تاریخ انتشار: 03 تیر 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت وان پلاس در دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که گوشی وان پلاس Ace 3 را معرفی کرد. حالا امروز گزارش شده که گوشی وان پلاس Ace 3 پرو هم در راه است. برای خرید گوشی به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

آپدیت ۳ تیر ماه ۱۴۰۳

امروز هم پوستر رسمی گوشی وان پلاس Ace 3 پرو منتشر شد. این پوستر نشان می‌دهد که گوشی OnePlus Ace 3 Pro در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و سبز راهی بازار می شود.

پوستر وان پلاس Ace 3 Pro

آپدیت ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

امروز مشخص شد که این گوشی در مدلی با ۲۴ گیگابایت رم هم راهی بازار می‌شود. همچنین این گوشی با باتری ۶۱۰۰ میلی آمپر ساعتی راهی بازار می‌شود و از شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند.

تصویر جعبه وان پلاس ایس ۳ پرو

آپدیت ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۳

امروز تصویری از جعبه وان پلاس ایس ۳ پرو منتشر شد. تصویری که مربوط به مدلی می‌شود که ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

جعبه وان پلاس Ace 3 Pro

مشخصات گوشی وان پلاس Ace 3 پرو

آپدیت ۸ خرداد ماه ۱۴۰۳

گوشی وان پلاس Ace 3 پرو در مدل‌هایی با بدنه سرامیکی، شیشه‌ای و چرمی راهی بازار می‌شود. مدلی که قاب سرامیکی دارد در رنگ‌های مشکی/سفید راهی بازار می‌شود و مدلی که قاب پشتی شیشه‌ای دارد در رنگ نقره‌ای راهی بازار می‌شود.

گفته شده فریم گوشی وان پلاس Ace 3 پرو فلزی خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که ماژول دوربین بزرگی روی فاب پشتی قرار گرفته است.

در واقع طراحی ماژول دوربین پشتی شبیه به وان پلاس ۱۲ و وان پلاس ۱۱ است.

گوشی وان پلاس Ace 3 پرو از صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی با وضوح تصویر 1.5K بهره می‌برد. صفحه نمایشی که به نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

برای این گوشی از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌شود و احتمالا یک مدل با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت خافظه داخلی هم دارد.

گوشی وان پلاس ایس ۳ پرو از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با برخورداری از OIS بهره می‌برد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و دو مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

 

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *