در صورتی که از زمان رسیدن کالا به دست مشتری بیشتر از ۱۴ روز نگذشته باشد و کالای شما دچار مشکل فنی شد که نیاز به مراجعه به گارانتی داشته باشد میتوانید درخواست مرجوع کردن کالا رو بدهید در صورتی که کالای تحویل شده با کالایی که سفارش داده اید مغایرت داشته باشد تا ۲۴ ساعت پس از تحویل مهلت دارید که به پلازا دیجیتال اطلاع دهید و نسبت به مرجوع کردن آن اقدام کنید کالا به هیچ وجه نباید خط و خش و مشکل ظاهری داشته باشد و اقلام همراه کالا هم باید همراه کالا مرجوع شود جعبه اصلی کالا باید سالم باشد و به هیچ وجه روی جعبه آدرس و نوشته نباشد اگر کالایی که به دستتان رسید و متوجه شدید که مشکل ظاهری دارد یا ضربه فیزیکی خورده حداکثر تا ۲۴ ساعت مهلت دارید که به پلازا دیجیتال اطلاع دهید و نسبت به مرجوع کردن آن اقدام کنید نحوه ارسال کالای مرجوعی فقط و فقط از طریق شرکت پست و تیپاکس انجام میشه و هزینه برگشت کالا و ارسال مجدد آن به عهده پلازا دیجیتال هست مرجوع کردن کالا بدون درخواست و هماهنگی باعث عدم تحویل کالا از سوی پلازا دیجیتال میشود

تا ۱۴ روز بعد از تحویل کالا مهلت تست دارید

از زمان تحویل کالا تا ۲۴ ساعت مهلت دارید که اعلام کنید

بله در صورتی که هنوز کالا را باز نکرده باشید(پلمپ باشد) میتوانید آن را مرجوع کنید

بعد از این که درخواست مرجوعی کالای خود را به صورت تلفنی به کارشناسان ما اطلاع دادید و تایید مرجوعی رو گرفتید کالای خود را ارسال میکنید بعد از تحویل کالا به پلازا دیجیتال روند تایید و ارسال کالای جایگزین(کالای پلمپ) حداکثر ۴ روز کاری طول میکشد و هزینه ارسال مجدد کالا به عهده پلازا دیجیتال میباشد

اگر بیشتر از یک ماه گذشته باشد بر اساس تاریخ فاکتور پلازا دیجیتال محاسبه میشود

وارد سایت پلازا دیجیتال شود سپس وارد حساب کاربری خود شوید در قسمت سفارشات.توضیحاتی که مربوط به نحوه ارسال و کد پیگیری هست رو میتونید مشاهده کنید

بازگشت وجه حداکثر ۷۲ ساعت طول میکشد و وجه فقط به شماره حسابی برگشت داده میشود که از طریق آن پول واریز حساب شده است

بله فقط جهت تسهیل در تحویل کالا و جلوگیری از اتلاف وقت حتما با کارشناسان فروش آنلاین هماهنگ کنید یا اینکه کالای مورد نظر خود را درسایت انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید و گزینه تحویل در فروشگاه حضوری را انتخاب کنید

بله در صورتی که مشتریان گرامی دسترسی به اینترنت را ندارند با به هر شکلی امکان خرید اینترنتی را ندارند در صورتی که آدرس ثابت و تلفن ثابت(باید فعال باشد و امکان بر قراری تماس وجود داشته باشد)داشته باشند میتوانند ثبت سفارش کنند. توجه داشته باشید که در صورتی که به صورت تلفنی ثبت سفارش کنید شامل امتیازات خرید اینترنتی نمیشوید

خیر پرداخت در محل فقط مختص شهر تهران است

بله در هنگام ثبت سفارش در قسمت پرداخت .گزینه پرداخت در محل یا تحویل در فروشگاه های حضوری پلازا دیجیتال رو انتخاب کنید و با هماهنگی قسمت ارسال کالا میتونید سفارش خود را حضوری تحویل بگیرید

بله جهت درخواست فاکتور رسمی قبل از خرید با کارشناسان پلازا دیجیتال تماس بگیرید

ارسال کالا در تهران از طریق پیک انجام میشود هزینه ارسال رایگان هست و سفارش در همان روز تحویل مشتری میگردد ارسال کالا به شهرستان از طریق شرکت های حمل و نقل تیپاکس.پست و کالابران انجام میشود و سفارش همان روز یا نهایت روز بعد ارسال میشود و بین یک الی پنج روز کاری طول میکشد تا تحویل مشتری شود

بله در هنگام انتخاب کالا و قبل از کلیک بر روی گزینه خرید شما میتوانید گزینه …نصب ویندوز ۱۰ و برنامه ها به صورت رایگان…رو انتخاب کنید تا این کار برای شما انجام و سپس کالای شما ارسال شود

بله ظرف مدت ۲۴ ساعت باید به قسمت خدمات پس از فروش پلازا دیجیتال اطلاع دهید بیشتر از مدت زمان اعلام شده طول بکشد درخواست مرجوعی شما پذیرفته نمیشود

بله قبل از ارسال سفارش خود با کارشناس پلازا دیجیتال تماس بگیرید و بهشون اطلاع بدید در ضمن فقط رم و هارد نوتبوک ها قابل ارتقا هست

بله بعد از ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس میگیرید و بهشون اطلاع میدید و میزان هزینه آن را هم به شما عرض میکنند

بله در تهران از طریق پیک و شهرستان از طریق ترمینال مسافربری یا از طریق هوایی ارسال میشود توجه داشته باشید در حالت عادی هزینه ارسال سفارشات رایگان میباشد ولی اگر مشتریان گرامی درخواست ارسال فوری سفارش را داشته باشند هزینه ارسال سفارش به عهده خودشان میباشد.