تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1403 |
زمان مطالعه: 19 دقیقه

این روزها اپلیکیشن‌های زیادی برای استفاده روزمره ساخته می‌شوند که تاثیر زیادی بر زندگی ما دارند. اگر اهل سفر باشید احتمالاً به اپلیکیشن‌های خاصی نیاز دارید که لذت سفر را برای شما بیشتر می‌کند. در این مطلب به معرفی بهترین اپلیکیشن ‌های سفر برای گوشی‌ های هوشمند می‌پردازیم.

معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های سفر برای گوشی ‌های هوشمند


 

اپلیکیشن Google Maps

اپلیکیشن Google Maps

اپلیکیشن گوگل مپس یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای دیدن نقشه در دنیا است که توسط گوگل عرضه شده است. این اپلیکیشن برای مسیریابی دقیق، نقشه جغرافیایی دنیا را به بهترین شکل به ما نشان می‌دهد. به طوری که اطلاعات کاملی از مسیر و جزییاتی که در آن وجود دارد را ارائه می‌دهد. این اپ با سرعت زیادی بروزرسانی می‌شود به همین دلیل برای پیدا کردن مسیر بسیار قابل اعتماد است.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب Google maps این است که می‌توانید موقعیت جغرافیایی را دوستان خود به اشتراک بگذارید تا به آن‌ها هم در پیدا کردن محل مورد نظر کمک کرده باشید. در کل گوگل مپس یکی از بهترین اپلیکیشن ‌های سفر برای گوشی های هوشمند محسوب می‌شود. شما می‌توانید این اپ را به راحتی از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید. این اپ به دلیل قدیمی بودن و داشتن کاربردهای بسیار زیاد جز بهترین اپلیکیشن‌ های سفر برای گوشی ‌های هوشمند قرار گرفته است.

اپلیکیشن Waze

اپلیکیشن Waze

این اپلیکیشن هم مثل گوگل مپس یک نقشه یاب بسیار خوب و هوشمند است. با این تفاوت که جزییات دقیق‌تری را به شما نمایش می‌دهد و دقت بسیار زیادی برای انتخاب صحیح مسیر خواهد داشت که بسیار مهم است. اپلیکیشن Waze برای پیدا کردن مسیر مناسب در ساعات ترافیکی به شدت کاربردی است. یکی از ویژگی‌های خوب Waze این است که از همکاری کاربر برای آپدیت کردن اطلاعات مسیر استفاده می‌کند.

به این شکل که کاربر اطلاعاتی مانند ترافیک و حوادث را در این اپ گزارش می‌دهد و این اطلاعات به دیگر کاربران انتقال داده می‌شود تا همه مطلع شوند. در مجموع این اپ با ارائه اطلاعات دقیق ترافیکی و مسیریابی دقیق، یکی از بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی های هوشمند به‌شمار می‌رود و با داشتن این اپ احتمالاً برای رسیدن به مقصد مورد نظر خود، از لحاظ زمان صرفه‌جویی زیادی خواهید داشت. شما می‌توانید این اپ را برای گوشی اندروید یا IOS از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. در بین بهترین اپلیکیشن‌ های سفر برای گوشی ‌های هوشمند این اپ یکی از پرطرفدارترین‌ها محسوب می‌شود.

اپلیکیشن اسنپ

اپلیکیشن Waze

اسنپ یکی از کاربردی‌ترین و بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی های هوشمند است. این اپلیکیشن در ایران و در حوزه حمل و نقل خدمات زیادی را به شما ارائه می‌دهد. از ویژگی‌ها خوب این اپ که در سفر کاربرد دارد سفارش تاکسی و خودروهای خصوصی است تا هر فرد به راحتی به محل مورد نظر خود برسد.

حمل و نقل اسنپ به جابجایی داخل شهر محدود نمی‌شود به طوری که از 5 صبح تا 10 شب می‌توانید برای سفرهای بین شهری تاکسی اینترنتی مورد نظر را انتخاب کرده و از سفر لذت ببرید. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از طریق وبسایت اسنپ یا اپ استور روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. در بین اپ‌های معرفی شده در مطلب بهترین اپلیکیشن‌ های سفر برای گوشی ‌های هوشمند، اسنپ یکی از پرطرفدارترین‌ها به‌شمار می‌رود.

اپلیکیشن تپسی

اپلیکیشن تپسی

یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در حوزه حمل و نقل اپلیکیشن تپسی است که باز هم جز بهترین اپلیکیشن‌ های سفر برای گوشی ‌های هوشمند محسوب می‌شود. این اپ به دلیل ویژگی‌هایی که دارد جز بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی های هوشمند در ایران محسوب می‌شود. این اپلیکیشن هم برای خدمات حمل و نقل بین شهری بسیار کاربردی است و برای سفر کردن با خدماتی که ارائه می‌دهد کمک زیادی به شما خواهد کرد. شما این اپ را هم می‌توانید از طریق وبسایت تپسی روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

اپلیکیشن جاباما

اپلیکیشن جاباما

اگر قصد سفر به شهر خاصی را داشته باشید احتمالا به این فکر کرده‌اید که اقامتگاه مورد نظر خود را از قبل رزرو کنید. در اینجا اپلیکیشن جاباما به کمک شما می‌آید. در این اپ می‌توانید ویلا، اقامتگاه یا هتل مورد نظر خود را با جزییاتی مانند تصاویر، قیمت و شرایط کلی مشاهده کرده و سپس آن را انتخاب و رزرو کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب اپ جاباما این است که اقامتگاه‌هایی با قیمت مناسب را به راحتی می‌توانید در آن پیدا کنید. شما می‌توانید این اپ را به راحتی از طریق گوگل پلی یا اپ استور روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. در مجموع جاباما یکی از بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی های هوشمند است. در بین بهترین اپلیکیشن‌ های سفر برای گوشی ‌های هوشمند این اپ داخلی بسیار کاربردی است.

اپلیکیشن علی ‌بابا

اپلیکیشن علی ‌بابا

این اپ هم یکی از بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی های هوشمند است. این اپ برای افرادی مناسب است که نمی‌خواهند با خودرو شخصی یا تاکسی اینترنتی به مسافرت بروند. با استفاده ار اپ علی بابا به راحتی بلیط اتوبوس، قطار یا هواپیما را رزرو کرده و مقصد نهایی را انتخاب کنید. این اپ برای مسافرت خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و با استفاده از آن دیگر نگران خرید بلیط نخواهید بود. شما این اپ را هم می‌توانید به راحتی از طریق وبسایت علی‌بابا دانلود و نصب کنید. در مجموع علی‌بابا هم یک گزینه کاربردی در جمع بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی های هوشمند محسوب می‌شود.

اپلیکیشن آسان پرداخت

اپلیکیشن آسان پرداخت

در بین بهترین اپلیکیشن‌ های سفر برای گوشی ‌های هوشمند به سراغ یک اپلیکیشن پرداخت می‌رویم. این روزها دیگر افراد کمی هستند که از پول نقد استفاده می‌کنند. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که قصد سفر داشته باشید. حمل کردن پول نقد یا جابجایی آن ریسک بالایی دارد.

اگر در سفر باشید انتقال پول به فرد دیگر بسیار سخت است. اما با داشتن اپلیکیشن آسان پرداخت به راحتی در هر نقطه‌ای که باشید می‌توانید کارهای بانکی خود را انجام دهید. داشتن این نوع اپلیکیشن در سفر کمک زیادی به شما خواهد کرد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت آسان پرداخت، به راحتی آن را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. در کل می‌توان گفت این اپ هم جز بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی های هوشمند است.

اپلیکیشن بلوبانک

اپلیکیشن بلوبانک

با دانلود اپلیکیشن بلوبانک و باز کردن حساب، قبل از سفر کار خود را در انتقال و پرداخت پول راحت کنید. همانطور که گفتیم انتقال پول این روزها بسیار راحت شده و دیگر نیازی به انتقال به‌صورت نقدی وجود ندارد. این روش امنیت بالایی دارد و در هر جایی که باشید به راحتی کارهای بانکی خود را انجام می‌دهید. بلوبانک یک بانک آنلاین کامل است که همیشه در گوشی خود حمل می‌کنید. با استفاده از آن در سفر، پرداخت‌ها، انتقال وجه، خرید شارژ و … را به راحتی انجام می‌دهید. برای دانلود این اپلیکیشن بانکی می‌توانید از طریق وبسایت بلوبانک اقدامات لازم را انجام دهید.

اپلیکیشن نشان

اپلیکیشن نشان

باز هم در مطلب بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی های هوشمند به سراغ یک اپ مسیریاب می‌رویم. اپلیکیشن نشان با ارائه بهترین جزئیات از مسیر سفر به شما در پیدا کردن اقامتگاه نهایی سفر کمک زیادی خواهد کرد. این اپ با نشان دادن جزییات دقیق مسیر بسیار خوب عمل می‌کند و راننده را از مسیر دقیق سفر مطلع می‌کند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب اپلیکیشن نشان، داشتن سخنگو به زبان‌های مختلف است. به این شکل فرد به هر زبانی که مسلط باشد می‌تواند از این اپلیکیشن نهایت استفاده را داشته باشد. شما برای نصب مسیریاب نشان می‌توانید به گوگل پلی یا وبسایت نشان مراجعه کنید.

اپلیکیشن SkyScanner

اپلیکیشن SkyScanner

اپلیکیشن SkyScanner یکی از بهترین اپ‌های دنیا برای سفر و رزرو بلیط هواپیما و هتل است. این اپلیکیشن امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و به همین دلیل یکی از بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی های هوشمند محسوب می‌شود. به طوری که خیلی سریع می‌توانید قبل از سفر بلیط هواپیما و هتل را با جزییات کامل مشاهده و رزرو کنید.

در این اپ به طور دقیق امکانات هتل با جزییات کامل به شما نمایش داده می‌شود تا انتخاب بهتری داشته باشید. یکی از ویژگی‌های خوب اپلیکیشن SkyScanner مقایسه قیمت بلیط‌ها است تا فرد بتواند بهترین انتخاب را با توجه به شرایط مورد نظر داشته باشد. شما می‌توانید این اپ را از طریق گوگل پلی و اپ استور روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

اپلیکیشن Google Translate

اپلیکیشن Google Translate

اگر اهل سفرهای خارجی باشید و به زبان خاصی مسلط نباشید احتمالاً با چالش جدی روبرو خواهید شد. در اینجا یک اپلیکیشن بسیار کاربردی مثل Google Translate به شما کمک زیادی خواهد کرد. با استفاده از گوگل ترنسلیت در هر نقطه از کره زمین که باشید می‌توانید زبان آن‌ محل را به زبان فارسی ترجمه کنید. Google Translate هر کلمه‌ای را به زبان فارسی و برعکس ترجمه می‌کند. این اپلیکیشن را هم به راحتی از طریق گوگل پلی یا اپ استور روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

اپلیکیشن Roozegar

اپلیکیشن Roozegar

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های تقویم شمسی که ویژگی‌های بسیار خوبی دارد و در جمع بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی های هوشمند قرار می‌گیرد. روزگار با طراحی زیبا به طور دقیق تاریخ شمسی را روی گوشی شما آورده است. با استفاده از این اپ برنامه‌ریزی سفر خود را انجام دهید و از تعطیلات آینده مطلع شوید. برای نصب این تقویم روی گوشی هوشمند خود می‌توانید به اپ استور مراجعه کنید.

اپلیکیشن Uber

اپلیکیشن Uber

اپلیکیشن Uber یکی از پرطرفدارترین و موثرترین ابزارهای حمل و نقل در سفرهای خارجی است که به مسافران کمک می‌کند در سریع‌ترین و راحت‌ترین حالت ممکن، از آن برای حمل و نقل در شهرهای مختلف جهان استفاده کنند. این اپ هم در لیست بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی های هوشمند قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن اوبر، مسافران می‌توانند به سادگی تاکسی یا خودروی خصوصی را انتخاب کرده  و به راحتی به مقصد خود برسند. در مجموع اگر قصد سفر به کشورهای خارجی را دارید بهتر است از قبل این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید چون یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های سفر برای گوشی ‌های هوشمند محسوب می‌شود. برای نصب این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی از طریق اپ استور یا گوگل پلی اقدام کنید.

اپلیکیشن Pixlr

اپلیکیشن Pixlr

اپلیکیشن Pixlr را هم یکی از بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی های هوشمند معرفی می‌کنیم. این اپ یک ابزار قدرتمند برای ویرایش عکس‌هایی است که در سفر گرفته می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند به سرعت و با کیفیت بالا عکس‌های سفر را ویرایش و فیلترگذاری کنند یا به آن افکت خاص اضافه کنند.

اپلیکیشن Pixlr امکاناتی همچون قابلیت تنظیم روشنایی و کنتراست، افزودن لایه‌های مختلف، ابزارهای قوی برش و تغییر اندازه، و افکت‌های زیبا را ارائه می‌دهد. همچنین، با وجود رابط کاربری ساده و کاربرپسند، افراد می‌توانند قبل از سفر به راحتی با اپلیکیشن آشنا شوند تا در ویرایش عکس‌های سفر بهتر و سریع‌تر عمل کنند. در مجموع در بین اپ‌های معرفی شده در مطلب بهترین اپلیکیشن‌ های سفر برای گوشی ‌های هوشمند که کار ویرایش تصاویر را انجام می‌دهند، این اپ بسیار کاربردی است.

اپلیکیشن بلد

اپلیکیشن بلد

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های داخلی برای مسیریابی، اپلیکیشن بلد است. با نصب این اپلیکیشن روی گوشی هوشمند خود می‌توانید به راحتی میر مورد نظر خود را قبل از شروع سفر انتخاب کنید تا با جزییات مسیر هم بیشتر آشنا شوید. یکی از ویژگی‌های خوب اپلیکیشن بلد این است که می‌توانید در حین رانندگی از آن استفاده کنید تا مسیر‌های مناسب را راحت‌تر پیدا کنید. این اپلیکیشن طوری ساخته شده است تا در مواقعی که ترافیک درون شهری آزار دهنده شده باشد، مسیرهای خلوت را برای شما انتخاب کند. برای نصب این اپلیکیشن هم می‌توانید به گوگل‌پلی مراجعه کنید.

اپلیکیشن InShot

اپلیکیشن InShot

اپلیکیشن InShot یک ابزار قدرتمند و کارآمد برای ویرایش و ساخت ویدئوها و تصاویر برای کاربران گوشی‌های هوشمند است که در لیست بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی های هوشمند. این اپلیکیشن امکانات فراوانی از جمله برش، ادغام تصاویر، افکت‌ها، فیلترها، اضافه کردن موسیقی و متن و تنظیم سرعت ویدئو را ارائه می‌دهد. با استفاده از InShot کاربران می‌توانند به فیلم‌های سفر را با هم ترکیب کرده، افکت‌های مختلف را اضافه کرده و با توجه به سلیقه خود موسیقی مورد نظر را روی ویدئو اضافه کنند. حالا به سادگی یک ویدئوی زیبا از سفر خود خواهید ساخت. برای دانلود این اپلیکیشن هم می‌توانید از طریق اپ استور یا گوگل پلی نصب آن را انجام دهید.

اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن ایرانسل من

اگر جز افرادی هستید که از سیم‌کارت‌های ایرانسل استفاده می‌کنند بهتر است قبل از سفر حتما این اپ را روی گوشی هوشمند خود داشته باشید چراکه در صورت نیاز می‌توانید قبض خط خود را پرداخت کنید یا بهترین بسته‌های مکالمه یا اینترنتی را از طریق اپلیکیشن ایرانسل من انتخاب و خریداری کنید. این اپ برای اطلاع از جزییات بدهی و پرداخت‌های هزینه خط بسیار کاربردی است. همچنین برای نصب این اپلیکیشن می‌توانید به وبسایت ایرانسل مراجعه کنید. این اپ به دلیل پرطرفدار بودن سیم‌کارت‌های ایرانسل در دسته بهترین اپلیکیشن‌ های سفر برای گوشی ‌های هوشمند قرار گرفته است.

اپلیکیشن همراه من

همراه اول

این اپ هم جز بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی های هوشمند معرفی می‌شود. اینبار به کسانی که از سیم‌کارت‌های همراه اول استفاده می‌کنند توصیه می‌کنیم قبل از سفر این اپلیکیشن کاربردی را روی گوشی خود نصب کنند. این اپلیکیشن را به راحتی از طریق وبسایت همراه اول نصب و استفاده کنید. یکی از ویژگی‌ها خوب این اپ پرداخت به موقع قبض موبایل و خرید راحت بسته اینترنتی است. در این اپ از همه جزییات سیم‌کارت خود نیز مطلع خواهید شد.

اپلیکیشن AccuWeather

اپلیکیشن AccuWeather

اپ AccuWeather یکی از بهترین، دقیق‌ترین و معروف‌ترین اپ‌های پیشبینی هوا در دنیا است. باید در نظر داشته باشید که قبل از سفر به هر جایی بهتر است وضعیت آب و هوا در روزهایی که قصد سفر دارید را چک کنید تا با مشکل مواجه نشوید. اپلیکیشن AccuWeather جزییات دقیقی از آب و هوای هر منطقه را در روزهای آینده به شما نشان می‌دهد.

این اپ سرعت باد، میزان بارش، دمای منطقه در ساعات مختلف روز و جزییات زیاد دیگری را به شما نشان می‌دهد که قطعاً برای سفر نیاز است از آن‌ها مطلع باشید. در کل این اپلیکیشن که یکی از قدیمی‌ترین اپ‌های ساخته شده در زمینه پیشبینی آب و هوا است دقت بسیار بالایی دارد و پیشنهاد می‌کنیم آن را روی گوشی خود داشته باشید. برای نصب این اپلیکیشن کاربردی می‌توانید به گوگل پلی یا اپ استور مراجعه کنید.

اپلیکیشن Windy

اپلیکیشن Windy

اپلیکیشن Windy یکی از بهترین و قدرتمندترین ابزارهای پیش‌بینی وضعیت آب و هوا برای مسافران است. با این اپلیکیشن، مسافران می‌توانند به راحتی و با دقت بالا وضعیت هوای مکان‌های مختلف را بررسی کرده و پیش‌بینی‌های دقیقی درباره‌ی شرایط آب و هوایی در سفرهای خود داشته باشند. از ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن می‌توان به نقشه‌های هوایی با رنگ‌های جالب، پیش‌بینی دما، باد، بارش، رطوبت و دیگر پارامترهای هواشناسی اشاره کرد.

اپلیکیشن Windy همچنین اعلان‌های هوایی و اطلاعات دقیق از جمله وضعیت آب و هوایی در طول روز و هفته را نشان می‌دهد. با استفاده از این اطلاعات، مسافران می‌توانند برنامه‌ریزی بهتری برای سفرهای خود داشته باشند و از روزهایی با آب و هوای مناسب برای برنامه‌ریزی سفر استفاده کنند تا از مشکلاتی همچون باران ناگهانی یا باد شدید در حین سفرهای خود جلوگیری کنند. این اپلیکیشن هم به راحتی از طریق اپ استور و گوگل پلی، روی گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و یکی از بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی های هوشمند خواهد بود.

اپلیکیشن iExit

اپلیکیشن iExit

اپلیکیشن iExit یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای سفرهای جاده‌ای است که به رانندگان کمک می‌کند تا به راحتی از امکانات و خدمات موجود در نزدیکی خروجی‌ها و خطوط بزرگراهی اطلاع داشته باشند. این اپلیکیشن به کمک GPS و مکان‌یابی دقیق، امکاناتی همچون مشاهده فهرستی از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، پمپ‌بنزین‌ و هتل‌ها ارائه می‌دهد و در دسته بهترین اپلیکیشن‌ های سفر برای گوشی ‌های هوشمند قرار می‌گیرد.

از ویژگی‌های خوب iExit می‌توان به قابلیت جستجوی سریع و دقیق، اطلاعات کامل و به‌روز از خروجی اشاره کرد. در کل iExit یک راهنمای جاده برای رانندگان است که به آن‌ها در سفرهای بین شهری کمک می‌کند. در مجموع اگر به سفرهای خارجی علاقه دارید و در این سفرها رانندگی هم می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید.

اپلیکیشن Documents

اپلیکیشن Documents

یک از بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی های هوشمند ایفون اپ Documents است. این اپلیکیشن برای ذخیره و نظم دادن به اطلاعات گوشی بسیار مناسب است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Documents که آیفون دارها می‌توانند از آن استفاده کنند ذخیره کردن موزیک‌های سفر روی گوشی هوشمند است. از مهم‌ترین چیزهایی که در سفر نیاز است داشتن موسیقی‌های مناسب سفر است. با استفاده از این اپ موزیک‌های مورد نظر را فایل‌بندی کنید و به ساده‌ترین روش آن‌ها را گوش دهید. البته این اپلیکیشن برای نظم بخشیدن کلی به همه فایل‌ها استفاده می‌شود. برای نصب این اپلیکیشن روی گوشی خود می‌توانید از طریق اپ استور اقدام کنید.

اپلیکیشن اسنپ فود

اپلیکیشن اسنپ فود

اپلیکیشن اسنپ فود هم یکی از معتبرترین و بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی‌های هوشمند است که برای سفارش غذا استفاده می‌شود. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک رابط کاربری ساده، خیلی سریع و راحت از رستوران‌ها و فروشگاه‌های محلی غذا سفارش دهید و غذای مورد علاقه خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

وقتی به سفر می‌روید ممکن است در اقامتگاه خود حضور داشته باشید اما برای استراحت بیشتر نمی‌خواهید وقت خود را به آماده کردن غذا اختصاص دهید. در اینجا اسنپ فود به کمک شما می‌آید! به راحتی غذای خود را با جزییات کامل در این اپلیکیشن انتخاب کنید و سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برسد. با این اپ دیگر نیازی به پخت و پز در محل اقامت وجود ندارد و شما می‌توانید همه وقت خود را به لذت بردن از سفر اختصاص دهید. این اپ هم در بین بهترین اپلیکیشن‌ های سفر برای گوشی ‌های هوشمند طرفداران بسیاری دارد. شما  می‌توانید این اپلیکیشن را از طریق وبسایت اسنپ فود روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

اپلیکیشن دنگ سفر

اپلیکیشن دنگ سفر

یکی از کاربردی‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌ های سفر برای گوشی ‌های هوشمند را به شما معرفی می‌کنیم بسیاری از مشکلات را حل می‌کند. وقتی با دوستان خود به سفر می‌روید نیاز است تا یک نفر مسئولیت خرج کردن را بر عهده بگیرد. به این شکل که هر فرد سهم خود را به او می‌دهد تا از مجموع هزینه سهم‌ها خریدها انجام شود.

در اینجا اپلیکیشن دنگ سفر به کمک شما می‌آید. این اپلیکیشن همه محاسبات را انجام می‌دهد، تا دیگر مشکلی از لحاظ هزینه ایجاد نشود. دنگ هر فرد به اضافه هزینه سفر و جزییات خریدها در این اپلیکیشن ثبت شده و می‌توانید در پایان سفر گزارش کاملی برای همه افراد ارسال کنید. در بین اپلیکیشن‌های داخلی مخصوص سفر این اپ یکی از بهترین موارد ساخته شده است. این اپلیکیشن جز بهترین مواردی است که در دسته بهترین اپلیکیشن‌ های سفر برای گوشی ‌های هوشمند قرار گرفته است.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم بهترین اپلیکیشن‌ های سفر برای گوشی ‌های هوشمند را به شما معرفی کنیم. این اپلیکیشن‌ها هر کدام کاربردهای مختلفی دارند و برای سفر بسیار مناسب هستند. در این بین یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین اپ‌ها گروه آب و هوا و مسیریاب است که بهتر است روی گوشی هر فردی وجود داشته باشید.

در بین بهترین اپلیکیشن های سفر برای گوشی های هوشمند کدام مورد از مسیریاب‌های ساخت داخل بهتر عمل می‌کند؟

در مطلب بهترین اپلیکیشن‌ های سفر برای گوشی ‌های هوشمند، دو مسیریاب معروف داخلی یعنی نشان و بلد را به شما معرفی کردیم. برای انتخاب بهتر شما باید در مورد هر کدام بصورت جداگانه مطالعه کرده و سپس آن را نصب کنید. یا از ابتدا هر دو را روی گوشی خود نصب و تست کنید.

آیا اپلیکیشن InShot برای ویرایش تصاویری که در سفر تهیه می‌کنیم مناسب است؟

این اپلیکیشن یکی از بهترین و پرطرفدارترین اپ‌های ویرایش عکس و ویدئو در دنیا است که کار کردن با آن بسیار ساده است و باز هم جز بهترین اپلیکیشن‌ های سفر برای گوشی ‌های هوشمند محسوب می‌شود. InShot برای ویرایش عکس کاربردهای زیادی دارد که قطعاً گزینه بسیار مناسبی است.

آبتین کمالی

عصر آگاهی، زمانی است که دانش و اطلاعات، چون بارانی بی‌انتها، زمین خشک واقعیت را به گلستانی از امکانات و توسعه تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *