تاریخ انتشار: 04 اردیبهشت 1403 |
زمان مطالعه: 25 دقیقه

اگر شما هم می‌خواهید یک لپ تاپ ارزان و کاربردی خریداری کنید و از لحاظ قیمت لپ تاپ جز مشتری‌های غافلگیر شده ما قرار بگیرید، خبر خوبی برای شما داریم! در این مطلب بهترین لپ تاپ لنوو تا 15 میلیون تومان را بررسی می‌کنیم. مواردی که ذکر می‌شوند، قیمت فوق‌العاده‌ای نسبت عملکرد دارند.

فهرست بهترین لپ تاپ لنوو تا 15 میلیون تومان

دقت داشته باشید که این راهنمای خرید بهترین لپ تاپ لنوو تا 15 میلیون بصورت روزانه بروزرسانی می‌شود. به همین دلیل مدل‌هایی که مشاهده می‌کنید ممکن است بیشتر یا حتی کمتر شود. با این حال همیشه می‌توانید گزینه‌ای را به عنوان بهترین لپ تاپ لنوو تا 15 میلیون پیدا کنید که ارزش خرید مناسبی دارد.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو IdeaPad مدل IP1-CB

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل IP1-CB

صفحه نمایش15 اینچی، HD (1366×768) TN ، نرخ تصویر 60 هرتز
پردازندهCeleron N4020
ظرفیت هارد256 گیگابایت هارد SSD
ظرفیت حافظه ی رم4 گیگابایت، DDR4 2400 مگاهرتز
حافظه اختصاصی گرافیکبدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
شارژدهی باتری1 الی 3 ساعت
وزن1.5 کیلوگرم

نقاط قوت

  • قیمت اقتصادی
  • وزن سبک
  • طراحی زیبا
  • کاربردی برای کارهای روزمره
  • داشتن پورت‌های متنوع

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad مدل IP1-CB یک گزینه مناسب برای انجام کارهای روزمره است که طراحی بسیار زیبایی دارد. این دستگاه جز گروه بهترین لپ تاپ لنوو تا 15 میلیون تومان قرار گرفته است که در کنار قیمت ارزان، کارایی خوبی هم دارد. این محصول برای حمل کردن هم وزن سبکی دارد که یک ویژگی خوب محسوب می‌شود. این دستگاه دارای پردازنده Celeron سری N4020 با فرکانس 1.1 گیگاهرتز تا 2.8 گیگاهرتز بوده که قدرت پردازش بسیار خوبی دارد. لپ تاپ لنوو IP1-CB با حافظه‌ی رم 4 گیگابایت نسبت به قیمت پایین سرعت خوبی در انتقال داده دارد و برای انجام کارهای روزمره مثل وبگردی یا تماشای فیلم و سریال برای کاربر عالی عمل می‌کند. ظرفیت هارد این لپ تاپ 256 گیگابایت است و مقدار فضای مناسبی برای ذخیره فایل‌ها خواهد بود.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو IdeaPad مدل IP1-CC

صفحه نمایش15 اینچی، HD (1366×768) TN ، نرخ تصویر 60 هرتز
پردازندهCeleron N4020
ظرفیت هارد512 گیگابایت هارد SSD
ظرفیت حافظه ی رم4 گیگابایت، DDR4 2400 مگاهرتز
حافظه اختصاصی گرافیکبدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
شارژدهی باتری1 الی 3 ساعت
وزن1.5 کیلوگرم

نقاط قوت

  • وزن مناسب
  • قیمت اقتصادی
  • مناسب دانشجویان
  • صفحه نمایش با کیفیت
  • ظرفیت عالی هارد SSD
در اینجا لپ تاپ 15 اینچی لنوو IdeaPad مدل IP1-CC را داریم که باز هم در دسته بهترین لپ تاپ لنوو تا 15 میلیون تومان قرار می‌گیرد. این لپ تاپ جز ارزان‌ترین لپ تاپ‌های فروشگاه پلازا است. لپ تاپ لنوو IP1-CC دارای پردازنده Celeron مدل N4020 بوده و این پردازنده برای انجام کارهای سبک روزمره قدرت پردازش بسیار خوبی دارد. ظرفیت رم این لپ تاپ 4 گیگابایت است و برای انتقال فایل‌ها به قسمت‌های مختلف ویندوز سرعت مناسبی دارد. از مهم‌ترین ویژگی این لپ تاپ می‌توان به ظرفیت هارد 512 گیگابایتی آن اشاره کرد که از نوع SSD است و در کنار ذخیره‌سازی خوب، سرعت کلی سیستم را نیز افزایش می‌دهد.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو IdeaPad مدل IP1-CD

لپ تاپ 15 اینچی لنوو IdeaPad مدل IP1-CD

صفحه نمایش15 اینچی، HD (1366×768) TN ، نرخ تصویر 60 هرتز
پردازندهCeleron N4020
ظرفیت هاردیک ترابایت هارد SSD
ظرفیت حافظه ی رم4 گیگابایت، DDR4 2400 مگاهرتز
حافظه اختصاصی گرافیکبدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
شارژدهی باتری1 الی 3 ساعت
وزن1.5 کیلوگرم

نقاط قوت

  • ظرفیت فوق‌العاده هارد
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به کاربرد
  • کیفیت عالی نمایشگر
  • مناسب کارهای دانشجویی و روزمره

شاید به جرات بتوان گفت بهترین لپ تاپ ارزان لنوو لپ تاپ 15 اینچی لنوو IdeaPad مدل IP1-CD است. این لپ تاپ از لحاظ طراحی کاملاً شبیه لپ تاپ‌های رده بالای لنوو ساخته شده است. در کنار زیبایی و ظرافت، سخت‌افزار خوبی هم دارد. این لپ تاپ لنوو یک ترابایت هارد نوع SSD دارد که هم فضای خوبی برای ذخیره فایل‌ها محسوب می‌شود و هم سرعت خوبی برای تبادل داده دارد. پردازنده این لپ تاپ Celeron N4020 است که قدرت پردازش بالایی دارد و در کنار رم 4 گیگابایتی، به سرعت و عملکرد کلی سیستم کمک می‌کند.

سخن آخر

لپ تاپ هایی که در این مقاله معرفی شد از لحاظ ظاهری و سخت‌افزاری شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند. اما در بین بهترین لپ تاپ لنوو تا 15 میلیون تومان این موارد بهترین عملکرد را در بین کاربران داشته‌اند. اگر شما هم قصد خرید یکی از این موارد را دارید اما سوالات بیشتری در ذهنتان باقی مانده است، می‌توانید در روزها و ساعات کاری با همکاران ما در بخش فروش تماس گرفته و از مشاوره رایگان خرید لپ تاپ استفاده کنید.

حالا به نظر شما بهترین و کاربردی‌ترین مورد در بین محصولات معرفی شده کدام است؟

پرسش‌های متداول

بهترین لپ تاپ در بین موارد ذکر شده برای دانشجویان کدام است؟

هر سه مورد ذکر شده به عنوان لپ تاپ دانشجویی مناسب است، زیرا از لحاظ طراحی و سخت‌افزاری شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند. اما تفاوت‌ها کوچکی مثل ظرفیت هارد SSD وجود دارد که با توجه به نیاز کاربری می‌توانید گزینه مورد نظر خود را خریداری کنید.

برای تماشا کردن فیلم و ویدئو کدام لپ تاپ بهتر است؟

سه مدلی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد کیفیت یکسانی از لحاظ کیفیت نمایشگر دارند. اما اگر جز افرادی هستید که فیلم‌ها و ویدئوها را در لپ تاپ ذخیره و نگهداری می‌کنید، لپ تاپ لنوو مدل IP1-CD با توجه به ظرفیت یک ترابایتی هارد SSD گزینه مناسب‌تری است.

آبتین کمالی

عصر آگاهی، زمانی است که دانش و اطلاعات، چون بارانی بی‌انتها، زمین خشک واقعیت را به گلستانی از امکانات و توسعه تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *