تاریخ انتشار: 27 خرداد 1403 |
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در حالی که سامسونگ گوشی S23 FE را در مهر ماه راهی بازار کرده بود، شایعات می‌گویند که گوشی S24 FE هم در فصل تابستان راهی بازار می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم درباره S24 FE بیشتر صحبت کنیم. برای خرید گوشی سامسونگ به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

آپدیت ۳ فرودین ۱۴۰۳

گزارش های جدید می‌گویند که S24 FE با اسم رمز R12 در حال ساخت است. باید بگوییم که مدل های قبلی سری FE با اسم رمز R8 و R9 و R11 راهی بازار شده بودند.

مشخصات گوشی S24 FE سامسونگ

آپدیت ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

انتظار می‌رود که گوشی S24 FE سامسونگ در تابستان راهی بازار می‌شود. این احتمال هم وجود دارد که این گوشی در مراسم Unpacked سامسونگ که در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، معرفی شود. شاید در این مراسم گوشی های گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 و گلکسی واچ ۷ هم معرفی شوند.

اطلاعات دیگر به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ در حال حاضر سفارش تولید صفحه نمایش OLED برای این گوشی را داده است. صفحه نمایشی که گفته شده حاشیه‌های بسیار کمی دارد.

درباره گوشی S25 سامسونگ هم اطلاعات جدیدی منتشر شده است.

آپدیت ۲۷ آردیبهشت ۱۴۰۳

بار دیگر به این موضوع اشاره شد که گوشی S24 FE سامسونگ امسال راهی بازار می‌شود. حتی مشخص شده که این گوشی با ورژنی خاص از One UI که با شماره S721BXXU0AXE3 و S721BOXM0AXE3 و S721BXXU0AXE3 شناخته می‌شود، راهی بازار خواهد شد.

عکس S24 FE سامسونگ

عکسی هم منتشر شده که نشان می‌دهد ظاهر S24 FE به چه صورت است. این گوشی به S24 معمولی شبیه است.

عکس S24 FE سامسونگ

آپدیت ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۳

امروز تصاویر جدیدتری از گوشی S24 FE منتشر شد. تصاویری که نشان می‌دهند این گوشی سه دوربین پشت داردو از فریم کاملا مسطحی استفاده می کند.

مشخصات دوربین گوشی S23 FE

۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳

گوشی S24 FE از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. یک دوربین که از حسگر  1/1.57″ برخوردار است.

 

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *