تاریخ انتشار: 05 آبان 1402 |
زمان مطالعه: 17 دقیقه

کمپانی‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید انواع لپ تاپ در سطح جهان مشغول فعالیت هستند که یکی از آن‌ها را باید کمپانی ایسوس (ASUS) معرفی کرد. با این که شرکت‌های زیادی در زمینه تولید لپ تاپ در کنار ایسوس فعالیت دارند، اما این شرکت موفق شده است محصولاتی را طراحی و تولید کند که از نظر طراحی، منحصر به فرد هستند و مشخصات فنی اید‌ه‌آل آن‌ها سبب شده که کاربران تجربه بسیار خوبی از کار کردن با دستگاه‌های شرکت را داشته باشند. کمپانی ایسوس در کنار لپ تاپ مشغول ساخت گوشی‌های قدرتمند گیمینگ هم بوده که در نوع خود، بی‌نظیر هستند و قدرت مثال‌زدنی را در اختیار خریداران و گیمرها قرار می‌دهتد. در این بخش قصد داریم نگاهی به تاریخچه و فعالیت کمپانی ایسوس داشته باشیم. همچنین قصد داریم تعدادی از بهترین محصولات این شرکت را به شما معرفی کنیم تا با سابقه این برند و محصولات آن آشناتر شوید.

تاریخچه کمپانی ASUS

قطعا برای هر فرد که به دنبال خرید لپ تاپ ایسوس است دانستن در مورد این برند اهمیت دارد. در ابتدا باید بدانید که برند ایسوس به عنوان یک شرکت تایوانی شناخته می‌شود. همانطور که می‌دانید، شرکت‌های فعال در تایوان موفق شده‌اند با تولید محصولات قدرتمند و بادوام، ذهنیت بسیار خوبی را در میان خریداران سراسر جهان ایجاد کنند و زمانی که کاربران متوجه شوند محصول موردنظرشان تولید یک شرکت تایوانی است با دید بهتر اقدام به خرید می‌کنند.

جهت خرید لپ تاپ از سایت پلازادیجیتال،از این صفحه بازدید نمایید.

تاریخچه کمپانی ایسوس

شرکت ایسوس به عنوان یک برند فعال تایوانی موفق شد در سال 1989 میلادی کار خود را با تولید کامپیوتر و انواع سخت‌افزارهای قدرتمند آغاز کند. با این که مدت زمان زیادی از تاسیس کمپانی ایسوس گذشته است، اما شاهد این هستیم که ایسوس توانسته نام خود را هنوز به عنوان بزرگ‌ترین برند جهان و فعال در زمینه تولید مادربرد و لپ تاپ‌های گیمینگ در میان چند کمپانی نخست جهان حفظ کند. جالب است بدانید شرکت ایسوس موفق شده در رابطه با طراحی و تولید گوشی‌های گیمینگ عملکردی شگفت‌انگیز از خود نشان دهد و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن باید به فعالیت در زمینه اینترنت اشیاء اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی‌هایی این کمپانی را باید نام جذاب آن عنوان کرد؛ در حقیقت ASUS برگرفته شده از چهار حرف آخر عبارت Pegasus بوده که ریشه‌ای یونانی دارد؛ در حقیقت پگاسوس را اسب بالدار در اساطیر یونان می‌شناسند که می‌تواند به عنوان نماد قدرت به حساب آورده شود.

کمپانی ایسوس در سال‌های نخست فعالیت خود موفق شد مادربردهای بسیار قدرتمند را طراحی و تولید کند. فعالیت ایسوس توسط گروهی از مهندسین متخصص آغاز شد و شاید هیچوقت فکر نمی‌کردند که تا این اندازه می‌توانند روی بازار جهانی تاثیرگذار باشند، اما آن‌ها با تولید محصولات باکیفیت و قدرتمند توانستند شرایط ایده‌آل و بسیار خوبی را رقم بزنند.

همکاری ایسوس با اینتل؛ معرفی مادربردهای سری پنتیوم

در سال 1992 یکی از مهم‌ترین اتفاق‌ها برای شرکت ایسوس رقم خورد که باید آن را همکاری مشترک با کمپانی اینتل به حساب آورد. نتیجه این همکاری، تولید مادربردهای پیشرفته اینتل Pentium 586 بوده که مقدمه‌ای برای رشد چشمگیر ایسوس شد. جالب است بدانید این کمپانی تایوانی با گذشت چند سال توانست به بزرگ‌ترین کمپانی تولیدکننده مادربرد در جهان تبدیل شود.

شرکت ایسوس با نقاط قوت زیادی در طول دوره فعالیت خود مواجه شد که یکی از آن‌ها، ورود به بورس تایوان بود. بدون شک ورود به بورس تایوان را باید به عنوان یک دوره طلایی برای کمپانی به حساب آورد، چرا که توانست مسیر پیشرفت را برای ایسوس هموارتر از گذشته کند. در سال 2000 میلادی کمپانی ایسوس موفق شد مرکز خدمات خود را در کشورهای چین، هلند، آمریکا و سایر نقاط مهم جهان راه‌اندازی کند.

در ادامه کار ایسوس موفق شد لپ تاپ‌های زیادی را طراحی و تولید کند که هر کدام از آن‌ها با قدرت قابل قبول خود، توانستند نظر کاربران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کنند. به عنوان مثال، ایسوس دارای محصولات مختلف در سری‌های گوناگون بوده که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص هستند.

از لپ تاپ تا گوشی گیمینگ ایسوس

لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس به لطف فعالیت سال‌های طولانی شرکت در زمینه تولید مادربرد و لوازم گیمینگ توانسته‌اند سهم زیادی از بازار را به دست آورند. به تازگی فعالیت ایسوس در دنیای موبایل و تولید گوشی‌های گیمینگ قدرتمند سبب شده شرایط درخشانی در بازار اسمارتفون رقم بخورد.

از لپ تاپ تا گوشی گیمینگ ایسوس

 

علی‌الخصوص کاربرانی که به دنبال خرید گوشی‌های هوشمند قدرتمند برای اجرای بازی هستند. در حقیقت نخستین بار در سال 2006 میلادی ایسوس توانست زیرمجموعه راگ (ROG) را به وجود آورد و نخستین مادربرد مخصوص بازی هم در سال ذکرشده توسعه داده شد.

اگر بخواهیم شکوفایی ایسوس را در یک بازه زمانی بیان کنیم، قطعا سال‌های 2005 الی 2008 میلادی را باید به عنوان بهرین سال‌ها در تاریخ شرکت تایوانی به حساب آورد. این کمپانی در سال‌های ذکرشده توانست انقلاب خوبی را در بازار جهانی ایجاد کرده و نام خود را به عنوان یک شرکت خلاق به جهان معرفی کند.

فهرست بهترین لپ تاپ‌های ایسوس

تا این بخش از مقاله سعی شد نگاهی نسبتا جامع و کامل به تاریخچه کمپانی تایوانی ایسوس داشته باشیم، اما یکی از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت ایسوس را باید در زمینه طراحی و تولید انواع لپ تاپ دانست. این شرکت موفق شده است دستگاه‌هایی را تولید و عرضه کند که در نوع خود، بی‌نظیر هستند. شرکت ایسوس با تولید لپ تاپ‌های قدرتمند در سری و بازه‌های قیمتی گوناگون توانسته شرایط ایده‌آل را برای خریداران رقم بزند. البته شرکت‌های زیادی همانند لنوو توانسته‌اند با تولید محصولات مشابه و در عین حال، اقتصادی‌تر نا خود را بر سر زبان‌ها بیاورند، اما پایداری محصولات ایسوس به گونه‌ای است که کمتر کاربری در صورت وجود شرایط و در اختیار داشتن بودجه کافی بخواهد مدل‌های دیگری را خریداری کند.

همانطور که گفته شد، کمپانی ایسوس موفق شده است محصولات خود را در بازه‌های قیمتی مختلف و با مشخصات فنی متفاوت روانه بازار کند. بنابراین شناخت دقیق محصولات و مدل‌ها می‌تواند برای کاربرانی که قصد خرید یک لپ تاپ قدرتمند را دارند، به عنوان یک امتیاز مهم محسوب شود و ما در این بخش همراه شما هستیم تا تعدادی از بهترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با نگاه به آن‌ها، مدل موردنظرتان را انتخاب کنید. البته باید بدانید که دستگاه‌ها بر اساس سری‌های گوناگون خود دارای مشخصات فنی متفاوت هستند و این مسئله به عنوان یک امتیاز به حساب می‌آید.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس ZenBook 14 OLED مدل UX3402ZA

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس ZenBook 14 OLED مدل UX3402ZA

یکی از بهترین لپ تاپ‌های قدرتمند ایسوس را باید لپ تاپ 14 اینچی ایسوس ZenBook 14 OLED مدل UX3402ZA معرفی کرد که نه تنها طراحی فوق‌العاده جذابی دارد، بلکه قدرت مثال‌زدنی آن به گونه‌ای است که می‌تواند رضایت کاربران را به سادگی جلب کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه باید به قابلیت استفاده عمومی و روزمره، گیمینگ و مالتی مدیا اشاره کرد.

 

صفحه نمایش14 اینچ
پردازندهپردازنده اصلی اینتل core i 17 نسل دوازدهم سری 1260P
پردازنده گرافیکیIntel IRIS XE
حافظه رم 

16 گیگابایت

حافظه ذخیره سازی1 ترابایت SSD
باتری76 وات ساعت

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ گیمینگ ایسوس باید به وزن 1.39 کیلوگرمی آن اشاره کرد؛ همانطور که می‌دانید، انتظار می‌رود در لپ تاپ‌های گیمینگ شاهد وزن بیشتری باشیم، اما در این محصول با یک وزن ایده‌آل مواجه هستیم که باعث می‌شود دستگاه برای کاربران از نظر حمل و نقل، راحت‌تر باشد.

سخت افزار لپ تاپ 14 اینچی ایسوس ZenBook 14 OLED مدل UX3402ZA

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس ZenBook 14 OLED مدل UX3402ZA قدرت خود را از پردازنده اصلی اینتل Core i7 نسل دوازدهم دریافت می‌کند که سری آن هم 1260P است. بد نیست بدانید که این دستگاه با حافظه کش 18 مگابایت همراه بوده و فرکانس پردازنده در بازه 2.1 الی 4.7 گیگاهرتز قرار دارد. همچنین شاهد 12 هسته حقیقی و 16 هسته مجازی هستیم.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم هر دستگاهی را باید حافظه رم آن عنوان کرد. این لپ تاپ گیمینگ ایسوس مجهز به حافظه رم 16 گیگابایت LPDDR5 بوده و در کنار آن خبری از ارتقا حافظه رم وجود ندارد. یعنی شما نمی‌توانید حافظه رم دستگاه را افزایش دهید و باید در دراز مدت به همین حافظه رم 16 گیگابایت بسنده کنید.

یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌هیا هر لپ تاپ را باید حافظه ذخیره‌سازی داخلی آن عنوان کرد. لپ تاپ 14 اینچی ایسوس ZenBook 14 OLED مدل UX3402ZA مجهز به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 1 ترابایت SSD بوده و در کنار آن خبری از فضای ذخیره‌سازی داخلی HDD نیست. وجود فضای ذخیره‌سازی داخلی 1 ترابایت از نوع SSD باعث می‌شود کاربران بتوانند اطلاعات را با سرعت بالا منتقل کنند. از دیگر ویژگی‌های هارد SSD باید به سرعت بالای لود ویندوز اشاره کرد.

جهت خرید رم کامپیوتر و خرید کارت گرافیک از این صفحات در پلازادیجیتال بازدید نمایید.

ویژگی‌های لپ تاپ 14 اینچی ایسوس ZenBook 14 OLED مدل UX3402ZA

این دستگاه دارای پردازنده گرافیکی Intel IRIS XE بوده و قدرت فوق‌العاده‌ای را در زمینه اجرای گیم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید از این پردازنده گرافیکی انتظار بالایی در زمینه نمایش جزئیات بازی‌ها داشته باشید. همچنین این پردازنده گرافیکی به اندازه‌ای قدرتمند بوده که می‌تواند نویددهنده یک سیستم فوق‌العاده کارآمد باشد. لپ تاپ 14 اینچی ایسوس ZenBook 14 OLED مدل UX3402ZA در بخش جلو مجهز به صفحه نمایش 14 اینچ اولد با وضوح 2880×1800 پیکسل بوده که به سادگی نشان می‌دهد با یک نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت مواجه خواهید بود.

همچنین این پنل از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند و کیفیت فوق‌العاده از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به حساب می‌آید. در اطراف این لپ تاپ شاهد پورت تایپ سی، USB 3، جک هدفون و سایر پورت‌هایی هستیم که امروزه کاربران به آن‌ها نیاز دارند.

یکی دیگر از بخش‌های مهم هر لپ تاپی را باید باتری عنوان کرد. این دستگاه انرژی خود را از باتری 4 سلولی 76 وات ساعت دریافت می‌کند و باید بگوییم که می‌تواند برای مدت زمان 4 الی 7 ساعت ماندگاری شارژ را ارائه کند. بدون تردید باید این مدل از لپ تاپ گیمینگ ایسوس را به عنوان یکی از شاهکارهای آن معرفی کرد.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507ZC-B

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507ZC-B

یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های برند ایسوس را باید TUF Gaming مدل FX507ZC-B معرفی کرد. این لپ تاپ مجهز به مشخصات سخت افزاری قدرتمند بوده و طراحی آن را باید به عنوان یکی از جذاب‌ترین دستگاه‌ها به حساب آورد. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507ZC-B دارای دو اسپیکر Dolby Atmos بوده و به عنوان یک دستگاه گیمینگ شناخته می‌شود که البته می‌تواند برای استفاده عمومی و روزمره هم کاربرد زیادی داشته باشد.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهپردازنده اصلی Intel Core i7 از سری پردازنده 12700H
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX3050
حافظه رم16 گیگابایت الی 64 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی512 گیگابایت SSD
باتری56 وات ساعت

 

یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه را باید وزن 2.2 کیلوگرمی آن عنوان کرد. این لپ تاپ قدرتمند ایسوس از جنس بدنه پلاستیک باکیفیت بوده و خبری از نورپردازی روی آن نیست. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه را باید حافظه رم 16 گیگابایت آن عنوان کرد که از نوع DDR5 بوده و جالب است بدانید امکان ارتقا حافظه رم تا سقف 64 گیگابایت وجود دارد. یعنی کاربران می‌توانند در صورت نیاز، حافظه رم دستگاه را تا 64 گیگابایت افزایش دهند که در نوع خود، منحصر به فرد بوده و امکان دستیابی به سرعت فوق‌العاده بالا را فراهم می‌کند.

سخت افزار لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507ZC-B

 

قدرت لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507ZC-B توسط پردازنده اصلی Intel Core i7 از سری پردازنده 12700H تامین می‌شود. در کنار پردازنده اصلی شاهد وجود حافظه کش 24 مگابایت هستیم و فرکانس پردازنده از 2.3 الی 4.7 گیگاهرتز بوده که شامل 14 هسته حقیقی و 20 هسته مجازی می‌شود. همچنین فناوری تولید تراشه 10 نانومتر بوده که می‌تواند نویددهنده سرعت بالا باشد.

در این دستگاه شاهد قرارگیری حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت SSD هستیم که سرعت لود بالای ویندوز و سرعت بالای نقل و انتقال اطلاعات را تضمین می‌کند. البته خبری از وجود هارد HDD در کنار هارد SSD نیست و در صورتی که نیازمند فضای ذخیره‌سازی بیشتر هستید، می‌توانید از فضاهای ذخیره‌سازی جانبی استفاده کنید. این دستگاه مجهز به یکی از بهترین پردازنده‌های گرافیکی، یعنی NVIDIA GeForce RTX3050 با ظرفیت 4 گیگابایت GDDR6 بوده و حافظه اختصاصی گرافیک آن برابر با 4 گیگابایت است. بد نیست بدانید توان گرافیکی این لپ تاپ برابر با 80 وات است.

ویژگی‌های لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507ZC-B

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507ZC-B مجهز به نمایشگر 15.6 اینچ فول اچ دی بوده و وضوح آن برابر با 1920×1080 پیکسل بوده و شدت روشنایی نمایشگر برابر با 300 نیت است. بد نیست بدانید که نمایشگر این دستگاه از نرخ تازه‌سازی 144 هرتز پشتیبانی می‌کند و نسبت ابعاد تصویر آن هم 16:9 است.

باتری را باید به عنوان یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌های لپ تاپ‌های ایسوس معرفی کرد و لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507ZC-B انرژی خود را از باتری 4 سلولی 56 وات ساعت دریافت می‌کند. عملکرد و ماندگاری شارژ این دستگاه در بازه 1 الی 3 ساعت قرار دارد و توان آداپتور هم 200 وات است. در صورتی که قصد خرید یک دستگاه قدرتمند را دارید، باید بگوییم که این لپ تاپ می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربران به حساب آید.

 

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس Zenbook 14X OLED مدل Q410VA

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس Zenbook 14X OLED مدل Q410VA

بدون تردید باید لپ تاپ 14 اینچی ایسوس Zenbook 14X OLED مدل Q410VA را به عنوان یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس معرفی کرد که قابلیت و مشخصات فنی ایده‌آل می‌تواند نظر هر کاربر یا خریداری را به خود جلب کند. این دستگاه می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کارهای عمومی و روزمره یا گیمینگ به حساب آید. همچنین قدرت دستگاه به اندازه‌ای است که کاربران می‌توانند از آن برای کارهای سنگین گرافیکی هم استفاده کنند.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهپردازنده اصلی اینتل Alder Lake Core i5 نسل سیزدهم از سری 13500H
پردازنده گرافیکیIntel IRIS CE
حافظه رم8 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی512 گیگابایت SSD
باتری70 وات ساعت

 

لازم است بدانید وزن این لپ تاپ معادل 1.5 کیلوگرم بوده و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای حمل و نقل از سوی کاربران به حساب آید. همچنین جنس بدنه این دستگاه از آلومینیوم بوده که ما در کمتر دستگاهی شاهد آن هستیم.

سخت افزار لپ تاپ 14 اینچی ایسوس Zenbook 14X OLED مدل Q410VA

 

قدرت لپ تاپ 14 اینچی ایسوس Zenbook 14X OLED مدل Q410VA توسط پردازنده اصلی اینتل Alder Lake Core i5 نسل سیزدهم از سری 13500H تامین می‌شود. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه را باید حافظ کش 18 مگابایت آن عنوان کرد که در فرکانس پردازنده 2.6 الی 4.7 گیگاهرتز شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم می‌زند. البته نباید فراموش کنیم که این پردازنده شامل 12 هسته حقیقی و 16 هسته مجازی می‌شود و جالب است بدانید فناوری ساخت تراشه 10 نانومتری است.

این لپ تاپ قدرتمند ایسوس دارای حافظه رم 8 گیگابایت از نوع LPDDR5 است. درباره این دستگاه باید گفت که امکان افزایش حافظه رم فراهم نیست. شما باید به حافظه رم 8 گیگابایت دستگاه برای انجام کارهای خود اکتفا کنید. در صورتی که این دستگاه امکان افزایش حافظه رم را فراهم می‌کرد، آن وقت باید می‌گفتیم که شرایط بهتر بود.

در صورتی که نیازمند فضای ذخیره‌سازی داخلی بالایی هستید، باید بدانید که لپ تاپ 14 اینچی ایسوس Zenbook 14X OLED مدل Q410VA مجهز به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت SSD بوده که نه تنها می‌تواند سرعت نقل و انتقال بالایی را ارائه کند، بلکه طول عمر بیشتر از هاردهای HDD را در کنار سرعت لود عالی دستورها در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برای خرید سی پی یو از این صفحه در پلازادیجیتال بازدید نمایید.

ویژگی‌های لپ تاپ 14 اینچی ایسوس Zenbook 14X OLED مدل Q410VA

 

پردازنده گرافیکی Intel IRIS CE به گونه‌ای در این لپ تاپ ایسوس عمل خواهد کرد که امکان اجرای انواع بازی یا کارهای گرافیکی را فراهم می‌کند. این پایان ماجرا نبوده و نمایشگر 14.5 اینچ با وضوح 2880×1800 پیکسل را باید به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم محصول به حساب آورد. بد نیست بدانید که این صفحه نمایش از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی کرده و نوع پنل هم اولد است. همانطور که می‌دانید، نمایشگرهای اولد می‌توانند در زمینه ارائه کیفیت شرایط بسیار خوبی را ارائه کنند و باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشید.

از دیگر ویژگی‌های مهم لپ تاپ 14 اینچی ایسوس Zenbook 14X OLED مدل Q410VA باید به باتری 3 سلولی معادل 70 وات ساعت اشاره کرد که می‌تواند برای استفاده طولانی مدت شرایط بسیار خوبی را رقم بزند. البته اگر از دستگاه خود در محیط بیرون استفاده زیادی دارید، باید بدانید که ماندگاری و دوام آن در بازه زمانی 4 الی 7 ساعت خواهد بود.

سخن آخر

کمپانی ایسوس را باید به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و تولید انواع لپ تاپ و گوشی‌های هوشمند گیمینگ معرفی کرد. بدون تردید عملکرد این شرکت در سال‌های گذشتنه باعث شده است کاربران زیادی نسبت به خرید محصولات آن از خود علاقه نشان دهند. در این مقاله تلاش شد تا اطلاعات مهم را درباره این کمپانی در اختیارتان قرار دهیم و شما را با تعدادی از بهترین دستگاه‌های آن، آشنا کنیم تا کار انتخاب برای شما ساده‌تر شود.

پرسش‌های متداول کاربران

آیا ایسوس در زمینه تولید لپ تاپ گیمینگ توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد؟

بدون تردید ایسوس را باید به عنوان یکی از پیشتازان عرصه تولید لپ تاپ‌های گیمینگ معرفی کرد. مادربردهای قدرتمند این شرکت به گونه‌ای در سراسر جهان عمل کرده که توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

آیا لپ تاپ‌های ایسوس دارای سری‌های مختلف است؟

بله؛ به عنوان مثال لپ تاپ‌های سری راگ به عنوان لپ تاپ‌های اختصاصی گیمینگ شناخته می‌شوند و مسلما قدرت و سرعت بالایی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

یاشار فتحعلی زاده

از سال ۸۹ این افتخار نصیب من شده تا در رسانه‌های مختلف حوزه فناوری و سرگرمی برای پارسی‌زبانان قلم بزنم و دانش روز دنیا رو به زبان ساده، اما با جزئیات کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار بدم. حال، در پلازا دیجیتال کنار شما عزیزان هستم تا کمک کنم تجربه‌ای ایده‌آل از خرید اقلام دیجیتال داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *