تاریخ انتشار: 20 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت هواوی از ساعت هوشمند جدیدی به نام هواوی واچ ۴ پرو اسپیش ادیشن رونمایی کرد. ساعت هوشمندی که با قیمت ۶۹۱ دلار راهی بازار می‌شود.

هواوی واچ ۴ پرو اسپیس ادیشن

این ساعت هوشمند ظاهری جذاب دارد و در دو رنگ و با بندهای متنوع راهی بازار می شود. برای این ساعت هوشمند از صفحه نمایشی از جنس یاقوت تیتانیوم استفاده شده که مقاومت آن ۲ برابر بیشتر از سایر صفحه‌های نمایش است. ساعت هوشمند Watch 4 Pro Space Edition در مدلی با بند تیتانیومی خاکستری هم راهی بازار می‌شود. روی بدنه این ساعت هوشمند دکمه تاچ و یک دکمه دیگر هم دیده می‌شود.

هواوی واچ ۴ پرو اسپیس ادیشن ظاهر

ساعت هوشمند هواوی واچ ۴ پرو اسپیس ادیشن از UWB یا Ultra Wide Band پشتیبانی می‌کند که قابلیت کنترل بدون لمس را فراهم می‌کند. این ساعت هوشمند ویژگی جالب دیگری هم دارد که به واسطه آن می‌توانید در خودرو را هم باز کنید. در واقع زمانی که به خودرو نزدیک می‌شوید، ساعت متوجه اتومبیل می‌شود و در آن را باز می کند.

این ساعت هوشمند از حسگر سنجش ضربان قلب بخرخ می‌برد و از بیش از ۱۳ حسگر سلامتی مختلف هم استفاده می کند.

SE watch poster img

ساعت هوشمند هواوی واچ ۴ پرو اسپیس ادیشن در ابعاد ۴۹٫۱ در ۴۹٫۱ در ۱۲٫۹ میلی‌متر ساخته می شود و ۶۸ گرم وزن دارد. این محصول از صفحه نمایش ۱٫۵ اینچی AMOLED LTPO بهره می‌برد که وضوح تصویر آن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل می‌رسد.

برای ساعت هوشمند هواوی از سیستم عامل Harmony OS 2 استفاده شده و با گوشی هایی با اندروید ۸ و iOS 13 به بعد سازگار است. این محصول تا عمق 5ATM در برابر نفوذ آب مقاوم است.

 

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *