تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1403 |
زمان مطالعه: 11 دقیقه

شرکت‌های زیادی اقدام به تولید ماوس‌های گیمینگ کرده‌اند که در میان آن‌ها، انتخاب یک محصول کار سختی نخواهد بود، چرا که ما کار را برای شما آسان‌تر کرده‌ایم. ما بهترین موس گیمینگ تا 3 میلیون را به شما معرفی کردیم.

بهترین موس گیمینگ تا 3 میلیون تومان

در صورتی که قصد دارید بهترین ماوس گیمینگ تا 3 میلیون تومان را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید. ما در این مقاله تعدادی از بهترین ماوس‌های گیمینگ را تا بازه قیمت 3 میلیون تومان به شما معرفی خواهیم کرد که امکان خرید آن‌ها از فروشگاه پلازا دیجیتال فراهم است؛ با ما همراه باشید.

ماوس گیمینگ لاجیتک مدل G502 HERO

بهترین ماوس گیمینگ تا 3 میلیون تومان | ماوس گیمینگ لاجیتک مدل G502 HERO

ماوس گیمینگ لاجیتک مدل G502 HERO یک گزینه مناسب در لیست موس گیمینگ تا 3 میلیون است. این ماوس با ظاهر جذاب خود، طراحی ارگونومیک و ویژگی‌های برجسته‌ای که دارد، توانسته است جایگاه خوبی در بازار به دست آورد. وزن مناسب آن باعث می‌شود که استفاده از آن راحت و ساده باشد، همچنین نورپردازی RGB و دکمه‌های قابل تنظیم از دیگر ویژگی‌های مهم آن هستند. با دقت حسگر بالا و طول کابل مناسب، این ماوس مناسب برای تجربه‌ی بازی حرفه‌ای است.

ماوس گیمینگ ریزر مدل RAZER BASILISK X HYPERSPEED

بهترین ماوس گیمینگ تا 3 میلیون تومان | ماوس گیمینگ ریزر مدل RAZER BASILISK X HYPERSPEED

ماوس گیمینگ ریزر مدل RAZER BASILISK X HYPERSPEED یکی دیگر از بهترین موس گیمینگ تا 3 میلیون تومان است که می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. این ماوس بی‌سیم با طراحی زیبا و جذاب، همراه با عملکرد برتر، توانسته است توجه بسیاری از کاربران را جلب کند. علاوه بر این، امکان اتصال بی‌سیم و سرعت بالا در اجرای دستورات از ویژگی‌های بارز آن است. وزن مناسب این ماوس و منبع تغذیه قوی آن از مزایای دیگر آن محسوب می‌شود، که به کاربران امکان استفاده راحت و بادوام را می‌دهد.

منبع تغذیه این ماوس از باتری لیتیوم یون است که قابلیت دوام بالا را دارد. با حداکثر دقت حسگر 16000dpi، این ماوس قدرتمند و دقیق است و برای استفاده با دست راست مناسب است. با توجه به توانایی و سابقه‌ی کمپانی ریزر در طراحی و تولید محصولات گیمینگ، این ماوس می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای گیمرها باشد.

ماوس گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming M4 Air

بهترین ماوس گیمینگ تا 3 میلیون تومان | ماوس گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming M4 Air

ماوس گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming M4 Air یکی از بهترین و قدرتمندترین موس گیمینگ تا 3 میلیون است. این ماوس دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی است که کاربران را به خود جلب می‌کند. طراحی بدنه آن به‌گونه‌ای است که تعریق دستان کاربران را کاهش داده و احساس راحتی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. غلتک موجود در قسمت بالای ماوس، باعث افزایش عمر مفید آن می‌شود.

وزن منحصر به فرد این ماوس که تنها 47 گرم است، امکان استفاده راحت و آسان را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. حسگر با دقت بالا و بیشترین میزان دقت 16000 نقطه بر اینچ، تجربه‌ی بهتری را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین با 6 کلید مخصوص، کاربران می‌توانند دستورهای مختلف را به راحتی اجرا کنند.

راحتی کلیک کردن‌های متوالی و مقاومت بالا در برابر فشارهای مکرر، از دیگر ویژگی‌های مهم این ماوس است. این ماوس را می‌توانید با بهترین قیمت از فروشگاه پلازا دیجیتال تهیه کنید.

ماوس بی سیم ریزر مدل DeathAdder V2 X HyperSpeed

ماوس بی سیم ریزر مدل DeathAdder V2 X HyperSpeed بهترین موس گیمینگ تا 3 میلیون تومان

ماوس بی‌سیم ریزر مدل DeathAdder V2 X HyperSpeed ابعادی به اندازه 127.0 در 70.1 در 42.7 میلی‌متر دارد و وزن آن بین 86 تا 103 گرم است، که وابسته به باتری می‌باشد. این ماوس دارای گارانتی اصلی 12 ماهه از شرکت ایستا-پانا-تخت جمشید است و در رنگ مشکی عرضه می‌شود. با توجه به کاربری گیمینگ، نورپردازی موس موجود نیست و طراحی آن ارگونومیک است.

این ماوس از طریق یک دانگل USB بدون سیم به دستگاه متصل می‌شود و با باتری لیتیوم یونی تامین انرژی می‌شود. قابل استفاده برای دست راست است و دارای حداکثر دقت حسگر 14000 DPI و بیش از 3200 محدوده دقت حسگر است. همچنین این ماوس دارای 7 عدد کلید است.

جمع بندی

ما در این مقاله تعدادی از بهترین موس گیمینگ تا 3 میلیون را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید در میان آن‌ها، بهترین مدل‌ها را انتخاب کرده و خریداری کنید. شما می‌توانید بهترین ماوس‌های گیمینگ را از فروشگاه پلازا دیجیتال تهیه کنید.

سوالات متداول

موس گیمینگ تا 3 میلیون از RGB برخوردار است؟

یکی از ویژگی‌های مهم ماوس‌های گیمینگ را باید نورپردازی RGB آن دانست که تاثیر زیادی روی زیبایی و جلب نظر خریداران خواهد داشت.

موس گیمینگ تا 3 میلیون سرعت خوبی در اجرای فرمان ها دارد؟

بله؛ کاربران می‌توانند به لطف ماوس‌های گیمینگ از سرعت بالایی در اجرای دستورها بهره‌مند شوند.

مهسا فتحی منش

مهسا فتحی منش

از سال 97 در حوزه تولید محتوا در سایت‌های مختلف، فعالیت‌های فراوانی در تولید محتوای کاربرپسند و نگارش مطالب روز انجام داده‌ام. در این مدت توانسته‌ام با تفکر نوین و ایده‌های خلاقانه، توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کنم. در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای پلازا دیجیتال، امیدوارم با همکاری و تعامل با شما عزیزان، به پیشرفت‌های جدیدی در حوزه تکنولوژی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *