تاریخ انتشار: 29 خرداد 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در کنار منتشر شدن اطلاعات جدید از ریزر 50 ، اطلاعات جدیدی هم از گوشی ریزر 50 اولترا منتشر شد. برای خرید گوشی به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

۵ تیر منتظر رونمایی Razr 50 و Razr 2024 باشید

موتورولا اعلام کرد که در تاریخ ۵ تیر ماه نسل جدید گوشی های Razr ‌را معرفی می‌کند. این گوشی ها به احتمال زیاد Razr 50 و Razr 50 Ultra و Razr 2024 و Razr+ 2024 خواهند بود.

مشخصات ریزر 50 اولترا

گوشی ریزر 50 اولترا از صفحه نمایش بیرونی ۴ اینچی pOLED استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که کیفیت بسیار بالایی دارد. همچنین قاب بیرونی این گوشی روکشی چرمی دارد و در رنگ های سبز و هلویی و آبی راهی بازار می‌شود.

صفحه نمایش داخلی ریزر 50 اولترا هم اندازه صفحه نمایش داخلی ریزر ۵۰ است. صفحه نمایشی ۶٫۹ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰ پیکسل که نرخ نوسازی آن به ۱۶۵ هرتز می‌رسد.

برای این گوشی از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شده است. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیگر با زوم ۲ برابر هم این گوشی در نظر گرفته شده است.

این گوشی هوشمند به دوربین سلفی ۳۲ مگاپکیسلی هم مجهز شده است.

گوشی ریزر 50 اولترا به تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ مجهز شده و در مدل‌هایی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. البته که این گوشی مدلی با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هم دارد.

باتری Rzer 50 Ultra از ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت برخوردار است و از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی برخورداری از گواهی IPX8 است. این گوشی تاشدنی موتورولا با اندروید ۱۴ راهی بازار می‌شود و هوش مصنوعی برای ویرایش عکس ها و ویدیوها دارد.

قیمت ریزر 50 اولترا

قیمت این گوشی ۱۲۰۰ یورو  در اروپا و ۹۹۹ دلار در آمریکا برای مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اعلام شده است.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *