تاریخ انتشار: 15 دی 1402 |
زمان مطالعه: 35 دقیقه

شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید انواع گوشی‌های هوشمند از خود توانمندی زیادی نشان داده‌اند که در میان آن‌ها می‌توان به کمپانی‌های بزرگ همانند سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی اشاره کرد. در میان تمام این شرکت‌های فعال، برخی توانسته‌اند در مقایسه با سایر شرکت‌ها، دستگاه‌های منحصر به فردی تولید کنند و در میان آن‌ها می‌توان به شیائومی اشاره کرد. این شرکت تخصص زیادی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت و در عین حال قدرتمند دارد. در نقطه مقابل، کمپانی سامسونگ موفق شده است دستگاه‌های زیادی را در بازه‌های قیمتی مختلف تولید کند که دوام و ماندگاری بالایی دارند. از طرف دیگر شرکت‌هایی همانند اپل که با تولید گوشی‌های خاص آیفون موفق شده‌اند سهم زیادی از بازار را به دست آورده و کسب کنند. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در جهان را انتخاب و خریداری کنید، توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا بهترین دستگاه‌های تولید شده را به شما معرفی کنیم.

لیست پر فروش ترین گوشی های موبایل دنیا

گوشی Samsung Galaxy S23 Ultra

Samsung Galaxy S23 Ultra

یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی را باید سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا که از خانواده محصولات سری S سامسونگ می ‌باشد نیز معرفی کرد که دارای مشخصات فنی ایده‌آل و جذابی است. این دستگاه در کنار ظاهر زیبای خود به عنوان بهترین گوشی هوشمند تولید شده از سوی کمپانی سامسونگ شناخته می‌شود. این دستگاه دارای تاییدیه IP68 بوده که به خوبی نشان می‌دهد دستگاه در برابر آب و گرد و غبار از خود مقاومت زیادی نشان خواهد داد. از طرف دیگر بدنه این دستگاه قدرت بسیار زیادی داشته و می‌تواند رضایت کاربران را به دست آورد.

برای مطالعه و دیدن پست راهنمای خرید گوشی موبایل: نکات مهم و کاربردی کلیک کنید.

صفحه نمایش6.8 اینچ داینامیک آمولد 2X، نرخ تازه سازی 120 هرتز، Dolby Vision، HDR10+
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2
پردازنده گرافیکیAdreno 740
دوربینسنسور اصلی 200 مگاپیکسل، سنسور 10 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو، سنسور 10 مگاپیکسل تله فوتو، سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید
سلفی12 مگاپیکسل
باتری5000 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع45 وات سیمی، 15 وات وایرلس، 4.5 وات معکوس

 

گوشی سامسونگ گلکسی S23 Ultra مجهز به صفحه نمایش 6.8 اینچ داینامیک آمولد 2X بوده و با وضوح 1440×3088 پیکسل همراه بوده و می‌توان جذابیت آن را منحصر به فرد توصیف کرد. همچنین بیشترین میزان روشنایی نمایشگر دستگاه برابر با 1750 نیت بوده که باعث می‌شود کاربران حتی در برابر روشنایی محیط هم بتوانند به وضوح صفحه نمایش را مشاهده کنند. نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه برابر با 89.9 درصد بوده که نشان می‌دهد بیشتر فضای جلوی دستگاه از صفحه نمایش پوشیده شده است. بد نیست بدانید این دستگاه دارای محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس Victus 2 بوده که از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند.

قدرت گوشی سامسونگ گلکسی S23 Ultra توسط پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 تامین می‌شود که پردازنده‌ای با پایه تراشه 4 نانومتر بوده و قدرت مثال‌زدنی را به کاربران هدیه می‌کند. از طرف دیگر این دستگاه دارای پردازنده گرافیکی Adreno 740 بوده که می‌تواند قدرت خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. بد نیست بدانید پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 موجود در گلکسی S23 اولترا در مقایسه با نسخه اصلی، بهینه‌سازی شده و شرایط بهتری دارد. این دستگاه از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند. همچنین نوع حافظه ذخیره‌سازی داخلی دستگاه برابر با UFS 4.0 بوده که می‌تواند نشان دهد عملکرد حافظه ذخیره سازی داخلی در انتقال اطلاعات، عالی است.

در بخش عقب گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا شاهد قرارگیری دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 200 مگاپیکسل هستیم. از طرف دیگر این دستگاه دارای سنسور 10 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو بوده و در کنار آن سنسور 10 مگاپیکسل تله فوتو و سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید مشاهده می‌شود. همچنین در بخش جلوی این دستگاه شاهد قرارگیری سنسور سلفی 12 مگاپیکسل هستیم که می‌تواند تصویربرداری و فیلمبرداری را باکیفیت بالا انجام دهد.

یکی از موارد مهمی که باید پیرامون این دستگاه مدنظر قرار دهید، مجهز بودن گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S23 اولترا به حسگر اثر انگشت درون نمایشگر اولتراسونیک است؛ این حسگر اثر انگشت می‌تواند قدرت و سرعت بسیار زیادی از خود در شناسایی اثر انگشت نشان دهد. از طرف دیگر انرژی این دستگاه توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و شاهد پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع 45 وات سیمی هستیم.

از طرف دیگر این دستگاه از شارژ سریع وایرلس 15 وات در کنار شارژ معکوس 4.5 وات پشتیبانی می‌کند. در صورتی که قصد دارید سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا که به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در جهان شناخته می‌شود را خریداری کنید، می‌توانید این کار را به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال انجام دهید.

پیشنهاد می‌کنیم از مقاله راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل تا 20 میلیون تومان دیدن فرمائید.

گوشی iPhone 15 Pro Max Apple

apple iphone 15 pro

یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند تولید شده در جهان را باید آیفون 15 پرو مکس دانست که توانسته به عنوان یکی از بهترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های موجود شناخته شود. این دستگاه نه تنها بدنه‌ای از جنس تیتانیوم دارد، بلکه توانسته با تمام مشخصات فنی وزن ایده‌آلی داشته باشد. این دستگاه دارای تاییدیه IP68 بوده و می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار از خود مقاومت بسیار زیادی نشان دهد. از طرف دیگر بدنه این گوشی هوشمند شرایط ایده‌آل و بسیار خوبی دارد؛ زمانی که گوشی را در دستان خود بگیرید، احساس بسیار خوبی خواهید داشت.

صفحه نمایش6.7 اینچ LTPO Super Retina XDR OLED، نرخ تازه سازی 120 هرتز، Dolby Vision، HDR10+
پردازندهApple A17 Pro
پردازنده گرافیکیApple GPU 6-Core
دوربینسنسور اصلی 48 مگاپیکسل، سنسور 12 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو، سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید
سلفی12 مگاپیکسل
باتری4441 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع20 وات سیمی، 15 وات وایرلس، 4.5 وات معکوس

 

گوشی هوشمند آیفون 15 پرو مکس در بخش جلو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچ ltpo Super Retina XDR OLED بوده و شاهد پشتیبانی آن از نرخ تازه سازی 120 هرتز هستیم. همچنین این دستگاه از HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند که این مسئله می‌تواند تاثیر زیادی روی عملکرد دستگاه داشته باشد. شاید جالب باشد بدانید بیشترین میزان روشنایی دستگاه معادل 2000 نیت بوده که می‌تواند در محیط روشن باعث شود کاربران بتوانند از دستگاه به خوبی استفاده کنند.

قدرت گوشی آیفون 15 پرو مکس توسط پردازنده اصلی Apple A17 Pro تامین می‌شود که به عنوان یک پردازنده اصلی قدرتمند شناخته شده است. از طرف دیگر این دستگاه دارای پردازنده گرافیکی Apple GPU 6-Core بوده که بدون تردید یکی از بهترین تراشه‌های موجود و تولید شده از سوی کمپانی به حساب می‌آید. این پردازنده‌ها به گونه‌ای با سیستم عامل بهینه‌سازی شده‌اند که می‌توانند عملکردی منحصر به فرد از خود نشان دهند.

از طرف دیگر این دستگاه در بخش عقب دارای دوربین سه گانه بوده که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسل می‌شود. همچنین شاهد سنسور 12 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو و یک سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید هستیم. بد نیست بدانید این دستگاه مجهز به سنسور سلفی 12 مگاپیکسل بوده که می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود نشان دهد.

در زمینه امنیت نه تنها باید به قابلیت تعیین پسورد در آیفون 15 پرو مکس اشاره کرد، بلکه باید قابلیت‌هایی همانند فیس آی دی یا تشخیص چهره را مدنظر قرار دهید، قابلیت تشخیص چهره آیفون 15 پرو مکس به اندازه‌ای پیشرفته بوده که می‌تواند تضمین‌کننده عملکرد آن باشد. همچنین باید بدانید انرژی گوشی آیفون 15 پرو مکس توسط باتری 4441 میلی آمپر ساعت تامین شده و شاهد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 20 وات سیمی، 15 وات وایرلس و 4.5 وات معکوس هستیم. بدون تردید آیفون 15 پرو مکس را باید به عنوان یکی از شاهکارهای کمپانی اپل به کاربران معرفی کرد.

گوشی Xiaomi 13 Ultra

xiaomi 13 ultra

گوشی موبایل شیائومی 13 اولترا را باید یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند شیائومی دانست که به عنوان یکی از بهترین اسمارتفون‌های موجود در بازار جهانی هم شناخته می‌شود. این دستگاه وزنی برابر با 227 گرم دارد و روی بدنه آن شاهد نمایشگر بسیار بزرگی خواهید بود که حاشیه‌های بسیار کمی دارد. این دستگاه دارای تاییدیه IP68 بوده که نشان می‌دهد دستگاه در برابر آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان می‌دهد.

مقاله نمونه: راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل تا 25 میلیون تومان

صفحه نمایش6.73 اینچ LTPO AMOLED ، نرخ تازه سازی 120 هرتز، Dolby Vision، HDR10+، پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2
پردازنده گرافیکیAdreno 740
دوربینسنسور اصلی 50 مگاپیکسل، سنسور 50 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو، سنسور 50 مگاپیکسل اولترا واید، سنسور 50 مگاپیکسل تله فوتو
سلفی32 مگاپیکسل
باتری5000 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع90 وات سیمی، 50 وات وایرلس، 10 وات معکوس

 

از طرف دیگر این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.73 اینچ LTPO AMOLED بوده که با وضوح 1440×3200 پیکسل در دسترس قرار دارد. همچنین این دستگاه از یک میلیارد رنگ در کنار نرخ تازه سازی 120 هرتز، Dolby Vision و HDR10+ پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از مزایای این گوشی پرچمدار شیائومی را باید ارائه حداکثر میزان روشنایی 2600 نیت دانست؛ این میزان از روشنایی باعث می‌شود کاربران بتوانند در محیط‌های روشن به خوبی صفحه نمایش را مشاهده کنند. جالب است بدانید این دستگاه از محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس victus پشتیبانی می‌کند و این مسئله را باید به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه به حساب آورد.

قدرت گوشی شیائومی 13 اولترا توسط پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 تامین می‌شود که پردازنده‌ای با پایه تراشه 4 نانومتر است. همچنین این دستگاه دارای پردازنده گرافیکی Adreno 740 بوده و می‌تواند در کنار پردازنده اصلی، عملکردی بی‌نظیر از خود نشان دهد. از طرف دیگر این دستگاه در بخش عقب دارای دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل بوده و در کنار آن سنسور 50 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو، سنسور 50 مگاپیکسل تله فوتو و 50 مگاپیکسل اولترا واید قرار دارد. در صورتی که قصد دارید با استفاده از این دستگاه تصویربرداری و فیلمبرداری را باکیفیت و جزئیات بالا انجام دهید، بدون تردید باید دستگاه را به عنوان یکی از بهترین‌ها معرفی کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی موبایل را باید وجود سنسور 32 مگاپیکسل سلفی در بخش جلو دانست که قدرت بالایی در ثبت تصاویر و فایل‌های ویدیویی دارد.

در صورتی که امنیت برای شما به عنوان یک اولویت به حساب می‌آید، باید به وجود حسگر اثر انگشت درون نمایشگر اپتیکال اشاره کرد. این دستگاه انرژی خود را از باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعت دریافت می‌کند و از طرف دیگر شاهد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی 90 وات، 50 وات وایرلس و 10 وات معکوس هستیم. در صورت تمایل می‌توانید این گوشی هوشمند را به سادگی از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید. این دستگاه دارای مزیت‌های گوناگون بوده و قدرت بالای آن نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کند.

مقاله مشابه: راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل تا 15 میلیون تومان

گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra

samsung galaxy s22 ultra

با این که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا مدت زمان زیادی است معرفی شده و در دسترس قرار دارد، اما باید بدانید هنوز به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند موبایل در بازار شناخته می‌شود. این پرچمدار سامسونگ موفق به کسب تاییدیه IP68 شده که نشان‌دهنده مقاومت دستگاه در برابر آب و گرد و غبار است. بدنه آلومینیومی دستگاه توانسته تاثیر زیادی در افزایش مقاومت آن داشته باشد.

صفحه نمایش6.8 اینچ داینامیک آمولد 2x، نرخ تازه سازی 120 هرتز، Dolby Vision، HDR10+
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 یا اگزینوس 2200
پردازنده گرافیکیAdreno 740 یا Xclipse 920
دوربینسنسور اصلی 108 مگاپیکسل، سنسور 10 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو، سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید، سنسور 10 مگاپیکسل تله فوتو
سلفی40 مگاپیکسل
باتری5000 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع45 وات سیمی، 15 وات وایرلس، 4.5 وات معکوس

 

گوشی هوشمند و قدرتمند سامسونگ گلکسی S22 Ultra مجهز به صفحه نمایش داینامیک آمولد 2X بوده و از وضوح 1440×3088 پیکسل پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر این دستگاه با نرخ تازه سازی 120 هرتز همراه بوده و در کنار آن هم شاهد پشتیبانی از HDR10+ هستیم. بیشترین میزان نوری که نمایشگر دستگاه می‌تواند از خود ارائه کند، 1750 نیت بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند در برابر نور مستقیم خورشید، عملکردی ایده‌آل از دستگاه مشاهده کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این دستگاه را باید مجهز بودن به محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس Victus+ عنوان کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا قدرت خود را از پردازنده اصلی اگزینوس 2200 یا کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 دریافت می‌کند که باید گفت وابسته به تصمیم سامسونگ برای عرضه در بازارهای هدف است. بیشتر دستگاه‌هایی که در بازارهای اروپا در دسترس قرار گرفته با تراشه اگزینوس 2200 همراه بوده است. از طرف دیگر این گوشی هوشمند سامسونگ که به عنوان دستگاه پرچمدار شناخته می‌شود، دارای پردازنده‌های گرافیکی Xclipse 920 یا Adreno 730 است.

یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه را باید در اختیار داشتن حافظه ذخیره‌سازی داخلی از نوع UFS 3.1 دانست که می‌تواند تاثیر زیادی روی سرعت نقل و انتقال اطلاعات داشته باشد. همچنین این دستگاه از کارت حافظه ذخیره‌سازی جانبی میکرو اس دی پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین هنگام خرید باید نهایت دقت را به خرج دهید تا بهترین مدل را خریداری کنید.

این دستگاه در بخش عقب دارای دوربین چهارگانه بوده که شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسل می‌شود. همچنین در کنار سنسور اصلی شاهد قرارگیری سنسور 10 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو، سنسور 10 مگاپیکسل تله فوتو و سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید هستیم. یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی موبایل را باید مجهز بودن به سنسور 40 مگاپیکسل سلفی دانست که باعث می‌شود نظر کاربران زیادی به آن جلب شود.

یکی از مزایای این گوشی موبایل پرچمدار سامسونگ را باید مجهز بودن به حسگر اثر انگشت درون نمایشگر دانست که باعث می‌شود عملکرد دستگاه در حالت ایده‌آل و بسیار خوبی قرار بگیرد. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت درون نمایشگر اولترا سونیک بوده و باید گفت شرایط ایده‌آل بسیار خوبی دارد. همچنین انرژی گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا به وسیله باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و شاهد پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع 45 وات سیمی، 15 وات وایرلس و 4.5 وات معکوس هستیم. شما می‌توانید سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید. همچنین اگر مایلید با راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل تا 10 میلیون تومان آشنا شوید، این مقاله را بخوانید.

گوشی Xiaomi 14 Pro

xiaomi 14 pro

گوشی هوشمند و قدرتمند شیائومی 14 پرو را باید به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند تولید شده از سوی کمپانی چینی شیائومی معرفی کرد که قدرت بی‌نظیر در کنار طراحی منحصر به فرد آن باعث شده نظر کاربران زیادی به سوی آن جلب شود. این دستگاه در بخش جلو دارای صفحه نمایش 6.73 اینچ LTPO AMOLED بوده و وضوح آن برابر با 1440×3200 پیکسل است. از طرف دیگر این گوشی موبایل شیائومی دارای محافظ انحصاری Xiaomi Longjing Glass بوده که می‌تواند تاثیر زیادی روی افزایش ضریب ایمنی دستگاه داشته باشد.

صفحه نمایش6.73 اینچ LTPO AMOLED، نرخ تازه سازی 120 هرتز، Dolby Vision، HDR10+
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3
پردازنده گرافیکیAdreno 750
دوربینسنسور اصلی 50 مگاپیکسل، سنسور 50 مگاپیکسل تله فوتو، سنسور 50 مگاپیکسل اولترا واید
سلفی32 مگاپیکسل
باتری4880 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع120 وات سیمی، 50 وات وایرلس، 10 وات معکوس

 

همچنین این گوشی موبایل شیائومی از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی کرده و از ویژگی‌های آن باید به قابلیت‌هایی همانند 68 میلیارد رنگ، Dolby vision و HDR10+ اشاره کرد. بد نیست بدانید بیشترین میزان روشنایی صفحه نمایش شیائومی 14 پرو شوکه‌کننده بوده و معادل 3000 نیت است. از طرفی نسبت نمایشگر به بدنه گوشی شیائومی 14 پرو معادل 89.6 درصد بوده که نشان می‌دهد بیشتر بخش جلوی گوشی را صفحه نمایش تشکیل داده است.

قدرت گوشی شیائومی 14 پرو توسط پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 تامین شده و در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 750 می‌تواند شرایط ایده‌آل و بسیار خوبی را برای کاربران رقم بزند. این دستگاه دارای پردازنده‌ای با پایه تراشه 4 نانومتر بوده که باید گفت امکان در اختیار گذاشتن قدرت بالا را در زمینه‌های مختلف فراهم خواهد کرد. شیائومی 14 پرو از میکرو اس دی پشتیبانی نمی‌کند و باید بدانید شما لازم است دستگاه خود را با بیشترین حافظه ذخیره‌سازی داخلی خریداری کنید. نوع حافظه دستگاه UFS 4.0 بوده که تاثیر زیادی در اجرای سریع دستورها خواهد داشت.

در بخش عقب دستگاه شاهد قرارگیری دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل هستیم. همچنین این دستگاه دارای سنسور 50 مگاپیکسل تله فوتو بوده و در کنار آن هم سنسور 50 مگاپیکسل اولترا واید قرار دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم گوشی هوشمند شیائومی 14 پرو را باید سنسور قدرتمند سلفی 32 مگاپیکسل آن دانست که توانایی تصویربرداری با جزئیات بالا را دارد.

یکی دیگر از مزایای این دستگاه را باید وجود حسگر اثر انگشت درون نمایشگر دانست که می‌تواند باعث شود کاربران بتوانند به سرعت رمزگشایی دستگاه را انجام دهند. انرژی این گوشی هوشمند توسط باتری قدرتمند 4880 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و باید به فناوری شارژ سریع 120 وات سیمی آن در کنار شارژ وایرلس 50 وات و شارژ معکوس 10 وات اشاره کنیم. توجه داشته باشید این دستگاه را می‌توانید از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد و اقساط در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. برای دیدن پست راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل تا 8 میلیون تومان کلیک کنید

گوشی Xiaomi 14

xiaomi 14

گوشی موبایل شیائومی 14 را باید به عنوان یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط کمپانی قدرتمند شیائومی دانست که دارای مشخصات فنی ایده‌آل و قدرتمندی است. این دستگاه با وزن تقریبی 188 گرم می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی کاربران به حساب آید. همچنین وجود تاییدیه IP68 می‌تواند باعث شود دستگاه از خود در برابر آب و گرد و غبار مقاومت بالایی نشان دهد.

برای خواندن مقاله بهترین گوشی های موبایل مناسب بازی در ایران کلیک کنید.

صفحه نمایش6.36 اینچ LTPO OLED، نرخ تازه سازی 120 هرتز، Dolby Vision، HDR10+، پشتیبانی از 68 میلیارد رنگ
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3
پردازنده گرافیکیAdreno 750
دوربینسنسور اصلی 50 مگاپیکسل، سنسور 50 مگاپیکسل تله فوتو، سنسور 50 مگاپیکسل اولترا واید
سلفی32 مگاپیکسل
باتری4610 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع90 وات سیمی، 50 وات وایرلس، 10 وات معکوس

 

این دستگاه مجهز به صفحه نمایش جذاب و باکیفیت 6.36 اینچ LTPO OLED بوده و وضوح آن برابر با 1200×2670 پیکسل بوده و جالب است بدانید گوشی از نرخ تازه سازی 120 هرتز در کنار Dolby Vision یا HDR10+ پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر بیشترین میزان نور ارائه شده از سوی این صفحه نمایش موجود در شیائومی 14 را باید برابر با 3000 نیت عنوان کرد؛ این میزان از روشنایی باعث می‌شود کاربران بتوانند با دقت بالا به دستگاه نگاه کنند. نسبت نمایشگر به بدنه گوشی برابر با 89.3 درصد بوده که نشان می‌دهد بیشتر فضای جلو از صفحه نمایش تشکیل شده است.

قدرت دستگاه توسط پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 تامین می‌شود. همچنین باید بدانید این دستگاه به عنوان پردازنده‌ای با پایه تراشه 4 نانومتر شناخته شده و در کنار آن پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno 750 قرار گرفته که باعث می‌شود کاربران بتوانند انرژی و توان لازم برای اجرای با جزئیات بالای گیم یا برنامه‌های نیازمند به پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند را در اختیار داشته باشند.

در بخش عقب گوشی هوشمند شیائومی 14 شاهد قرارگیری دوربین سه گانه 50 مگاپیکسل در انواع اولترا واید، تله فوتو و اصلی هستیم؛ بله، ما شاهد سه سنسور 50 مگاپیکسل در قالب‌های ذکرشده هستیم که هر کدام می‌توانند عملکردی بی‌نظیر از خود ارائه کنند. از طرف دیگر این گوشی هوشمند شیائومی دارای سنسور سلفی قدرتمند 32 مگاپیکسل بوده که می‌تواند کیفیت بالایی را در زمینه ثبت تصاویر و فایل‌های ویدیویی باکیفیت از خود ارائه کند. جالب است بدانید این اسمارتفون در زمینه امنیت مجهز به حسگر اثر انگشت درون نمایشگر بوده که از نوع اپتیکال است و می‌تواند رضایت کاربران را به دست آورد.

انرژی گوشی هوشمند شیائومی 14 توسط باتری قدرتمند 4610 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و باید بدانید از فناوری شارژي سریع 90 وات سیمی پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر این دستگاه با فناوری شارژ وایرلس 50 وات و شارژ معکوس 10 وات همراه است. شما می‌توانید شیائومی 14 را به عنوان یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار جهانی از فروشگاه پلازا دیجیتال با بهترین قیمت و معتبرترین گارانتی به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

گوشی Samsung Galaxy S23 FE

galaxy s23 fe design

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازارهای جهانی را باید گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE دانست. این دستگاه دارای قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی بوده که در میان آن‌ها می‌توان به تاییدیه IP68 اشاره کرد؛ این تاییدیه به گونه‌ای است که می‌تواند نشان دهد دستگاه در برابر آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان خواهد داد. از طرف دیگر در بخش جلوی دستگاه شاهد نمایشگر 6.4 اینچ داینامیک آمولد 2X هستیم که از نرخ تازه سازی 120 هرتز در کنار HDR10+ پشتیبانی خواهد کرد. یکی دیگر از موارد مهمی که باید پیرامون این دستگاه مدنظر قرار دهید، این است که دستگاه در بخش جلو دارای محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس 5 بوده و می‌تواند از صفحه نمایش در برابر ضربه‌های احتمالی تا حد ممکن محافظت کند.

صفحه نمایش6.73 اینچ داینامیک آمولد 2X، نرخ تازه سازی 120 هرتز، HDR10+
پردازندهاگزینوس 2200 یا کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1
پردازنده گرافیکیAdreno 730 یا Xclipse 920
دوربینسنسور اصلی 50 مگاپیکسل، سنسور 8 مگاپیکسل تله فوتو، سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید
سلفی10 مگاپیکسل
باتری4500 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع25 وات سیمی، وایرلس

 

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S23 FE قدرت خود را از پردازنده اصلی اگزینوس 2200 یا کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 دریافت می‌کند و جالب است بدانید دستگاه دارای پردازنده گرافیکی Xclipse 920 یا Adreno 730 است. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم این مدل را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های در دسترس مدنظر قرار دهید. توجه داشته باشید که سامسونگ گلکسی S23 FE از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی پشتیبانی نمی‌کند و شما باید هنگام خرید سراغ مدلی بروید که بیشترین فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌کند.

از طرف دیگر این دستگاه دارای دوربین سه گانه در بخش عقب بوده که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسل می‌شود. همچنین ما شاهد سنسور 8 مگاپیکسل تله فوتو در کنار سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید هستیم. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه را باید سنسور 10 مگاپیکسل سلفی دانست که کاربران می‌توانند با استفاده از آن تصاویر و فایل‌های ویدیویی موردنظرشان را ثبت و ضبط کنند. جالب است بدانید این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت درون نمایشگر اپتیکال بوده و کاربران می‌توانند از آن برای بازگشایی قفل گوشی استفاده کنند.

انرژی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S23 FE توسط باتری قدرتمند 4500 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و جالب است بدانید دستگاه از فناوری شارژ سریع 25 وات سیمی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 23 اف ای از فناوری شارژ وایرلس هم به عنوان یکی دیگر از مزیت‌ها پشتیبانی می‌کند. البته درون جعبه دستگاه خبری از آداپتور نبوده و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. شما می‌توانید گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S23 FE را از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید. این دستگاه دارای مشخصات فنی ایده‌آل و قدرتمند بوده که به سادگی می‌تواند رضایت کاربران زیادی را به دست آورد.

مقاله مشابه: راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون تومان

گوشی Xiaomi POCO F5 Pro

Xiaomi Poco F5 Pro

گوشی هوشمند شیائومی پوکو F5 Pro را می‌توان به عنوان یکی دیگر از بهترین گوشی‌های هوشمند تولید شده از سوی کمپانی شیائومی معرفی کرد که قابلیت‌های ویژه و منحصر به فرد زیادی دارد. این دستگاه موفق به کسب تاییدیه IP53 شده که به خوبی نشان‌دهنده مقاومت دستگاه در برابر پاشش و گرد و غبار است. از طرف دیگر این دستگاه دارای بدنه‌ای مقاوم بوده که می‌تواند استحکام خوبی را از خود نشان دهد.

صفحه نمایش6.67 اینچ آمولد، نرخ تازه سازی 120 هرتز، HDR10+، Dolby Vision، پشتیبانی از 68 میلیارد رنگ
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1
پردازنده گرافیکیAdreno 730
دوربینسنسور اصلی 64 مگاپیکسل، سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو، سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید
سلفی16 مگاپیکسل
باتری5160 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع67 وات سیمی، 30 وات وایرلس

 

گوشی هوشمند شیائومی پوکو F5 Pro مجهز به صفحه نمایش 6.67 اینچ با وضوح 1440×3200 پیکسل بوده و از نوع آمولد است. همچنین پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز، Dolby Vision، HDR10+ و 68 میلیارد رنگ را باید از دیگر مزایای آن به حساب آورد. این دستگاه دارای محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس 5 بوده که تاثیر زیادی روی افزایش ضریب ایمنی خواهد داشت. نسبت نمایشگر به بدنه شیائومی پوکو F5 Pro برابر با 87.5 درصد بوده که به خوبی نشان می‌دهد دستگاه فاقد حاشیه‌های اضافی است.

قدرت گوشی هوشمند شیائومی پوکو F5 Pro توسط پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تامین می‌شود که به عنوان یک پردازنده با پایه تراشه 4 نانومتر شناخته شده است. از طرف دیگر این دستگاه دارای پردازنده گرافیکی Adreno 730 است. ترکیب پردازنده گرافیکی ذکرشده در کنار پردازنده اصلی می‌تواند قدرت بی‌نظیری را در زمینه اجرای دستورهای مختلف همانند بازی یا برنامه‌های سنگین ارائه کند. خبری از پشتیبانی کارت حافظه ذخیره‌سازی جانبی در دستگاه نیست. نوع حافظه دستگاه UFS 3.1 بوده که نشان می‌دهد سرعت نقل و انتقال اطلاعات تا حد زیادی بالا بوده و می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند.

دوربین را باید به عنوان یکی از ویژگی‌های قابل قبول شیائومی پوکو F5 Pro به حساب آورد. این دستگاه در بخش عقب مجهز به دوربین سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسل بوده و در کنار آن شاهد قرارگیری سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو هستیم. از دیگر مزایای این دستگاه باید مجهز بودن آن به سنسور 16 مگاپیکسل دانست که می‌تواند توانایی دستگاه در زمینه ثبت تصاویر و فایل‌های ویدیویی را نشان دهد. انرژی گوشی شیائومی پوکو F5 Pro توسط باتری قدرتمند 5160 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و شاهد پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع 67 وات سیمی در کنار شارژ سریع وایرلس 30 وات هستیم. شما می‌توانید گوشی هوشمند شیائومی پوکو F5 Pro را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند شیائومی موجود در بازار خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. این دستگاه در فروشگاه پلازا دیجیتال در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید آن را به صورت نقد یا اقساط در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش داده و خریداری کنید.

برای دیدن نوشته بهترین گوشی های موبایل سامسونگ تا 10 میلیون تومان کلیک کنید.

گوشی Samsung Galaxy S21 FE

galaxy s21 fe design

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ را که موفق شده است در سطح جهان آمار فروش بسیار خوبی را رقم بزند، گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE دانست. این گوشی هوشمند موفق به کسب تاییدیه IP68 شده که نشان‌دهنده مقاومت دستگاه در برابر آب و گرد و غبار است. این گوشی هوشمند دارای بدنه‌ای از فریم آلومینیومی بوده که می‌تواند استحکام قابل قبولی را از خود نشان دهد و بدین ترتیب طول عمر بالایی خواهد داشت.

صفحه نمایش6.4 اینچ داینامیک آمولد 2X، نرخ تازه سازی 120 هرتز، HDR10+
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100
پردازنده گرافیکیAdreno 660 یا Mali-G78 MP14
دوربینسنسور اصلی 12 مگاپیکسل، سنسور 8 مگاپیکسل تله فوتو، سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید
سلفی32 مگاپیکسل
باتری4500 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع25 وات سیمی، 15 وات وایرلس، پشتیبانی از شارژ معکوس

 

در بخش جلوی سامسونگ گلکسی S21 FE شاهد قرارگیری نمایشگر 6.4 اینچ داینامیک آمولد 2x هستیم که با وضوح 1080×2340 پیکسل شرایط ایده‌آل و بسیار خوبی را برای کاربران رقم می‌زند. از دیگر مزایای این دستگاه باید به وجود محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس victus اشاره کرد که می‌تواند تاثیر زیادی روی افزایش میزان مقاومت نمایشگر داشته باشد. همچنین این دستگاه دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن است. نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه برابر با 86.7 درصد بوده که نشان می‌دهد گوشی فاقد حاشیه‌های آزاردهنده است.

قدرت سامسونگ گلکسی S21 FE توسط پردازنده اصلی اگزینوس 2100 یا کوالکام اسنپدراگون 888 تامین می‌شود و جالب است بدانید این دستگاه دارای پردازنده گرافیکی Adreno 660 یا Mali-G78 MP14 است. این دو پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی می‌توانند قدرت بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار دهند. هر دو عملکرد بی نظیر و قابل قبولی را در زمینه اجرای دستورها از خود نشان خواهند داد.

خبری از پشتیبانی کارت حافظه جانبی میکرو اس دی توسط سامسونگ گلکسی S21 FE نیست و باید در انتخاب یک مدل دستگاه با حافظه ذخیره‌سازی مناسب دقت کنید. از طرف دیگر این گوشی هوشمند سامسونگ دارای حافظه ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 بوده که باعث افزایش سرعت نقل و انتقال اطلاعات می‌شود.

در بخش عقب سامسونگ گلکسی S21 FE شاهد قرارگیری دوربین اصلی 12 مگاپیکسل هستیم و در کنار هم سنسور 8 مگاپیکسل تله فوتو و سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید قرار دارد. یکی دیگر از مزایای این دستگاه را باید قدرت بالا در تصویربرداری و ضبط فایل‌های ویدیویی عنوان کرد، اما باید بدانید این دستگاه در بخش جلو دارای سنسور سلفی 32 مگاپیکسل بوده که خب، عملکردی بی‌نظیر از خود نشان می‌دهد. امنیت را باید یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه به حساب آورد و سامسونگ گلکسی S21 FE مجهز به حسگر اثر انگشت درون نمایشگر اپتیکال است؛ این حسگر می‌تواند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.

انرژی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S21 FE توسط باتری 4500 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و باید به پشتیبانی دستگاه از فناوری شارژ سریع 25 وات اشاره کنیم. البته درون جعبه دستگاه خبری از وجود آداپتور 25 وات نیست و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. همچنین این دستگاه از فناوری شارژ سریع وایرلس 15 وات در کنار شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید این دستگاه را به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

ارزان ترین گوشی های موبایل اندرویدی را بشناسید

گوشی Xiaomi Redmi Note 12 Pro Plus

Xiaomi Redmi Note 12 Pro Plus

گوشی هوشمند و قدرتمند شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس دارای قابلیت‌های متنوع و جذابی بوده که باعث شده است بتوانیم آن را به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های جهان معرفی کنیم. این گوشی موفق شده است به لطف قابلیت‌های جذاب خود، نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس باید به تاییدیه IP53 آن اشاره کرد که بیانگر مقاومت گوشی در برابر پاشش و گرد و غبار است.

صفحه نمایش6.67 اینچ اولد، نرخ تازه سازی 120 هرتز، HDR10+، Dolby Vision، پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ
پردازندهمدیاتک Dimensity 1080
پردازنده گرافیکیMali-G68 MC4
دوربینسنسور اصلی 200 مگاپیکسل، سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو، سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید
سلفی16 مگاپیکسل
باتری5000 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع120 وات سیمی

 

این دستگاه در بخش جلو مجهز به صفحه نمایش 6.67 اینچ اولد با وضوح 1080×2400 پیکسل بوده و شاهد پشتیبانی آن از نرخ تازه سازی 120 هرتز، Dolby Vision و HDR10+ هستیم. نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه برابر با 86.8 درصد بوده و می‌توان از آن به خوبی متوجه حاشیه‌های کم دستگاه شد. از طرف دیگر این گوشی دارای محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس 5 بوده که نشان می‌دهد دستگاه توانایی بالایی در زمینه مقاومت در برابر فشارهای احتمالی را دارد. بنابراین باید بگوییم شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس دارای نمایشگر باکیفیت و بسیار خوبی بوده که می‌تواند رضایت کاربران را به دست آورد.

قدرت گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس توسط پردازنده قدرتمند مدیاتک Dimensity 1080 تامین می‌شود که به عنوان پردازنده‌ای با پایه تراشه 6 نانومتر شناخته شده است. از طرف دیگر این دستگاه دارای پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 بوده و ترکیب پردازنده اصلی در کنار پردازنده گرافیکی باعث می‌شود عملکردی بی‌نظیر را از دستگاه شاهد باشیم.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس را باید عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی دانست. البته این دستگاه در یک مدل و با حافظه ذخیره‌سازی داخلی 256 گیگابایت تولید شده و شما به فضای ذخیره‌سازی ذکرشده دسترسی مستقیم خواهید داشت.

گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس در بخش عقب خود دارای دوربین سه گانه با سنسور اصلی 200 مگاپیکسل بوده و در کنار آن هم سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید قرار دارد. از طرف دیگر این دستگاه دارای سنسور سلفی 16 مگاپیکسل بوده که باعث می‌شود نظر کاربران زیادی به آن و عملکرد سنسور جلب شود. همچنین باید بدانید گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس دارای حسگر اثر انگشت در بخش کناری بوده که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، قدرت بالا در شناسایی اثر انگشت را ارائه کنند.

جالب است بدانید انرژی این دستگاه توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و شاهد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 120 وات هستیم. توجه داشته باشید این باتری در مدت زمان 19 دقیقه به لطف وجود شارژر 120 وات، مجددا شارژ خواهد شد. شما می‌توانید گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس را با بهترین قیمت از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

گوشی Samsung Galaxy A73

galaxy a73 design

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A73 را باید به عنوان یکی از بهترین اسمارتفون‌های تولید شده از سوی کمپانی سامسونگ به حساب آورد که قدرت بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه دارای تاییدیه IP67 بوده و می‌تواند در برابر آب یا گرد و غبار از خود مقاومت نشان دهد. از طرف دیگر این دستگاه وزنی معادل 181 گرم دارد و باید گفت وزن ایده‌آل آن سبب می‌شود کاربران بتوانند شرایط ایده‌آل و بسیار خوبی را در استفاده از دستگاه تجربه کنند.

صفحه نمایش6.7 اینچ سوپر آمولد پلاس، نرخ تازه سازی 120 هرتز
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 778 جی
پردازنده گرافیکیAdreno 642L
دوربینسنسور اصلی 108 مگاپیکسل، سنسور 5 مگاپیکسل ماکرو، سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید، سنسور 5 مگاپیکسل سنجش عمق
سلفی32 مگاپیکسل
باتری5000 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع25 وات سیمی

 

گوشی سامسونگ گلکسی A73 در بخش جلو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچ سوپر آمولد پلاس بوده که وضوح آن برابر با 1080×2400 پیکسل است. همچنین نرخ تازه سازی دستگاه برابر با 120 هرتز بوده که می‌تواند نشان‌دهنده بهترین عملکرد در نمایش جزئیات باشد. از طرف دیگر نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه معادل 87 درصد بوده که باعث می‌شود کاربران بیشتر بخش جلو را نمایشگر ببینند. همچنین ما شاهد قرارگیری محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس 5 هستیم که باعث می‌شود ضریب ایمنی دستگاه تا حد زیادی افزایش یابد.

قدرت گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A73 توسط پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 778 جی تامین می‌شود و باید بدانید عملکرد آن در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 642L می‌تواند خیره‌کننده باشد. فراموش نکنید که این دستگاه از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند و از طرف دیگر ما شاهد حداقل حافظه رم 6 و حداکثر حافظه رم 8 گیگابایت هستیم که در کنار آن هم حافظه‌های ذخیره‌سازی داخلی 128 الی 256 گیگابایت قرار گرفته است.

در بخش عقب گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A73 شاهد دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسل خواهید بود و جالب است بدانید این دستگاه مجهز به سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسل در کنار دو سنسور 5 مگاپیکسل ماکرو و سنجش عمق است. از طرف دیگر این گوشی هوشمند دارای سنسور سلفی 32 مگاپیکسل بوده که بدون تردید شرایط ایده‌آل و بسیار خوبی را برای کاربران رقم خواهد زد.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A73 مجهز به حسگر اثر انگشت درون نمایشگر بوده و می‌تواند در مدت زمان کوتاه بهترین عملکرد را از خود پیرامون شناسایی اثر انگشت نشان دهد. انرژی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای 73 توسط باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و شاهد پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع 25 وات هستیم. کاربران می‌توانند در مدت زمان کوتاه شارژ مجدد را انجام دهند. امکان خرید این دستگاه به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی از طریق فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط فراهم است.

سخن آخر

شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند از خود توانایی بالایی نشان داده‌اند. بدون تردید انتخاب یک اسمارتفون در میان تمام گوشی‌های هوشمند موجود در بازار دنیا را باید کار سختی دانست و ما در این مقاله سعی کرده‌ایم کار را برای شما ساده‌تر کنیم. در این مقاله سعی شد بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار دنیا را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در میان تمام مدل‌های موجود، یک مدل را انتخاب کرده و خریداری کنید. کلیه دستگاه‌های معرفی شده را می‌توانید به سادگی از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

پرسش‌های متداول کاربران

آیا گلکسی اس 23 اولترا هنوز دارای پردازنده قدرتمند در تراز جهانی است؟

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا را باید یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند جهان دانست که دارای پردازنده‌ای قدرتمند و منحصر به فرد بوده که می‌تواند رضایت کاربران را با عملکرد ایده‌آل خود جلب کند.

آیا آیفون 15 پرو مکس از گلکسی اس 23 اولترا بهتر است؟

باید اعتراف کنیم آیفون 15 پرو مکس دارای یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های جهان بوده که می‌تواند قدرت بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد، همچنین باید بدانید گلکسی اس 23 اولترا شرایط ایده‌آل و بسیار خوبی دارد. البته آیفون 15 پرو مکس دارای نخستین پردازنده 3 نانومتری بوده و شرایط قابل قبولی دارد.

یاشار فتحعلی زاده

از سال ۸۹ این افتخار نصیب من شده تا در رسانه‌های مختلف حوزه فناوری و سرگرمی برای پارسی‌زبانان قلم بزنم و دانش روز دنیا رو به زبان ساده، اما با جزئیات کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار بدم. حال، در پلازا دیجیتال کنار شما عزیزان هستم تا کمک کنم تجربه‌ای ایده‌آل از خرید اقلام دیجیتال داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *