وبلاگ

درباره ی گارانتی حامی(ویستا)

گارانتی چیست ؟

گارانتی از ریشه ضمانت می آید و گارانتی را به عنوان ضمانت نامه هم یاد می کنند و معنای آن این است که وارد کننده آن جنس یا فروشنده

در مقابل آن محصول نوعی تعهد می پذیرد و در صورت نقص ادعای خود و یا کالا مطابق میل مشتری نباشد،

تمام هزینه های آن را پذیرفته و حاضر به تعمیر و تعویض آن خواهد بود.

بیشترین سوالی که هنگام خرید کالای دیجیتال از فروشنده ها میشود این است که آیا گارانتی کارایی دارد ؟ کدوم گارانتی بهتر است؟

خدمات گارانتی ها با یک دیگر فرق میکنند ؟

در جواب سوالات بالا باید گفت که پیشنهاد ما خرید کالای با گارانتی است به دلیل اینکه تفاوت خیلی بزرگی بین کالای بدون گارانتی

با کالاهای گارانتی می باشد، که در ادامه به توضیح آن می پردازیم .

چرا پیشنهاد ما خرید کالای با گارانتیه ؟

شرکت های خدمات دهنده گارانتی معمولا هم وارد کننده لپ تاپ هستند و یا در گارانتی کردن محصولاتی مانند لپ تاپ مشارکت می کنند.

پس اگر جنس نامرغوبی را وارد کشور کنند و یا مشکلی داشته باشند بیشتر از همه برای خود شخص مشکل درست میشود،

چون بعد از مدتی تعداد لپ تاپ های تعمیری و مرجوعی ، مشتریهای ناراضی و … زیاد شده و باعث ضرر شرکت میشود .

در حال حاضر چند شرکت گارانتی کننده دست به دست هم داده اند و خدمات یکسانی را به مشتریان ارائه میدهند :

یعنی شما از هر یک از این شرکت ها کالا را تحویل بگیرید ، چند شرکت وابسته هم برای خدمات پس از فروش و گارانتی پاسخگو هستند.

به این مدل گارانتی ((یکپارچه)) می گویند که اسمشان هم به علت یکپارچه شدن خدماتشان است .

این شرکت ها عبارتند از شرکت سازگار ، ویستا ( حامی ) و آواژنگ که معمولا دو سال لپ تاپ ها را گارانتی میکنند.

در ادامه به توضیحی که شرکت حامی(ویستا) در سایت خود منتشر کرده و یکی از معتبر ترین شرکت های گارانتی کننده است می پردازیم.

حامیدرباره حامی

حامی خدمات رایانه و همراه پارت (با مسئولیت محدود) اولین شرکت مستقل و پیشرو در حوزه خدمات پس از فروش کشور بوده که

برای نخستین بار در ایران به ارائه این خدمات می پردازد.

ما که هستیم؟

حامی خدمات رایانه و همراه پارت (با مسئولیت محدود) اولین شرکت پیشرو در حوزه خدمات پس از فروش محصولات IT و موبایل

در کشور است که به صورت مستقل فعالیت می ‏کند.

چه کاری انجام می دهیم؟

با تیمی مجرب شامل متخصصان فنی، تمرکز اصلی حامی بر فراهم کردن خدمات درجه یک برای تمامی مشتریان است.

تنوع فعالیت‏ ها، این امکان را به شرکت حامی می‏ دهد که نیازهای بازار داخلی را درک کرده و منابع مناسب شرکتی را گسترش دهد

تا بتواند ارزش‏ های قابل ارائه به مشتریان را به حداکثر برساند.

چرا این کار را انجام می دهیم؟

ما برای مشتریان خود و آرامش خاطر آن ها ارزش قائلیم و به همین دلیل است که اولویت اصلی ما مشتریان هستند.

ما به تعمیر وسایل آسیب‏ دیده علاقه داریم ولی بیشترین رضایت را از کمک به مشتریانی که ارتباط خود را با دنیای بیرون

از دست داده ‏اند کسب می ‏کنیم.

از طریق پیشخوان خدماتی متمرکز در شهرهای اصلی و ۲۴۵ مرکز پشتیبانی مجهز در سراسر کشور،

از هر شبکه خدماتی فعال در کشور به مشتریان خود نزدیک تر هستیم.

ارزش‏ های ما

همه استاندارد دارند، استاندارد ما بالاتر است.

به مشتریان اهمیت می ‏دهیم

ما به مشتریان خود اهمیت داده و رضایت آنها را بر هر چیز دیگری ارجح می داریم.

دوست داریم همه چیز را تعمیر کنیم

ما در حامی، به کاری که انجام می‌دهیم عشق می‌ورزیم و نسبت به آن احساس تعلق خاطر داریم.

احساسی که در تمامی تعمیرات و خدماتی که ارائه می‌کنیم، قابل لمس است.

ما نسبت به کار خود احساس افتخار می کنیم

ما اعتقاد داریم که در هر تعمیری که انجام می دهیم باید از قطعات اصل و با کیفیت بالا استفاده کنیم.

تمامی تعمیرات خود را ۱۰۰% ضمانت می کنیم.

دائما در حال نوآوری هستیم

فن ‏آوری مدام در حال تغییر است و به همین دلیل حامی همیشه یک قدم جلوتر و برای تغییرات آماده است.

ما همیشه در تلاشیم تا پیشرفت کنیم و هر فرصتی را به عنوان یک تجربه آموزشی می‏ نگریم.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.