تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1403 |
زمان مطالعه: 32 دقیقه

خرید گوشی هوشمند را باید به عنوان یکی از مهم‌ترین کارهایی دانست که کاربران زیادی برای انجام آن وقت خواهند گذاشت. انتخاب یک گوشی موبایل جدید برای خریداران ممکن است به دلایل گوناگون حساسیت زیادی داشته باشد. برای خرید بهترین گوشی تا 30 میلیون میلیون تومان همراه پلازا دیجیتال باشید.

 گوشی تا 30 میلیون + بهترین‌های سامسونگ و شیائومی و سایر برندها

ما در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی تا 30 میلیون میلیون تومان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در میان آن‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کرده و خریداری کنید؛ با ما همراه باشید.

گوشی Samsung Galaxy S23 FE

گوشی Samsung Galaxy S23 FE | بهترین گوشی موبایل تا 30 میلیون تومان

صفحه نمایش6.4 اینچ داینامیک آمولد 2X، نرخ تازه سازی 120 هرتز، HDR10+
پردازندهاگزینوس 2200 یا کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1
پردازنده گرافیکیXclipse 920 یا Adreno 730
دوربین50 مگاپیکسل اصلی، 8 مگاپیکسل تله فوتو، 12 مگاپیکسل اولترا واید
سلفی10 مگاپیکسل
باتری4500 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع25 وات سیمی، شارژ وایرلس

نقاط قوت

  • ظرفیت خوب باتری
  • پردازنده گرافیکی قوی
  • تراشه قدرتمند

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 FE با ظرفیت 256 گیگابایت در بخش جلوی خود دارای صفحه نمایش 6.4 اینچ داینامیک آمولد 2X با وضوح 1080×2340 پیکسل بوده و می‌تواند رضایت کاربران زیادی را به دست آورد. از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه باید به محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس 5 اشاره کرد که می‌تواند ضریب ایمنی گوشی را تا حد زیادی افزایش دهد. قدرت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 FE با ظرفیت 128 گیگابایت توسط پردازنده اصلی اگزینوس 2200 یا کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 تامین می‌شود که می‌تواند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.

این دستگاه جز بهترین گوشی موبایل تا 30 میلیون تومان است که به گونه‌ای عمل خواهد کرد که می‌تواند رضایت کاربران را به دست آورد. در صورتی که دستگاه دارای تراشه اگزینوس باشد، پردازنده گرافیکی آن Xclipse 920 خواهد بود و در صورتی که پردازنده اصلی از سری کوالکام باشد، پردازنده گرافیکی Adreno 730 را  مشاهده خواهید کرد.

در بخش عقب گوشی هوشمند Samsung گلکسی S23 FE شاهد دوربین سه گانه خواهید بود که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسل می‌شود و در کنار آن هم سنسور 8 مگاپیکسل تله فوتو و سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید قرار دارد. در بخش جلوی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S23 FE یک سنسور سلفی باکیفیت 10 مگاپیکسل قرار گرفته که کاربران می‌توانند با استفاده از آن تصویربرداری و فیلمبرداری را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل تا 20 میلیون تومان

گوشی Xiaomi 12T Pro

گوشی Xiaomi 12T Pro | بهترین گوشی موبایل تا 30 میلیون تومان

صفحه نمایش6.67 اینچ آمولد، نرخ تازه سازی 120 هرتز، HDR10+، پشتیبانی از 68 میلیارد رنگ، Dolby Vision
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1
پردازنده گرافیکیAdreno 730
دوربین200 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل اولترا واید، 2 مگاپیکسل ماکرو
سلفی20 مگاپیکسل
باتری5000 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع120 وات سیمی

نقاط قوت

  • داشتن فناوری شارژ سریع
  • ظرفیت بسیار زیاد باتری و شارژدهی خوب
  • کیفیت فوق‌العاده فیلم‌برداری و عکاسی
  • تراشه قدرتمند

گوشی موبایل شیائومی 12 تی پرو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچ آمولد با رزولوشن 1220×2712 پیکسل بوده و می‌تواند کیفیت قابل قبولی را ارائه کند. از دیگر ویژگی‌های مهم دستگاه باید به نرخ تازه سازی 120 هرتز آن در کنار Dolby Vision و HDR10+ اشاره کرد. نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه برابر با 86.7 درصد بوده و به خوبی نشان می‌دهد دستگاه دارای حاشیه کمی است.

یکی دیگر از مزایای این دستگاه را باید مجهز بودن به محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس 5 دانست که باعث می‌شود ضریب ایمنی دستگاه تا حد زیادی افزایش یابد. گوشی هوشمند شیائومی 12 تی پرو قدرت خود را از پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان پردازنده‌ای با پایه تراشه 4 نانومتر دریافت می‌کند. همچنین این پردازنده هشت هسته‌ای در کنار پردازنده اصلی دارای پردازنده گرافیکی Adreno 730 بوده و می‌تواند عملکردی بسیار خوب از خود نشان دهد.

در بخش عقب گوشی موبایل شیائومی 12 تی پرو با ظرفیت 256 گیگابایت شاهد قرارگیری دوربین سه گانه هستیم که شامل سنسور اصلی 200 مگاپیکسل، سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو می‌شود. از طرف دیگر این گوشی در بخش جلو مجهز به دوربین سلفی 20 مگاپیکسل است؛ این سنسور توانایی قابل قبولی از خود در زمینه ثبت و ضبط فایل‌های ویدیویی و تصویری نشان خواهد داد. شما میتوانید برای انتخاب بهترین گوشی موبایل تا 30 میلیون تومان از خرید این دستگاه بهره‌مند شوید.

مقاله مشابه: بهترین گوشی سامسونگ سری S

گوشی Samsung Galaxy A73

گوشی Samsung Galaxy A73 | بهترین گوشی موبایل تا 30 میلیون تومان

صفحه نمایش6.67 اینچ آمولد، نرخ تازه سازی 120 هرتز، HDR10+، پشتیبانی از 68 میلیارد رنگ، Dolby Vision
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1
پردازنده گرافیکیAdreno 730
دوربین200 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل اولترا واید، 2 مگاپیکسل ماکرو
سلفی20 مگاپیکسل
باتری5000 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع120 وات سیمی

نقاط قوت

  • داشتن دوربین فوق‌العاده قوی برای عکاسی
  • تراشه قدرتمند
  • داشتن فناوری شارژ سریع

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A73 با ظرفیت 128 گیگابایت یکی دیگر از بهترین‌های گوشی تا 30 میلیون تومان است که در بخش جلو دارای نمایشگر 6.7 اینچ سوپر آمولد پلاس بوده که کیفیت بالا از مهم‌ترین مزایای آن به حساب می‌آید. این اسمارتفون از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن باید به نسبت نمایشگر به بدنه آن اشاره کرد که برابر با 87 درصد است.

این دستگاه دارای محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس 5 بوده و می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش ضریب ایمنی داشته باشد. در صورتی که کیفیت بالای صفحه نمایش برای شما اهمیت دارد، باید بدانید سامسونگ گلکسی ای 73 می‌تواند رضایت شما را به خود جلب کند. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه را باید پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 778 جی دانست که با پایه تراشه 6 نانومتر خود می‌تواند شرایط ایده‌آل و بسیار خوبی را برای کاربران رقم بزند.

از دیگر مزایای دستگاه باید به پردازنده گرافیکی قدرتمند آن اشاره کرد که Adreno 642L بوده و در بسیاری از گوشی‌های میان‌رده شاهد عملکرد خیره‌کننده آن بودیم. این گوشی هوشمند سامسونگ از میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از آن برای افزایش فضای ذخیره‌سازی داخلی استفاده کنید.

در بخش عقب گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A73 شاهد قرارگیری دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسل هستیم و از طرف دیگر این دستگاه دارای سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید بوده و کنار آن هم دو سنسور 5 مگاپیکسل ماکرو و سنجش عمق قرار دارد. در صورتی که امنیت برای شما اهمیت دارد، باید به حسگر اثر انگشت درون نمایشگر موجود در سامسونگ گلکسی A73 اشاره کنیم که می‌تواند رضایت شما را به دست آورد.

یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌های این دستگاه را می‌توان باتری عنوان کرد. انرژی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای 73 توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و از طرف دیگر این گوشی از فناوری شارژ سریع 25 وات پشتیبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ سری A

گوشی Xiaomi POCO F5 Pro

گوشی Xiaomi POCO F5 Pro | بهترین گوشی موبایل تا 30 میلیون تومان

صفحه نمایش6.67 اینچ آمولد، نرخ تازه سازی 120 هرتز، HDR10+، پشتیبانی از 68 میلیارد رنگ، Dolby Vision
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1
پردازنده گرافیکیAdreno 730
دوربین64 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل اولترا واید، 2 مگاپیکسل ماکرو
سلفی16 مگاپیکسل
باتری5160 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع67 وات سیمی، 30 وات وایرلس

نقاط قوت

  • شارژدهی فوق‌العاده باتری
  • کیفیت عالی صفحه نمایش
  • پردازنده گرافیکی قدرتمند

گوشی موبایل شیائومی پوکو F5 Pro با ظرفیت 512 گیگابایت قدرت خود را از پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 دریافت می‌کند. این پردازنده به عنوان پردازنده‌ای با پایه تراشه 4 نانومتر می‌تواند در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 730 شرایط ایده‌آل و بسیار خوبی را رقم بزند. گوشی هوشمند شیائومی پوکو F5 Pro در بهترین گوشی موبایل تا 30 میلیون تومان قرار دارد که مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسل بوده و کاربران می‌توانند از آن برای تصویربرداری و فیلمبرداری با وضوح بالا استفاده کنند.

در کنار این سنسور اصلی شاهد سنسور 8 مگاپیکسل فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو هستیم. در بخش جلوی این دستگاه هم سنسور سلفی 16 مگاپیکسل قرار گرفته که می‌تواند رضایت کاربران را به دست آورد. امنیت شیائومی پوکو F5 Pro در کنار تمام قابلیت‌های نرم افزاری توسط حسگر اثر انگشت درون نمایشگر اپتیکال تامین می‌شود و می‌توان عملکرد آن را ستود. انرژی این گوشی هوشمند توسط باتری 5160 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و در کنار آن شاهد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 67 وات سیمی در کنار 30 وات وایرلس هستیم.

مقاله پیشنهادی: بهترین گوشی شیائومی در بازار ایران

سخن آخر

خرید گوشی هوشمند می‌تواند برای کاربران به عنوان یک دغدغه مهم به حساب آید. گوشی‌های هوشمند زیادی توسط کمپانی‌ها در بازه‌های قیمتی مختلف طراحی و تولید شده‌اند که امکان خرید آن‌ها فراهم است. در این مقاله سعی شد بهترین گوشی تا 30 میلیون را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید در میان انواع مدل‌های ذکرشده، یک مدل را به عنوان گوشی نهایی انتخاب کرده و خریداری کنید. کلیه دستگاه‌ها در فروشگاه پلازا دیجیتال برای خرید با بهترین قیمت و گارانتی معتبر در دسترس قرار دارند. همچنین شما می‌توانید گوشی‌های موبایل ذکرشده را به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

پرسش‌های متداول

آیا گوشی تا 30 میلیون می‌توانند برای گیم ایده‌آل باشند؟

هر اندازه بودجه شما برای خرید گوشی هوشمند بیشتر باشد، قطعا دستگاه‌هایی خریداری خواهید کرد که مجهز به پردازنده‌های قوی‌تر هستند و می‌توانند طبیعتا بازی‌های زیادی را پشتیبانی کنند. گوشی‌های موجود در بازه قیمتی 30 میلیون تومان می‌توانند عملکرد خوبی از خود در زمینه گیم نشان دهند.

آیا گوشی هوشمند گلکسی S23 FE از گلکسی A73 بهتر است؟

بله؛ این دستگاه مجهز به پردازنده قدرتمندتری بوده و می‌تواند عملکرد بی‌نظیری از خود نشان دهد و رضایت کاربران را به سادگی جلب کند. از طرف دیگر گلکسی S23 FE به عنوان یکی از جدیدترین گوشی سری S شناخته می‌شود که قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی در زمینه طراحی و مشخصات فنی دارد.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *