تاریخ انتشار: 24 اسفند 1402 |
زمان مطالعه: 12 دقیقه

یکی از لوازم جانبی که از جذابیت زیادی در میان کاربران برخوردار است، اسپیکر بوده و از آن جایی که شرکت‌های زیادی در زمینه تولید انواع اسپیکرهای بلوتوثی مشغول فعالیت هستند، شاهد تنوع گسترده در میان محصولات هستیم. به عنوان مثال، کمپانی‌هایی همانند جی بی ال موفق شده‌اند بهترین اسپیکرهای رومیزی را تولید کرده و روانه بازار کنند. کیفیت بالای محصولات تولید شده از سوی برندهایی همانند جی بی ال به ماندگاری آن‌ها در صنعت موردنظر کمک کرده و همواره شاهد تولید محصولات جدیدتر و قدرتمندتر از سوی شرکت‌ها هستیم. در این بخش قصد داریم تعدادی از بهترین اسپیکرهای رومیزی را که در کنار مشخصات فنی، کیفیت صدای خوبی دارند را به شما معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

ویژگی‌های بهترین اسپیکر رومیزی

1 42

در صورتی که شما به دنبال خرید یکی از بهترین اسپیکرهای رومیزی هستید، باید بدانید توجه به برخی نکات و قابلیت‌ها ضروری است. به عنوان مثال، سایز اسپیکر می‌تواند یکی از مواردی باشد که باید به آن توجه داشته باشید. زمانی که قصد دارید یک اسپیکر رومیزی باکیفیت و جذاب خریداری کنید، قطعا سایز دستگاه برای شما اهمیت دارد و هنگام خرید به دنبال مدلی خواهید بود که از نظر ظاهر، نه تنها جذابیت زیادی داشته باشد، بلکه ابعاد آن به گونه‌ای باشد که بتوانید در روی میز خود قرار دهید.

همانطور که می‌دانید ما در حال معرفی قابلیت‌های اسپیکرهای رومیزی هستیم و این بدان معنا نبوده که حتما باید اسپیکر را روی میز خانه قرار دهید، بلکه ممکن است بخواهید از آن برای محیط کاری استفاده کنید. جذابیت اسپیکرهای رومیزی باید به گونه‌ای باشد که بتواند عملکردی بی‌نظیر از خود ارائه کند. زیبایی ظاهری اسپیکرهای رومیزی یک امتیاز مهم به حساب می‌آید که لازم است به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

از دیگر مزایای یک اسپیکر بلوتوثی رومیزی باید حجم صدای آن توجه کرد. از آن جایی که اسپیکرهای رومیزی در سایزهای کوچک‌تری تولید می‌شوند، بنابراین باید سراغ مد‌ل‌هایی باشید که کیفیت صدای قابل قبولی هم از خود ارائه کنند؛ بنابراین باید بدانید کیفیت صدای مطلوب در کنار سایز ایده‌آل و زیبایی ظاهری می‌توانند به عنوان مولفه‌هایی مهم به حساب آیند که کاربردهای زیادی خواهند داشت. در حقیقت حجم صدا به تنهایی نمی‌تواند تعیین‌کننده باشد و لازم است به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشید، چرا که کیفیت صدا برای کاربران به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم به حساب خواهد آمد.

در این بخش سعی کردیم مهم‌ترین نیازمندی‌های کاربران به اسپیکرهای رومیزی را بیان کنیم تا شما بتوانید تصمیم‌گیری خوبی داشته باشید. البته در ادامه تعدادی از بهترین اسپیکرهای رومیزی را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. هر کدام از مواردی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، قابلیت‌های ویژه و منحصر به فردی دارند که باعث می‌شوند شاهد بهترین عملکرد از سوی آن‌ها باشیم.

فهرست بهترین اسپیکرهای رومیزی

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Flip Essential

jbl bluetooth speaker flip essential

اگر بخواهیم یکی از بهترین و قدرتمندترین اسپیکرهای رومیزی تولید شده از سوی برند جی بی ال را به شما معرفی کنیم، بدون تردید اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Flip Essential می‌تواند یکی از بهترین‌هایی باشد که در دسترس قرار دارد. این اسپیکر که از برند مشهور جی بی ال است، می‌تواند عملکردی بی‌نقص از خود نشان دهد و این خبر خوبی برای کاربرانی است که قصد دارند یک اسپیکر رومیزی باکیفیت و جذاب خریداری کنند.

ظاهر استوانه‌ای شکل اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Flip Essential باعث می‌شود بتوانید از آن به عنوان یک دکور جذاب استفاده کنید. شما می‌توانید این اسپیکر را روی میز و سایر سطوح قرار دهید تا بتوانید شرایط ایده‌آل را تجربه کنید. در بخش جلوی این دستگاه شاهد درج نام برند JBL خواهید بود که اصالت دستگاه را نشان می‌دهد.

جالب است بدانید نوع درایورهای موجود در اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Flip Essential از نوع فشرده بوده و می‌تواند عملکردی ایده‌آل از خود نشان دهد. توجه داشته باشید این دستگاه از نسخه 4.2 بلوتوث پشتیبانی می‌کند و یکی از بهترین عملکردها را از سوی آن شاهد خواهید بود. همچنین باید بدانید که توان خروجی برابر با 20 وات بوده و می‌تواند کیفیت صدای بسیار ایده‌آل از خود نشان دهد.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Flip Essential دارای باتری قدرتمندی بوده و مدت زمان پخش موسیقی در آن برابر با 12 ساعت است؛ این مدت زمان ماندگاری شارژ نشان می‌دهد ما با یک باتری قدرتمند در اسپیکر مواجه هستیم. وزن اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Flip Essential برابر با 540 گرم بوده و باعث می‌شود شما بتوانید آن را به سادگی با خود حمل کنید. همچنین برای شارژ مجدد این اسپیکر نیازمند گذشت زمانی معادل 2.5 ساعت هستید؛ شما در این مدت زمان می‌تواند یکی از بهترین عملکردها را شاهد باشید. توجه داشته باشید که این مدل اسپیکر فاقد ریموت کنترل بوده و باید به این مسئله توجه داشته باشید.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Charge 5

jbl charge 5 portable and speaker

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Charge 5 را باید به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین اسپیکرهای بلوتوثی دانست که می‌تواند شرایط خوبی را ارائه کند. از مهم‌ترین مزیت‌های این اسپیکر بلوتوثی می‌توان به ظاهر زیبا، جمع و جور و منحصربه‌فرد آن اشاره کرد. شما می‌توانید برای پخش فایل‌های صوتی به صورت با سیم یا بی سیم به دستگاه متصل شده و ارتباط برقرار کنید.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Charge 5 از فناوری بلوتوث پشتیبانی کرده و شما می‌توانید ارتباط را به سادگی برقرار کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Charge 5 می‌توان به نسخه بلوتوث 5.1 آن اشاره کرد. این نسخه بلوتوث به گونه‌ای بوده که می‌تواند اتصال پایدار را رقم بزند و شما فایل‌های صوتی را به سادگی پخش کنید. اتصال پایدار از مهم‌ترین ویژگی‌هایی بوده که می‌توانید روی آن حساب کنید.

توان خروجی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Charge 5 برابر با 10 وات بوده و می‌توان انتظار داشت بهترین کیفیت صدا را از خود ارائه کند. توجه داشته باشید از پورت USB باید برای شارژ مجدد اسپیکر استفاده کنید و این خبر خوبی است، چرا که سرعت شارژ مجدد باتری اسپیکر در بهترین شرایط خود قرار خواهد داشت. جالب است بدانید اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Charge 5 می‌تواند برای مدت زمان 20 ساعت ماندگاری شارژ داشته باشد. همچنین مدت زمان شارژ مجدد اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Charge 5 برابر با 4 ساعت اعلام شده است. شما می‌توانید با این مدت زمان شارژ مجدد، اسپیکر را در برای کارکردی معادل 20 ساعت در اختیار داشته باشید.

از دیگر ویژگی‌های اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Charge 5 باید به وزن آن اشاره کنیم. در حقیقت این دستگاه با وزن 0.96 کیلوگرم خود می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود نشان دهد. شما می‌توانید به سادگی اسپیکر را با خود حمل کرده و در شرایط مختلف مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین اسپیکرهای رومیزی را خریداری کنید، بدون تردید اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Charge 5 می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. امکان خرید این دستگاه از فروشگاه پلازا دیجیتال برای شما فراهم بوده و کار سختی را برای انجام پیش رو نخواهید داشت.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Boombox2

jbl portable bluetooth speaker

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Boombox2 به عنوان یکی از بهترین اسپیکرهایی شناخته می‌شود که قابلیت‌های منحصربه‌فرد زیادی دارد. طراحی زیبا و جذاب این اسپیکر بلوتوث جی بی ال به گونه‌ای بوده که زیبایی در آن به اوج خود رسیده است. شما می‌توانید این اسپیکر بلوتوثی را خریداری کرده و از آن برای قرار دادن روی میزهای مختلف در محیط خانه یا محل کار استفاده کنید.

در بخش جلوی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Boombox2 شاهد درج لوگوی مخصوص جی بی ال خواهید بود و دستگیره روی آن باعث می‌شود امکان حمل و نقل آن برای کاربران ساده‌تر باشد. در دو طرف این اسپیکر بلوتوثی، شاهد خروج باکیفیت صدا خواهید بود و این یک ویژگی مهم از اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Boombox2 شناخته می‌شود.

متریال اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Boombox2 از پلاستیک فشرده شده بوده و می‌توان انتظار بهترین و بیشترین طول عمر را از آن داشته باشیم. همچنین باید بدانید این دستگاه می‌تواند در برابر آب از خود مقاومت زیادی نشان دهد. نوع درایور این اسپیکر فشرده بوده و بی‌نظیرترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد.

امکان برقراری اتصال به صورت باسیم یا بی‌سیم وجود دارد و شما می‌توانید این کار را به خوبی انجام دهید. در حقیقت این اسپیکر بلوتوثی جی بی ال از پورت جک هدفون 3.5 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند اتصال میان گوشی هوشمند خود و اسپیکر را از طریق کابل AUX برقرار کنند. در ادامه قابلیت‌های مهم اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Boombox2 می‌توان به پورت USB اشاره کرد که باعث می‌شود بتوانید از فلش مموری برای پخش موسیقی استفاده کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر اسپیکر بلوتوثی را باید باتری و ظرفیت آن دانست. اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Boombox2 مجهز به یک باتری قدرتمند با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت بوده و می‌تواند برای مدت زمان 24 ساعت ماندگاری شارژ ارائه کند. جالب است بدانید مدت زمان پخش موسیقی توسط این اسپیکر برابر با 24 ساعت بوده و در نوع خود، بی‌نظیر است. شما می‌توانید روی ماندگاری شارژ این اسپیکر حساب ویژه‌ای باز کنید و این خبر خوبی برای کاربران است. بدون تردید اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Boombox2 را باید به عنوان یکی از بهترین اسپیکرهای رومیزی تولید شده از سوی کمپانی جی بی ال به حساب آورد. شما می‌توانید این دستگاه را به صورت مستقیم از فروشگاه پلازا دیجیتال با بهترین قیمت و گارانتی معتبر خریداری کنید.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Xtreme 2

jbl xtreme 2 portable bluetooth speaker

یکی دیگر از جذاب‌ترین و قدرتمندترین اسپیکرهای بلوتوثی تولید شده از سوی کمپانی جی بی ال را باید اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Xtreme 2 معرفی کرد. این اسپیکر بلوتوثی دارای قابلیت‌های ویژه و منحصر به فردی بوده که می‌تواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. زمانی که به بخش جلوی این اسپیکر با طراحی بیضی نگاه می‌کنید، خواهید دید که نام برند آن به خوبی درج شده و نشان‌دهنده اصالت محصول است.

از طرف دیگر اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Xtreme 2 قابلیت اتصال با سیم و بی سیم را فراهم خواهد کرد. کاربران می‌توانند اتصال اسپیکر بلوتوثی را به صورت وایرلس و با سیم برقرار کنند. این دستگاه با نسخه بلوتوث 4.2 خود می‌تواند سرعت بالایی را در عملکرد ارائه کند و خبر خوبی است؛ چرا که اتصال پایدار را رقم خواهد زد و شما می‌توانید عملکرد اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Xtreme 2 را در زمینه پخش فایل‌های صوتی در بهترین حالت ممکن تجربه کنید.

جالب است بدانید کیفیت صدای ارائه شده توسط اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Xtreme 2 در بهترین حالت ممکن بوده و می‌تواند رضایت شما را جلب کند. بدون تردید این اسپیکر بلوتوثی می‌تواند شرایط خوبی را برای کاربران رقم بزند. از طرف دیگر حجم صدای آن هم بسیار عالی است. خوشبختانه مدت زمان ماندگاری شارژ اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Xtreme 2 برابر با 15 ساعت بوده و می‌توانید از آن برای مهمانی‌های خود یا در طبیعت استفاده کنید. برای دستیابی به حداکثر مدت زمان ماندگاری شارژ باتری اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Xtreme 2 باید دستگاه را 3.5 ساعت به شارژر متصل کنید.

از طرف دیگر باید بدانید وزن اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Xtreme 2 برابر با 2.4 کیلوگرم بوده و می‌توانید آن را با خود به سادگی حمل کنید. استفاده از این اسپیکر بلوتوثی در شرایط مختلف امکان‌پذیر بوده و خوشبختانه در تولید آن به وزن مناسب دستگاه توجه ویژه‌ای شده است. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و جذاب‌ترین اسپیکرهای تولید شده از سوی کمپانی جی بی ال را خریداری کنید، باید بدانید که اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Xtreme 2 می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های در دسترس باشد و شما می‌توانید آن را به صورت مستقیم از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

سخن آخر

یکی از نیازمندی‌های کاربران را باید اسپیکر دانست. گاهی وقت‌ها ممکن است شما نیازمند خرید یک اسپیکر رومیزی برای محیط خانه یا محل کار باشید. انتخاب یک اسپیکر قدرتمند در میان تنوع بالای اسپیکرهای تولید شده از سوی شرکت‌های مختلف در سراسر جهان می‌تواند یک دغدغه مهم برای کاربران به حساب آید، اما ما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از بهترین اسپیکرهای رومیزی تولید شده را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در میان آن‌ها، انتخاب خوبی داشته باشید. شما می‌توانید بهترین اسپیکرهای رومیزی را در فروشگاه پلازا دیجیتال مشاهده کرده و خریداری کنید.

پرسش‌های متداول کاربران

1. آیا اسپیکرهای رومیزی دارای حجم صدای بالایی هستند؟

بله؛ اسپیکرهای تولید شده از سوی برند جی بی ال نه تنها می‌توانند حجم صدای بالایی از خود ارائه کنند، بلکه می‌توانند کیفیت بسیار خوبی داشته باشند.

2. آیا خرید اسپیکر جی بی ال برای محیط خانه کاربرد دارد؟

اسپیکرهای جی بی ال می‌توانند ماندگاری شارژ بالایی داشته باشند و از همه مهم‌تر، کیفیت صدا و حجم صدای بالای آن‌ها می‌تواند شرایط خوبی را برای کاربران رقم بزند. ما در این بخش تعدادی از بهترین اسپیکرهای جی بی ال تولید شده و موجود در فروشگاه پلازا دیجیتال را به عنوان بهترین دستگاه‌های رومیزی به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانند برای محیط خانه ارزشمند باشند.

یاشار فتحعلی زاده

از سال ۸۹ این افتخار نصیب من شده تا در رسانه‌های مختلف حوزه فناوری و سرگرمی برای پارسی‌زبانان قلم بزنم و دانش روز دنیا رو به زبان ساده، اما با جزئیات کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار بدم. حال، در پلازا دیجیتال کنار شما عزیزان هستم تا کمک کنم تجربه‌ای ایده‌آل از خرید اقلام دیجیتال داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *