تاریخ انتشار: 23 تیر 1403 |
زمان مطالعه: 5 دقیقه

سامسونگ سرانجام گلکسی رینگ را کاملا معرفی شد.

مشخصات دقیق گلکسی رینگ سامسونگ

گلکسی رینگ سامسونگ در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و طلایی راهی بازار می‌شود. اندازه این حلقه از ۵ تا ۱۳ میلی‌متر خواهد بود و جنس آن‌ها هم از آلیاژ تیانیوم ۵ خواهد بود. تمام حسگرهای سلامتی و باتری و پین‌ها شارژ داخل این حلقه قرار گرفته و اصلا دیده نمی‌شوند.

Galaxy Ring details jpg

گلکسی رینگ سامسونگ از IP68 با عمق 10ATM بهره می‌برد. گفته شده که این حلقه برای شنا کردن بسیار مناسب است.

این حلقه از بلوتوث LTE 5.4 استفاده می‌کند و با گوشی هایی که به اندروید ۱۱ به بالا مجهز شده‌اند کار می‌کند. البته نیاز به اپلیکیشن Samsung Health خواهد بود.

Galaxy Ring Water jpg

برای استفاده از این حلقه نیازی به پرداخت حق اشتراک یا هزینه‌های اضافی نخواهید بود.

قیمت گلکسی رینگ هم ۳۹۹ دلار خواهد بود.
آپدیت ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۳

مشخص شده که گلکسی رینگ سامسونگ از حسگر دما سنج از روی پوست استفاده می‌کند. همچنین این محصول به ویژگی سنجش ضربان قلب و سنجش میزان استرس هم مجهز شده است.
این حلقه می تواند خروپف کاربر را هم تشخیص دهد که البته برای این قابلیت گوشی باید در نزدیکی کاربر باشد.

قیمت گلکسی رینگ

آپدیت ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۳

اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که گلکسی رینگ با قیمت ۴۸۵ دلار راهی بازار می‌شود.

عگس گلکسی رینگ سامسونگ

آپدیت ۲۹ خرداد ۱۴۰۳

عگس گلکسی رینگ سامسونگ

تصویر جدیدی از گلکسی رینگ هم لو رفت. تصویری که شامل کیس شارژ این محصول هم می‌شود. کیس در نظر گرفته شده برای گلکسی رینگ به کیس هدفون‌های گلکسی بادز شبیه است.

روی این کیس پورت USB-C هم دیده می‌شود و خود حلقه هم به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود.

گلکسی رینگ و کاربردهای آن

گلکسی رینگ یک دستگاه جدید از سامسونگ است که در نمایشگاه MWC 2024 معرفی شد. این دستگاه یک نوعی از ساعت هوشمند است که قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به ردیابی خواب، امکانات امتیاز زندگی و اندازه‌گیری فعالیت‌های ورزشی اشاره کرد.

گلکسی رینگ کی راهی بازار می‌شود؟

با توجه به سابقه رویدادهای Unpacked شرکت Samsung، انتظار می‌رود که عرضه رسمی Samsung Galaxy Ring همراه با معرفی دقیق و کامل این دستگاه در این رویداد صورت گیرد. احتمالاً این دستگاه همراه با دو محصول دیگر از خانواده گوشی سامسونگ سری Z، یعنی گلکسی Z Flip 6 و گلکسی Z Fold 6 معرفی خواهد شد.

گلکسی رینگ با عمر باتری 9 روز، در نیمه دوم سال معرفی می شود!

مشخصات گلکسی رینگ

با توجه به اطلاعات منتشرشده، Samsung Galaxy Ring در هشت نوع مختلف عرضه خواهد شد که شامل رنگ‌های متنوعی از جمله سیاه، طلایی و نقره‌ای است. همچنین، طراحی ظاهری این دستگاه بسیار زیبا و شیک بوده و باعث توجه همه‌ی کسانی که به دنبال اکسسوری با طراحی زیبا هستند، خواهد شد.

گلکسی رینگ در اندازه‌های مختلف از ۵ تا ۱۲ عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که اندازه‌های ۵، ۶ و ۷ دارای باتری ۱۷ میلی‌آمپر ساعتی خواهند بود، در حالی که اندازه‌های ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ دارای باتری ۱۸.۵ میلی‌آمپر ساعتی هستند. همچنین اندازه ۱۲ با باتری ۲۲.۵ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

گلکسی رینگ از بلوتوث ۵.۴ پشتیبانی خواهد کرد.

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه، انتظار می‌رود که مصرف‌کنندگان با استقبال گسترده‌ای از آن روبرو شوند. با توجه به رقابت شدید در بازار دستگاه‌های پوشیدنی، انتظار می‌رود که Samsung Galaxy Ring با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، جایگاه مناسبی در بازار ایجاد کند و توانایی رقابت با برندهای معتبر دیگر را داشته باشد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده و تصاویر دستگاه، می‌توان گفت که سامسونگ گلکسی رینگ از لحاظ طراحی و ویژگی‌ها، مورد استقبال مصرف‌کنندگان خواهد گرفت. اما همچنان ممکن است نقدها و پیشنهاداتی در مورد بهبود عملکرد یا ویژگی‌های اضافی این دستگاه مطرح شود.

آبتین کمالی

عصر آگاهی، زمانی است که دانش و اطلاعات، چون بارانی بی‌انتها، زمین خشک واقعیت را به گلستانی از امکانات و توسعه تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *