تاریخ انتشار: 01 اردیبهشت 1403 |
زمان مطالعه: 3 دقیقه

میدانیم که اپل در شهریور ماه از اپل واچ X یا اپل واچ ۱۰ رونمایی می کند. جدیدترین ساعت هوشمند اپل که قطعا با پیشرفت هایی در مقایسه با مدل قبل مواجه می شود. در این مطلب می خواهیم شما را بیشتر با اپل واچ X آشنا کنیم.

برای خرید اپل واچ به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

عکس اپل واچ ۱۰

امروز اولین عکس اپل واچ X منتشر شد. در حالی که شایعات می گفتند که اپل واچ 10 ظاهری کاملا جدید و متفاوت‌تر از مدل‌های قبلی دارد، تصاویر جدید چنین ادعایی را تایید نمی‌کنند. با این حال می‌توان به خوبی شاهد تفاوت های ظاهری اپل واچ ایکس با اپل واج ۹ شد.

تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، با توجه به شایعات منتشر شده درباره اپل واچ X خلق شده‌اند.

 

این تصاویر نشان می‌دهند که اپل واچ 10 در مقایسه با مدل قبلی نزدیک به ۱۰ تا ۱۵ درصد باریک‌تر شده است. همچنین دکمه تاج همچنان روی ساعت دیده می‌شود. این احتمال وجود دارد که روی اپل واچ جدید Action Button هم در نظر گرفته شود.

نام اپل واچ X

شایعات می‌گفتند که اپل واچ ۱۰ یا اپل واچ X دیگر دکمه تاج یا Crown نخواهد داشت. همچنین گفته شده که اپل واچ 10 به مناسبت تولید ۱۴ سالگی این محصول با نام اپل واچ X یا Apple Watch X راهی بازار می‌شود.

بندهای جدید برای اپل واچ ایکس

تغییرات ظاهری اپل واچ ایکس باعث شده که بندهای جدیدی هم برای این ساعت طراحی شوند. در واقع دیگر نمیتوان از بندهای مدل های قبلی روی این ساعت استفاده کرد.

صفحه نمایش اپل واچ 10

شایعه شده بود که از Apple Watch X از صفحه نمایش mini-LED استفاده می‌کند. اما به نظر می‌رسد که این ساعت هنوز از صفحه نمایش OLED بهره می‌برد. احتمالا صفحه نمایش OLED روشن‌تر  و با کیفیت‌تری روی این محصول قرار میگیرد که مصرف انرژی کمتری هم دارد.

حسگرهای Apple Watch 10

اپل واچ ۱۰ احتمال اولین ساعتی خواهد بود که می‌تواند به صورت ۲۴ ساعته فشار خون را زیر نظر بگیرد.

قیمت اپل واچ ۱۰

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت اپل واچ X منتشر نشده است.

گلکسی واچ ۷ هم احتمالا در تابستان معرفی می‌شود. می‌توانید تمام اطلاعات منتشر شده درباره ساعت هوشمند جدید سامسونگ را هم مطالعه کنید.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *