تاریخ انتشار: 19 خرداد 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیگر لازم نیست یک پست اسلایدی را به طور کامل حذف کنید تا از شر یک عکس یا ویدیو خلاص شوید! ما در ادامه مقاله، نحوه حذف یکی از عکس های چندتایی اینستاگرام را برای شما توضیح می‌دهیم.

چگونه یک اسلاید از پست های آلبومی اینستاگرام را حذف کنیم

ممکن است به هنگام بارگذاری یک آلبوم پست در اینستاگرام، به اشتباه یک عکس یا یک ویدیو را در بین اسلایدها آپلود کنید. اما نگران نباشید چرا که می‌توئانید به راحتی آن را حذف کنید، بدون این که نیاز به حذف کل پست باشد.

در این جا به صورت مرحله به مرحله و بسیار ساده توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید حذف یک عکس از پست چندتایی اینستاگرام در اندروید و iOS به راحتی انجام دهید:

چگونه یکی از اسلایدهای پست اینستاگرام را حذف کنیم؟

1- ابتدا روی سه نقطه سمت راست بالای پست کلیک کنید. با این کار یه لیست منو برای شما باز می‌شود که گزینه‌های مختلفی را به شما نشان می‌دهد.

2- گزینه ویرایش (Edit) را انتخاب کنید.

3- اکنون، وقتی هر یک از تصاویر یا ویدیوها را انتخاب کنید، یک نماد سطل زباله کوچک در سمت چپ بالای هر تصویر یا ویدیو به چشم می‌خورد.

4- اسلاید مورد نظر را انتخاب کرده و روی علامت حذف بزنید. اگر از حذف پست مورد نظر مطئن هستید، عملیات حذف را تایید کنید. در این صورت به سادگی عکس یا ویدیوی مورد نظر از بین اسلایدها حذف می‌شود.

5- هنگامی که حذف یکی از اسلایدهای پست اینستاگرام با موفقیت انجام شد، در iOS روی Done و در اندروید روی نماد تیک یا چک مارک بزنید تا تغییرات ذخیره شوند.

حذف یک عکس از پست چندتایی را می‌توانید در نسخه وب اینستاگرام نیز با همین دستورالعمل‌های ذکر شده انجام دهید.

زهرا حسینی

زهرا حسینی

خلق ایده‌های نو و محتواهای به‌روز در حوزه تکنولوژی، از علاقه‌های من هست. من از سال ۹۸ تصمیم گرفتم که با ارائه محتوای با کیفیت و متنوع کمی آگاهی مخاطبان را افزایش دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *