تاریخ انتشار: 13 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اخیراً اطلاعاتی از گوشی موبایل پوکو C61 به بیرون درز کرده است. این گوشی موبایل به عنوان جانشینی برای Poco C51 که در ماه آوریل سال گذشته معرفی شد، به شمار می‌رود. از طریق رندرهایی که منتشر شده‌اند، طراحی این گوشی قابل مشاهده است.

ظاهر و طراحی پوکو C61

گوشی پوکو C61 از صفحه نمایشی استفاده می‌کند که یک ناچ قطره‌ای روی آن دیده می‌شود. در پشت گوشی هم ماژول دوربین به صورت دایره‌ای بزرگ طراحی شده است. روی لبه سمت چپ درگاه سیم کارت و کارت حافظه دیده می‌شود. روی لبه سمت راست هم دکمه‌ها پاور و دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته‌اند. در پایین، پورت USB-C با یک میکروفن قرار دارد و در بالا اتصال هدفون ۳.۵ میلی‌متری قرار دارد.

مشخصات گوشی پوکو C61

به نظر می‌رسد که گوشی Poco C61 از تراشه Helio G36 استفاده می‌کند و در دو مدل با حافظه ۴GB/۶۴GB و ۶GB/۱۲۸GB عرضه خواهد شد. این گوشی صفحه نمایش LCD با وضوح تصویر HD+ دارد که و نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد. صفحه نمایش ۶٫۷۱ اینچی این گوشی با یک لایه گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود.

گوشی پوکو C61 ؛ گوشی ارزان قیمت پوکو در راه است

گوشی Poco C61 دارای سه دوربین است. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی در پشت که در کنار آن یک دوربین ۰٫۰۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به باتری آن اشاره کنیم. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات برای پوکو C61 در نظر گرفته شده است. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی حسگر تشخیص اثر انگشت هم دارد.

قیمت پوکو C61

تاکنون تاریخ عرضه این گوشی مشخص نشده است، اما بر اساس شایعات منتشر شده، نسخه ۴GB/۶۴GB این گوشی با قیمت۹۰ دلار در هند عرضه خواهد شد در حالی که مدل ۶GB/۱۲۸GB با قیمت ۱۰۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *