تاریخ انتشار: 19 آبان 1399 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

این مهمان ناخوانده

با شروع سال جدید تحصیلی و وجود بیماری مرموز کرونا مشکلات زیادی بر سر راه مسئولین و مدیران آموزش کشور و در کنار آنها خانواده های محصلین عزیز قرار داده که سال تحصیلی جدید را همانند همانند سال تحصیلی گذشته باید به صورت مجازی و غیر حضوری شروع کنند.

اما مشکل به همین غیر حضوری بودن ختم نمیشود و آنلاین و مجازی بودن کلاس ها ،خانواده ها و محصلین را علاوه بر خرید ملزومات و نوشت افزار،درگیر تهیه ی یک وسیله ی دیجیتال کاربردی مانند تبلت،لپتاپ و یا کامپیوتر های خانگی مناسب برای گذراندن این دوران و حتی بعد از آن کرده.

در این مقاله سعی میکنیم تا کمکی به انتخاب یک محصول کاربردی و مناسب کاربری شما عزیزان کرده باشیم.با آرزوی موفقیت روز افزون در تمامی مراحل زندگی.

محصلینی که درگیر این موضوع شده اند در این مقاله به چند دسته ی کلی و مقطع تحصیلی تقسیم می شوند که هر یک به محصول دیجیتال مختص خود نیاز دارند.

دانش اموزان ابتدایی:

دانش اموزان مقطع ابتدایی با توجه به برنامه های ارایه شده از طرف اموزش و پرورش عمدتا نیاز به گوشی های هوشمند و یا برای سهولت بیشتر نیاز به تبلت دارند که با توجه به سنگین نبودن اپلیکیشن های ارایه شده تبلت های ارزان قیمت نیز جوابگوی کار شما هست و نیازی به تهیه ی نوت بوک نیست.

دانش اموزان دوره های راهنمایی و متوسطه:

اما نوع اموزش دانش اموزان متوسطه متفاوت از مقطع ابتدایی است و در این دوره با توجه به اجرای کلاسهای انلاین و تصویری توسط اساتید شاید داشتن تبلت به تنهایی جوابگوی نیازشان نباشد و بهتر است از نوت بوک های میان رده به اصطلاح آفیس استفاده کنند که علاوه بر اجرای برنامه های شرکت در کلاسهای مجازی جوابگوی نیازها و امور روزمره هم باشد

دانشجویان:

و اما دانشجویان عزیز با توجه به رشته های تحصیلی متفاوت نیازهای متفاوتی هم دارند.

برای مثال قطعا نوت بوکی که مناسب دانشجوی رشته پزشکی است جوابگوی نیازهای دانشجوی عمران و مهندسی نیست.

به همین دلیل بهتر است در هر رشته و بسته به نیاز با مشاوره از کارشناسان فروش پلازادیجیتال لپ تاپ مناسب رشته و کاربری خود را انتخاب نمایید.

پلازا دیجیتال

پلازا دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *