تاریخ انتشار: 08 بهمن 1402 |
زمان مطالعه: 4 دقیقه

سامسونگ اعلام کرد که مجموعه گلکسی اس 24 با بیش از ۲۵۰،۰۰۰ سفارش پیش‌فروش در مدت سه روز، رکورد پیش‌فروش را شکسته است. برای مقایسه، مجموعه مدل‌های گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 که سال گذشته رکورد گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S22 را شکست، برای کسب ۲۵۰،۰۰۰ سفارش اولیه خود بیش از سه هفته زمان نیاز داشت.

سامسونگ جزئیات سفارشات بیشتری را ذکر نکرد، اما احتمالاً گوشی سامسونگ Galaxy S24 Ultra به عنوان پرفروش‌ترین دستگاه شناخته می‌شود. در مقایسه با سال گذشته، امسال مزایای پیش‌فروش حدوداً همانند سال قبل است – دریافت مدل با حافظه بیشتر با همان قیمت – به این معناست که مردم اغلب با ارتقاء‌ها رضایت بیشتری دارند.

مختصری درباره سامسونگ

سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری جهان، با سابقه بلند مدت در تولید انواع محصولات الکترونیکی و فناوری اطلاعات شناخته می‌شود. این شرکت کره‌ای از سال ۱۹۳۸، به گسترش فعالیت‌های خود در زمینه تولید تلویزیون، گوشی‌ موبایل، لوازم خانگی، نمایشگرها، و تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری معتبر جهانی پرداخت. سامسونگ با تمرکز بر نوآوری، کیفیت بالا و ارائه راهکارهای پیشرفته، به یکی از برندهای محبوب و مورد اعتماد در دنیا تبدیل شده است.

سامسونگ رکورد پیش فروش گلکسی اس 24 را در هند به دست آورد

موفقیت در شکستن رکورد پیش‌فروش گلکسی اس 24

موفقیت سامسونگ در شکستن رکورد پیش‌فروش گلکسی اس 24 نشان‌دهنده تقاضای بیش از پیش کاربران هندی برای این گوشی‌های هوشمند است. بیش از ۲۵۰،۰۰۰ سفارش در سه روز اول نشان‌دهنده اعتبار و جلب اعتماد سامسونگ در بازار پویای گوشی‌های هوشمند هند و همچنین سراسر جهان است.

هر چند سامسونگ جزئیات بیشتری از دستگاه‌های مورد سفارش اعلام نکرده، اما گزارش‌ها نشان می‌دهد گلکسی اس 24 الترا با امکانات برجسته و قدرتمند، جلوه‌گر پرفروش‌ترین مدل در بین پیش‌فروش‌ها بوده است.

سیاست‌های پیش فروش گلکسی اس 24

سیاست پیش‌فروش امسال تقریبا همانند سال گذشته بوده است؛ به این صورت که افراد با انتخاب گوشی موبایل سامسونگ سری S با حافظه‌های بیشتر و با همان هزینه، بهترین تجربه کاربری را دریافت کرده‌اند. همین موضوع گویای انعطاف و استقبال بالای کاربران با تغییرات و بهبودهای ارائه شده در گلکسی اس 24 است.

اين اخبار نشان می‌دهد كه ری‌اکشن درباره اين گوشی هوشمند پيشرفته و قدرتمند از طرف بازار مصرف‌كنندگان هند مثبت بوده و محبوبيت آن به شكل قابل‌توجهی افزايش يافته است. گلکسی اس 24 با ویژگی‌های برجسته، دوربین‌های پیشرفته، و عملکرد قدرتمند، به‌عنوان یک انتخاب عالی در بازار گوشی‌های هوشمند هند تشخیص داده شده است.

ثبت رکورد پیش‌فروش گلکسی اس 24

با ثبت رکورد پیش‌فروش، سامسونگ به عنوان یکی از پیشروهای بازار گوشی‌های هوشمند در هند، قدرتمندی و جاودانگی برند خود را به اثبات کشیده و این امر نشان از اعتماد قوی مصرف‌کنندگان به محصولات این شرکت دارد.

سامسونگ رکورد پیش فروش گلکسی اس 24 را در هند به دست آورد

موفقیت پیش‌فروش گلکسی اس 24 در هند نشان‌دهنده تاثیرگذاری استراتژی بازاریابی و نیز کیفیت بالای این گوشی‌ها از دیدگاه مصرف‌کنندگان در این بازار پویا و رقابتی بوده است. به نظر می‌رسد سامسونگ با معرفی این مدل، نیازها و انتظارات کاربران‌اش را با دقت مورد توجه قرار داده و سرانجام این عمل، سبب تحقق یافتن موفقیت بی‌سابقه‌ای در پیش‌فروش سامسونگ گلکسی سری اس شده است.

جمع بندی

این پیش‌فروش‌های رکوردزن، امکان پیش‌بینی افزایش فروش در آینده و تقویت جایگاه سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند را نشان می‌دهد. مصرف‌کنندگان با توجه به این عملکرد مثبت، احتمالاً با شوق و انگیزه بیشتری به دنبال خرید گلکسی اس 24 خواهند بود.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *