مجید نوردوست
نویسنده: مجید نوردوست
تاریخ انتشار: 22 تیر 1404 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در صورت مواجهه مشکل جی پی اس در تپسی ، نیازی به نگرانی نیست. کافی است اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه منتشرشده به‌روزرسانی کنید تا بتوانید با استفاده از قابلیت‌های جدید، مشکل جی پی اس در تپسی را به‌راحتی برطرف کنید.

مشکل جی پی اس در تپسی با آپدیت نرم‌افزاری برطرف می‌شود

با نصب نسخه جدید در صورتی‌که مشکل جی پی اس در تپسی دارید، یک نوار زرد رنگ در بالای صفحه ظاهر می‌شود که به شما اطلاع می‌دهد موقعیت مکانی‌تان به‌درستی تشخیص داده شده است. در این حالت، اگر موقعیت نمایش‌داده‌شده با محل حضور شما هم‌خوانی دارد، می‌توانید با انتخاب دکمه «آغاز سفر»، فعالیت خود را بدون مشکل ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین مسیریاب در زمان قطع اینترنت

اگر مشکل جی پی اس در تپسی برطرف نشد چه کار کنیم؟

در صورتی‌که مکان نمایش‌داده‌شده روی نقشه با موقعیت واقعی شما مطابقت ندارد، کافی است روی گزینه «موقعیت مکانی اختلال دارد؟» کلیک کنید. سپس با فشردن دکمه تایید، امکان تنظیم دستی موقعیت برای شما فعال می‌شود. در این مرحله می‌توانید با انتخاب دقیق محل حضور خود روی نقشه، موقعیت را اصلاح کرده و سفر را آغاز کنید.

این قابلیت جدید به منظور بهبود عملکرد اپلیکیشن در شرایط اختلال gps و افزایش دقت در فرآیند دریافت و انجام سفرها طراحی شده است.

با استفاده از این ویژگی، حتی در زمان‌هایی که GPS به‌درستی عمل نمی‌کند، همچنان می‌توانید با دقت و اطمینان، فعالیت خود را در پلتفرم تپسی ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: مشکل جی پی اس رانندگان اسنپ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*