تاریخ انتشار: 14 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 9 دقیقه

سال 2024 میلادی چند روزی است که از راه رسیده و در روزها و ماه‌های پیش‌ رو باید منتظر ارائه محصولات جدید در حوزه‌های مختلف باشیم. یکی از حوزه‌های محبوب در دنیا، حوزه بازی‌های ویدئویی است که هر ساله عناوین جدیدی  در آن رونمایی و عرضه می‌شود. با توجه به اینکه اندروید پرکاربردترین سیستم عامل موبایلی در دنیا بوده و بازی‌های جنگی موبایل از محبوبیت بالایی در بین گیمرها برخوردار هستند،‌ قرار است در سال 2024 عناوین جدید و جذابی در این ژانر منتشر شود. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین بازی های جنگی اندروید 2024 پرداخته و با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم. البته که طبق بررسی های کلی بازی های ماشینی هم طرفداران خود را دارد که در مقاله بهترین بازی های ماشینی 2023 به صورت اختصاصی راجع به آن بحث می‌کنیم.

بهترین بازی های جنگی اندروید در سال ۲۰۲۴ کدامند؟

در ادامه می توانید لیست بهترین بازی های جنگی اندروید را مشاهده کنید. تمام این بازی ها را می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید.

02 چه بازی های جنگی در سال 2024 برای اندروید عرضه می شود؟

طرفداران بازی‌های جنگی و بازی‌های موبایلی بی‌صبرانه منتظر عرضه و انتشار عناوین جدید در این ژانر در سال 2024 هستند. با شروع سال 2024 دنیای بازی‌های اندروید با تغییراتی روبرو می‌شود و به احتمال زیادی بازی‌هایی که توانستند در سال 2023 به عنوان بهترین بازی‌ها رتبه‌بندی شوند، جایگاه خود را از دست داده و چند عنوان جدید جایگزین آن‌ها در این فهرست خواهد شد. در ادامه با چند عنوان از بهترین بازی های جنگی اندروید 2024 که مورد انتظارترین بازی‌ها در این سبک هستند آشنا می‌شویم. البته بهترین بازی‌های کریپتویی ۲۰۲۳ هم برای بسیاری از افراد جذابیت خاص خود را دارد.

بازی Omega Strikers

بازی Omega Strikers

اگر به دنبال یک بازی اکشن بسیار سریع هستید، بازی Omega Strikers برای شما ساخته شده است. در این بازی که به صورت تیمی دنبال می‌شود، باید از تاکتیک‌های مختلف استفاده کنید تا پیروز شوید. از ویژگی‌های جذاب این بازی هم این است که پرداخت درون برنامه‌ای آن تنها شامل آیتم‌های ظاهری می‌شود.

بازی Dead Cells

بازی Dead Cells

یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید که البته نسخه کنسولی و کامپیوتر هم دارد، همین بازی Dead Cells است. یک بازی روگلایک عالی که علاقه مندان بسیار زیادی هم دارد. البته گیم پلی بازی سخت است و شاید نتوان به خوبی آن را روی صفحه لمسی تجربه کرد. با این حال می‌توانید این بازی را با کنترل هم تجربه کنید.

بازی The Division Resurgence

03 The Division Resurgence

یکی از مورد انتظارترین و بهترین بازی های جنگی اندروید 2024 محسوب می‌شود که ترکیبی هیجان‌انگیزی از عناصر یک بازی تیراندازی سوم شخص و نقش‌آفزینی (RPG) است که در یک دنیای MMO انجام می‌شود. این بازی در شهر نیویورک پس از بحران که توسط شیوع ویروس و دولت آمریکا به شهری ویران شده تبدیل شده می‌گذرد و بازیکنان در آن نقش عوامل Strategic Homeland Division را بر عهده دارند که مأموریت اصلی آن‌ها بازگرداندن نظم به شهر، مبارزه با جناح‌های متخاصم، محافظت از غیرنظامیان و کمک به ساخت آینده‌ای بهتر است.

یکی از مواردی که این بازی را نسبت به بهترین بازی های جنگی اندروید 2024 متمایز می‌کند گرافیک بالا و محیط شهری نیویورک است که به صورت گسترده و دقیق بازسازی شده و می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز را به ارمغان آورد. این بازی یکی از مهم‌ترین بازی‌های سال جدید میلادی است که گیمرها می‌توانند آن را به صورت تک نفره یا چند نفره تجربه کنند و در آن از رویکردهای تاکتیکی مناسب با سبک خود استفاده کنند. در این بازی گزینه‌های زیادی برای سفارشی کردن کاراکترها وجود داشته و همچنین طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

اگر به دنبال بهترین گوشی های موبایل مناسب بازی در ایران هستید ما به شما فروشگاه اینترنتی پلازا دیجیتال را پیشنهاد می‌کنیم.

 

بازی Warframe Mobile

04 Warframe Mobile

 

در فهرست بهترین بازی های جنگی اندروید 2024 یکی دیگر از بازی‌های مورد انتظار در ژانر جنگی وجود دارد که ترکیبی هیجان انگیز از عناصر علمی تخیلی و MMORPG (بازی نقش‌آفرینی برخط چندنفره گسترده) است. در این بازی گیمرها به دنیای وسیعی منتقل می‌شوند که در آن نقش جنگجویان تننو را ایفا می‌کنند که هر کدام از توانایی‌ها و ظاهر منحصر به فردی برخوردار هستند. گیم پلی این بازی مورد انتظار ترکیبی از تیراندازی اکشن و نبرد استراتژیک است که تجربه‌ هیجان‌انگیزی از سر خوردن، راه رفتن روی دیوار و شرکت در نبردهای مختلف را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

یکی از ویژگی‌هایی که این بازی را در فهرست بهترین بازی های جنگی اندروید 2024 جای داده، جنبه اکتشافی میان‌ستاره‌ای آن است که از جذابیت‌های این بازی بوده و بازیکنان می‌توانند اثر خود را در سیارات مختلف به جای گذاشته و اسرار موجود در جهان‌های یخ‌زده، سطوح گدازه‌ای و معابد باستانی را کشف کنند. زرادخانه متنوع سلاح‌ها از کمان و شمشیر سنتی گرفته تا تفنگ‌های لیزری مربوط به آینده از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی به حساب می‌آید. Warframe Mobile به عنوان یکی از بازی‌های مورد انتظار در سال 2024 نوید یک بازی هیجان‌انگیز و جذاب را می‌دهد که گیمرها می‌توانند ساعت‌ها آن را بر روی گوشی‌های اندرویدی خود تجربه کرده و لذت ببرند.

بهترین گوشی شیائومی برای بازی را به سهولت می‌توانید از پلازا دیجیتال تهیه کنید.

 

بازی Call of Duty: Warzone Mobile

05 Call of Duty Warzone Mobile

 

یکی از نسخه‌های عنوان محبوب Call of Duty به نام Warzone Mobile در فهرست بهترین بازی های جنگی اندروید 2024 قرار دارد. این عنوان یک بازی در سبک شوتر اول شخص (FPS) و بتل رویال است که برای گوشی‌های اندرویدی در سال 2024 عرضه می‌شود. یکی از ویژگی‌های این بازی، برخورداری از مبارزات کلاسیک کالاف دیوتی، سلاح‌ها و وسایل نقلیه متنوع است که در نقشه‌های مختلف این بازی وجود دارند. به لطف فناوری یکپارچه Call of Duty می‌توان یک بازی FPS را به صورت چندنفره و آنلاین با حداکثر 120 بازیکن در یک نقشه تجربه کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی در فهرست بهترین بازی های جنگی اندروید 2024  و بهترین بازی های اکشن 2023  و بهترین بازی های استراتژیک 2023 گرافیک بالا و پیشرفته آن  همچنین کنترل‌های بهینه شده برای بازی موبایلی مانند حرکت،‌ هدف‌گیری، دست زدن به سلاح و صدا است. در این بازی از نقشه Verdansk که در بین گیمرها محبوبیت زیادی دارد استفاده شده که می‌توان از نقاط و استراتژی‌های مختلفی در آن برای بقا و پیروزی در بازی استفاده کرد.

یکی از ویژگی‌های متمایز کننده این بازی تعداد بالای پخش زنده آن است که در آن بازیکنان را به چالش می‌کشد تا مهارت‌های رزمی خود را در زمان واقعی مورد آزمایش قرار دهند. به طور کلی این بازی در فهرست بهترین بازی های جنگی اندروید 2024 یک انتخاب هیجان‌انگیز و جذاب برای علاقمندان به سبک FPS و بتل رویال است که برای گوشی‌های اندرویدی در سال جدید میلادی عرضه می‌شود. برای آشنایی با بهترین لودات وارزون موبایل هم می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید.

 

بازی Assassin’s Creed Jade

06 Assassins Creed Jade

یکی از عناوین محبوب در بین گیمرها بر روی PC بازی Assassin’s Creed است که در فهرست بهترین بازی های جنگی اندروید 2024 قرار گرفته و قرار است در این سال برای گوشی‌های اندرویدی نیز عرضه شود. این بازی را می‌توان گوهر بازی‌هایی دانست که در ژانر جنگی برای اندروید در سال 2024 عرضه می‌شود. گیم پلی این بازی در قرن سوم روایت می‌شود که در آن سرزمینی وجود دارد که توسط اولین امپراطوری‌های متحد چین اداره می‌شود. این بازی فرصت بی‌نظیر و منحصر به فرد را برای گیمرها به منظور کاوش در دوره بی‌سابقه‌ای از مبادلات از نظر فرهنگیی و تجاری بین شرق و غرب فراهم می‌کند.

گیمرها در این بازی که در فهرست بهترین بازی های جنگی اندروید 2024 قرار دارد در یک دنیای غنی و غوطه‌ور در حال حرکت است و ترکیبی از داستان و تاریخ را تجربه می‌کنند که سری بازی‌های Assassin’s Creed به آن شهرت دارند. در این بازی می‌توانید یک گیم پلی هیجان انگیز همراه با پارکور و مخفی کاری را تجربه کنید. داستان این بازی در چین باستان می‌گذرد و گیمرها را به ماجراها و فتنه‌های مختلف تاریخی با روایت اکشن و ماجراجویی وارد می‌کند.

 

جمع‌بندی

07 جمع بندی

بازی‌های ویدئویی و کامپیوتری یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها در دنیای امروز به حساب می‌آیند که بازار گسترده‌ای در سراسر جهان داشته و به یک تجارت بزرگ تبدیل شده‌ است. به همین دلیل استودیوها و کمپانی‌های مختلف تلاش می‌کنند تا با انتشار و عرضه عناوین جذاب، سهمی از این بازار بزرگ به دست آورند. یکی از حوزه‌های مهم در بازی‌های ویدئویی و کامپیوتری، حوزه بازی‌های موبایل است که طرفداران بیشماری دارد. هر ساله عناوین جذابی در ژانرهایی مختلف برای بازی‌های موبایل عرضه می‌شود و گیمرها بی‌صبرانه منتظر می‌مانند تا این عناوین منشر شده و بتوانند از تجربه آن لذت ببرند. در این مقاله با چند عنوان از بهترین بازی های جنگی اندروید 2024 آشنا شدیم که در سال میلادی جدید منتشر شده و گیمرها بی‌صبرانه در انتظار عرضه آن‌ها هستند. جدا از بازی هایی که با  گوشی موبایل و با انواع سیستم عامل ها انجام می‌شود،بازی ها با پلی استیشن های 4 و 5 هم طرفداران خاص خود را دارد یکی از این بازی ها بهترین بازی های زامبی پلی استیشن 4 و 5 که اطلاعات کامل را از مقاله مربوط به خود در پلازا دیجیتال بخوانید.

سوالات متداول

بهترین بازی‌های اندروید 2024 کدام است؟

می‌توان به بازی‌های Pokémon Unite، Garena Free Fire، Diablo Immortal، Asphalt 9: Legends، Dream League Soccer 2023، Call of Duty Mobile، PUBG Mobile، The Banner Saga و Genshin Impact اشاره کرد.

بهترین بازی‌های موبایلی 2023 کدام است؟

از بین عناوین موجود می‌توان به بازی‌های VALORANT Mobile، Racing Master، Zenless Zone Zero، Final Fantasy VII: Ever Crisis، Battlefield Mobile، Path of Exile Mobile، Warcraft Arclight Rumble، Jujutsu Kaisen: Phantom Parade، Garena Undawn و غیره اشاره کرد.

عاطفه طالبی

از سال 97 در حوزه تکنولوژی روز و سرگرمی و ... در سایت‌های مختلف مشغول به تولید محتوا و نوشتن مطالب روز هستم و توانسته ام در این زمینه فعالیت زیادی داشته باشم، اکنون در پلازا دیجیتال هستم تا بتوانم در کنار شما عزیزان به پیشرفت‌های بالاتری در این زمینه برسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *