تاریخ انتشار: 30 فروردین 1403 |
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت هواوی ۱۲ سال پیش گوشی Ascend P1 را راهی بازار کرد. گوشی هوشمندی که پایه گذار سری P گوشی های هواوی شد. حالا این شرکت از نسل جدید گوشی‌های سری P رونمایی کرد که هواوی Pura 70 نام دارند.

برای خرید گوشی به پلازا دیجیتال مراجعه کنید.

سری هواوی Pura 70

سری Pura 70

سری هواوی Pura 70 در مدل‌هایی با نام Pura 70 و Pura 70 Pro و Pura 70 Pro+ راهی بازار می‌شود. البته که یک مدل Purra 70 Ultra هم وجود دارد. تمام این گوشی ها از یک ماژول دوربین مثلثی شکل بهره می‌برند و به تراشه Kirin 9010 مجهز شده‌اند.

این تراشه از یک پردازنده هشت هسته‌ای تشکیل شده که یک هسته‌ آن با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز، سه هسته آن با فکرانس ۲٫۱۸ گیگاهرتز و چهار هسته آن با فرکانس ۱٫۵۵ گیگاهرتز کار می‌کند.

گوشی هواوی Pura 70

گوشی Pura 70 Pro+

گوشی Pura 70 با ضخامت ۱۵۷٫۶ میلی‌متر ساخته شده و از صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی LTPO OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این صفحه نمایش با یک لایه Kunlun Glass محافظت می‌شود.

این گوشی در مدل‌هایی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. باید بگوییم که این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند.

یک دوربین تلفه‌فوتو با حسگر ۱۲ مگاپیکسل و یک دوربین اولتراواید با حسگر ۱۳ مگاپیکسل برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی هم از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

این گوشی از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. از شارژر ۶۶ وات و شارژ بی‌سیم ۵۵ وات هم برای این گوشی استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی پشتیبانی از شارژ معکوس ۷٫۵ واتی است. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی با HarmonyOS 4.2 راهی بازار می‌شود.

هواوی گوشی جدید خودش را با قیمت پایه ۷۶۰ دلار راهی بازار می‌شود.

گوشی هواوی Pura 70 Pro و Pura 70 Pro+

هواوی Pura 70 Pro

گوشی پرو پلاس ۱۶ گیگابایت رم دارد و مدل پرو با ۱۲ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. همچنین مدل پرو پلاس از ارتباط ماهواره‌ای هم پشتیبانی‌ می‌کند. سایر مشخصات این دو گوشی دقیقا مثل یکدیگر است.

برای این گوشی ها از صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی LTPO OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده شده. این صفحه نمایش با یک لایه Kunlun Glass محافظت میشود.

هر دوی این گوشی‌ها از سه دوربین پشت برخوردارند. دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با OIS دارد. دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۲٫۵ مگاپیکسلی هم روی این گوشی ها دیده می‌شود.

برای هر دو گوشی از باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده. این گوشی‌ها از شارژر ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۸۰ وات و شارژ معکوس ۲۰ وات پشتیبانی می‌کنند.

گوشی Pura 70 Pro با قیمت پایه ۹۰۰ دلار و گوشی Pura 70 Pro + با یمت پایه ۱۲۴۵ دلار راهی بازار می شود.

بد نیست که اطلاعات جدیدی که درباره آیفون ۱۷ منتشر شده را هم مطالعه کنید.

مجید نوردوست

فکر کنم نزدیک به ۳۰ سال پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است». اتفاقی که رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *