تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1403 |
زمان مطالعه: 46 دقیقه

مایکروسافت همیشه جز بهترین تولیدکنندگان لپ تاپ در دنیا بوده است. انتخاب یک لپ تاپ خوب از این برند ممکن است برای هر کاربری یک چالش محسوب شود. در این مطلب بهترین لپ تاپ های مایکروسافت بازار ایران را بررسی می‌کنیم و به جزییات هر کدام به طور جداگانه اشاره خواهیم کرد.

بهترین لپ تاپ های مایکروسافت بازار ایران


 

لپ تاپ 13.5 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 5

لپ تاپ 13.5 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 5

صفحه نمایش13 اینچی
پردازنده1235U Core i5
ظرفیت هارد256 گیگابایت SSD
ظرفیت حافظه رم8 گیگابایت LPDDR5x
حافظه اختصاصی گرافیکبدون حافظه اختصاصی گرافیکی
شارژدهی باتری تا 18 ساعت
وزن1.298 کیلوگرم

نقاط قوت

  • صفحه نمایش با کیفیت
  • ظرفیت خوب باتری
  • پردازنده قوی
  • دارای صفحه نمایش لمسی

لپ تاپ 13.5 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 5 یکی از بهترین لپ تاپ‌های مایکروسافت است که در دسته بهترین لپ تاپ های مایکروسافت بازار ایران قرار می‌گیرد.

این لپ تاپ با پردازنده Core i5 مدل 1235U قدرت پردازش بسیار بالایی دارد. رم این لپ تاپ با ظرفیت 8 گیگابایتی سرعت خوبی برای انتقال داده‌ها دارد.

ظرفیت هارد این لپ تاپ 256 گیگابایت است و مقدار خوبی برای ذخیره فایل‌های مختلف محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های خوب این لپ تاپ می‌توان به صفحه نمایش لمسی آن اشاره کرد که برای طراحان یک گزینه جذاب خواهد بود.

همچنین شارژدهی فوق‌العاده این لپ تاپ باعث می‌شود تا ساعت‌ها نیاز به شارژ کردن نداشته باشید. در کل این لپ تاپ برای انجام کارهای روزمره و اجرای بازی و برنامه‌های گرافیکی متوسط بسیار مناسب است.

لپ تاپ 13 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 4-J

لپ تاپ 13 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 4-J

صفحه نمایش2496×1664 پیکسل، 13 اینچ
پردازنده1135G7 Core i5
ظرفیت هارد256 گیگابایت SSD
ظرفیت حافظه رم16 گیگابایت LPDDR4X
حافظه اختصاصی گرافیکبدون حافظه اختصاصی گرافیکی
شارژدهی باتری تا 17 ساعت
وزن1.298 کیلوگرم

نقاط قوت

  • پردازنده قوی
  • طراحی ظاهری بسیار جذاب
  • داشتن صفحه لمسی

لپ تاپ 13 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 4-J نیز جز بهترین لپ تاپ های مایکروسافت بازار ایران قرار داده می‌شود.

این لپ تاپ با پردازنده 1135G7 Core i5 اینتل و رم 16 گیگابایتی کیفیت و سرعت فوق‌العاده‌ای در اجرا، پردازش و انتقال داده‌ها دارد.

این لپ تاپ مایکروسافت با 256 گیگابایت ظرفیت هارد SSD هر فایل، برنامه و بازی را در خود ذخیره می‌کند. همچنین تا 17 ساعت شارژدهی دارد که مقدار بسیار خوبی برای باتری یک لپ تاپ محسوب می‌شود.

این لپ تاپ دارای صفحه نمای لمسی است و برای انجام کارهای گرافیکی بسیار خوب عمل می‌کند.

لپ تاپ 14 اینچی مایکروسافت مدل Surface Studio 2

لپ تاپ 14 اینچی مایکروسافت مدل Surface Studio 2

صفحه نمایش2400×1600 پیکسل، 14 اینچ
پردازندهCore i7 مدل 13700H
ظرفیت هاردیک ترابایت هارد SSD
ظرفیت حافظه رم32 گیگابایت LPDDR5x-5200 مگاهرتز
حافظه اختصاصی گرافیکA2000 نوع GDDR6
شارژدهی باتری تا 19 ساعت
وزن

نقاط قوت

  • صفحه نمایش با کیفیت و لمسی
  • پردازنده قدرتمند
  • کارت گرافیکی بسیار خوب
  • ظرفیت بالای هارد SSD

حالا در اینجا نوبت به غول لپ تاپ مایکروسافت می‌رسد. ویژگی‌های خوب این لپ تاپ باعث شده تا در دسته بهترین لپ تاپ های مایکروسافت بازار ایران قرار بگیرد.

لپ تاپ 14 اینچی مایکروسافت مدل Surface Studio 2 یک گزینه بسیار مناسب برای انجام کارهای سنگین گرافیکی یا اجرای بازی در سطح حرفه‌ای است. این لپ تاپ با پردازنده بسیار قدرتمند اینتل Core i7 مدل 13700H در حین استفاده قدرت و سرعت بسیار زیادی برای پردازش داده‌ها دارد.

ظرفیت رم 32 گیگابایتی این لپ تاپ نیز سرعت انتقال داده‌ها را تاحد زیادی افزایش می‌دهد. همچنین این لپ تاپ دارای یک کارت گرافیک بسیار خوب است که برای اجرای روان بازی و برنامه‌های مختلف به سیستم کمک می‌کند.

ظرفیت هارد این لپ تاپ یک ترابایت است و مقدار مناسبی برای ذخیره انواع فایل، ویدئو و برنامه یا بازی‌های حرفه‌ای محسوب می‌شود.

لپ تاپ 15 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 4-H

لپ تاپ 15 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 4-H

صفحه نمایش1664×2496 پیکسل، 15 اینچ
پردازندهCore i7 مدل 1185G7
ظرفیت هارد512 گیگابایت هارد SSD
ظرفیت حافظه رم8 گیگابایت LPDDR4X
حافظه اختصاصی گرافیکبدون حافظه گرافیکی مجزا
شارژدهی باتری تا 17 ساعت
وزن

نقاط قوت

  • پردازنده قدرتمند
  • ظرفیت بالای رم
  • شارژدهی خوب باتری

این لپ تاپ هر جز بهترین لپ تاپ های مایکروسافت بازار ایران قرار خواهد گرفت. به این علت که سخت افزار بسیار قدرتمندی دارد. لپ تاپ 15 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 4-H یک گزینه بسیار مناسب انجام کارهای روزمره و اجرای بازی و برنامه‌های گرافیکی متوسط است.

این لپ تاپ با پردازنده Core i7 مدل 1185G7 و رم 8 گیگابایتی قدرت پردازش بالایی دارد و همزمان چند برنامه را به روان‌ترین شکل اجرا می‌کند.

شارژدهی باتری این لپ تاپ حدود 17 ساعت است. از ویژگی‌های خوب این لپ تاپ می‌توان به کیفیت بالای صفحه لمسی آن اشاره کرد که آن را به یک لپ تاپ گرافیکی و طراحی تبدیل کرده است.

لپ تاپ 13 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 5-B

لپ تاپ 13 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 5-B

صفحه نمایش1664×2496 پیکسل، 15 اینچ
پردازندهCore i7 مدل 1185G7
ظرفیت هارد512 گیگابایت هارد SSD
ظرفیت حافظه رم8 گیگابایت LPDDR4X
حافظه اختصاصی گرافیکبدون حافظه گرافیکی مجزا
شارژدهی باتری تا 17 ساعت
وزن

نقاط قوت

  • ظرفیت بالای هارد SSD
  • پردازنده بسیار قدرتمند نسل 12
  • ظرفیت رم 16 گیگابایت
یکی از جذاب‌ترین محصولاتی که جز بهترین لپ تاپ های مایکروسافت بازار ایران قرار گرفته است، لپ تاپ 13.5 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 5-B خواهد بود. این لپ تاپ با پردازنده Core i7 مدل 1185G7 کیفیت بسیار خوبی در اجرا و پردازش برنامه و داده‌های مختلف دارد.
این لپ تاپ برای افرادی که بازی‌های کامپیوتری انجام می‌دهند یا از برنامه‌های گرافیکی و ویرایش عکس استفاده می‌کنند بسیار مناسب است، زیرا نمایشگر لمسی این لپ تاپ انجام کارهای گرافیکی را بسیار ساده خواهد کرد.
ظرفیت هارد این لپ تاپ 512 گیگابایت است که مقدار خوبی برای ذخیره انواع بازی و نرم افزار محسوب می‌شود.
همچنین رم 8 گیگابایتی این محصول برای انتقال داده و اجرای همزمان چند برنامه به سیستم کمک زیادی می‌کند. در مجموع می‌توان گفت این لپ تاپ جز دسته بهترین سرفیس برای طراحی نیز قرار می‌گیرد.

سخن آخر

در مجموع برای اطلاع از جزییات بهترین لپ تاپ های مایکروسافت بازار ایران بهتر است به صفحات محصول نیز سری بزنید و آن را بررسی کنید.

در این مطلب به معرفی بهترین لپ تاپ های مایکروسافت پرداختیم اما اگر سوال بیشتری در مورد محصول خاصی داشته باشید یا نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد قیمت لپ تاپ های سرفیس دارید، بهتر است در ساعات کاری با همکاران ما در بخش فروش پلازا دیجیتال تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

سوالات متداول

از بین بهترین لپ تاپ های مایکروسافت بازار ایران که در این مطلب معرفی شد کدام گزینه برای افترافکت مناسب است؟

همه موارد ذکر شده برای اجرای افترفکت مناسب است اما برای انجام پروژه‌های سنگین‌تر یا خروجی گرفتن بهتر در افترافکت، لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Laptop 5-B یک محصول بسیار مناسب خواهد بود.

برای حمل راحت‌تر یک لپ تاپ بهتر است به چه نکاتی دقت کنیم؟

برای حمل راحت یک لپ تاپ بهتر است به مواردی مانند وزن، ابعاد، جنس بدنه و سایز صفحه نمایش دقت کنید. وزن بهتر و ابعاد کوچک حمل را راحت‌تر کرده و جنس بدنه مقاوم می‌تواند در مقابل ضربات در حین حمل لپ تاپ از آن به خوبی محافظت کند.

آبتین کمالی

عصر آگاهی، زمانی است که دانش و اطلاعات، چون بارانی بی‌انتها، زمین خشک واقعیت را به گلستانی از امکانات و توسعه تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *