تاریخ انتشار: 10 اسفند 1402 |
زمان مطالعه: 17 دقیقه

یکی از بهترین و قدرتمندترین کمپانی‌های فعال در زمینه طراحی و تولید انواع لپ تاپ را باید لنوو معرفی کرد. این شرکت موفق شده است با تولید لپ تاپ های ارزان قیمت و قدرتمند سهم زیادی از بازار را به دست آورد که این مسئله باعث شده است کاربران بتوانند قدرت انتخاب بسیار خوبی داشته باشند. در میان انواع لپ تاپ های تولید شده از سوی کمپانی لنوو، سری‌های IdeaPad توانسته‌اند شرایط ایده‌آل و بسیار خوبی را داشته باشند. در حقیقت سری های لپ تاپ لنوو با داشتن مشخصات فنی پایین‌تر و قیمت اقتصادی، سهم قابل توجهی از بازار را به دست آورده‌اند و شما باید به این مسئله توجه زیادی داشته باشید. در صورتی که قصد دارید تعدادی از بهترین لپ تاپ های لنوو از سری IdeaPad را بشناسید، با ما همراه باشید.

لیست بهترین لپ تاپ های سری IdeaPad

همانطور که گفته شد، کمپانی لنوو موفق شده است لپ تاپ های زیادی را طراحی و تولید کند که هر کدام از آن‌ها دارای مشخصات فنی خاص خود هستند. به عنوان مثال، یکی از انواع سری لپ تاپ های کمپانی لنوو را باید محصولات IdeaPad معرفی کرد که توانسته‌اند شرایط خوبی را برای کاربران در زمینه‌های مختلف رقم بزنند.

محصولات سری IdeaPad به یک دلیل مهم از شهرت بسیار زیادی برخوردار هستند و آن را باید قیمت اقتصادی آن‌ها عنوان کرد. کاربران می‌توانند سری محصولات IdeaPad را به دلیل قیمت پایین آن‌ها به سادگی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. همانطور که می‌دانید، این سری از محصولات دارای مشخصات فنی ضعیف‌تری هستند و این مسئله باعث شده است قیمت آن‌ها هم در حد پایین‌تری در مقایسه با سایر محصولات قرار داشته باشد. در صورتی که قصد دارید یک سری از لپ تاپ های ارزان قیمت لنوو را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم لپ تاپ های سری IdeaPad لنوو را مدنظر قرار دهید.

لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-ZB

slim 3 zb lenovo laptop

یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ های تولید شده از سری IdeaPad کمپانی لنوو را باید لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-ZB معرفی کرد. این دستگاه دارای قابلیت‌های بسیار زیادی بوده که می‌تواند برای کاربران جذابیت زیادی داشته باشد.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Raptor Lake Core i7 1355U
پردازنده گرافیکیIntel IRIS
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی2 ترابایت SSD
باتری47 وات ساعت

 

به عنوان مثال، شما می‌توانید از این لپ تاپ برای کارهای مختلف خود استفاده کرده و از قابلیت‌های آن لذت ببرید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-ZB را باید وزن 1.5 کیلوگرم آن دانست که باعث می‌شود کاربران بتوانند حمل آن را به سادگی انجام دهند. همانطور که می‌دانید، کاربران از لپ تاپ استفاده می‌کنند تا بتوانند حمل آن را به سادگی انجام داده و در شرایط مختلف از دستگاه استفاده کنند؛ بنابراین ایده‌آل بودن وزن دستگاه یک ویژگی مهم به حساب می‌آید.

سخت افزار لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-ZB

قدرت لپ تاپ 15 اینچی لنوو IdeaPad مدل Slim 3-ZB توسط پردازنده اصلی اینتل Raptor Lake Core I7 از سری 1355U تامین می‌شود که می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود ارائه کند. این لپ تاپ به لطف در اختیار داشتن پردازنده قدرتمند خود، می‌تواند شرایط منحصر به فرد و خوبی از خود ارائه کند. فرکانس پردازنده لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-ZB در بازه 1.7 الی 5 گیگاهرتز بوده و از طرف دیگر باید به حافظه کش 12 مگابایت اشاره کنیم که می‌تواند با سرعت بالایی، برنامه‌های بازگشایی شده را مجددا اجرا کند. وجود 10 هسته حقیقی در کنار 12 هسته مجازی باعث می‌شود کاربران بتوانند یکی از بهترین عملکردها را شاهد باشند. تقسیم شدن وظایف در میان هسته‌ها باعث خواهد شد شرایط ایده‌آل را تجربه کرده و عملکردی بی‌نظیر را شاهد باشید.

در کنار پردازنده اصلی ذکرشده برای لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-ZB شاهد قرارگیری پردازنده گرافیکی Intel IRIS خواهید بود. این پردازنده گرافیکی می‌تواند باعث شود دستگاه بتواند جزئیات گرافیکی را پردازش کرده و شرایط قابل قبول را رقم بزند. از طرف دیگر این پردازنده گرافیکی موجود در لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-ZB می‌تواند باعث شود انجام کارهای گرافیکی ساده با فتوشاپ برای شما امکان‌پذیر باشد.

از دیگر ویژگی‌های مهم یک لپ تاپ باید به حافظه رم آن اشاره کرد. شما می‌توانید به لطف حافظه رم پیش فرض 16 گیگابایت، سرعت بالایی را در اجرای برنامه‌ها و سایر دستورها تجربه کنید. توجه داشته باشید این دستگاه امکان ارتقا حافظه رم را پیشبینی نکرده و شما باید همیشه از حافظه رم پیش فرض 16 گیگابایت آن برای تجربه سرعت بالا در اجرای دستورها استفاده کنید.

ویژگی‌های لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-ZB

در کنار حافظه رم قدرتمند این دستگاه شاهد قرارگیری حافظه ذخیره‌سازی داخلی 2 ترابایت SSD خواهید بود که سرعت بسیار خوبی را از خود پیرامون نقل و انتقال اطلاعات نشان می‌دهد. همچنین سرعت بالا در اجرای برنامه‌ها را هم می‌توان در کنار سرعت بالا در اجرای ویندوز را به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های هاردهای SSD به حساب آورد. ظرفیت 2 ترابایت باعث می‌شود شما بتوانید حجم زیادی از اطلاعات را ذخیره‌سازی کرده و مورد استفاده قرار دهید.

از دیگر مزایای این دستگاه باید به صفحه نمایش 15.6 اینچ آن اشاره کرد که از نوع فول اچ دی بوده و وضوح آن برابر با 1920×1080 پیکسل است. همچنین نوع پنل از IPS بوده که نشان می‌دهد ما شاهد یکی از بهترین و جذاب‌ترین صفحه نمایش‌های موجود در انواع لپ تاپ‌ها هستیم. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این لپ تاپ را باید پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز دانست که باعث می‌شود محتواهای مختلف را به صورت روان در برابر چشمان خود تجربه کنید. لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-ZB دارای باتری قدرتمند 3 سلولی 47 وات ساعت بوده که به لطف توان آداپتور 65 وات آن می‌توان گفت مدت زمان شارژ دستگاه در کوتاه‌ترین زمان هم اتفاق خواهد افتاد. شما می‌توانید از این باتری انتظار داشته باشید که برای 1 الی 3 ساعت ماندگاری شارژ داشته باشد. شما می‌توانید لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-ZB را به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-Z

slim 3 z lenovo laptop

یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ های تولید شده از سوی کمپانی لنوو را باید لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-Z معرفی کرد. این محصول که یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین محصولات تولید شده از سوی کمپانی لنوو و از سری محصولات IdeaPad است، می‌تواند عملکرد بی‌نظیری از خود ارائه کند و این خبر خوبی است.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Raptor Lake Core i7 1355U
پردازنده گرافیکیIntel IRIS
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی512 گیگابایت SSD
باتری47 وات ساعت

 

وزن این لپ تاپ قدرتمند لنوو از سری محصولات IdeaPad برابر با 1.5 کیلوگرم بوده که می‌تواند عملکردی ایده‌آل از خود ارائه کند. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک بوده و می‌تواند نشان‌دهنده طول عمر بالای دستگاه باشد.

سخت افزار لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-Z

قدرت لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-Z توسط پردازنده اصلی اینتل Raptor Lake Core i7 از سری 1355U تامین می‌شود که می‌توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین تراشه‌های موجود در لپ تاپ های میان‌رده به حساب آورد. فرکانس پردازنده دستگاه برابر با 1.7 الی 5 گیگاهرتز بوده و وجود 10 هسته حقیقی در کنار 12 هسته مجازی باعث می‌شود کاربران بتوانند با تقسیم شدن فشار کار، سرعت بالایی را در اجرای دستورها شاهد باشند. حافظه کش لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-Z برابر با 12 مگابایت بوده که می‌تواند سرعت بالا در اجرای دستورها را ارائه کند.

در کنار پردازنده اصلی دستگاه لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-Z شاهد قرارگیری پردازنده گرافیکی خواهید بود که از نوع Intel IRIS بوده و می‌تواند در زمینه اجرای دستورهای گرافیکی، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. توجه داشته باشید این دستگاه دارای حافظه رم قدرتمند 16 گیگابایت بوده که از نوع LPDDR5 4800MHz است. شما می‌توانید به لطف این حافظه رم قدرتمند، سرعت اجرای برنامه‌های مختلف را در بهترین حالت تجربه کنید. همین موارد است که سبب شده این دستگاه به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو برای برنامه نویسی به شمار رود.

ویژگی‌های لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-Z

از طرف دیگر امکان ارتقا برای حافظه رم پیشبینی نشده و کاربران نمی‌توانند در صورت نیاز، حافظه رم را ارتقا دهند. در کنار حافظه رم باید به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت از نوع SSD اشاره کنیم که می‌تواند باعث شود سرعت بالایی را در نقل و انتقال اطلاعات و اجرای دستورهای مختلف شاهد باشید. در صورتی که نیازمند فضای ذخیره‌سازی بیشتری هستید، می‌توانید این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که هاردهای اس اس دی در مقایسه با هاردهای اچ دی دی از مزایای بیشتری برخوردار هستند و می‌توانند موجب جلب رضایت کاربران شوند.

در بخش جلوی لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-Z شاهد یک صفحه نمایش باکیفیت 15.6 اینچ هستیم که با وضوح فول اچ دی می‌تواند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. از طرف دیگر باید بدانید این نمایشگر از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از امتیازهای مهم لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-Z را باید باتری آن دانست. این لپ تاپ قدرتمند لنوو از سری محصولات IdeaPad دارای باتری 3 سلولی 47 وات ساعت بوده که می‌تواند برای مدت زمان طولانی، ماندگاری شارژ داشته باشد. شما می‌توانید از این دستگاه انتظار ماندگاری شارژ را برای مدت زمان 1 الی 3 ساعت داشته باشید. البته مدت زمان دقیق ماندگاری شارژ به دلایل زیادی بستگی دارد که می‌توانیم در میان آن‌ها به فشار کاری روی دستگاه اشاره کنیم. به طور کلی این دستگاه یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو تا 30 میلیون تومان به شمار می‌رود. شما می‌توانید در صورت تمایل برای خرید لپ تاپ لنوو IdeaPad مدل Slim 3-Z به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال اقدام خود را انجام دهید.

لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BJF

ip3 bjf lenovo laptop

لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BJF را باید به عنوان یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ های تولید شده از سوی کمپانی لنوو معرفی کرد که از سری IdeaPad بوده و عملکرد آن می‌تواند رضایت کاربران را به دست آورد. این دستگاه دارای قابلیت‌های متنوع بوده که یکی از آن‌ها را باید وزن ایده‌آل لپ تاپ دانست. شما با یک لپ تاپ 1.6 کیلوگرمی مواجه هستید که امکان حمل و نقل آن به سادگی فراهم است.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Core i5 1155G7
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce MX350 2GB GDDR5
حافظه رم20 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی1 ترابایت SSD
باتری38 وات ساعت

 

از دیگر مزایای لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BJF می‌توان به قدرت بالای پردازنده آن اشاره کرد که باعث می‌شود اجرای دستورهای مختلف در بهترین حالت ممکن فراهم باشد. شما با یک پردازنده اصلی اینتل core i5 از سری 1155G7 مواجه هستید که می‌تواند در اجرای دستورهای مختلف به شما کمک کند. همچنین فرکانس پردازنده در بازه 2.5 الی 4.5 گیگاهرتز قرار دارد که می‌تواند باعث شما عملکردی جذاب را شاهد باشید.

سخت افزار لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BJF

وجود 4 هسته حقیقی در کنار 8 هسته مجازی باعث می‌شود فشار کاری تقسیم شده و کاربران عملکرد بسیار خوبی را در اجرای سریع دستورهای صادر شده شاهد باشند. در کنار پردازنده اصلی باید به پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX350 با ظرفیت 2 گیگابایت از نوع GDDR5 اشاره کنیم که توانمندی بسیار خوبی از خود در زمینه‌های مختلف نشان می‌دهد. شما می‌توانید به لطف این پردازنده گرافیکی، برنامه‌های مختلف همانند فتوشاپ را اجرا کرده و نیازهای خود را پاسخ دهید.

حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی داخلی را باید به عنوان دو ویژگی مهم یک لپ تاپ به حساب آورد. لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BJF دارای حافظه رم 20 گیگابایت بوده که از نوع DDR4 3200MHz است و از طرف دیگر باید به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 1 ترابایت از نوع SSD اشاره کنیم. شما می‌توانید روی عملکرد این حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی داخلی اس اس دی حساب ویژه‌ای باز کنید. توجه داشته باشید دستگاه امکان ارتقا حافظه رم را در اختیارتان قرار نداده است، اما یکی از نکات مهم آن، مربوط به حافظه ذخیره‌سازی داخلی اس اس دی بوده که امکان افزایش دارد. از طرف دیگر حافظه ذخیره‌سازی داخلی اس اس دی می‌تواند با سرعت بالا جابه‌جایی اطلاعات یا اجرای ویندوز را انجام دهد.

ویژگی‌های لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BJF

لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BJF دارای نمایشگر 15.6 اینچ با وضوح فول اچ دی بوده و می‌تواند کیفیت بسیار خوبی از خود نشان دهد. این کیفیت بالای نمایشگر موجود در لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BJF باعث می‌شود کاربران بتوانند محتواهای تصویری و ویدیویی را باکیفیت بالایی مشاهده کنند. نرخ تازه‌سازی دستگاه برابر با 60 هرتز بوده که نشان می‌دهد محتواهای مختلف به صورت روان از برابر چشمان ما عبور خواهد کرد. به لطف باتری قدرتمند 2 سلولی 38 وات ساعت امکان استفاده طولانی مدت از دستگاه وجود دارد. کاربران می‌توانند از این باتری برای مدت زمان 1 الی 3 ساعت استفاده کنند. در صورتی که قصد دارید لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BJF را خریداری کنید، می‌توانید این کار را به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال انجام دهید.

لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BF

laptop lenovo ideapad 3 ip3 bf

در صورتی که قصد خرید لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BF که یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ های تولید شده از سوی کمپانی لنوو را دارید که از سری IdeaPad باشد، باید به لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BF اشاره کنیم. این دستگاه وزنی برابر با 1.6 کیلوگرم دارد که می‌تواند حمل و نقل آن را برای کاربران ساده‌تر کند.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Core i5 1155G7
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce MX350 2GB GDDR5
حافظه رم12 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی256 گیگابایت SSD و 1 ترابایت HDD
باتری38 وات ساعت

 

شما می‌توانید از این لپ تاپ به خوبی استفاده کرده و شرایط جذابی را تجربه کنید. قدرت لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BF توسط پردازنده اصلی و قدرتمند اینتل core i5 از سری 1155G7 تامین می‌شود. این پردازنده اصلی توانمندی بسیار خوبی از خود در زمینه‌های مختلف نشان داده که باعث می‌شود کاربران بتوانند روی عملکرد آن حساب ویژه‌ای باز کنند.

سخت افزار لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BF

فرکانس این پردازنده اصلی در بازه 2.5 الی 4.5 گیگاهرتز قرار دارد و وجود 4 هسته حقیقی در کنار 8 هسته مجازی باعث می‌شود کاربران بتوانند سرعت بالایی را در اجرای دستورها شاهد باشند. در کنار پردازنده اصلی ذکرشده شاهد پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX350 با ظرفیت 2 گیگابایت خواهید بود که می‌تواند باعث شود کاربران بتوانند برنامه‌هایی همانند فتوشاپ را به خوبی اجرا کرده و عملکردی بی‌نظیر را شاهد باشند. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ های تولید شده از سری IdeaPad را خریداری کنید، باید بدانید که لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BF می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های در دسترس باشد.

ویژگی‌های لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BF

حافظه رم لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BF برابر با 12 گیگابایت بوده و از نوع DDR4 3200MHz است. این حافظه رم می‌تواند سرعت بالایی را از خود پیرامون اجرای برنامه‌های مختلف نشان دهد. همچنین باید بدانید این دستگاه با در اختیار داشتن حافظه ذخیره‌سازی داخلی 256 گیگابایت اس اس دی می‌تواند موجب شود ویندوز را روی آن نصب کرده و سرعت بالا در اجرای دستورها را شاهد باشید. این پایان ماجرای ذخیره‌سازی نبوده و کاربران می‌توانند در کنار حافظه اس اس دی ذکرشده از حافظه ذخیره‌سازی داخلی 1 ترابایت HDD استفاده کنند. همانطور که گفته شد، هارد اس اس دی می‌تواند برای میزبانی ویندوز کاربرد داشته باشد و در نهایت از هارد HDD برای ذخیره‌سازی اطلاعات استفاده کنید.

در بخش جلوی لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BF شاهد قرارگیری نمایشگر 15.6 اینچ هستیم که وضوح آن فول اچ دی است. شما می‌توانید از این وضوح بالای نمایشگر برای مشاهده محتواهای مختلف استفاده کرده و تجربه‌ای ایده‌آل را کسب کنید. باتری را باید به عنوان یکی دیگر از بخش‌های مهم لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BF به حساب آورد. این لپ تاپ قدرتمند لنوو دارای باتری 2 سلولی 38 وات ساعت بوده که می‌تواند ماندگاری شارژ برابر با 1 الی 3 ساعت را رقم بزند. هر اندازه فشار روی دستگاه بیشتر باشد، شاهد اتمام زودهنگام شارژ خواهید بود و این رابطه به صورت معکوس هم وجود دارد. شما می‌توانید لپ تاپ لنوو 3 IdeaPad مدل IP3-BF را به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

سخن آخر

انتخاب یک لپ تاپ برای کاربران می‌تواند دغدغه‌ای بزرگ و مهم به حساب آید، چرا که تنوع و تعداد شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و تولید دستگاه بسیار زیاد بوده و این مسئله باعث می‌شود شما نتوانید عملکرد خوبی از خود ارائه کنید. توجه داشته باشید شرکت لنوو به عنوان یکی از کمپانی‌های فعال در زمینه طراحی و تولید انواع لپ تاپ موفق شده است عملکرد بی‌نظیری از خود ارائه کند و باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشید. ما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از بهترین لپ تاپ های IdeaPad تولید شده از سوی کمپانی لنوو را به شما معرفی کنیم که به عنوان یک دستگاه اقتصادی شناخته شده است. شما می‌توانید کلیه دستگاه‌های ذکرشده را به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

پرسش‌های متداول کاربران

آیا لپ تاپ لنوو Ideapad مناسب برای استفاده روزمره و کارهای اداری است؟

بله، بسیاری از مدل‌های لپ تاپ لنوو Ideapad به عنوان یک لپ تاپ اداری برای استفاده روزمره، کارهای اداری، مرور اینترنت و … مناسب هستند.

آیا لپ تاپ لنوو Ideapad قابل حمل است؟

بله، بسیاری از مدل‌های لپ تاپ لنوو Ideapad با وزن سبک و طراحی نازک عرضه می‌شوند که باعث شده به راحتی قابل جابه‌جایی باشند.

آیا لپ تاپ لنوو Ideapad مناسب برای بازی و چالش‌های گرافیکی است؟

بعضی از مدل‌های لپ تاپ لنوو Ideapad دارای کارت گرافیک قدرتمند هستند که می‌توانند بازی‌های سبک تا متوسط را اجرا کنند، اما برای بازی‌های سنگین نیاز به مدل‌های قدرتمندتر است.

یاشار فتحعلی زاده

از سال ۸۹ این افتخار نصیب من شده تا در رسانه‌های مختلف حوزه فناوری و سرگرمی برای پارسی‌زبانان قلم بزنم و دانش روز دنیا رو به زبان ساده، اما با جزئیات کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار بدم. حال، در پلازا دیجیتال کنار شما عزیزان هستم تا کمک کنم تجربه‌ای ایده‌آل از خرید اقلام دیجیتال داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *