تاریخ انتشار: 23 تیر 1403 |
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در حالی که انتظار داریم گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ FE معرفی شود، شایعات به عرضه گلکسی واچ اولترا هم اشاره می‌کنند. گلکسی واچ اولترا یا گلکسی واچ ۷ اولترا یک ساعت هوشمند رده بالا به شمار می رود. برای خرید ساعت هوشمند به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

آپدیت ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۳

گلکسی واچ اولترا تنها در یک مدل ۴۷ میلی‌متری راهی بازار می‌شود و ظاهری بسیار شبیه به واچ اولترا اپل دارد. سه دکمه روی این ساعت قرار گرفته  و یک دکمه Quick Button به همراه کارایی بیشتر هم روی آن دیده می‌شود.

Galaxy Watch Ultra jpg

گلکسی واچ اولترا از صفحه نمایش ۱٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل استفاده می‌کند. صفحه نمایشی Super AMOLED که تا ۳۰۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. صفحه نمایش با یک لایه یاقوت محافظت می‌شود. بدنه این ساعت هم تیتاتیوم گرید ۴ با وزن تنها ۶۰٫۵ گرم است.

گلکسی واچ اولترا سامسونگ گواهی IP68 دارد  تا عمق 10ATM ضد آب است. این ساعت از گواهی MIL-STD-810H هم استفاده می‌کند. با گلکسی واچ اولترا می‌توانید در محیط‌های با دمای مثبت ۵۵ درجه و منفی ۲۰ درجه حضور داشته باشید.  این ساعت تا ارتفاق ۹۰۰۰ متری بالاتر از سطح دریا و منفی ۵۰۰ متر زیر سطح دریا هم کار می‌کند.

Galaxy Watch Ultra 2 jpg

برای واچ اولترا سامسونگ از تراشه اگزینوس W1000 استفاده شده که با معماری ۳ میلی‌متری توسعه پیدا کرده است. پشتیبانی از GPS و ۱۰۰ حالت ورزشی هم از دیگر ویژگی های این ساعت است.

قیمت گلکسی واچ اولترا هم ۶۵۰ دلار اعلام شده است.

آپدیت ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۳

سامسونگ اعلام کرد که این ساعت هوشمند به تراشه اگزینوس W1000 مجهز شده است.

آپدیت ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۳

تصویر جدیدی از گلکسی واچ اولترا منتشر شده که این ساعت را با جزییات بالا نشان می‌دهد. بند نارنجی، بدنه‌ای مقاوم و دکمه‌های اضافی را به خوبی روی این ساعت خواهید دید.

گلکسی واچ اولترا سامسونگ

آپدیت ۴ تیر ماه ۱۴۰۳

samsung galaxy ultra website listing 02 791x420 1 jpg

امروز صفحه مربوط به گلکسی واچ اولترا در سایت سامسونگ دیده شد. در سایت سامسونگ گفته شده که گلکسی واچ اولترا LTE در سایز ۴۷ میلی‌متری در راه است. برخی شایعات می‌گویند که این ساعت با فریم تیتانیومی درجه ۴ راهی بازار می‌شود و صفحه نماشی دارد که روی آن یک لایه یاقوت قرار گرفته است.  این محصول تا عمق ۱۰۰ متر ضد آب است.

مشخصات گلکسی واچ اولترا

آپدیت ۳ خرداد ۱۴۰۳

ساعت هوشمند Galaxy Watch Ultra با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود و شاید از لبه های چرخان برخوردار باشد. حتی مشخص شده که این ساعت با Wear OS 5 و رابط کاربری One UI 6 راهی بازار می‌شود.

عکس گلکسی واچ اولترا

آپدیت ۲۹ خرداد ۱۴۰۳

امروز تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند Galaxy Watch Ultra منتشر شد.

ساعت هوشمند گلکسی واچ ultra در رنگ‌های مشکی و خاکستری راهی بازار می شود. هر دوی این ساعت‌های هوشمند دکمه‌ای نارنجی رنگ دارد.

به نظر می‌رسد که فریم مربعی شکل برای واچ اولترا سامسونگ در نظر گرفته شده و صفحه نمایش گرد دارد.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *