تاریخ انتشار: 27 خرداد 1403 |
زمان مطالعه: 27 دقیقه

شرکت تایوانی ایسوس یکی از بهترین تولیدکنندگان لپ تاپ و قطعات کامپیوتری در جهان است. این شرکت با ساخت لپ تاپ هایی در دسته‌بندی‌های مختلف و قیمت‌های متنوع، نیازهای هر کاربری را پاسخ می‌دهد و هر فردی می‌تواند محصول موردعلاقه و موردنیاز خود را در کاتالوگ این شرکت پیدا کند. در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ ایسوس تا 20 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم و راهنمای خرید جامعی را برایتان فراهم کنیم. پس در ادامه‌ی این مقاله همراه ما باشید.

لپ تاپ ایسوس تا 20 میلیون

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان

 

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس Vivobook 15 مدل X1502ZA-C

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس Vivobook 15 مدل X1502ZA-C

در حال حاضر یکی از بهترین لپ تاپ ایسوس تا 20 میلیون را می‌توانیم لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس Vivobook 15 مدل X1502ZA-C نام ببریم. لپ تاپی که از صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی Full HD استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که پنل TN دارد و نرخ نوسازی آن ۶۰ هرتز می‌رسد.

ویژگی جذاب صفحه نمایش این لپ تاپ این است که می‌توانید آن را به صورت ۱۸۰ درجه باز کنید. این لپ تاپ ایسوس تا ۲۰ میلیون به پردازنده Core i3 نسل ۱۲ مجهز شده و از پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics بهره می‌برد.

برخورداری از ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD و ۴ گیگابایت رم هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook 15 مدل X1504VA-E

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook 15 مدل X1504VA-E

اگر به دنبال لپ تاپ ایسوس ۲۰ میلیونی می‌گردید، می توانید لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook 15 مدل X1504VA-E را زیر نظر داشته باشید. لپ تاپی که ۱٫۷ کیلوگرم وزن دارد و از پردازنده نسل ۱۳ اینتل Core i3 استفاده می کند.

۴ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD هم از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است.  صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی Full HD هم برای این محصول در نظر گرفته شده.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس Vivobook 15 مدل X1502ZA-E

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس Vivobook 15 مدل X1502ZA-E

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ ایسوس تا 20 میلیون همین مدل لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس Vivobook 15 مدل X1502ZA-E نام دارد. این لپ تاپ از نسل ۱۲ پردازنده Core i3 استفاده می‌کند و ۴ گیگابایت رم دارد. ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD هم برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است.

این لپ تاپ هم صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی Full HD دارد.

کلام پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین لپ تاپ های ایسوس تا 20 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم و راهنمای خرید لپ تاپ جامعی را برای شما فراهم کنیم. بدیهی است که انتخاب نهایی برعهده‌ی شما کاربران است که با توجه به بودجه، سلیقه و نیاز خود بهترین تصمیم ممکن را بگیرید و بهترین محصولی را که می‌توانید تهیه کنید.

سوالات متداول

بهترین لپ تاپ ایسوس تا 20 میلیون تومان برای تایپ کدام است؟

ایسوس لپ تاپ‌های ارزشمندی در بازه قیمتی 20 میلیون تومان برای علاقه‌مندان به تولید محتوا و تایپ دارد که می‌توان به لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook مدل R565EA-G اشاره کرد.

در زمان خرید لپ تاپ ایسوس تا 20 میلیون تومان به چه نکاتی توجه کنیم؟

مانند هر محصول و هر دستگاه دیگری در زمان خرید باید توجه کنید که کالای اصل و دارای گارانتی معتبر را انتخاب کرده باشید. در کنار آن، مشخص کنید که نوع کاربری شما چیست و چه خواسته‌هایی از دستگاه دارید تا بتوانید لپ تاپی متناسب با نیازتان انتخاب کنید.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *