تاریخ انتشار: 25 مهر 1403 |
زمان مطالعه: 1 دقیقه

امروز اولین اطلاعات از گوشی Z Fold 6 Special Edition منتشر شد. این اطلاعات شامل عکس گوشی Z Fold 6 Special Edition هم می‌شود. برای خرید گوشی سری Z سامسونگ به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

ظاهر جدید زد فولد اسپشیال ادیشن

آپدیت ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۳

امروز تصویری از گوشی زد فولد اسپشیال ادیشن منتشر شده که نشان می‌دهد که ماژول دوربین این گوشی طراحی متفاوت‌تری در مقایسه با دیگر گوشی‌های زد فولد دارد. ماژول دوربین این گوشی کاملا مسطتیل شکل است و دیگر به صورت دایره‌ای نیست.

آپدیت ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۳

به زودی گوشی زد فولد اسپشیال ادیشن معرفی می‌شود.  گزارش‌های جدید می‌گویند که صفحه نمایشی برای این گوشی در نظر گرفته شده که از تکنولوژی Ultra Foldable Glass استفاده می‌کند.

گفته شده این گوشی ۴ آبان ماه رسما معرفی می‌شود.

آپدیت ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۳

ابعاد صفحه نمایش گلکسی زد فولد ۶ اسپشیال ادیشن

تاریخ عرضه گوشی زد فولد ۶ اسپشیال ادیشن مشخص شد

گفته شده که گوشی Fold6 Special Edition در تاریخ ۱۳ مهر ماه رسما معرفی می‌شود. این گوشی از صفحه نمایش داخلی ۸ اینچی و از صفحه نمایش بیرونی ۶.۵ اینچی بهره می‌برد. این گوشی باریک‌تر از مدل معمولی زد فولد ۶ ساخته شده و دوربین اصلی آن هم ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که این گوشی تنها در چین و کره جنوبی عرضه می‌شود.

مشخصات گوشی Z Fold 6 Special Edition

عکس منتشر شده از گوشی Z Fold 6 Special Edition نشان مي‌دهد که این گوشی تاشوی جدید سامسونگ به گوشی زد فولد ۶ بسیار شبیه است.. با این حال به نظر می‌رسد که گوشی Z Fold SpecialZ Fold 6 Special Edition باریک‌تر ساخته شده است.

تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی لبه‌های گردی دارد. ماژول دوربین پشت هم با تغییرات بیشتری در مقایسه با زد فولد ۶ طراحی شده است. قاب پشتی این گوشی فلزی خواهد بود.

گوشی Z Fold 6 Special Edition در حالت باز تنها ۴.۹ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت و ضخامت گوشی در حالت بسته هم به ۱۰.۶ میلی‌متر می‌رسد. این گوشی از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و صفحه نمایش بیرونی آن ۶.۵ اینچی خواهد بود. صفحه نمایش داخلی هم ۸ اینچی است. شایعات می‌گویند که این گوشی تنها در چین و کره جنوبی منتشر می‌شود.

 

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *