تاریخ انتشار: 26 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت اوپو از گوشی Oppo A3 Pro رونمایی کرد. این گوشی اوپو از صفحه نمایش OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌رد و از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند و گواهی IP69 هم دارد.

مشخصات گوشی Oppo A3 Pro

گوشی Oppo A3 Pro از صفحه نمایش خمیده ۶٫۳ اینچی OLED بهره می‌برد که وضوح تصویر آن Full HD+ است. نرخ نوسازی این صفحه نمایش به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و حسگر تشخیص اثر انگشت هم زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. روی صفحه نمایش دروبین سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی هم قرار گرفته است. این صفحه نمایش با یک لایه گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود.

صفحه نمایش گوشی Oppo A3 Pro

در پشت این گوشی یک لایه Crystal Shield قرار گرفته که باعث شده مقاومت گوشی افزایش پیدا کند. این گوشی از دو دوربین پشت بهره می‌برد. دوربین اصلی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است و یک دوربین تشخیص عمق برای عکاسی پرتره با حسگر ۲ مگاپیکسلی هم دارد.

برای گوشی Oppo A3 Pro از تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ استفاده شده است. این گوشی در مدل‌هایی با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

رنگ های گوشی Oppo A3 Pro

از دیگر مشخصات گوشی Oppo A3 Pro می‌توانیم به اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 14 اشاره کنیم. این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپیر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *