تاریخ انتشار: 27 شهریور 1403 |
زمان مطالعه: 19 دقیقه

یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید انواع لپ تاپ را باید ایسوس دانست که موفق شده است محصولات قدرتمند زیادی را روانه بازار کند. با این که شرکت‌های زیادی همانند لنوو به عنوان رقیبان جدی کمپانی تایوانی ایسوس مشغول فعالیت هستند، اما باید بدانید این شرکت توانسته لپ تاپ‌های قدرتمند زیادی را تولید و روانه بازار کند. در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ‌های ایسوس تا 15 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

لیست بهترین لپ تاپ ایسوس تا 15 میلیون تومان

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس VivoBook مدل X515MA

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook مدل X515MA

صفحه نمایش 15 اینچ
پردازنده Celeron N4020
پردازنده گرافیکی بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
حافظه رم 4 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایت SSD
باتری یک الی 3 ساعت

نقاط قوت

  • قیمت مناسب
  • حمل بسیار راحت
  • ظرفیت خوب هارد

ابتدا یک محصول کاربری از ایسوس را معرفی می‌کنیم. این لپ تاپ خوش قیمت لپ تاپ 15 اینچی ایسوس VivoBook مدل X515MA است که با وجود قیمت بسیار پایین، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. این لپ تاپ با پردازنده Celeron N4020 وارد بازار شده که نسبت به قیمت پایین، قدرت پردازش بالایی دارد. این محصول با رم 4 گیگابایتی در کنار سی پی یو، سرعت بسیار مناسبی برای اجرای برنامه‌های سبک و یا انجام کارهای روزمره مثل وبگردی و تماشای فیلم و سریال دارد. یکی از ویژگی‌های خوب این لپ تاپ ظرفیت مناسب هارد آن است. 256 گیگابایت هارد SSD فضای ذخیره‌سازی خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook مدل X515MA-A

لپ تاپ ایسوس 15.6 اینچی مدل VivoBook X515MA Celeron N4020 4GB 256GB SSD Intel HD

ناموجود!
مشاهده و خرید

لپ تاپ ایسوس 15.6 اینچی مدل VivoBook E510MA

Asus VivoBook E510MA Celeron N4020 4GB RAM 512GB SSD Intel UHD Plazadigital 768x768 1

صفحه نمایش 15 اینچ
پردازنده Intel Celeron
پردازنده گرافیکی بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
حافظه رم 4 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایت SSD
باتری یک الی 3 ساعت

نقاط قوت

  • پردازنده قوی
  • حافظه رم مناسب
  • هارد با ظرفیت بالا

یکی از بهترین لپ تاپ ایسوس تا 15 میلیون تومان، لپ تاپ ایسوس 15.6 اینچی مدل VivoBook E510MA است که با پردازنده Intel Celeron روانه بازار شده و قدرت پردازش بسیار بالایی دارد. این با رم 4 گیگابایتی برای اجرای روان و راحت انواع برنامه در حد سبک مناسب بوده و گزینه خوبی برای انجام کارهای روزمره مثل تماشای فیلم و سریال، تایپ و وبگردی است. در مجموع این محصول ایسوس با توجه به کیفیت و قیمت مناسب می‌تواند یک انتخاب مقرون به صرفه برای دانشجویان و دانش‌آموزان باشد.

لپ تاپ ایسوس 15.6 اینچی مدل VivoBook E510MA Celeron N4020 4GB 512GB SSD Intel UHD پلازا دیجیتال

لپ تاپ ایسوس 15.6 اینچی مدل VivoBook E510MA Celeron N4020 4GB 512GB SSD Intel UHD

ناموجود!
مشاهده و خرید

سخن آخر

کمپانی ایسوس به عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و تولید لپ تاپ شناخته می‌شود که موفق شده است محصولات زیادی را در رده‌های قیمت گوناگون روانه بازار کند. در این مقاله سعی شد بهترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی که امکان خرید آن‌ها در بازه 15 میلیون تومان وجود دارد را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در میان آن‌ها، گزینه‌ای ایده‌آل را انتخاب کرده و خریداری کنید. شما می‌توانید کلیه دستگاه‌ها را به سادگی از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

سوالات متداول

بهترین لپ تاپ ایسوس در بازه قیمتی 15 میلیون تومان کدام است؟

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook مدل X515MA محصولی با سخت افزار ایده‌آل و ویژگی‌های جذاب است که می‌تواند نیاز کاربران در بازه قیمتی 15 میلیون تومان را پاسخگو باشد.

بهترین لپ تاپ ایسوس با قیمت مناسب برای تایپ کدام است؟

اکثر لپ تاپ‌های ایسوس برای تایپ کردن کیفیت مناسبی دارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم به گزینه‌های مهم‌تری مانند پردازنده، رم و ظرفیت هارد دقت شود.

آبتین کمالی

عصر آگاهی، زمانی است که دانش و اطلاعات، چون بارانی بی‌انتها، زمین خشک واقعیت را به گلستانی از امکانات و توسعه تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *