تاریخ انتشار: 18 شهریور 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیائومی رسما از گوشی ردمی 14C رونمایی کرد. گوشی ارزان قیمتی که از صفحه نمایش ۶.۸۸ اینچی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند و به تراشه Helio G81 مجهز شده است.

آپدیت ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۳

صفحه نمایش IPS LCD با وضوح تصویر HD+ برای این گوشی در نظر گرفته شده که تا ۶۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. روی صفحه نمایش دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته که داخل یک ناچ قطره ای دیده می‌شود.

Redmi 14C camera jpg

گوشی ردمی 14C  در مدل‌هایی با ۴ و ۶ و ۸ گیگابایت رم و در مدل‌هایی با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. البته این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

در پشت این گوشی دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته  که در کنار آن یک دوربین Auxiliary قرار گرفته است. فلش LED هم در کنار دوربین اصلی قرار گرفته است. باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۸ وات هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌رود. حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی هم روی دکمه پاور قرار گرفته و جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا هم دارد.

این گوشی با قیمت پایه ۱۳۰ دلار راهی بازار می‌شود.

Redmi 14C display jpg

Redmi 13C 5G در دسامبر 2023 معرفی شد و حالا جانشین این گوشی قرار هست تا قبل از یکساله شدن آن معرفی شود.

Redmi 14C 5G در پایگاه داده IMEI مشاهده شده، بنابراین عرضه آن قطعی است. البته نه به معنای چند روز یا چند هفته آینده، اما واضح است که خیلی زودتر از دسامبر عرضه می‌شود.

آپدیت ۳ شهریور ماه ۱۴۰۳

گوشی ردمی 14C صفحه نمایش ۶.۸۸ اینچی دارد. این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و یک باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی هم دارد. این گوشی از شارژ سریع ۱۸ وات برخوردار است.

جزئیات بیشتر در مورد گوشی Redmi 14C 5G

متأسفانه هنوز هیچ نشانه یا شایعه‌ای در مورد مشخصات آن وجود ندارد، اما از آنجایی که جانشین ردمی 13C 5G است، باید گوشی با مشخصات بهتری نسبت به آن باشد.

توجه داشته باشید که Redmi 13C 5G با صفحه نمایش ال سی دی 6.74 اینچی با رزولوشن 720×1600 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت عرضه شد. همچنین چیپست MediaTek Dimensity 6100 به اضافه رم 4/6/8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128/256 گیگابایت با قابلیت ارتقا microSD از دیگر ویژگی‌های این گوشی بوده است.  دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 18 وات، دیگر جزییات این گوشی بوده است.

طبیعتاً ردمی 14C 5G باید از ویژگی‌های ذکر شده بهتر و بالاتر باشد.

آبتین کمالی

عصر آگاهی، زمانی است که دانش و اطلاعات، چون بارانی بی‌انتها، زمین خشک واقعیت را به گلستانی از امکانات و توسعه تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *