کاربران قرار دهد. از طرف دیگر باید بدانید لپ تاپ ایسوس VivoBook 16 مدل M1605YA-A امکان ارتقا حافظه رم را به 24 گیگابایت پیشبینی کرده است.

ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس VivoBook 16 مدل M1605YA-A

یکی دیگر از ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس VivoBook 16 مدل M1605YA-A را باید حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت اس اس دی دانست که می‌تواند سرعت بالایی را در عملکرد ارائه کند. از دیگر ویژگی‌های این حافظه ذخیره‌سازی داخلی می‌توان به طول عمر بالای آن اشاره کرد که در مقایسه با هاردهای HDD شرایط بهتر و دلپذیرتری را رقم خواهد زد. در صورتی که نیازمند فضای ذخیره‌سازی داخلی بیشتری هستید، امکان ارتقا و سفارشی سازی برای شما پیشبینی شده است.

لپ تاپ ایسوس VivoBook 16 مدل M1605YA-A دارای نمایشگر 16 اینچ فول اچ دی پلاس بوده که وضوح آن برابر با 1920×1200 پیکسل است؛ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بخش جلو لپ تاپ ایسوس VivoBook 16 مدل M1605YA-A را باید پنل IPS دانست که باعث می‌شود محتواهای ویدیویی و تصویری را باکیفیت بسیار خوبی تماشا کنید. همچنین نرخ تازه‌سازی لپ تاپ ایسوس VivoBook 16 مدل M1605YA-A برابر با 60 هرتز بوده که نشان می‌دهد محتواهای مختلف به صورت روان از برابر چشمان شما عبور می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم لپ تاپ ایسوس VivoBook 16 مدل M1605YA-A را باید باتری قدرتمند آن دانست. این دستگاه دارای باتری 3 سلولی 42 وات ساعت بوده که مدت زمان ماندگاری شارژ آن هم برابر با 1 الی 3 ساعت است. شما می‌توانید از این باتری لیتیوم یون برای شارژ سریع دستگاه استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سری ویووبوک ایسوس را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم لپ تاپ ایسوس VivoBook 16 مدل M1605YA-A را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در نظر گرفته و آن را به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

لپ تاپ ایسوس VivoBook مدل R565EP-D

asus vivobook r565ep d 15 inch laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook مدل R565EP-D را باید به عنوان یکی دیگر از بهترین لپ تاپ‌های تولید شده ایسوس به حساب آورد که به عنوان یک محصول میان‌رده شناخته شده است.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Core i7 1165G7
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce MX330 2GB GDDR5
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی512 گیگابایت SSD
باتری37 وات ساعت

 

این لپ تاپ ایسوس با وزن 1.8 کیلوگرم به عنوان یکی از سبک‌وزن‌ترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی شناخته می‌شود. توجه داشته باشید جنس بدنه لپ تاپ ایسوس VivoBook مدل R565EP-D به گونه‌ای بوده که باعث می‌شود طول عمر آن در بالاترین حد خود قرار داشته باشد.

سخت افزار لپ تاپ ایسوس VivoBook مدل R565EP-D

قدرت لپ تاپ ایسوس VivoBook مدل R565EP-D توسط پردازنده اصلی اینتل Core i7 از سری 1165G7 تامین می‌شود. این پردازنده اصلی می‌تواند در کنار پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX330 با ظرفیت 2 گیگابایت از سری GDDR5 بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. این پردازنده اصلی دارای قدرت بسیار زیادی بوده و عملکرد آن را باید ستود. فرکانس پردازنده اصلی در بازه 2.8 الی 4.7 گیگاهرتز قرار دارد و به لطف حافظه کش 12 مگابایت می‌توانید سرعت بالا در اجرای برنامه‌ها را شاهد باشید. 4 هسته حقیقی در کنار 8 هسته مجازی می‌توانند فشار کار را تقسیم کرده و عملکردی بی‌نظیر از خود ارائه کنند.

حافظه رم را باید یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ به حساب آورد. شما در لپ تاپ ایسوس VivoBook مدل R565EP-D شاهد حافظه رم 16 گیگابایت DDR4 3200MHz خواهید بود که امکان ارتقا برای آن به 24 گیگابایت وجود دارد. شما می‌توانید این حافظه رم را ارتقا داده و در صورت نیاز سرعت بالاتری را تجربه کنید. در کنار حافظه رم لپ تاپ ایسوس VivoBook مدل R565EP-D باید به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت آن اشاره کنیم که از نوع SSD است. این حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهترین عملکرد را ارائه خواهد کرد و شما می‌توانید از آن برای نگه‌داری حجم زیادی از اطلاعات استفاده کنید. همچنین در صورت نیاز امکان ارتقا حافظه ذخیره‌سازی داخلی برای کاربران وجود دارد.

ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس VivoBook مدل R565EP-D

در بخش جلوی لپ تاپ ایسوس VivoBook مدل R565EP-D شاهد نمایشگر باکیفیت 15.6 اینچ هستیم که در سایز استاندارد در دسترس قرار دارد. همچنین شما می‌توانید وضوح تصویر بالایی را از این نمایشگر شاهد باشید. جالب است بدانید رزولوشن دستگاه برابر با 1920×1080 پیکسل بوده که یکی از بهترین عملکردها را ارائه خواهد کرد. پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز هم می‌تواند نشان‌دهنده نمایش روان محتواهای مختلف عنوان کرد.

باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook مدل R565EP-D در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. شما در این لپ تاپ شاهد قرارگیری باتری قدرتمند 2 سلولی 37 وات ساعت خواهید بود که می‌تواند برای مدت زمان 1 الی 3 ساعت ماندگاری شارژ ارائه کند. در صورتی که تصمیم به خرید یک لپ تاپ از سری ویووبوک دارید، می‌توانید لپ تاپ ایسوس VivoBook مدل R565EP-D را انتخاب کرده و خریداری کنید. امکان خرید نقد یا اقساط لپ تاپ ایسوس VivoBook مدل R565EP-D از فروشگاه پلازا دیجیتال فراهم است.

لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 مدل R1504VA-F

r1504va f asus laptop

لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 مدل R1504VA-F را باید به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس معرفی کرد که قابلیت‌های فوق‌العاده خوبی دارد. این دستگاه را باید به عنوان یکی از سبک‌ترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس معرفی کرد که برابر با 1.7 کیلوگرم بوده و باعث می‌شود بتوانید آن را با خود به سادگی حمل کنید.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Core i5 1335U
پردازنده گرافیکیIntel HD
حافظه رم12 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی512 گیگابایت SSD
باتری42 وات ساعت

 

همچنین جنس بدنه دستگاه را باید به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های مهم دستگاه به حساب آورد. در حقیقت لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook 15 مدل R1504VA-F دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک بوده که باعث می‌شود شما بتوانید برای طولانی مدت شاهد بهترین عملکرد از سوی دستگاه باشید.

سخت افزار لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 مدل R1504VA-F

قدرت لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 مدل R1504VA-F توسط پردازنده اصلی اینتل Raptor Lake Core i5 از سری 1335U تامین می‌شود و می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین پردازنده‌های میان‌رده موجود در لپ تاپ‌های قدرتمند ایسوس به حساب آورد. فرکانس پردازنده دستگاه در بازه 1.3 الی 4.6 گیگاهرتز قرار دارد و به خوبی نشان‌دهنده عملکرد منحصر به فرد دستگاه است. از طرف دیگر نباید فراموش کنید وجود 10 هسته حقیقی در کنار 12 هسته مجازی باعث می‌شود کاربران شاهد یکی از بهترین عملکردها از سوی پردازنده اصلی باشند. همچنین باید بدانید که وجود پردازنده گرافیکی مجزا در این دستگاه منتفی است، اما باید بدانید تراشه گرافیکی اینتل HD باعث می‌شود کاربران بتوانند نیازهای پردازش خود را به خوبی پاسخ دهند. عملکرد این دستگاه منحصر به فرد بوده و باعث می‌شود کاربران در زمینه سخت افزار شرایط خوبی را تجربه کنند.

حافظه رم را باید به عنوان یکی دیگر از بخش‌های مهم لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 مدل R1504VA-F به حساب آورد. ما در این دستگاه شاهد قرارگیری حافظه پیش فرض رم 12 گیگابایت هستیم که از نوع DDR4 3200MHz بوده و می‌تواند باعث جلب رضایت کاربران شود. سرعت بالا در اجرای برنامه‌ها را باید به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 مدل R1504VA-F دانست که به لطف حافظه رم ذکرشده شرایط ایده‌آل خواهد بود. همچنین شما باید بدانید کاربران می‌توانند حافظه رم را به 24 گیگابایت ارتقا دهند.

ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 مدل R1504VA-F

در کنار حافظه رم 12 گیگابایت شاهد حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت اس اس دی هستیم. این حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD می‌تواند سرعت بالایی را در نقل و انتقال اطلاعات فراهم کند. از طرف دیگر کاربران می‌توانند از این حافظه ذخیره‌سازی داخلی برای نگه‌داری حجم زیادی از اطلاعات استفاده کرده و تجربه‌ای دلپذیر را کسب کنند. در صورتی که نیازمند ارتقا حافظه باشید، باید بدانید امکان انجام کار برای شما وجود خواهد داشت و این مسئله در لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 مدل R1504VA-F پیشبینی شده است. همچنین هاردهای اس اس دی در مقایسه با هاردهای نسل قدیم HDD طول عمر بیشتری دارند و از جدیدترین لپ تاپ های ایسوس 2024 است.

در بخش جلوی لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 مدل R1504VA-F شاهد قرارگیری صفحه نمایش بزرگ 15.6 اینچ خواهید بود که سایز استاندارد دارد. از طرف دیگر این دستگاه با داشتن چنین نمایشگر باکیفیت و جذابی، وضوح فول اچ دی دارد و رزولوشن آن هم برابر با 1920×1080 پیکسل بوده که نشان می‌دهد کاربران می‌توانند فایل‌های ویدیویی را باکیفیت بالایی مشاهده کنند. همچنین این دستگاه از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند که نشان می‌دهد فایل‌های ویدیویی و تصویری به صورت روان از برابر چشمان کاربران عبور خواهد کرد.

از دیگر بخش‌های مهم لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 مدل R1504VA-F باید به باتری قدرتمند آن اشاره کرد. شما می‌توانید به لطف باتری قدرتمند 3 سلولی 42 وات ساعت شرایط ایده‌آل و خوبی را تجربه کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه باید به مدت زمان ماندگاری شارژ آن اشاره کرد که در بازه 1 الی 3 ساعت قرار دارد. شما می‌توانید به لطف این باتری قدرتمند بهترین عملکرد را از دستگاه پیرامون نگه‌داری شارژ شاهد باشید. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس را خریداری کنید، بدون تردید لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 مدل R1504VA-F می‌تواند باعث جلب رضایت کاربران شود. شما می‌توانید این دستگاه را به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 OLED مدل K513EQ-T

k513eq t asus laptop

یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس را باید لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook 15 OLED مدل K513EQ-T معرفی کرد. این دستگاه دارای قابلیت‌های ویژه‌ای بوده که یکی از آن‌ها را باید مربوط به ظاهر دستگاه دانست.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Core i5 1135g7
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce MX350 2GB GDDR5
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی512 گیگابایت SSD
باتری42 وات ساعت

 

شما در لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 OLED مدل K513EQ-T شاهد قرارگیری نمایشگر بزرگ و جذاب خواهید بود. از طرف دیگر این دستگاه وزنی ایده‌آل دارد که باعث می‌شود کاربران بتوانند از دستگاه در محیط‌های مختلف استفاده کرده و حمل آن کار سختی نباشد. در صورتی که ظاهر لپ تاپ برای شما اهمیت دارد، باید بگوییم این محصول می‌تواند یکی از بهترین مدل‌های تولید شده از سری ویوو بوک باشد.

سخت افزار لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 OLED مدل K513EQ-T

قدرت لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 OLED مدل K513EQ-T توسط پردازنده اصلی و قدرتمند اینتل Core i5 از سری 1135G7 تامین می‌شود. فرکانس پردازنده دستگاه در بازه 2.4 الی 4.2 گیگاهرتز قرار دارد و می‌توان گفت یکی از بهترین و قدرتمندترین پردازنده‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس به حساب می‌آید. حافظه کش لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 OLED مدل K513EQ-T برابر با 8 مگابایت بوده که نشان می‌دهد کاربران می‌توانند انتظار بازگشایی مجدد برنامه‌های اجرا شده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشته باشند. وجود هسته‌های حقیقی در کنار هسته‌های مجازی قدرتمند باعث می‌شود کاربران بتوانند عملکردی ایده‌آل را در زمینه اجرای دستورهای مختلف شاهد باشند.

از دیگر مزایای لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 OLED مدل K513EQ-T باید به حافظه رم قدرتمند دستگاه اشاره کرد. این لپ تاپ دارای حافظه رم 16 گیگابایت بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند سرعت بالایی را در اجرای برنامه‌ها شاهد باشند. حافظه رم از نوع DDR4 3200MHz بوده که نشان می‌دهد از بهترین انواع حافظه‌های رم موجود در میان دستگاه‌ها است. همچنین شما باید بدانید لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 OLED مدل K513EQ-T دارای حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت SSD است.

توجه داشته باشید حافظه‌ ذخیره‌سازی این دستگاه قابلیت ارتقا دارد و کاربران می‌توانند آن را به سادگی ارتقا دهند. همچنین سرعت اجرای دستورها در لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 OLED مدل K513EQ-T به دلیل وجود چنین حافظه اس اس دی در بهترین حالت ممکن قرار دارد. در صورتی که نیازمند فضای ذخیره‌سازی بیشتری هستید، می‌توانید سفارشی سازی و ارتقا حافظه داخلی را انجام دهید. همچنین این قابلیت ارتقا و بهینه‌سازی برای حافظه رم هم وجود دارد و شما می‌توانید آن را به 24 گیگابایت ارتقا دهید.

ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 OLED مدل K513EQ-T

در بخش جلوی لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 OLED مدل K513EQ-T شاهد قرارگیری نمایشگر باکیفیت و استاندارد 15.6 اینچ هستیم که می‌تواند عملکردی ایده‌آل از خود نشان دهد. این دستگاه با در اختیار داشتن نمایشگر باکیفیت ذکرشده می‌تواند یکی از بهترین عملکردها را از خود نشان دهد. در حقیقت وضوح بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های صفحه نمایش موجود در لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 OLED مدل K513EQ-T است. باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 OLED مدل K513EQ-T را باید به عنوان یکی دیگر از قابلیت‌های مهم آن به حساب آورد. این دستگاه با باتری 3 سلولی 42 وات ساعت خود می‌تواند عملکردی ایده‌آل از خود ارائه کند. خوشبختانه شرایط ایده‌آل بوده و باتری می‌تواند برای مدت زمان 1 الی 3 ساعت ماندگاری شارژ را ارائه کند. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس را به عنوان یک لپ تاپ از سری ویوو بوک خریداری کنید، بدون تردید لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 OLED مدل K513EQ-T را باید یکی از بهترین انتخاب‌ها به حساب آورد. شما می‌توانید لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 OLED مدل K513EQ-T را به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

سخن آخر

بدون تردید باید کمپانی ایسوس را به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و تولید انواع لپ تاپ‌ها معرفی کرد. یکی از بهترین سری از لپ تاپ‌های تولید شده توسط کمپانی ایسوس را باید VivoBook معرفی کرد که قابلیت‌های مختلف و زیادی دارد. در صورتی که قصد دارید تعدادی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سری ویووبوک را بشناسید، باید بدانید که ما در این مقاله تعدادی از آن‌ها را شناسایی کرده و به شما معرفی کرده‌ایم. شما می‌توانید کلیه این دستگاه‌ها را به سادگی از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

پرسش‌های متداول کاربران

آیا لپ تاپ‌های سری ویووبوک برای کارهای گرافیکی مناسب هستند؟

این سری از لپ تاپ‌های ایسوس با قابلیت‌های مختلف همراه هستند و شما می‌توانید در میان آن‌ها، برخی مدل‌ها که مجهز به پردازنده‌های اصلی و پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند هستند را شناسایی کرده و انتخاب کنید.

آیا لپ تاپ‌های ویووبوک برای بازی مناسب هستند؟

نمی‌توان این سری از دستگاه‌ها را برای بازی مناسب دانست، اما اگر مدل‌های گران قیمت آن که دارای پردازنده گرافیکی قدرتمند هستند را انتخاب کنید، می‌توانید بازی‌ها را اجرا کنید.

یاشار فتحعلی زاده

از سال ۸۹ این افتخار نصیب من شده تا در رسانه‌های مختلف حوزه فناوری و سرگرمی برای پارسی‌زبانان قلم بزنم و دانش روز دنیا رو به زبان ساده، اما با جزئیات کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار بدم. حال، در پلازا دیجیتال کنار شما عزیزان هستم تا کمک کنم تجربه‌ای ایده‌آل از خرید اقلام دیجیتال داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *