تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1403 |
زمان مطالعه: 10 دقیقه

ما در این مقاله با راهنمای خرید هارد اکسترنال همراه شما هستیم تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. برای خرید و اطلاع از قیمت هارد اکسترنال به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

راهنمای خرید بهترین هارد اکسترنال + بهترین مدل‌های موجود در بازار

قبل از خرید هارد اکسترنال می‌توان گفت شناخت دقیق برندها و کمپانی‌های فعال در این زمینه می‌تواند به شما در خرید یک محصول باکیفیت کمک کند. شرکت‌های زیادی پیرامون تولید هارد اکسترنال مشغول فعالیت هستند که در میان آن‌ها می‌توان به برند ای دیتا اشاره کرد. بدون تردید محصولات تولید شده از سوی برند ای دیتا را باید به عنوان باکیفیت‌ترین و قدرتمندترین لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر به حساب آورد. هاردهای اکسترنال ای دیتا دارای قابلیت‌های زیادی هستند که در میان آن‌ها می‌توان به دریافت تاییدیه‌های ضد آب و ضد ضربه یا همان استانداردهای نظامی اشاره کرد. باورکردنی نیست، اما باید بدانید که هاردهای اکسترنال ای دیتا از طول عمر بالایی برخوردار هستند و این مسئله بسیار ارزشمند است.

یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین برندهای فعال پیرامون تولید هاردهای اکسترنال را باید وسترن دیجیتال معرفی کرد. بدون تردید برند وسترن دیجیتال را باید به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در زمینه تولید هاردهای اکسترنال معرفی کرد که می‌توانند بهترین شرایط را برای کاربران رقم بزنند. سرعت بالا در نقل و انتقال اطلاعات و ماندگاری عالی را باید از مهم‌ترین ویژگی‌های هاردهای اکسترنال به حساب آورد. از طرف دیگر ماندگاری و طول عمر را باید یکی دیگر از مزایای مهم هاردهای برند وسترن دیجیتال به حساب آورد.

معمولا کسانی که قصد خرید هارد اکسترنال داشته باشند، سراغ خرید برند ای دیتا و وسترن دیجیتال خواهند رفت. البته فراموش نکنید برندهای دیگری همانند سیگیت هم در بازار ایران وجود دارد که توانسته با تولید محصولات باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت، شرایط خوبی را برای کاربران رقم بزند. در ادامه تعدادی از بهترین هاردهای اکسترنال تولید شده را به شما معرفی خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop مدل 14 ترابایت

my book desktop 14tb western digital hard drive

یکی از بهترین هارد اکسترنال تولید شده از سوی کمپانی وسترن دیجیتال را باید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop مدل 14 ترابایت معرفی کرد که می‌تواند قابلیت‌های بسیار خوبی داشته باشد. این هارد اکسترنال با ظرفیت بالای خود، توانسته فضای لازم را برای ذخیره حجم زیادی از اطلاعات در دسترس کاربران قرار دهد. شما می‌توانید تا حداکثر 14 ترابایت اطلاعات خود را به سادگی روی این هارد دیسک‌های قابل حمل ذخیره‌سازی کرده و نگه‌داری کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop مدل 14 ترابایت را باید طول عمر بالای آن در کنار کیفیت قابل قبول بدنه اشاره کرد. شما به لطف بدنه باکیفیت این دستگاه می‌توانید انتظار داشته باشید طول عمر بالایی داشته باشد. از طرف دیگر، سایز هد 25 اینچ بوده و این محصول دارای نشانگر ال ای دی است.

شما یک کابل مخصوص در اختیار خواهید داشت که باید از آن برای متصل کردن هارد اکسترنال به کامپیوتر یا سایر دستگاه‌ها بهره‌مند شوید. از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید این هارد باید به آن دقت کنید، وزن محصول است. هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop مدل 14 ترابایت با وزن تقریبی 1.3 کیلوگرم به عنوان یکی از سنگین‌ترین هاردهای اکسترنال را دارد. البته ارائه ظرفیت بالا همانند 14 ترابایت نشان می‌دهد سخت افزار سنگینی را شاهد خواهید بود و جایی برای تعجب وجود ندارد.

یکی دیگر از مواردی که باید پیرامون هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop مدل 14 ترابایت بدانید، سرعت انتقال داده‌ها بوده که در این هارد اکسترنال برابر تا 5 گیگابیت بر ثانیه خواهد رفت. سرعت بالا در انتقال اطلاعات برای یک هارد اکسترنال از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که کاربران با استفاده از آن‌ها برای جابه‌جایی حجم زیادی از دیتا استفاده خواهند کرد و اگر سرعت بالا نباشد، دچار مشکل خواهند شد. شما می‌توانید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop مدل 14 ترابایت را به سادگی و با روش‌های نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید هارد اکسترنال

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop مدل 8 ترابایت

httpsplazadigital.irproductmy book desktop 8tb western digital hard drive

یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین هاردهای اکسترنال تولید شده را باید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop مدل 8 ترابایت معرفی کرد. این هارد اکسترنال دارای قابلیت‌های خوبی بوده و از طرف دیگر باید بدانید کیفیت بسیار بالایی دارد.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این هارد را باید سرعت بالا در نقل و انتقال اطلاعات دانست. کاربران می‌توانند از این هارد برای انتقال حجم زیادی از اطلاعات استفاده کنند و خوشبختانه به لطف فناوری USB 3.0 چنین چیزی امکان‌پذیر شده است.

از دیگر مزایای هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop مدل 8 ترابایت را باید وجود نشانگر ال ای دی دانست که نشان می‌دهد هارد در حال استفاده است. شما یک کابل مخصوص را برای این هارد در اختیار خواهید داشت که با استفاده از آن می‌توانید اتصال به کامپیوتر یا سایر دستگاه‌ها را انجام دهید. بدون تردید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop مدل 8 ترابایت را باید یکی از بهترین ابزارهای نگه‌داری اطلاعات دانست که باعث می‌شود شما دیگر نگرانی درباره حفظ اطلاعات نداشته باشید. در صورت تمایل، امکان خرید نقد یا اقساط هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop مدل 8 ترابایت از فروشگاه پلازا دیجیتال وجود دارد.

بیشتر بخوانید: مقایسه هارد اکسترنال و اینترنال

هارد اکسترنال سیگیت Expansion مدل 1 ترابایت

expansion 1tb seagate hard drive

در صورتی که قصد دارید یک هارد با ظرفیت پایین خریداری کنید، بدون تردید هارد اکسترنال سیگیت Expansion مدل 1 ترابایت می‌تواند یکی از بهترین هاردهای اکسترنال در دسترس باشد. این هارد قابل حمل سیگیت ظرفیت 1 ترابایت را برای ذخیره‌سازی اطلاعات در دسترس کاربران قرار خواهد داد و شما می‌توانید از آن برای نگه‌داری حجم زیادی از اطلاعات استفاده کنید.

از طرف دیگر این هارد اکسترنال وزنی برابر با 257 گرم دارد و شما می‌توانید آن را به سادگی با خود حمل کنید. جالب است بدانید جنس بدنه هارد اکسترنال سیگیت Expansion مدل 1 ترابایت از پلاستیک باکیفیت و مستحکم بوده که می‌تواند نشان‌دهنده طول عمر بالای آن باشد. شما می‌توانید با استفاده از کابل مخصوص، اتصال هارد اکسترنال سیگیت Expansion مدل 1 ترابایت به کامپیوتر یا سایر دستگاه‌ها را انجام دهید.

از مهم‌ترین مزیت‌های یک هارد اکسترنال باید به سرعت بالای آن در جابه‌جایی اطلاعات اشاره کرد. کاربران می‌توانند از هارد اکسترنال سیگیت Expansion مدل 1 ترابایت به عنوان ابزاری استفاده کنند که امکان انتقال حجم زیادی از اطلاعات را فراهم می‌کند. شما می‌توانید اطلاعات شخصی یا اطلاعات کاری خود را به سادگی در این هارد ذخیره‌سازی کنید. در صورتی که قصد دارید هارد اکسترنال سیگیت Expansion مدل 1 ترابایت را خریداری کنید، کافی است وارد فروشگاه پلازا دیجیتال شوید و امکان خرید نقد یا اقساط آن وجود دارد.

هارد اکسترنال ای دیتا HD710 Pro مدل 5 ترابایت

HD710 Pro external hard disk with a capacity of 5 TB

برند ای دیتا را باید به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید لوازم جانبی و هارد اکسترنال به حساب آورد. هاردهای اکسترنال تولید شده از سوی برند ای دیتا دارای استانداردهای نظامی هستند و این مسئله نشان می‌دهد از چه ارزش بالایی برخوردار هستند. یکی از بهترین هاردهای تولید شده از سوی این برند را باید هارد اکسترنال ای دیتا HD710 Pro مدل 5 ترابایت معرفی کرد.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل 5 ترابایت با رابط USB3.1 باعث می‌شود شما بتوانید حجم زیادی از اطلاعات را در سریع‌ترین زمان ممکن جابه‌جا کنید. از طرف دیگر باید بدانید این هارد به لطف تاییدیه IP68 می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان دهد. همچنین سیستم محافظت 3 لایه دارای حسگر ضد شوک باعث می‌شود کاربران بتوانند بهترین عملکرد را از سوی آن شاهد باشند. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین هاردهای اکسترنال تولید شده از سوی برند ای دیتا را خریداری کنید، می‌توانید هارد اکسترنال ای دیتا HD710 Pro مدل 5 ترابایت را مدنظر قرار دهید. این هارد در فروشگاه اینترنتی پلازا دیجیتال موجود بوده و شما می‌توانید آن را به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش نحوه رمز گذاری روی هارد اکسترنال

هارد اکسترنال ای دیتا HD770G مدل 1 ترابایت

adata hd770g external hard drive 1tb

یکی دیگر از بهترین و زیباترین هاردهای اکسترنال تولید شده از سوی برند ای دیتا را باید هارد اکسترنال ای دیتا HD770G مدل 1 ترابایت معرفی کرد. این هارد اکسترنال دارای قابلیت‌های بسیار خوبی بوده و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به چراغ‌های ال ای دی روی محصول اشاره کرد. این هارد اکسترنال به لطف رابط USB 3.1 می‌تواند با سرعت بسیار بالا، نقل و انتقال اطلاعات را انجام دهد.

از طرف دیگر هارد اکسترنال ای دیتا HD770G مدل 1 ترابایت می‌تواند به لطف تاییدیه IP68 در برابر آب یا گرد و غبار از خود مقاومت نشان دهد. سیستم محافظت 3 لایه این هارد باعث می‌شود شما شاهد یکی از ایمن‌ترین هاردهای اکسترنال با هدف نگه‌داری طولانی مدت از اطلاعات باشید. همچنین سرعت انتقال داده‌ها 5 گیگابیت بر ثانیه بوده که باعث می‌شود کاربران عملکرد بی‌نظیری را از هارد اکسترنال ای دیتا HD770G مدل 1 ترابایت شاهد باشند. در صورتی که قصد خرید یکی از بهترین هاردهای اکسترنال از سوی برند ای دیتا را دارید، هارد اکسترنال ای دیتا HD770G مدل 1 ترابایت می‌تواند انتخاب خوبی باشد. شما می‌توانید این هارد را به سادگی و با روش‌های نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

سخن آخر

در این راهنمای خرید هارد اکسترنال سعی کردیم بهترین هارد اکسترنال بازار را به شما معرفی کنیم. مدل‌هایی با ظرفیت‌ها و قیمت‌های گوناگون که می‌توانید یکی از آن‌ها را با توجه به نیاز خودتان خریداری کنید.

پرسش‌های متداول کاربران

آیا هاردهای اکسترنال در برابر آب مقاومت دارند؟

بله؛ برخی از آن‌ها همانند مدل‌های ای دیتا می‌توانند در برابر آب یا گرد و غبار از خود مقاومت نشان دهند.

آیا هارد اکسترنال وسترن دیجیتال برای نگه‌داری اطلاعات شخصی کارآمد است؟

بله؛ وسترن دیجیتال را باید یکی از برندهای فعال در زمینه تولید هاردهای اکسترنال معرفی کرد که توانسته سهم قابل قبولی از بازار را به دست آورد.

یاشار فتحعلی زاده

از سال ۸۹ این افتخار نصیب من شده تا در رسانه‌های مختلف حوزه فناوری و سرگرمی برای پارسی‌زبانان قلم بزنم و دانش روز دنیا رو به زبان ساده، اما با جزئیات کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار بدم. حال، در پلازا دیجیتال کنار شما عزیزان هستم تا کمک کنم تجربه‌ای ایده‌آل از خرید اقلام دیجیتال داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *