تاریخ انتشار: 05 اردیبهشت 1403 |
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت HMD که قبلا گوشی های نوکیا را تولید می کرد، حالا اولین گوشی غیر نوکیا خودش را با نام گوشی HMD Pulse معرفی کرد. البته گوشی HMD Pulse در سه مدل معرفی می شود که در ادامه آن‌ها را معرفی میکنیم. برای خرید گوشی به بهترین قیمت به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

گوشی HMD Pulse

گوشی HMD Pulse

مدل پایه گوشی HMD Pulse از تراشه Unisoc T606 استفاده می‌کند و با قیمت ۱۴۰ یورو راهی بازار می شود.

این گوشی به صفحه نمایش ۶٫۶۵ اینجی LCD راهی بازار می شود. صفحه نمایشی با وضوح تصویر 720+ که نسبت تصویر آن ۲۰:۹ است و نرخ نوسازی آن هم به ۹۰ هرتز می رسد.

این صفحه نمایش ۶۰۰ نیت روشنایی تولید می کند و از ۷۰ درصد پوشش رنگی NTSC را پشتیبانی می‌کند.

گوشی HMD Pulse از زاویه های مختلف

مدل پایه گوشی HMD Pulse از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. یک دوربین تشخیص عمق هم در کنار دوربین اصلی قرار گرفته است.  دوربین سلفی هم حسگر ۸ مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

مدل پایه از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این گوشی از گواهی IP52 هم بهره می‌برد. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که مدل پایه با اندروید ۱۴ راهی بازار می‌شود و تا سه سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند.

گوشی HMD Pulse +

گوشی HMD Pulse + با قیمت ۱۶۰ یورو راهی بازار می‌شود. این گوشی صفحه نمایش ۶٫۶۵ اینچی با وضوح تصویر 720+ داشت. نرخ نوسازی صفحه نمایش هم ۹۰ هرتز است. برای این گوشی هم از تراشه Unisoc T606 استفاده شده است.

گوشی HMD Pulse +

گوشی HMD Pulse + در مدل هایی با ۴ و ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می شود. البته که این گوشی از کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند.

این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که توانایی فیلمبرداری 4K ندارد. دوربین سلفی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی است.

گوشی HMD Pulse + از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این گوشی جک ۳٫۵ میلی متری خروجی صدا دارد و از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند.

گوشی HMD Pulse Pro

گوشی گوشی HMD Pulse Pro با قیمت ۱۸۰ یورو راهی بازار می شود. این گوشی هم صفحه نمایشی با وضوح تصویر 720+ دارد و به تراشه Unisoc T606 مجهز شده است.

گوشی HMD Pulse Pro

در پشت این گوشی دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هم دارد. دوربین سلفی هم حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد.

این گوشی به پورت USB-C مجهز شده و باتری ۵۰۰۰ میلی امپر ساعتی دارد.

گوشی HMD Pulse Pro را می توان در مدل هایی با ۴ و ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می شود. این گوشی هم از کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

گوشی HMD Pulse Pro تا سه سال هم به روزرسانی امنیتی دریافت می کند.

 

حسکر تشخیص اثر انگشت هر سه گوشی هم روی دکمه پاور قرار گرفته است.

PulseProLifestyle scaled

 

آپدیت ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ( اخبار قبل از معرفی رسمی گوشی)

امروز اطلاعات جدیدتری از گوشی HMD Pulse منتشر شد.

قیمت گوشی HMD Pulse

این گوشی با قیمت ۱۷۹ یورو راهی بازار می‌شود. همچنین گفته شده که این گوشی در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه رسما معرفی می‌شود. گفته شده این گوشی در ابعاد ۱۶۳٫۱۹ در ۷۵٫۰۲ در ۸٫۵۵ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن ۱۹۶ گرم خواهد بود. این گوشی از گواهی IP52 بهره می‌برد.

گوشی HMD Pulse عکس

موبایل HMD Pulse از صفحه نمایش ۶٫۵۶ اینچی IPS LCD استفاده می‌کند. وضوح تصویر آن HD+ است و حاشیه‌های بسیاری کمی دارد. براساس شایعات قبلی این گوشی به تراشه Unisoc T606 مجهز شده و در مدل‌هایی با ۴ و ۸ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. گوشی HDM Pulse با اندروید ۱۴ راهی بازار می‌شود.

اطلاعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که HMD Pulse از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی  و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

 

گوشی اچ ام دی پالس در رنگ‌های مشکی و آبی و صورتی راهی بازار می‌شود. این احتمال وجود دارد که گوشی HMD Pulse در اردیبهشت ماه راهی بازار می‌شود.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *