سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

پرسش و پاسخ

1.شرایط و نحوه ی مرجوع کردن کالا چگونه است؟

در صورتی که از زمان رسیدن کالا به دست مشتری بیشتر از 14 روز نگذشته باشد و کالای شما دچار مشکل فنی شد که نیاز به مراجعه به گارانتی داشته باشد میتوانید درخواست مرجوع کردن کالا رو بدهید در صورتی که کالای تحویل شده با کالایی که سفارش داده اید مغایرت داشته باشد تا 24 ساعت پس از تحویل مهلت دارید که به پلازا دیجیتال اطلاع دهید و نسبت به مرجوع کردن آن اقدام کنید کالا به هیچ وجه نباید خط و خش و مشکل ظاهری داشته باشد و اقلام همراه کالا هم باید همراه کالا مرجوع شود جعبه اصلی کالا باید سالم باشد و به هیچ وجه روی جعبه آدرس و نوشته نباشد اگر کالایی که به دستتان رسید و متوجه شدید که مشکل ظاهری دارد یا ضربه فیزیکی خورده حداکثر تا 24 ساعت مهلت دارید که به پلازا دیجیتال اطلاع دهید و نسبت به مرجوع کردن آن اقدام کنید نحوه ارسال کالای مرجوعی فقط و فقط از طریق شرکت پست و تیپاکس انجام میشه و هزینه برگشت کالا و ارسال مجدد آن به عهده پلازا دیجیتال هست مرجوع کردن کالا بدون درخواست و هماهنگی باعث عدم تحویل کالا از سوی پلازا دیجیتال میشود

2.اگه از پلازا دیجیتال خرید کنم چند روز مهلت تست دارد؟

تا 14 روز بعد از تحویل کالا مهلت تست دارید

3.اگر کالایی که خریدم مشکل ظاهری و فیزیکی داشت تا چند روز مهلت دارم که مرجوع کنم؟

از زمان تحویل کالا تا 24 ساعت مهلت دارید که اعلام کنید

4.اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شدم میتوانم آن را مرجوع کنم؟

بله در صورتی که هنوز کالا را باز نکرده باشید(پلمپ باشد) میتوانید آن را مرجوع کنید

5.روند رسیدگی به درخواست مرجوعی و کالای مرجوعی چگونه است؟

بعد از این که درخواست مرجوعی کالای خود را به صورت تلفنی به کارشناسان ما اطلاع دادید و تایید مرجوعی رو گرفتید کالای خود را ارسال میکنید بعد از تحویل کالا به پلازا دیجیتال روند تایید و ارسال کالای جایگزین(کالای پلمپ) حداکثر 4 روز کاری طول میکشد و هزینه ارسال مجدد کالا به عهده پلازا دیجیتال میباشد

6.اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریده ام مدتی گذشته باشد گارانتی چگونه محاسبه میشود؟

اگر بیشتر از یک ماه گذشته باشد بر اساس تاریخ فاکتور پلازا دیجیتال محاسبه میشود

7.اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

بله...فقط در اسرع وقت به کارشناسان ما اطلاع دهید

۸.چطور میتوانم سفارشم رو پیگیری کنم؟

وارد سایت پلازا دیجیتال شود سپس وارد حساب کاربری خود شوید در قسمت سفارشات.توضیحاتی که مربوط به نحوه ارسال و کد پیگیری هست رو میتونید مشاهده کنید

۹.نحوه بازگشت وجه چگونه است و چند روز طول میکشد؟

بازگشت وجه حداکثر ۷۲ ساعت طول میکشد و وجه فقط به شماره حسابی برگشت داده میشود که از طریق آن پول واریز حساب شده است

۱۰.آیا میتوانیم کالاهایی که در سایت موجود هست را به صورت حضوری از فروشگاه های پلازا دیجیتال خریداری کنیم؟

بله فقط جهت تسهیل در تحویل کالا و جلوگیری از اتلاف وقت حتما با کارشناسان فروش آنلاین هماهنگ کنید یا اینکه کالای مورد نظر خود را درسایت انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید و گزینه تحویل در فروشگاه حضوری را انتخاب کنید

11.آیا امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد؟

بله در صورتی که مشتریان گرامی دسترسی به اینترنت را ندارند با به هر شکلی امکان خرید اینترنتی را ندارند در صورتی که آدرس ثابت و تلفن ثابت(باید فعال باشد و امکان بر قراری تماس وجود داشته باشد)داشته باشند میتوانند ثبت سفارش کنند. توجه داشته باشید که در صورتی که به صورت تلفنی ثبت سفارش کنید شامل امتیازات خرید اینترنتی نمیشوید

۱۲.آیا امکان پرداخت در محل برای شهرستان وجود دارد؟

خیر پرداخت در محل فقط مختص شهر تهران است

۱۳.آیا امکان دارد سفارشم رو به صورت آنلاین ثبت کنم و برای تحویل و پرداخت هزینه آن به فروشگاه های حضوری پلازا دیجیتال مراجعه کنم؟

بله در هنگام ثبت سفارش در قسمت پرداخت .گزینه پرداخت در محل یا تحویل در فروشگاه های حضوری پلازا دیجیتال رو انتخاب کنید و با هماهنگی قسمت ارسال کالا میتونید سفارش خود را حضوری تحویل بگیرید

۱4.آیا امکان صدور فاکتور رسمی برای پلازا دیجیتال وجود دارد؟

بله جهت درخواست فاکتور رسمی قبل از خرید با کارشناسان پلازا دیجیتال تماس بگیرید

۱5.نحوه ارسال کالا و زمان تحویل آن در تهران و شهرستان چگونه است؟

ارسال کالا در تهران از طریق پیک انجام میشود هزینه ارسال رایگان هست و سفارش در همان روز تحویل مشتری میگردد ارسال کالا به شهرستان از طریق شرکت های حمل و نقل تیپاکس.پست و کالابران انجام میشود و سفارش همان روز یا نهایت روز بعد ارسال میشود و بین یک الی پنج روز کاری طول میکشد تا تحویل مشتری شود

۱6.آیا قبل از ارسال کالا(نوتبوک)امکان نصب سیستم عامل و برنامه ها وجود دارد؟

بله در هنگام انتخاب کالا و قبل از کلیک بر روی گزینه خرید شما میتوانید گزینه ...نصب ویندوز ۱۰ و برنامه ها به صورت رایگان...رو انتخاب کنید تا این کار برای شما انجام و سپس کالای شما ارسال شود

۱7.اگر کالایی که تحویل گرفتم با کالایی که سفارش دادم مغایرت داشت میتوانم آن را مرجوع کنم؟

بله ظرف مدت ۲۴ ساعت باید به قسمت خدمات پس از فروش پلازا دیجیتال اطلاع دهید بیشتر از مدت زمان اعلام شده طول بکشد درخواست مرجوعی شما پذیرفته نمیشود

۱8.بعد از خرید نوتبوک میتوانم درخواست ارتقا سخت افزار آن را بدم؟

بله قبل از ارسال سفارش خود با کارشناس پلازا دیجیتال تماس بگیرید و بهشون اطلاع بدید در ضمن فقط رم و هارد نوتبوک ها قابل ارتقا هست

۱۹.آیا میتوانم درخواست نصب ویندوز اورجینال بدم؟

بله بعد از ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس میگیرید و بهشون اطلاع میدید و میزان هزینه آن را هم به شما عرض میکنند

۲۰. آیا میتوان در تهران یا شهرستان درخواست ارسال فوری سفارش خود را داشته باشیم؟

بله در تهران از طریق پیک و شهرستان از طریق ترمینال مسافربری یا از طریق هوایی ارسال میشود توجه داشته باشید در حالت عادی هزینه ارسال سفارشات رایگان میباشد ولی اگر مشتریان گرامی درخواست ارسال فوری سفارش را داشته باشند هزینه ارسال سفارش به عهده خودشان میباشد.
فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • Custom attributes
مقایسه
X