تاریخ انتشار: 30 بهمن 1402 |
زمان مطالعه: 19 دقیقه

تا چند سال پیش، انتخاب بهترین بازی‌های مک تا حدودی سخت بود چرا که گزینه‌های زیادی وجود نداشت. اما با گذشت زمان، اپل سیستم عامل خود را برای پشتیبانی بهتر از بازی‌ها، از عناوین کامل موجود در Steam و App Store گرفته تا ارائه بازی‌های Apple Arcade برای مک‌، توسعه داده است.

به لطف تراشه‌های سری M طراحی شده توسط خود اپل، مک‌ نیز در اجرای بازی‌ها بیش از هر زمان دیگری توانا شده است؛ البته مشروط بر اینکه این بازی‌ها با macOS سازگاری داشته باشند یا مخصوص آن طراحی شده باشند.

با در نظر گرفتن این موضوع، در این مقاله همراه پلازا دیجیتال باشید تا به معرفی بهترین بازی‌ها برای مک بوک بپردازیم.

Best Mac Games to Play In 2024

معرفی بهترین بازی‌های مک بوک

Disco Elysium

best games for mac 2

Disco Elysium شاید شبیه بازگشتی به بازی‌های RPG کلاسیک ایزومتریک گذشته باشد، اما در واقعیت، این یکی از بهترین بازی‌هایی است که تا به حال تجربه کرده‌ایم. با تهیه بر فراموشی، این بازی نوآر کارآگاهی رازآلود قتل بسیار خیره کننده است و به لطف سیستم گفتگوی هوشمند خود، شاهد این هستید که شخصیت شما بر اساس توصیه‌های بیشماری از صداهای درونی عمل می‌کند – فقط توجه داشته باشید که بعضی نصیحت‌ها می‌تواند عواقب واقعاً وحشتناکی داشته باشند.

مثلاً یک صدا حول منطق متمرکز است، در حالی که صدای دیگر نشان دهنده واکنش انسان به خطر یا نفرت، درست مثل مغز مارمولک است. Disco Elysium به‌جای شکست دادن دشمنان با شمشیر و جادو، به دیالوگ به ‌عنوان «ابزار مبارزه» خود متکی است و تجربه‌ای جذاب‌تر از آنچه که در ابتدا انتظار دارید را برای شما به ارمغان می‌آورد. یک سبک هنری عالی نیاز به گرافیک سنگین را کنار می‌گذارد، به این معنی که به راحتی می‌توانید Disco Elysium را روی دستگاه‌هایی مانند لپ تاپ مک بوک ایر M2 اجرا کنید. به همین دلیل این بازی را می‌توان یکی از بهترین بازی های کامپیوتر 2023 با گرافیک سنگین نام برد. از این رو بازی واقعاً باید به عنوان یک بازی ضروری برای مک در نظر گرفته شود.

Baldur’s Gate 3

best games for mac 3

پس از بیش از 6 سال توسعه و یک دوره طولانی دسترسی اولیه، Baldur’s Gate 3 وارد میدان شده است.  اینکه بگوییم ارزش این صبر کردن را داشت، واقعاً برای این بازی کم است. این نه تنها یکی از بهترین بازی‌های مک در سال 2023 است، بلکه شاید بتوان آن را یکی از قوی‌ترین بازی‌های مک در تمام دوران دانست. باور نمی‌کنید؟ کافی است فقط به نمرات بررسی تقریباً بی‌عیب آن نگاهی بیندازید.

Baldur’s Gate 3 که بر اساس Dungeons and Dragons (قوانین نسخه پنجم به طور دقیق) ساخته شده است، یک بازی نقش آفرینی است که در آن انتخاب‌های شما اهمیت دارد و به شما این آزادی داده می‌شود که مسیر خود را از طریق ده‌ها و ده‌ها ماموریت طی کنید. مبارزات نوبتی و شخصیت‌های عجیب و غریب این بازی چنان جذاب هستند که هر گیمری را میخکوب می‌کند – این ویژگی بارز یک بازی جذاب است.

Sid Meier’s Civilization VI

best games for mac 4

اگر به دنبال بازی هستید که ساعت‌ها در آن غرق شوید، نمی‌توانید از خیر Sid Meier’s Civilization VI بگذرید. آخرین نسخه از سری طولانی مدت استراتژی 4X که در سال 2016 راه اندازی شد، با توسعه دهندگان Firaxis جریان ثابتی از محتوا و به‌روزرسانی را تا سال 2021 ارائه کردند. علاوه بر بازی اصلی که شما را مجبور می‌کند با دیگر رهبران تاریخی جهان مبارزه کنید، همچنین بسته‌های الحاقی و DLC وجود دارد که دوران تاریکی، تغییرات آب و هوایی، مردگان و حتی حالت نبرد رویال را اضافه می‌کند.

Civ VI آنقدر رضایت‌بخش و اعتیادآور است که ممکن است بارها و بارها بگویید «فقط یک دور دیگر». به این فکر کنید: کجا می‌توانید در هنگام دفاع در برابر جاسوسان فرانسوی و دفع زامبی‌ها با یک ربات غول پیکر، یک بمب اتمی روی گاندی بیندازید؟

Hades

best games for mac 5

Hades نه تنها یکی از بهترین بازی‌های مک در سال‌های اخیر است، بلکه در کل هم یکی از بهترین بازی‌ها به حساب می‌آید. این بازی یک حلقه گیم پلی متقاعد کننده را با یک سبک بصری قوی و داستان رویه‌ای جذاب ترکیب می‌کند که باعث می‌شود هر دویدن شما هم ارزشمند باشد، حتی وقتی که شعله‌ور می‌شوید و خیلی زود می‌میرید.

صحبت از مرگ شد؛ آن را در هادس بسیار تجربه خواهید کرد. اما این بازی واقعاً جذاب است و هرگز خسته کننده نمی‌شود. هر شکست در عوض شما را تشویق می‌کند تا دوباره تلاش کنید، و شکست دادن غول آخر فقط شروع ماجراجویی شما در تالار اساطیر یونان است. توسعه دهنده Supergiant Games چیزی واقعاً خاص با Hades ایجاد کرد و نمی‌توانیم صبر کنیم تا دنباله آن منتشر شود.

The Sims 4

best games for mac 6

the sims4 پس از انتشار در سال 2014 چندان مورد توجه بازیکنان و منتقدان قدیمی قرار نگرفت، اما خیلی چیزها می‌توانند در 9 سال تغییر کنند. از زمانی که آخرین بازی از سری شبیه‌سازی‌های قدیمی با بررسی‌های میانی عرضه شد، توسعه‌دهندگان EA و Maxis به‌روزرسانی‌های منظم را با بهبودهای بی‌شماری در کیفیت زندگی ارائه کرده‌اند. آنها همچنین محتویات زیادی را از بازی‌های قبلی اضافه کرده‌اند که به وضوح نادیده گرفته شده بودند، مانند جکوزی و چرخه زندگی کودکان نوپا. مدتی طول کشید، اما The Sims 4 در نهایت خود را جانشینی شایسته برای سری محبوب احساس کرد.

اگرچه EA بالاخره کتابخانه بازی‌های خود را (شامل TS4 و الحاقات و DLCهای زیاد آن) در Steam در دسترس قرار داد، اگر می‌خواهید این بازی را در مک بازی کنید، باید از Origin استفاده کنید.

Thimbleweed Park

best games for mac 7

اگر از طرفداران بازی‌های ماجراجویی کلاسیک LucasArts در دهه 90 باشید، Thimbleweed Park را حتماً بازی کنید. Thimbleweed Park که توسط تیم رویایی طراحی بازی ران گیلبرت و گری وینیک که به عنوان طراحان Maniac Mansion در سال 1987 شناخته می‌شوند، ایجاد شده است، شما را تحت کنترل پنج شخصیت دیوانه قرار می‌دهد که برای کشف رازهای مرگبار شهر تلاش می‌کنند.

حال و هوای بازی مثل X-Files Meets Twin Peaks است، و گیم‌پلی آن کاملاً شبیه به هیاهوی LucasArts است. Thimbleweed Park از فهرست‌های کلاسیک و مکانیک فعل برای حل معما استفاده می‌کند، اما به لطف صداگذاری برجسته و محیط‌های با جزئیات زیبا، بسیار مدرن نیز به نظر می‌رسد. این بازی کاملاً ارزش امتحان کردن را دارد!

Day of the Tentacle Remastered

best games for mac 8

صحبت از Maniac Mansion شد، دنباله آن Day of the Tentacle در سال 1993 در سال 2016 بازسازی شده و یکی از خنده‌دارترین و خلاقانه‌ترین بازی‌های تمام دوران را به سیستم‌های مدرن ارائه کرده است. DOTT به عنوان شاهکاری در دهه 90 در نظر گرفته می‌شد و برخلاف بسیاری از بازی‌های دیگر آن دوران، به طرز شگفت انگیزی از خود دفاع می‌کند. سفر در زمان؟ شاخک‌های حساس؟ نقشه‌ای برای بردگی انسان‌ها؟ ساختن کپسول زمان با توماس ادیسون؟ Day of the Tentacle همه چیز را دارد.

حتی می‌توانید Maniac Mansion اصلی را در رایانه Weird Ed بازی کنید. فقط با همستر او درگیر نشوید.

Shadow of the Tomb Raider

best games for mac 9

نسخه جدید Tomb Raider توسط Square Enix که اغلب به ‌عنوان یک معیار اندازه‌گیری برای عملکرد بازی استفاده می‌شود، قابل اجرا روی همه سیستم‌ها است. Shadow of the Tomb Raider به عنوان سومین ورودی از سری ریبوت شده، با پیشرفت‌های گرافیکی بسیاری همراه است. اما این سه گانه را نیز به یک نتیجه گیری دقیق در بهترین بازی های اکشن 2023 ماجراجویی می‌رساند.

Shadow of the Tomb Raider که در آمریکای مرکزی و مکزیک اتفاق می‌افتد، اکشن واقع‌گرایانه را با دوز خوبی از سرگرمی ترکیب می‌کند. همه ماجرا حول داستانی می‌پیچد که نشان می‌دهد لارا کرافت برای جلوگیری از یک سری فاجعه‌ها و همچنین دسیسه‌های سازمان شبه‌نظامی ترینیتی تلاش می‌کند. در همان زمان، کرافت با نقش خود در حل و حفظ اسرار جهان روبرو می‌شود. اگر می‌خواهید طعم کامل داستان را بچشید، کل سه گانه را در اپ استور اپل برای macOS جستجو کنید.

Final Fantasy XIV

best games for mac 10

Final Fantasy XIV همه جوانب را برای کسانی که به دنبال ناپدید شدن در یک ماجراجویی آنلاین هستند، در نظر می‌گیرد. این Square Enix MMORPG که در دنیای گسترده فاینال فانتزی اتفاق می‌افتد، کاری را انجام داد که زمانی غیرممکن تلقی می‌شد: World of Warcraft را به عنوان پرطرفدارترین بازی این سبک از تاج و تختش برانداخت. FFXIV آنقدر محبوب است که اسکوئر انیکس گهگاه مجبور می‌شود فروش جدید را متوقف کند تا به سیستم فشار نیاید.

روند موفقیت فاینال فانتزی 14 چندان ساده نبود. منتقدان نسخه اولیه آن را مسخره کردند و طرفداران تا حد زیادی آن را نادیده گرفتند. تا زمانی که پچ «2.0» MMO در سال 2013 شروع به بهبود کرد. از آن زمان FFXIV به یک غول برنده جایزه تبدیل شده است. اگر طرفدار این ژانر هستید، حتماً به سراغ آن بروید.

The Flame in the Flood

best games for mac 11

در دنیایی که توسط یک سیل آخرالزمانی نابود شده است، دختر جوانی به نام اسکات و سگ وفادارش باید از یک آبراه طولانی عبور کنند تا چیزی شبیه امید به آینده پیدا کنند. اگر این توصیف مبهم به نظر می‌رسد، بدانید که عمدی است. بخشی از لذت The Flame in the Flood این است که در حین پیش رفتن، چیزهای جدیدی را کشف می‌کنید. ماهیت سرکش این بازی مستقل از The Molasses Flood به این معنی است که شروع دوباره بخشی از فرآیند است، اما رسیدن به پایان را رضایت بخش‌تر می‌کند.

اکتشاف، ساخت، جمع‌آوری و مدیریت منابع همه بخشی از این فرآیند هستند و زنده نگه داشتن اسکات کار آسانی نیست. این یک سفر طاقت فرسا اما لذت بخش است و یک موسیقی متن فوق‌العاده دارد.

Diablo III

best games for mac 12

بلیزارد انترتینمنت مدت‌هاست که یک توسعه‌دهنده و ناشر سازگار با مک بوده است (و امیدواریم خرید اخیر آن توسط مایکروسافت سازنده ویندوز این قضیه را تغییر ندهد!). به این ترتیب، وقتی Diablo III که مدت‌ها در انتظارش بودیم در سال 2012 روی OS X و Windows عرضه شد، جای تعجب نداشت. پس از بیشتر از یک دهه، گیم پلی هک اند اسلش این بازی هنوز هم بسیار سرگرم کننده است، به خصوص زمانی که با یک یا دو دوست به صورت مشترک بازی می‌کنید. در سیاهچال‌های Sanctuary بدوید و غارت کنید و از چت صوتی با دوستانتان لذت ببرید.

Oxenfree

best games for mac 13

Oxenfree خیلی چیزها را در خود جای داده است: داستانی برای دوران بلوغ، رمز و راز، ماجراجویی گرافیکی و به طور کلی یک بازی عجیب و غریب. این عنوان مستقل از استودیوی Night School گروهی از نوجوانان را دنبال می‌کند که در یک اردوگاه شبانه در جزیره هستند و به شما هشدار می‌دهد که اتفاق بدی در شرف وقوع است. نیروهای ماوراء‌الطبیعه در این جزیره مشغول به کار هستند و الکس قهرمان داستان اگر می‌خواهد امیدی به زنده ماندن تا صبح داشته باشد، باید داستان گیج کننده آن را کشف کند.

Celeste

best games for mac 14

مانند Stardew Valley، پلتفرمر Celeste نیز به خاطر نمایش متفکرانه‌اش از مسائل مربوط به سلامت روان، جایزه Take This Dr. Mark را دریافت کرده است. با این حال بر خلاف Stardew، Celeste را به سختی می‌توان به عنوان یک بازی آرام بخش یا ذن توصیف کرد. این یک پلتفرمر وحشیانه چالش برانگیز است که در آن بسیاری از موانع نشان دهنده مبارزات داخلی قهرمان کوهنوردی Madeline هستند. کسانی که با اضطراب و شک به خود دست و پنجه نرم می‌کنند، با سفر Madeline همذات پنداری می‌کنند و بازی با احتیاط این مسائل جدی را مدیریت می‌کند. حتی اگر بمیرید – که خیلی زیاد اتفاق می‌افتد – فصل بعدی هرگز دور از دسترس نیست.

Unpacking

best games for mac 15

بازی‌های چالش برانگیز Uber برای همه مناسب نیستند، بنابراین اگر به بازی‌های آرام بخش و ذن علاقه دارید، بد نیست نگاهی به Unpacking بیندازید که یکی از بهترین بازی‌های سال 2021 بوده است. باز کردن بسته‌بندی دقیقاً همان چیزی است که باید باشد. جعبه‌ها را در یک سری از خانه‌ها باز کرده و محتویات آنها را در کابینت‌ها، قفسه‌ها و کمدها مرتب کنید. با هر لباس، هر پوستر و هر حیوان عروسکی که بسته بندی می‌کنید، در مورد شخصی که دارایی او را باز می‌کنید، اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد، حتی اگر هرگز آنها را نبینید.

Unpacking یک دستاورد خارق‌العاده در داستان‌سرایی بازی‌های ویدیویی است و نشان می‌دهد که هنوز راه‌های جدیدی برای کشف یک روایت وجود دارد.

Lies of P

best games for mac 16

در غیاب مداوم Bloodborne برای مک و ویندوز، Lies of P تقریباً بهترین چیز مشابه است. این بازی شبیه به Souls به شدت از آثار From Software الهام گرفته شده و بر اساس ماجراهای پینوکیو ساخته شده است. اما هیچ جیرجیرک آوازخوانی را در این برداشت تاریک فانتزی از رمان محبوب پیدا نخواهید کرد. در عوض، شهر گوتیک کرات را کاوش خواهید کرد و با بسیاری از ساکنان کابوس‌وار آن روبرو خواهید شد.

Lies of P مانند الهامات واضح آن، یک بازی بسیار چالش برانگیز است و برخی از باس‌های ترسناک آن ممکن است محدودیت‌های توانایی‌های بازی شما را آزمایش کنند. با این حال، غلبه بر موانع دشوار متعدد بازی، احساس رضایت عمیقی را ایجاد می‌کند. افزون بر این، طراحی بصری عالی است و سیستم سفارشی سازی سلاح به شما امکان می‌دهد شخصیتی را بسازید که به خوبی با سبک بازی دلخواه شما تنظیم شده باشد. شاید هرگز نتوانیم Bloodborne را با کیبورد و ماوس بازی کنیم، اما Lies of P یک جایگزین شایسته است.

Gone Home

best games for mac 17

سال 1995 است. اواخر شب است و شما به تازگی از سفر خارج از کشور برگشته‌اید تا متوجه شوید خانه‌تان خالی است. به جای تماشای تلویزیون یا بازی سوپر نینتندو، متوجه می‌شوید که خواهرتان رفته است و پدر و مادرتان هم نیستند. این بازی اکتشافی اول شخص علیرغم اینکه هیچ نبردی ندارد، بسیار ترسناک است و با هر اتاق تاریک و محفظه مخفی که کاوش می‌کنید، قطعات بیشتری از پازل را خواهید یافت.

بهترین کار این است که تا حد امکان اطلاعات کمی در مورد Gone Home داشته باشید و کل بازی هم فقط 2 یا 3 ساعت طول می‌کشد. با این حال، داستان خیلی بیشتر از این در ذهن شما خواهد ماند.

Cuphead

best games for mac 18

با جلوه‌های بصری الهام گرفته شده از دوران طلایی انیمیشن آمریکایی، Cuphead یکی از جذاب‌ترین بازی‌های چند سال اخیر است. اما فقط به این دلیل که کارتونی و بانمک است، فکر نکنید بازی آسانی است! در واقع، گیم‌پلی شلوغ دویدن و شلیک کردن Cuphead و نبردهای حماسی با باس‌های مختلف، آن را به دشواری بیش از حد معروف کرده است. با توجه به اینکه بسته الحاقی آن هم به نامThe Delicious Last Course عرضه شده، اکنون زمان مناسبی برای جبران است؛ به شرطی که به دنبال چالش باشید.

Cities: Skylines

best games for mac 19

در ابتدا SimCity وجود داشت. با این حال از سال 2015، شبیه ساز متفاوتی برای شهرسازی آمد و آن Cities: Skylines از Paradox Interactive است. در فرآیند ساخت زمین‌های خالی در کلان شهرهای پررونق، باید بودجه، برق، لوله کشی، حمل و نقل عمومی، در دسترس بودن مسکن و موارد دیگر را مدیریت کنید. البته که راضی نگه داشتن شهروندان هم کلیدی است. هیچ کس در مکانی با مدیریت ترافیک وحشتناک یا مالیات‌های زیاد سکونت یا کسب درآمد نمی‌کند.

سیستم بازی Cities: Skylines بسیار قوی است. بازی در ابتدا می‌تواند بسیار طاقت فرسا باشد، اما وقتی جلو می‌روید، حسابی شما را درگیر می‌کند. افزون بر این، با وجود حدود 12 بسته الحاقی موجود، بعید است که به این زودی کارهایی که باید انجام دهید تمام شود.

Her Story

best games for mac 20

داستان Her Story که توسط توسعه دهنده سام بارلو که پیش از این بیشتر به خاطر کارش در مجموعه سایلنت هیل شناخته شده بود، یک دستاورد برجسته در داستان سرایی تعاملی است. با استفاده از کلیپ‌های ویدئویی حرکتی کامل و یک رابط کاربری شبیه به موتور جستجو، بازیکن باید شهادت و منابع را کنار هم بگذارد تا حقیقت را در پشت یک معمای دشوار متوجه شود. گیم پلی بازی غیر متعارف است، اما مخاطب را جذب می‌کند. اگر می‌خواهید کل داستان را خوب متوجه شوید، باید به هر کلیپ مصاحبه دقت کنید و این تنها چیزی است که می‌توانیم بدون اینکه چیزی بازی را لو دهیم، بگوییم.

Papers, Please

best games for mac 21

اگر برای نجات جان خانواده خود نیاز به فرار از کشور داشتید، اما ابزار قانونی برای انجام این کار را نداشتید، چه می‌شد؟ Papers, Please نگاهی دلخراش به واقعیت‌های مهاجرت است، با ملت خیالی دیستوپیایی Arstotzka که در مرزهای متخاصم در سراسر جهان پراکنده شده‌اند.

به عنوان یک افسر مهاجرت، باید پاسپورت و مدارک شناسایی افرادی را که امیدوارند از مرز Arstotzka عبور کنند، بررسی کنید، که شکست آن عواقب سنگینی را در پی خواهد داشت. با این حال، این تصمیمات همیشه سیاه و سفید نیستند، بنابراین ممکن است مجبور شوید ترس خود را از به دردسر افتادن با نیازهای همشهریان خود بسنجید. یادآوری خوبی است که آنچه قانونی است همیشه درست نیست و گاهی اوقات، قانون شکنی کاری اخلاقی است.

Limbo

best games for mac 22

Limbo از یک تم رنگی خاکستری برای ایجاد محیط‌های گسترده خود استفاده می‌کند، اما این تنها دلیلی نیست که این بازی پلتفرمر را این قدر جذاب کرده است. بسیاری از داستان Limbo قابل تفسیر است، اما از دست دادن یکی از موضوعات اصلی آن است: هم از دست دادن کسانی که دوستشان دارید و هم یافتن خود در قلمرو ناشناخته و خطرناک.

اکنون با بیش از یک دهه قدمت، این موفقیت مستقل نمونه‌ای بی‌نظیر از این است که چگونه مینیمالیسم می‌تواند به طراحی بازی‌های ویدیویی کمک کند. لازم نیست همه چیز بیش از حد و افراطی باشد. به همین ترتیب، هر چیزی نیاز به توضیح عمیق ندارد. Limbo شما را به فکر وادار می‌کند و به درک معنای پنهان وقایع وا می‌دارد.

Gris

best games for mac 23

اولین چیزی که در مورد Gris متوجه خواهید شد، این است که بازی پرزرق‌وبرقی است. در طول این بازی فکری مستقل منتشر شده توسط Devolver Digital، به آرامی رنگ‌های پرجنب‌وجوش را به محیط‌های آبرنگی که به عنوان پس‌زمینه گریس عمل می‌کنند، باز می‌گردانید. هرچه بیشتر بازی کنید، بیشتر متوجه خواهید شد که زیبایی بازی چیزی بیشتر از ظاهر آن است. هر پازل حل شده فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شخصیت عنوان است و این افشاگری‌ها گاهی دلخراش و الهام بخش هستند. اپل حتی آن را به عنوان برترین بازی مک در سال 2019 و بهترین بازی های فکری کامپیوتر معرفی کرد و آن را «یک اثر هنری مهیج دیجیتال» نامید.

Donut County

best games for mac 24

در منطقه رنگارنگ و عجیب و غریب Donut County، شما به عنوان یک سوراخ بازی می‌کنید. بله، درست خواندید: شما یک سوراخ هستید که هرج و مرج ایجاد می‌کنید و خانه‌ها، وسایل نقلیه، دام‌ها و حیوانات ساکنان شهری را که توسط راکون‌ها تسخیر شده است می‌بلعید. فکر نمی‌کنیم اطلاعات بیشتری لازم باشد!

Resident Evil 4

best games for mac 25

Resident Evil 4 تحسین‌شده در سال گذشته اکنون در مک در دسترس است (و حتی جالب‌تر اینکه در iPhone 15 Pro نیز قابل بازی است). بازسازی بخشی و تصویرسازی مجدد، Resident Evil 4 را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های تمام دوران، وارد عصر مدرن می‌کند و پس از گذشت این همه سال هنوز هم هیجان‌انگیز است. همچنین تغییرات گرافیکی خیره کننده آن را به یکی از بهترین بازی‌های ترسناک برای کامپیوتر و مک می‌توانید تجربه کنید تبدیل کرده است.

شما در نقش لئون کندی، یک پلیس سابق بازی می‌کنید که به دهکده‌ای مرموز سفر می‌کند تا دختر رئیس جمهور ناپدید شده را نجات دهد. پس از رسیدن به محل، به سرعت متوجه می‌شوید که روستاییان وحشی شده‌اند و چیز شوم‌تری در راه است. اگر می‌خواهید از این تجربه کابوس وار زنده خارج شوید، باید با دقت از منابع محدود خود استفاده کنید و مطمئن شوید که تک تک گلوله‌ها به دقت استفاده شوند. همانطور که اسرار دهکده را کشف می‌کنید، با یکی از شروران به یاد ماندنی و چند چهره آشنا از بازی‌های قبلی Resident Evil نیز آشنا خواهید شد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی تعدادی از بهترین بازی‌های مناسب مک بوک پرداختیم و در مورد هر یک توضیحات مختصری دادیم. اگر دستگاه مک بوک دارید یا قصد خرید آن را دارید، می‌توانید از هر یک از بازی‌های معرفی شده در این مطلب لذت ببرید. مسلماً بازی‌های دیگری نیز در دنیای بزرگ گیم هستند که امتحان کردن آنها نیز خالی از لطف نیست. با این حال، ما به معرفی موارد گفته شده در اینجا بسنده می‌کنیم.

اگر قصد خرید آنلاین انواع لپ تاپ اپل با قیمت روز را دارید، فروشگاه پلازا دیجیتال جدیدترین مدل‌های روز مک بوک اپل را با بهترین قیمت ارائه می‌کند. شما می‌توانید با مقایسه مشخصات فنی و قیمت به روز جدیدترین لپ‌تاپ‌های اپل، گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید جهت مطلع شدن از آخرین قیمت لپ تاپ مک بوک به فروشگاه ما مراجعه کنید و به ‌صورت لحظه‌ای از قیمت مک بوک باخبر شوید. کاربران می‌توانند جهت خرید غیرحضوری MacBook به سایت ما مراجعه کرده و لذت خرید در کمترین زمان ممکن را تجربه کنند.

مه جبین تیموری

من یک مهندس کامپیوتر و علاقه مند به تقریباً هر چیزی در حوزه تولید محتوا هستم. به تکنولوژی، گجت های جدید و اخبار حوزه اون علاقه دارم و در موردش مطلب می نویسم. از سال 95 در این حوزه فعال هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *