تاریخ انتشار: 05 اردیبهشت 1403 |
زمان مطالعه: 12 دقیقه

اگر به دنبال خرید گوشی با قیمتی مناسب هستید، ما در این مطلب بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان را به شما معرفی کردیم. برای خرید گوشی موبایل هوشمند باید قیمت را هم در نظر داشته باشید. در این مقاله همراه شما هستیم تا بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون

 

 

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A24 با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

a24

یکی دیگر از بهترین گوشی سامسونگ سری A که کاربران می‌توانند آن را از فروشگاه پلازا دیجیتال تا قیمت 10 میلیون تومان خریداری کنند، گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A24 با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت نام دارد. این دستگاه دارای ظاهری جذاب بوده و مشخصات فنی بسیار خوبی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. همچنین وزن این دستگاه معادل 195 گرم بوده که باعث می‌شود امکان حمل آن به سادگی از سوی کاربران فراهم باشد.

صفحه نمایش6.5 اینچ سوپر آمولد، نرخ تازه سازی 90 هرتز، وضوح تصویر 1080×2340 پیکسل
پردازندهمدیاتک Helio G99
پردازنده گرافیکیMali-G57 MC2
دوربین50 مگاپیکسل اصلی، 5 مگاپیکسل اولترا واید، 2 مگاپیکسل ماکرو
سلفی13 مگاپیکسل
باتری5000 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع25 وات سیمی

نقاط قوت

  • دارای باتری با ظرفیت بالا
  • داشتن فناوری شارژ سریع
  • پردازنده گرافیکی قدرتمند

یکی دیگر از بهترین گوشی سامسونگ سری A که کاربران می‌توانند آن را از فروشگاه پلازا دیجیتال تا قیمت 10 میلیون تومان خریداری کنند، گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A24 با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت نام دارد. این دستگاه دارای ظاهری جذاب بوده و مشخصات فنی بسیار خوبی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. همچنین وزن این دستگاه معادل 195 گرم بوده که باعث می‌شود امکان حمل آن به سادگی از سوی کاربران فراهم باشد. گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A24 قدرت خود را از پردازنده اصلی مدیاتک Helio G99 دریافت می‌کند. در بخش عقب گوشی سامسونگ گلکسی ای 24 شاهد قرارگیری دوربین سه گانه هستیم که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسل می‌شود. انرژی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای 24 توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A14 با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

a14

صفحه نمایش6.6 اینچ PLS LCD، وضوح تصویر 1080×2408 پیکسل
پردازندهمدیاتک Helio G80
پردازنده گرافیکیMali-G52 MC2
دوربین50 مگاپیکسل اصلی، 5 مگاپیکسل اولترا واید، 2 مگاپیکسل ماکرو
سلفی13 مگاپیکسل
باتری5000 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع15 وات سیمی

نقاط قوت

  • صفحه نمایش با رزولوشن بالا
  • طراحی جذاب
  • دارای بدنه با جنس مقاوم

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A14 با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت را باید به عنوان یکی دیگر از گوشی‌های اقتصادی غول فناوری کره جنوبی معرفی کرد که قدرت قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قدرت گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A14 توسط پردازنده اصلی مدیاتک Helio G80 تامین می‌شود که به عنوان یک پردازنده با پایه تراشه 12 نانومتر شناخته می‌شود. این پردازنده می‌تواند قدرت قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار دهد و جالب است بدانید این دستگاه در برخی از بازارها هم با پردازنده اگزینوس 850 در دسترس قرار خواهد گرفت. از طرف دیگر، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای 14 مجهز به پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 بوده که توانایی بالایی دارد و می‌تواند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. در بخش عقب گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A14 شاهد قرارگیری دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل خواهید بود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A15 4G با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

a15

صفحه نمایش6.5 اینچ Super AMOLED، وضوح تصویر 1080×2340 پیکسل، نرخ تازه سازی 90 هرتز
پردازندهMediatek Helio G99
پردازنده گرافیکیMali-G۵۷ MC۲ GPU
دوربینسه گانه 50 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل
سلفی13 مگاپیکسل
باتری5000 میلی آمپر ساعت
فناوری شارژ سریع25 وات سیمی

نقاط قوت

  • تراشه قدرتمند
  • دوربین با عکاسی با کیفیت
  • شارژدهی بالای باتری

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A15 4G با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت را می‌توان یکی دیگر از بهترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ معرفی کرد که قابلیت‌های بسیار خوبی دارد و می‌تواند در بازه قیمتی 10 میلیون تومان به عنوان یکی از گزینه‌های در دسترس شناخته شود. این دستگاه دارای قابلیت‌های فنی خوبی بوده و ظاهر آن به گونه‌ای است که می‌تواند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A15 4G مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچ Super AMOLED بوده و وضوح آن معادل 1080×2340 پیکسل بوده و شاهد پشتیبانی آن از نرخ تازه سازی 90 هرتز هستیم. نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه معادل 84.3% درصد بوده که نشان می‌دهد بیشتر فضای جلوی دستگاه از نمایشگر نبوده و مقداری حاشیه وجود دارد؛ این مسئله در گوشی‌های ارزان قیمت‌، طبیعی است. قدرت سامسونگ گلکسی A15 توسط پردازنده اصلی Mediatek Helio G99 تامین می‌شود و لازم است بدانید که این پردازنده با 8 هسته ی خود می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. از طرف دیگر این دستگاه مجهز به پردازنده گرافیکی Mali-G۵۷ MC۲ GPU بوده که باعث می‌شود در کنار پردازنده اصلی، شرایط ایده‌آل و خوبی را برای کاربران رقم بزند.

اینفوگرافیک بهترین گوشی های موبایل سامسونگ تا 10 میلیون تومان

گوشی های موبایل سامسونگ تا 10 میلیون تومان

سخن آخر

خرید یک گوشی هوشمند ارزان قیمت از سوی کمپانی سامسونگ کار سختی نیست، اما باید بهترین مدل‌های در دسترس را بشناسید. در این مقاله سعی شد بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید هر کدام از این دستگاه‌ها را به سادگی از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کرده و وجه آن را به صورت نقدی یا اقساطی پرداخت کنید.

پرسش‌های متداول

آیا سامسونگ گلکسی A34 از سامسونگ گلکسی A24 قدرتمندتر است؟

بله؛ این دو دستگاه مشخصات فنی نزدیک به یکدیگر دارند، اما در حالت کلی باید بگوییم که گلکسی A34 مجهزتر بوده و قدرت بیشتری را ارائه می‌کند.

آیا پردازنده موجود در گلکسی A14 قدرتمند است؟

این دستگاه را باید یکی از گوشی‌های اقتصادی کمپانی سامسونگ به حساب آورد که می‌تواند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد و پردازنده‌ای ایده‌آل دارد، اما نمی‌توانید از آن برای انجام کارهای سنگین به خوبی استفاده کنید.

آبتین کمالی

عصر آگاهی، زمانی است که دانش و اطلاعات، چون بارانی بی‌انتها، زمین خشک واقعیت را به گلستانی از امکانات و توسعه تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *