تاریخ انتشار: 01 اردیبهشت 1403 |
زمان مطالعه: 3 دقیقه

هواوی در کنار معرفی سری Pura 70 از گوشی پرچم‌دار این سری با نام Pura 70 اولترا رونمایی کرد. این گوشی ستاره سری گوشی های جدید هواوی خواهد بود.

مشخصات گوشی Pura 70 اولترا هواوی

این گوشی از ماژول دوربین مثلثی شکلی استفاده می کند. دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در اندازه ۱ اینچ ساخته شده که از دیافراگم متغیر و لنز جمع شونده استفاده می‌کند.

لنز جمع شونده این دوربین در زمان عکاسی از گوشی بیرون می‌آید. هواوی دوره عملکرد باز و بسته شدن این دوربین را ۳۰۰ هزار بار اعلام کرده است.

دیافراگم دوربین اصلی از f/1.6 یا ۴ متغیر است. فاصله کانونی این لنز هم به ۲۲٫۵ میلی‌متر می‌رسد. هواوی برای اینکه این دوربین بتواند بهتر از سوژه هایی که سریع حرکت می‌کنند، عکاسی کند، از تکنولوژی XD Motion استفاده کرده است.

دوربین دوربین این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو استفاده می‌کند. دوربینی ۹۰ میلی‌متری که اندازه دیافراگم آن f/2.1 است که البته OIS و زوم ۳٫۵ برابری هم دارد.

با دوربین تله‌فوتو می‌توان عکس های ماکرو هم ثبت کند.

Pura 70 Ultra camera

دوربین اولتراواید این گوشی از حسگر ۴۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که فاصله کانونی آن ۱۳ میلی‌متر است.

هوش مصنوعی در گوشی Pura 70 اولترا

هوش مصنوعی به قسمت بزرگی از گوشی Pura 70 اولترا تبدیل شده است. هوش مصنوعی می‌تواند عکس‌ها را بهتر کند و حتی آیتم‌ها و سوژه‌های اضافی را از روی عکس ها حذف کند.

سایر مشخصات Pura 70 اولترا

این گوشی از صفحه نمایش ۶٫۸ اینچیLTPO OLED استفاده می‌کند. صفحه نمایشی با وضوح تصویر Full HD + که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. صفحه نمایش این گوشی تا ۲۵۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند و روی آن یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

حسگر تشخیص اثر انگشت هم زیر صفحه نمایش قرار گرفته.

Huawei Pura 70 Ultra display

برای گوشی هواوی Pura 70 اولترا از تراشه Kirin 9010 استفاده شده است. تراشه‌ای که پردازده‌ای هشت هسته‌ای دارد.

این گوشی از ارتباط ماهواره‌ای برخوردار است که می‌تواند تماس و پیام و عکس دریافت و ارسال کند. گواهی IP68 هم از دیگر مشخصات این گوشی به شمار می‌رود.

برای هواوی Pura 70 Ultra از باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است. این گوشی از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۸۰ وات پشتیبانی می‌کند. شارژ معکوس ۲۰ وات هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

در قسمت نرم افزار هم برای این گوشی از Harmony OS 4.2 استفاده شده است.

قیمت گوشی Pura 70  اولترا

این گوشی با قیمت پایه ۱۳۸۰ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

 

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

1 دیدگاه

هادی نــگهبان

والله نمیدونم چی بگم فقط میگم پـــــــشمام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *