تاریخ انتشار: 25 آذر 1402 |
زمان مطالعه: 23 دقیقه

کارت گرافیک یکی از مهم‌ترین اجزای سخت‌افزار یک کامپیوتر است که وظیفه پردازش اطلاعات گرافیکی و نمایش آن بر روی نمایشگر را برعهده دارد. مغز اصلی هر کارت گرافیک GPU محسوب می‌شود که وظیفه پردازش تصاویر برعهده آن است. ایسوس یکی از بهترین شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی است و در این مقاله قصد داریم بهترین کارت گرافیک های تولید شده توسط آن را به شما معرفی کنیم. البته توجه داشته باشید که انتخاب کارت گرافیک بستگی به نیاز شما دارد و برخی از آن‌ها برای بازی کاربرد دارند و برخی دیگر برای کارهای گرافیکی و تدوین ویدیو. با پلازا دیجیتال و ادامه این مقاله همراه ما باشید.

معرفی بهترین کارت گرافیک های ایسوس

کارت‌های گرافیک ذکر شده در ادامه مقاله به ترتیب قیمت از کم به زیاد رده‌بندی شده‌اند. بدیهی است که محصولات گران‌تر که در انتهای مقاله می‌آیند قدرت و کیفیت بسیار بیشتری دارند.

کارت گرافیک ایسوس مدل GT1030 SL 2G BRK

کارت گرافیک GT1030-SL-2G-BRK از سری کارت‌های گرافیک ضعیف شرکت ایسوس محسوب می‌شود که بیشتر برای سامانه‌های اداری و عمومی طراحی و ساخته شده است. این محصول از GPU پایه GeForce GT 1030 استفاده می‌کند و دارای 2 گیگابایت حافظه GDDR5 می‌باشد. طراحی کوچک و فرم فکتور کم این کارت گرافیک باعث شده تا بتوان آن را در انواع مادربردها و کیس‌های متداول بکار برد. علی‌رغم ضعف نسبی در پردازش‌های سنگین گرافیکی و همینطور بازی‌ها، GT1030 می‌تواند نیازهای سبک گرافیکی را برآورده سازد. از دیگر مزایای این کارت گرافیک می‌توان به مصرف توان پایین، عدم نیاز به خنک‌کننده جداگانه و قیمت مناسب اشاره کرد. در مجموع، این محصول یک گزینه اقتصادی برای سیستم‌های اداری ابتدایی به حساب می‌آید.

کارت گرافیک ایسوس مدل GT1030 SL 2G BRK

کارت گرافیک ایسوس مدل Phoenix Geforce GTX 1630

کارت گرافیک Phoenix GeForce GTX 1630 ساخت شرکت تایوانی ایسوس یک مدل اقتصادی از سری کارت‌های گرافیک GTX 16 محسوب می‌شود. این کارت از پردازنده گرافیکی GTX 1630 بهره می‌برد که برای بازی‌ها و برنامه‌های متوسط طراحی شده است. این کارت گرافیک دارای 4 گیگابایت حافظه GDDR6 بوده و از باس حافظه 128 بیتی بهره‌ می‌برد. طراحی ساده و صنعتی این کارت گرافیک باعث شده ابعاد و وزن کمتری داشته باشد و برای کیس‌های اسمال فرم فکتور مناسب باشد. هرچند که این طراحی باعث کاهش کیفیت ظاهری شده است. از نقاط قوت GTX 1630 می‌توان به مصرف توان پایین 75 وات، عدم نیاز به پاور جداگانه، دما و سر و صدای کمتر اشاره کرد. در مجموع، این کارت گرافیک یک انتخاب بسیار مقرون به صرفه برای سیستم‌های اداری ابتدایی و کاربران با بودجه کم محسوب می‌شود.

کارت گرافیک ایسوس مدل Phoenix Geforce GTX 1630

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual GeForce GTX 1650 OC Edition

کارت گرافیک دوگانه GeForce GTX 1650 OC Edition 4GB ساخت شرکت ایسوس، یکی از محصولات محبوب در دسته کارت‌های گرافیک میان‌رده محسوب می‌رود. این کارت گرافیک که بر پایه معماری Turing طراحی شده، علاوه بر بهره‌مندی از دو پردازنده گرافیکی TU117، از ۴ گیگابایت حافظه GDDR5 نیز بهره می‌برد. دوگانه بودن این کارت گرافیک اجازه می‌دهد تا عملکرد بهتری نسبت به مدل‌های تک پردازنده‌ای داشته باشد. سرعت کلاک پردازنده گرافیکی در این محصول، 1590 مگاهرتز است که امکان افزایش آن نیز وجود دارد. از ویژگی‌های مثبت و  نکات جالب این کارت گرافیک می‌توان به پشتیبانی از آخرین استانداردها از جمله DirectX 12 و Vulkan، مصرف توان پایین‌تر، دمای کمتر و سر و صدای عملیاتی کم اشاره کرد. در مجموع، این کارت گرافیک گزینه ایده‌آلی برای گیمرها و افرادی است که می‌خواهند بدون پرداخت هزینه زیاد و با بودجه محدود، از یک تجربه بازی و گرافیکی رضایت‌بخش بهره‌مند شوند.

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual GeForce GTX 1650 OC Edition

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF GTX1660S O6G Gaming

کارت گرافیک TUF Gaming از سری GTX1660S ساخت شرکت مادربردساز ایسوس، یک محصول عالی دیگر از این برند تایوانی به حساب می‌آید که توجه هر گیمر و طرفدار سخت‌افزاری را به خود جلب می‌کند. طراحی این نمونه از کارت گرافیک های سری TUF Gaming با الهام از زره‌های جنگی، باعث شده ظاهری محکم و استوار داشته باشد. البته ظاهر نسبتاً زمخت این کارت گرافیک نباید ما را فریب دهد. زیرا این مدل، عملکردی فوق‌العاده در پردازش‌های گرافیکی و بازی‌های رایانه‌ای دارد. قلب تپنده این غول گرافیکی، پردازنده قدرتمند GTX 1660 Super است که با همراهی 6 گیگابایت حافظه GDDR6 با سرعت بسیار بالا، توان پردازش باورنکردنی تصاویر را دارد و گرافیک های حیرت‌انگیزی را ارائه می‌دهد. طراحی منحصر به فرد سیستم خنک‌سازی و قابلیت اورکلاک این محصول، اجازه فشار حداکثری را به آن می‌دهد تا عملکردی فراتر از انتظار کاربر به ارمغان آورد؛ بنابراین با انتخاب این کارت گرافیک قطعاً پشیمان نخواهید شد.

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF GTX1660S O6G Gaming

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual Geforce RTX 3050 OC Edition

کارت گرافیک Dual GeForce RTX 3050 OC Edition 8GB تولید شده توسط شرکت ایسوس یکی از جدیدترین مدل‌های کارت گرافیک این شرکت در دسته محصولات میان‌رده به حساب می‌آید. این کارت گرافیک که بر پایه معماری Ampere شرکت انویدیا طراحی شده از دو پردازنده گرافیکی RTX 3050 بهره می‌برد. ۸ گیگابایت حافظه GDDR6 با سرعت بالا از دیگر ویژگی‌های این کارت گرافیک محسوب می‌شوند. استفاده از دو پردازنده موازی باعث بهبود عملکرد و تقویت خروجی گرافیکی در این کارت گرافیک شده است. از ویژگی‌های مهم دیگر آن می‌توان به پشتیبانی از استانداردهای روز مانند DirectX 12, Vulkan و همچنین طراحی خنک‌کننده سه فنه شرکت ایسوس اشاره کرد. در مجموع این کارت گرافیک گزینه مناسبی برای کاربرانی است که به دنبال تجربه بازی و نمایش تصاویر با کیفیت بالا هستند.

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual Geforce RTX 3050 OC Edition

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual Geforce RTX 3060 OC Edition

کارت گرافیک Dual RTX 3060 OC Edition 12GB از محصولات پرچمدار سری RTX 3000 شرکت انویدیا و ساخت شرکت ایسوس محسوب می‌شود. این کارت گرافیک از معماری پیشرفته Ampere بهره می‌برد و دارای دو پردازنده گرافیکی RTX 3060 است که با اجرای موازی، عملکرد بالاتری را نسبت به مدل تک پردازنده‌ای فراهم می‌کنند. 12 گیگابایت حافظه GDDR6 با باس حافظه 192 بیتی از دیگر ویژگی‌های کلیدی این کارت گرافیک قدرتمند هستند. سیستم خنک‌کننده سه فنه و بهینه شرکت ایسوس با طراحی منحصر به فرد باعث می‌شود تا این کارت بتواند بدون دغدغه دما به اورکلاک شدن پایدار دست پیدا کند؛ بنابراین بدون شک Dual RTX 3060 OC یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیمرها و افرادی است که به دنبال تجربه بازی‌ها با کیفیت عالی هستند.

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual Geforce RTX 3060 OC Edition

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual RTX 4060 OC Edition

کارت گرافیک Dual RTX 4060 OC از شرکت ایسوس، جدیدترین کارت گرافیک از سری RTX 4000 این برند تایوانی است که برای گیمرهای حرفه‌ای و افرادی که به دنبال تجربه بازی و گرافیکی معرکه هستند، ساخته و طراحی شده است. این کارت گرافیک دوگانه از معماری پیشرفته Ampere پردازنده‌های RTX 4000 شرکت انویدیا استفاده می‌کند و شامل دو پردازنده یکسان است که عملکرد خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهند. مدل OC علاوه‌بر قابلیت اورکلاک بالایی که دارد، از 8 گیگابایت حافظه GDDR6 با سرعت بسیار زیاد بهره می‌برد. طراحی سه فنه خنک‌کننده شرکت ایسوس، علاوه بر کمک به خنک ماندن در شرایط تحت فشار، امکان دیدن زیبایی چراغ‌های RGB اطراف فن را نیز فراهم می‌کند. Dual RTX 4060 OC بدون شک یکی از برترین گزینه‌ها برای تجربه و داشتن بهترین عملکرد در بازی‌ها است.

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual RTX 4060 OC Edition

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual RTX 3060 Ti O8G V2

کارت گرافیک Dual RTX 3060 Ti O8G V2 یک مدل ارتقا یافته از کارت‌های گرافیک RTX 3060 Ti ساخته شرکت ایسوس است که ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار جذابی دارد. این کارت گرافیک از دو پردازنده گرافیکی مبتنی بر معماری Ampere شرکت انویدیا بهره می‌برد که باعث بهبود عملکرد در بازی‌ها و برنامه‌های سنگین می‌شود. همچنین این مدل دارای ۸ گیگابایت حافظه GDDR6 بسیار سریع می‌باشد که با پهنای باند حافظه ۲۵۶ بیتی همراه است. دو عدد فن بزرگ در طراحی این کارت گرافیک باعث خنک‌تر ماندن آن در زمان تحت فشار قرار گرفتن و در نتیجه اجرای ثابت و پایدارتری می‌شود. بنابراین Dual RTX 3060 Ti O8G V2 یک انتخاب عالی برای گیمرها و افرادی است که به دنبال تجربه بازی در سطح بالایی از کیفیت هستند.

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual RTX 3060 Ti O8G V2

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual RTX 4060 Ti O8G

کارت گرافیک Dual RTX 4060 Ti O8G از شرکت ایسوس یکی از تازه‌ترین محصولات این شرکت در زمینه کارت‌های گرافیک قدرتمند به‌شمار می‌رود که ویژگی‌ها و امکانات بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. قلب تپنده این محصول دوتایی، دو پردازنده گرافیکی مدرن و پیشرفته RTX 4060 Ti مبتنی بر معماری جدید Ampere شرکت انویدیا است که بازدهی شگفت‌انگیز و باورنکردنی در پردازش‌های گرافیکی و بازی‌ها دارد. علاوه بر آن، این مدل دارای 8 گیگابایت حافظه GDDR6 با سرعت 21 گیگابیت بر ثانیه است که اجرای روان و لذت‌بخش تصاویر سه بعدی را تضمین می‌کند. سیستم خنک‌کننده بهینه و طراحی منحصر به فرد این کارت هم از نقاط قوت آن به حساب می‌آید؛ بنابراین Dual RTX 4060 Ti O8G یک انتخاب فوق‌العاده برای طرفداران بازی‌های رایانه‌ای و کارهای گرافیکی به شمار می‌رود.

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual RTX 4060 Ti O8G

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF RTX 3060 Ti O8G

کارت گرافیک TUF-RTX3060TI-O8G Gaming از سری محصولات TUF Gaming شرکت ایسوس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طرفداران بازی‌های رایانه‌ای و کارهای گرافیکی محسوب می‌شود. این محصول از پردازنده قدرتمند RTX 3060 Ti با 8 گیگابایت حافظه GDDR6 با سرعت حیرت‌انگیز بهره می‌برد. طراحی منحصر به فرد بدنه و سیستم خنک‌کننده این کارت گرافیک، با الهام از طرح زره‌ها و تانک‌های جنگی، باعث مقاوم شدن بیش از پیش آن در برابر شرایط سخت و فشارهای بالای عملکردی شده است. از ویژگی‌های دیگر این مدل می‌توان به نورپردازی زیبای RGB داخلی، کیفیت ساخت بالا، ثبات بسیار خوب در اورکلاک و دمای مناسب اشاره کرد؛ بنابراین بدون شک TUF-RTX3060TI-O8G یک انتخاب عالی برای گیمرها به حساب می‌آید.

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF RTX 3060 Ti O8G

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF RTX 3060 O12G Gaming

کارت گرافیک TUF RTX 3060 O12G Gaming از سری محصولات بادوام و مقاوم TUF Gaming شرکت ایسوس، یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیمرها و علاقه‌مندان به تجربه بازی‌های کامپیوتری در سطح بالای کیفیت به‌شمار می‌رود. این محصول با بهره‌گیری از پردازنده نسل جدید RTX 3060 و مجهز بودن به 12 گیگابایت حافظه GDDR6، عملکردی فوق‌العاده و اجرایی شفاف و روان از بازی‌ها و برنامه‌های سنگین گرافیکی را ممکن می‌سازد. طراحی خاص و منحصر به فرد بدنه این محصول الهام گرفته از زره تانک‌های جنگی با خنک‌کننده بزرگ و موثر، پایداری و عمر طولانی‌تری را برای آن به ارمغان می‌آورد. بنابراین TUF RTX 3060 O12G Gaming بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای تجربه باکیفیت بازی‌های رایانه‌ای است.

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF RTX 3060 O12G Gaming

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF GeForce RTX 4060 Ti OC Edition

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF GeForce RTX 4060 Ti 8GB از جدیدترین و پیشرفته‌ترین کارت‌های گرافیک مبتنی بر معماری Lovelace انویدیا محسوب می‌شود. این کارت گرافیک از سری 4060 انویدیا است که برای گیمینگ در رزولوشن‌های 2K و 4K عالی عمل می‌کند. طراحی پایدار و بادوام مدل TUF گیمینگ ایسوس منجر به یک ساختار مستحکم و کارا برای این کارت گرفیک شده است. همچنین از دو فن بزرگ برای خنک سازی بهتر استفاده شده که حتی در بار کاری زیاد ال‌جی‌بی‌کیو افت دمای چندانی ندارد. مشخصات فنی کلیدی این کارت گرافیک شامل 8 گیگابایت حافظه GDDR6 با باس 256 بیتی، 68 SMs معادل 4364 Core CUDA و فرکانس بوست پایه از 2210 تا 2495 مگاهرتز است. در عین حال از فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند ری تریسینگ، ابررزولوشن DLSS 3 و انکودرهای سخت‌افزاری انویدیا، NVENC کمک می‌گیرد. در کل این کارت گرافیک قابلیت بالایی برای اجرای بازی‌های جدید در رزولوشن 2K و 4K دارد. مصرف انرژی و صدای تولیدی نیز مناسب و قابل قبول است. با توجه به قیمت مناسب آن نسبت به مدل‌های بالاتر RTX 4070 و RTX 4080، یک انتخاب عالی برای گیمرها با بودجه متوسط به‌شمار می‌رود.

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF GeForce RTX 4060 Ti OC Edition

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual GeForce RTX 4060 Ti OC Edition 16 GB

کارت گرافیک ایسوس Dual RTX 4060 Ti OC از جدیدترین کارت‌های گرافیک قدرتمند طراحی شده توسط ایسوس است که با بهره‌گیری از معماری جدید Lovelace انویدیا، عملکردی فوق‌العاده در اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین گرافیکی دارد. این کارت گرافیک از 16 گیگابایت حافظه GDDR6 بهره می‌برد که نسبت به نمونه 8 گیگابایتی آن، بازدهی بسیار بالاتری دارد. تعداد Coreهای CUDA در این GPU برابر با 4364 است که با استفاده از فناوری جدید Lovelace انویدیا، عملکردی معادل یا بهتر از RTX 3090 دارد. از ویژگی‌های بارز این کارت گرافیک می‌توان به بهره‌گیری از تکنولوژی Real-Time RayTracing اشاره کرد که نرخ فریم و کیفیت بازی‌ها را به شدت ارتقا می‌دهد. همچنین پشتیبانی از فناوری‌ DLSS‌‌‌‌‌‌3 و بهبود سیستم خنک‌کن نسبت به مدل‌های قدیمی مزایای دیگری هستند. در مجموع RTX 4060 Ti OC یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گیمینگ و کاربردهای گرافیکی حرفه‌ای در حال حاضر به‌شمار می‌رود که عملکردی بسیار قدرتمند دارد.

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual GeForce RTX 4060 Ti OC Edition 16 GB

کارت گرافیک ایسوس مدل ProArt GeForce RTX 4060 Ti OC Edition 16 GB

کارت گرافیک ایسوس مدل ProArt GeForce RTX 4060 Ti OC جدیدترین نسل از کارت‌های گرافیک حرفه‌ای ایسوس برای کاربران بخش خلاقیت و طراحی است. این محصول بر پایه معماری جدید Lovelace انویدیا طراحی شده‌ و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای برای اجرای نرم‌افزارهای سنگین مدل‌سازی، طراحی معماری، انیمیشن و رندر به ارمغان می‌آورد. مزیت اصلی این کارت گرافیک نسبت به مدل استاندارد RTX 4060، بهره‌مندی از 16 گیگابایت حافظه GDDR6 با سرعت حداکثر 21 گیگابیت بر ثانیه است که راندمان بسیار بالایی را برای پروژه‌های طراحی و خلاقیت رقم می‌زند. علاوه بر این، از تعداد Core بالاتر و فرکانس بوست 2100 مگاهرتز بهره می‌برد. از دیگر نکات قابل توجه در این کارت گرافیک می‌توان به بهره‌مندی از خروجی‌های متعدد تصویری با کیفیت بالا اشاره کرد که آن را به یک انتخاب ایده‌آل برای کاربران حرفه‌ای تبدیل کرده است. در کنار آن، سیستم خنک‌کننده بهینه‌شده و قابلیت Overclocking بالاتر، امکان بهره‌برداری حداکثری از این کارت گرافیک را فراهم می‌آورد.

کارت گرافیک ایسوس مدل ProArt GeForce RTX 4060 Ti OC Edition 16 GB

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual GeForce RTX 4070 12 GB

کارت گرافیک ایسوس Dual GeForce RTX 4070 12G GDDR6X از جدیدترین و پیشرفته‌ترین کارت‌های گرافیک بازار به شمار می‌رود که توانایی بالایی در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین گرافیکی دارد. این کارت گرافیک حاصل تلاش مهندسان ایسوس در طراحی یک غول گرافیکی بر مبنای جدیدترین معماری Lovelace انویدیا است. از ویژگی‌های بارز این کارت گرافیک می‌توان به بهره‌گیری از 12 گیگابایت حافظه GDDR6X بسیار سریع با باس 256 بیتی اشاره کرد. تعداد عددی هسته‌های شیدر و کورهای تنسور در این محصول به ترتیب 4622 و 144 بوده که نشان از توان محاسباتی بسیار بالای آن دارد. همچنین از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای همچون ری تریسینگ و ابررزولوشن DLSS بهره می‌برد. در کنار طراحی ایده‌آل، سیستم خنک‌کننده و قابلیت اورکلاک بالا، RTX 4070 را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیمینگ روی مانیتورهای 2K و 4K تبدیل کرده است. با توجه به سطح قیمت آن نسبت به مدل‌های گران‌قیمت‌تر 4080 و 4090، یک انتخاب عالی برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای به شمار می‌رود.

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual GeForce RTX 4070 12 GB

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF Gaming GeForce RTX 4070 12 GB

کارت گرافیک ایسوس TUF Gaming RTX 4070 OC Edition یکی از قدرتمندترین کارت های گرافیک بازار برای گیمینگ و کاربردهای گرافیکی سنگین محسوب می‌شود. این کارت گرافیک مبتنی بر جدیدترین معماری Lovelace انویدیا ساخته شده و از 12 گیگابایت حافظه GDDR6X بهره می‌برد. ویژگی بارز این کارت گرافیک، طراحی پایدار و مقاوم TUF Gaming آن است که عمر بالا و دوام بیشتری را تضمین می‌کند. سیستم خنک کننده بزرگ و دو فن مجهز به فناوری Anti-leak bearing نیز برای انتقال حرارت و جلوگیری از ترکیدگی به کار گرفته شده‌اند. از لحاظ مشخصات فنی، تعداد 4622 هسته CUDA، 144 تنسور کور و فرکانس بوست 2600 مگاهرتز از ویژگی‌های عمده این کارت گرافیک هستند. همچنین پشتیبانی کامل از فناوری‌های ری تریسینگ، DLSS 3 و تکنولوژی های جدید انویدیا از دیگر نقاط قوت RTX 4070 محسوب می‌شوند. در مجموع، این محصول یک انتخاب ایده آل با ترکیبی از عملکرد بالا، طراحی مقاوم و قیمت مناسب برای گیمرها و افرادی که به دنبال یک کارت گرافیک High-End هستند، به حساب می‌آید.

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual GeForce RTX 4070 12 GB

کارت گرافیک ایسوس مدل ProArt GeForce RTX 4070 Ti OC Edition 12 GB

کارت گرافیک ایسوس مدل ProArt RTX 4070 Ti OC یکی از پرقدرت‌ترین کارت‌های گرافیک مبتنی بر معماری نوین Lovelace انویدیاست که برای کاربردهای حرفه‌ای گرافیک و خلاقیت طراحی شده است. این کارت گرافیک از سری ProArt ایسوس است که به طور خاص برای نیاز کاربرانی نظیر طراحان گرافیکی، سازندگان محتوا، انیماتورها و غیره در نظر گرفته شده است. ویژگی منحصربه‌فرد این مدل، تجهیز شدن به 12 گیگابایت حافظه سریع GDDR6X است که بازدهی فوق‌العاده‌ای در کار با برنامه‌های سنگین نرم‌افزاری از خود نشان می‌دهد. همچنین 5632 هسته CUDA و 176 تنسور کور بستر قدرتمندی را برای اجرای همزمان هزاران نخ پردازش و رندر با کیفیت فراهم می‌آورند. از دیگر ویژگی‌های این کارت گرافیک می‌توان به پشتیبانی عالی از نمایشگرهای 8K، فناوری‌های پیشرفته مانند ری تریسینگ و DLSS 3 و قابلیت اورکلاک بالا اشاره کرد. در مجموع یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد حرفه‌ای صنایع خلاق محسوب می‌شود.

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual GeForce RTX 4070 12 GB

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF Gaming RTX 4070 Ti O12G

کارت گرافیک TUF Gaming RTX 4070 Ti از جدیدترین و پرقدرت‌ترین کارت‌های گرافیک گیمینگ ایسوس است که بر پایه‌ی معماری نوین Lovelace انویدیا و با هدف ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی بازی برای گیمرها طراحی و ساخته شده است. این کارت گرافیک ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی GDDR6X دارد که نسل جدیدتر و سریع‌تر حافظه‌های گرافیکی محسوب می‌شود و بازدهی بسیار بالایی را فراهم می‌کند. تعداد ۵۶۳۲ هسته CUDA و ۱۷۶ تنسور کور قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای را برای اجرای بازی‌ها در رزولوشن‌ها و فریم‌ریت‌های بسیار بالا در اختیار کاربر قرار می‌دهد. طراحی منحصربه‌فرد TUF Gaming با مکانیزم‌های هوشمند خنک‌کننده و قطعات مرغوب، عمر و دوام بالایی را برای این کارت گرافیک تضمین می‌کند. همچنین از فناوری ری تریسینگِ انویدیا و Deep Learning Super Sampling (DLSS) پشتیبانی می‌کند. در مجموع یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گیمرهای حرفه‌ای به حساب می‌آید.

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual GeForce RTX 4070 12 GB

کارت گرافیک ایسوس مدل ROG Strix GeForce RTX 4070 Ti 12 GB

کارت گرافیک ROG Strix RTX 4070 Ti OC آخرین نمونه از کارت‌های گرافیک باکیفیت سری ROG ایسوس است که با هدف تحویل بهترین عملکرد برای گیمینگ و کاربردهای گرافیکی ساخته شده است. این محصول دارای 12 گیگابایت حافظه GDDR6X با سرعت بسیار بالا است که اجرای روان بازی‌ها در رزولوشن 4K را با کیفیتی فوق‌العاده ممکن می‌سازد. تعداد 5632 هسته CUDA و 176 تنسور کور قدرت محاسباتی این کارت گرافیک را به اوج می‌رسانند. طراحی منحصربه‌فرد ROG و سیستم خنک‌کن سه‌فنه‌ی بهینه‌شده، ضمن دفع گرمای اضافی، اجازه اورکلاک بیشتر و در نتیجه کسب عملکرد بالاتری را می‌دهد. همچنین پشتیبانی کامل از تکنولوژی‌های مدرنی همچون ری تریسینگ و DLSS از دیگر ویژگی‌های ارزشمند این محصول به حساب می‌آیند. در مجموع، یک انتخاب عالی برای سخت‌افزار قدرتمند گیمینگ و گرافیک است.

کارت گرافیک ایسوس مدل ROG Strix GeForce RTX 4070 Ti 12 GB

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF Gaming GeForce RTX 4080 16 GB

کارت گرافیک ایسوس TUF Gaming GeForce RTX 4080 یکی از بهترین کارت‌های گرافیک میان‌رده بازار است که از GPU پرقدرت Ada Lovelace انویدیا بهره می‌برد. این کارت گرافیک دارای 16 گیگابایت حافظه GDDR6X بوده و از bus حافظه 256 bit پشتیبانی می‌کند. طراحی صنعتی و ساختار محکم این کارت گرافیک باعث شده تا بتواند دمای مناسبی را حتی تحت لود بالا حفظ کند. سیستم خنک‌کنندگی بهینه‌شده و دو فن بزرگ باعث می‌شود تا دمای این کارت گرافیک در محدوده 60-75 درجه سانتیگراد تحت بازی‌ها و نرم‌افزارهای سنگین باقی بماند. عملکرد این کارت گرافیک در بازی‌ها و نرم‌افزارهای طراحی سه بعدی فوق‌العاده است. شما می‌توانید بازی‌هایی مثل Cyberpunk 2077 را با رزولوشن 4K و تنظیمات گرافیکی Ultra به راحتی و با نرخ فریم بالا اجرا کنید. در کل این کارت گرافیک گزینه بسیار خوبی برای گیمرها و طراحان سه بعدی است که می‌خواهند عملکردی فوق‌العاده در قیمتی مناسب داشته باشند.

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF Gaming GeForce RTX 4080 16 GB

کارت گرافیک ایسوس مدل ROG Strix GeForce RTX 4080 16 GB OC Edition

کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 4080 OC Edition از سری محصولات بالارده و بسیار قدرتمند شرکت ایسوس است که برای گیمرها و طراحان حرفه‌ای سه بعدی طراحی شده است. این کارت گرافیک مجهز به پردازنده گرافیکی NVIDIA Ada Lovelace بسیار قوی بوده و 16 گیگابایت حافظه GDDR6X دارد که با سرعت 22.5 گیگابیت بر ثانیه کار می‌کند. سیستم خنک‌کنندگی پیشرفته و 3 فن دوار بزرگ باعث شده تا این کارت گرافیک بتواند به طور پایدار در دماهای پایینی کار کند. عملکرد این کارت گرافیک در بازی‌ها و نرم‌افزارهای سنگین بسیار عالی است. شما می‌توانید آخرین و جدیدترین بازی‌ها را با بالاترین تنظیمات گرافیکی و رزولوشن 4K بدون هیچ مشکلی اجرا کنید. همچنین این کارت گرافیک برای انجام کارهای سنگین مدل‌سازی، رندرینگ، واقعیت مجازی و هوش مصنوعی بسیار مناسب است. به طور کلی ROG Strix GeForce RTX 4080 یک کارت گرافیک بسیار قدرتمند و شگفت‌انگیز است که عملکردی فراتر از انتظار را به ارمغان می‌آورد. این کارت گرافیک انتخابی عالی برای حرفه‌ای‌ها به شمار می‌رود.

کارت گرافیک ایسوس مدل ROG Strix GeForce RTX 4080 16 GB OC Edition

کارت گرافیک ایسوس مدل ROG Strix RTX 4080 O16G

کارت گرافیک ROG STRIX RTX 4080 O16G – White Edition یکی از زیباترین و قدرتمندترین کارت های گرافیک بازار است که توسط شرکت ایسوس تولید شده است. این کارت گرافیک از طراحی ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی با رنگ سفید و RGBهای چشم نواز بهره می‌برد. ال‌ای‌دی های RGB موجود قابل سفارشی سازی بوده و می‌توان آن‌ها را بر اساس سلیقه شخصی تنظیم کرد. علاوه بر ظاهر زیبا، این کارت گرافیک از لحاظ فنی نیز بسیار قدرتمند است. استفاده از پردازنده گرافیکی NVIDIA Ada Lovelace و 16 گیگابایت حافظه GDDR6X باعث شده تا عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازی‌ها و نرم افزارهای سنگین داشته باشد. سیستم خنک کنندگی بهینه شده و استفاده از 3 فن دوار بزرگ اطمینان می‌دهد که این کارت گرافیک همواره در دمای مطلوبی به کار خود ادامه می‌دهد. در مجموع ROG STRIX RTX 4080 O16G – White Edition انتخابی ایده آل برای گیمرها و علاقه‌مندان به سیستم های قدرتمند و زیباست.

کارت گرافیک ایسوس مدل ROG Strix RTX 4080 O16G

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF Gaming GeForce RTX 4090 24 GB

کارت گرافیک TUF Gaming GeForce RTX 4090 یکی از قدرتمندترین کارت های گرافیک تولید شده توسط شرکت ایسوس است که برای گیمرها و طراحان حرفه ای سه بعدی طراحی شده است. این محصول مجهز به پردازنده گرافیکی NVIDIA Ada Lovelace بسیار قوی بوده و از 24 گیگابایت حافظه GDDR6X با سرعت فوق العاده 21 گیگابیت بر ثانیه بهره می‌برد. سرعت بسیار بالای حافظه باعث شده تا این کارت بتواند بهترین عملکرد را در اجرای بازی های سنگین و انجام کارهای طراحی سه بعدی ارائه دهد. سیستم خنک کنندگی بهینه شده و استفاده از 3 فن دوار بزرگ با طراحی منحصربه‌فرد باعث می‌شود تا این کارت گرافیک بتواند به طور مداوم در دمای پایینی کار کند. به طور کلی TUF Gaming RTX 4090 یک کارت گرافیک فوق العاده قدرتمند است که بالاترین عملکرد ممکن را برای گیمرها و طراحان حرفه‌ای فراهم می‌کند. این کارت گرافیک یک غول سرعت به حساب می‌آید.

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF Gaming GeForce RTX 4090 24 GB

کارت گرافیک ایسوس مدل ROG Strix RTX 4090 O24G

کارت گرافیک ROG STRIX RTX4090 O24G از سری محصولات بسیار پرقدرت و حرفه‌ای ROG ساخت شرکت ایسوس است که برای رفع نیاز گیمرها و طراحان سه بعدی در بالاترین سطح تولید شده است. این کارت گرافیک با 24 گیگابایت حافظه GDDR6X با سرعت فوق العاده 21 گیگابیت بر ثانیه، بالاترین سطح عملکرد را در اجرای بازی های سنگین و انجام پروژه‌های طراحی سه بعدی فراهم می‌کند. پردازنده گرافیکی NVIDIA Ada Lovelace موجود در این کارت، آن را به یک غول سرعت تبدیل کرده است. سیستم خنک کننده منحصر به فرد و استفاده از 3 فن دوار بزرگ ROG باعث می‌شود تا این کارت گرافیک دمای بسیار پایینی داشته باشد. ال ای دی های RGB متعدد هم باعث زیبایی منحصربه‌فرد این محصول شده‌اند. در مجموع ROG STRIX RTX4090 O24G یک کارت گرافیک بی‌نظیر و فوق‌العاده قدرتمند است که سرعت و قدرت خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد. این کارت گرافیک رویایی‌ترین انتخاب برای حرفه‌ای‌ها به حساب می‌آید.

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF Gaming GeForce RTX 4090 24 GB

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین کارت‌های گرافیک برند تایوانی ایسوس را به شما معرفی کنیم. امید است که این مقاله توانسته باشد برای شما مفید واقع شود و شما را در امر خرید کارت گرافیک ایسوس راهنمایی کرده باشد. شما می‌توانید هر کدام از کارت گرافیک های ذکر شده در این مقاله را با مراجعه به سایت پلازا و با قیمت مناسب و گارانتی خریداری کنید.

پرسش‌های متداول کاربران

آیا کارت گرافیک های ایسوس مناسب تجربه بازی هستند؟

بستگی به مدل مدنظرتان دارد. درواقع ایسوس برای کاربری‌های مختلف، کارت گرافیکی تولید می‌کند که گیمینگ یکی از این نوع کاربری‌ها محسوب می‌شود. در حال حاضر می‌توان به کارت‌های گرافیکی در میان محصولات ایسوس اشاره کرد؛ مانند سری Strix RTX 4000 که تمامی آن‌ها از سخت افزار و توان پردازشی بسیار قدرتمندی برخوردارند و می‌توانند گزینه مناسبی برای گیمرها محسوب شوند.

منظور از عبارت OC در برخی از محصولات ایسوس چیست؟

OC به معنای اورکلاک است و به بالاتر بودن فرکانس پردازنده نسبت به حالت عادی اشاره می‌کند. کارت های گرافیکی ایسوس که در نامشان از OC نیز استفاده شده باشد نسبت به مدل‌های معمولی موجود در بازار با فرکانس بالاتری کار می‌کنند و توان پردازشی به مراتب بالاتری دارند.

یاشار فتحعلی زاده

از سال ۸۹ این افتخار نصیب من شده تا در رسانه‌های مختلف حوزه فناوری و سرگرمی برای پارسی‌زبانان قلم بزنم و دانش روز دنیا رو به زبان ساده، اما با جزئیات کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار بدم. حال، در پلازا دیجیتال کنار شما عزیزان هستم تا کمک کنم تجربه‌ای ایده‌آل از خرید اقلام دیجیتال داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *