تاریخ انتشار: 29 مرداد 1403 |
زمان مطالعه: 8 دقیقه

فروشگاه گوگل‌پلی بدون شک بزرگ‌ترین منبع اپلیکیشن‌های اندروید است، اما این به این معنی نیست که همه چیز فقط در آن وجود دارد. در دنیای اپلیکیشن‌های اندروید، برخی از گنج‌های واقعی در فروشگاه‌های اپلیکیشن جایگزین یافت می‌شوند. در اینجا بهترین اپلیکیشن های اندروید که در گوگل پلی پیدا نمی‌کنید را معرفی خواهیم کرد و لینک دانلود آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید انواع گوشی موبایل را از فروشگاه پلازا دیجیتال با کمترین قیمت و بهترین شرایط خریداری کنید.

بهترین اپلیکیشن های اندروید

اپلیکیشن Kvaesitso

اپلیکیشن های اندروید2

Kvaesitso یک لانچر منحصر به فرد برای دستگاه‌های اندروید است که به طور کامل از طراحی سنتی لانچرها فاصله گرفته و تمرکز خود را بر روی ویجت‌ها و قابلیت جستجو گذاشته است. در Kvaesitso، صفحه اصلی گوشی اندرویدی شما تنها شامل یک ساعت و نوار جستجو است که می‌توانید با کشیدن انگشت به سمت بالا، تمامی ویجت‌های خود را به صورت ستونی مشاهده کنید. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا به سرعت اپلیکیشن‌ها، فایل‌ها، مخاطبین و لینک‌های وب را جستجو کنید و به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. Kvaesitso قابل تنظیم است و آزادی زیادی برای شخصی‌سازی کاربران ایجاد کرده است.

دانلود اپ Kvaesitso

اپلیکیشن Auxio

اپلیکیشن های اندروید3

یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید Auxio است که برای پخش کردن موسیقی بسیار کاربرد دارد. Auxio اپلیکیشن پخش موسیقی بوده که به خاطر طراحی زیبا و عملکرد بی‌نظیرش شناخته شده است. این اپلیکیشن به طور کامل از طراحی Material You اندروید استفاده می‌کند و محیطی مدرن و جذاب برای گوش دادن به موسیقی ایجاد می‌کند.

Auxio تمامی ویژگی‌های ضروری یک پخش‌کننده موسیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد و به دلیل رایگان بودن، به یک گزینه محبوب برای کاربران تبدیل شده است. با Auxio، شما به راحتی می‌توانید لیست‌های پخش خود را مدیریت کرده و از گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه خود لذت ببرید آن هم بدون نگرانی از تبلیغات مزاحم. این اپلیکیشن یک انتخاب ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال پخش موسیقی بدون مزاحمت تبلیغاتی هستند.

دانلود اپ Auxio

اپلیکیشن Breezy Weather

Breezy Weather

Breezy Weather یک اپلیکیشن هواشناسی متن‌باز و خصوصی است که به خاطر طراحی کاربرپسند و توجه به حریم خصوصی کاربران، به سرعت محبوب شده و در لیست بهترین اپلیکیشن های اندروید قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن با استفاده از یک طراحی مبتنی بر کارت، تجربه‌ای  کاربردی از وضعیت آب و هوا ارائه می‌دهد که به خوبی با دستگاه‌های Pixel هماهنگ است.

Breezy Weather علاوه بر نمایش دقیق پیش‌بینی وضعیت جوی، شامل یک والپیپر زنده و متحرک است که به طور خودکار با شرایط آب و هوای جاری منطقه شما هماهنگ می‌شود. این ویژگی به اپلیکیشن یک جلوه بصری جذاب می‌بخشد و جذابیت این اپلیکیشن را دوچندان می‌کند. با توجه به ویژگی‌های حریم خصوصی فوق‌العاده این اپلیکیشن و عدم نمایش تبلیغات، Breezy Weather گزینه‌ای عالی برای کسانی است که به دنبال یک اپ هواشناسی امن و با کیفیت هستند.

اپلیکیشن Table Habit

Table Habit

Table Habit اپلیکیشنی فوق‌العاده برای مدیریت عادت‌های  غذایی و برنامه‌ریزی رژیم‌های غذایی شماست. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا وعده‌ها و عادات غذایی خود را در یک رابط کاربری زیبا و ساده ثبت و پیگیری کنید. با استفاده از Table Habit می‌توانید هدف‌ها و رژیم­ غذایی خود را مشخص کرده و پیشرفت خود را در طول زمان مشاهده کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا به راحتی الگوهای غذایی سالم‌تری ایجاد کنید و به دستیابی به اهداف سلامت و تناسب اندام خود نزدیک‌تر شوید. طراحی کاربرپسند و امکانات متنوع Table Habit آن را به یک ابزار ضروری برای هر کسی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهد، تبدیل کرده است.

دانلود اپ Table Habit

اپلیکیشن Fridgey

Fridgey

Fridgey اپلیکیشن نوآورانه برای مدیریت محتوای یخچال خانه و کاهش ضایعات غذایی است. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید تمامی مواد غذایی موجود در یخچال خود را ثبت کرده و تاریخ‌های انقضای آن‌ها را پیگیری کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا از مصرف مواد غذایی منقضی شده جلوگیری کرده و به طور مؤثرتر برنامه‌ریزی کنید تا از هدررفت غذا و هزینه‌های اضافی بکاهید. Fridgey با ارائه امکاناتی برای مدیریت بهتر موجودی یخچال و یادآوری تاریخ‌های انقضا، به شما کمک می‌کند تا مواد غذایی را پیش از پایان عمر مفید آن‌ها مصرف کنید. طراحی ساده و کاربردی این اپلیکیشن استفاده از آن را برای همه آسان می‌کند و به بهبود مدیریت غذایی در منزل کمک می‌نماید.

دانلود اپ Fridgey

اپلیکیشن Orgzly Revived

Orgzly Revived

Orgzly Revived نسخه‌ای ارتقا یافته از اپلیکیشن محبوب Orgzly است که به عنوان ابزار یادداشت‌برداری و مدیریت وظایف شناخته می‌شود. این اپلیکیشن به کاربران کمک می‌کند تا یادداشت‌ها را در قالب دفترچه‌های مختلف سازماندهی کنند و وظایف و برنامه‌های خود را به راحتی پیگیری نمایند. Orgzly Revived به خاطر قابلیت‌های گسترده‌اش در ثبت یادداشت‌ها، ایجاد لیست‌های وظایف و تعیین تاریخ‌های مهم، یکی از ابزارهای مفید برای مدیریت پروژه‌ها و برنامه‌های شخصی به شمار می‌آید. برخلاف نسخه قدیمی Orgzly که مدتی است به‌روزرسانی نشده است، Orgzly Revived هنوز به طور منظم به‌روزرسانی می‌شود و پشتیبانی فعال دارد. این اپلیکیشن برای افرادی که به دنبال یک ابزار قدرتمند برای سازماندهی اطلاعات و وظایف روزانه خود هستند، گزینه‌ای ایده‌آل به شمار می‌آید.

دانلود اپ Orgzly Revived

اپلیکیشن Wall You

Wall You

Wall You اپلیکیشنی کاربردی و جذاب برای جستجو و مدیریت والپیپرها است که به شما کمک می‌کند تا به راحتی تصاویر پس‌زمینه باکیفیت را از منابع مختلف آنلاین پیدا کنید. این اپلیکیشن با ارائه والپیپرهایی از سایت‌های معتبر مانند Wallhaven، Unsplash، OWalls و Bing، تجربه‌ای بی‌دردسر و امن برای انتخاب و تغییر پس‌زمینه گوشی شما ارائه می‌دهد. Wall You بدون نیاز به ردیابی و بدون نمایش تبلیغات مزاحم، به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت والپیپرهای مورد علاقه خود را انتخاب و به طور مستقیم بر روی موبایل اندرویدی خود اعمال کنید. طراحی کاربرپسند و رابط کاربری ساده این اپلیکیشن باعث می‌شود که انتخاب و تغییر والپیپرها به فرآیندی لذت‌بخش و سریع تبدیل شود.

دانلود اپ Wall You

اپلیکیشن Sharing

Sharing

اپ Sharing یک محصول بسیار خلاقانه برای انتقال فایل‌ها بین دستگاه‌ها است که به ویژه در مواقعی که از سیستم عامل‌های مختلف استفاده می‌کنید بسیار کاربردی است. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های خود را بدون نیاز به اتصال به اینترنت و با استفاده از یک مرورگر وب بر روی دستگاه گیرنده، به اشتراک بگذارید.

برای استفاده از Sharing، کافی است فایل‌های مورد نظر را در اپلیکیشن انتخاب کرده، دکمه پاور را فشار دهید و سپس URL نمایش داده شده را در مرورگر وب دستگاه گیرنده وارد کنید یا کد QR تولید شده را اسکن کنید. طراحی ساده و کاربرپسند Sharing، انتقال فایل‌ها را به کاری سریع و راحت تبدیل می‌کند. این اپ در لیست بهترین اپلیکیشن های اندروید، جز بهترین‌ها محسوب می‌شود.

دانلود اپ Sharing

سخن آخر

در این مطلب بهترین اپلیکیشن های اندروید که در گوگل پلی پیدا نمی کنید را معرفی کردیم. اپلیکیشن‌های ذکر شده همگی رایگان و متن‌باز هستند. حتی اگر به صراحت به اعتبار حریم خصوصی آن‌ها اشاره نکرده باشیم، باید بدانید که این اپلیکیشن‌ها گزینه‌های ایمن‌تری نسبت به امتحان کردن اپلیکیشن‌های تصادفی از فروشگاه گوگل پلی هستند. شما هم یک اپلیکیشن جذاب را به لیست معرفی شده اضافه کنید.

سوالات متداول

آیا اپلیکیشن‌های معرفی شده نیاز به دسترسی‌های خاصی دارند؟

بیشتر اپلیکیشن‌های معرفی شده در مطلب بهترین اپلیکیشن های اندروید که در گوگل پلی پیدا نمی‌کنید را معرفی خواهیم کرد و لینک دانلود آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد. دارای مجوزهای محدودی هستند و بر اساس اصول حفظ حریم خصوصی طراحی شده‌اند. با این حال برای اطمینان از دسترسی‌های خاص هر اپلیکیشن، بهتر است به تنظیمات آن مراجعه کنید و دسترسی‌های لازم را بررسی کنید.

آیا می‌توان از این اپلیکیشن‌ها در تمام نسخه‌های اندروید استفاده کرد؟

بیشتر این اپلیکیشن‌ها با نسخه‌های جدید و قدیمی‌تر اندروید سازگار هستند. با این حال، برای اطمینان از سازگاری، پیشنهاد می‌شود نسخه اندروید دستگاه خود را بررسی کرده و از نصب اپلیکیشن‌های مورد نظر مطمئن شوید.

آبتین کمالی

عصر آگاهی، زمانی است که دانش و اطلاعات، چون بارانی بی‌انتها، زمین خشک واقعیت را به گلستانی از امکانات و توسعه تبدیل می‌کند.

1 دیدگاه

اقا

با سلام . همین من خیال میکردم چه برنامه‌ای دارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *