تاریخ انتشار: 28 بهمن 1401 |
زمان مطالعه: 7 دقیقه

شرکت سازگار ارقام یکی از شرکت‌های صاحب‌نام ارائه دهنده خدمات گارانتی در ایران است که طیف وسیعی از مدل‌ها و برندهای محصولات الکترونیک را پشتیبانی می‌کند. شرکت سازگار پس از تاسیس در سال ۱۳۶۹، خدمات سراسری خود را با استفاده از نیروهای متخصص در حوزه IT آغاز کرد. در طول این مدت، سازگار همواره کوشیده است تا با بهره‌گیری از تجربه خود در زمینه ارائه خدمات گارانتی، کیفیت خدمت‌رسانی خود را افزایش دهد. همین تلاش مداوم باعث شده است پس از ۳۲ سال، شرکت گارانتی سازگار ارقام یکی از مطرح‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌ها در این حوزه باشد.

چرا گارانتی سازگار؟

گارانتی سازگار علاوه بر شعبه مرکزی واقع در تهران، اقدام به افتتاح شعبه در پنج شهر شیراز، تبریز، اصفهان، مشهد و اهواز نیز کرده است تا بتواند خدمات خود را با راحتی بیشتری در اختیار مشتریان قرار دهد. با پیاده‌سازی این سیستم، مشتریان در هر نقطه از کشور می‌توانند با مراجعه حضوری به یکی از این شعب و یا ارسال دستگاه خود به آن‌ها، از خدمات گارانتی بهرمند شوند. مزیت دیگر گارانتی سازگار، پشتیبانی از برندهای مختلف است. این برندها شامل تولید کنندگان محصولات مختلفی مثل موبایل، نوت بوک، تبلت، مودم و کارت گرافیک هستند که لیست آن‌ها را در ادامه ذکر می‌کنیم:

  • مودم: Tplink
  • حافظه: Apacer
  • موبایل: Lenovo
  • درایو نوری: LiteOn
  • سیستم‌های سرور: HP
  • تبلت: Lenovo – Asus
  • مادربرد: Elitegroup – Asrock
  • کارت گرافیک: XFX – Elitegroup
  • مینی کامپیوتر: Shuttle XPC – ECS LIVA
  • کامپیوترهای All in One: Lenovo – Asus
  • هارددیسک: Western Digital – Seagate
  • نوت بوک: Lenovo – Acer – Asus – HP – Dell – Apple

شرکت سازگار ارقام با کسب نمایندگی رسمی شرکت‌های فوق توانسته است برندها و محصولات متنوعی را تحت پوشش خدمات گارانتی خود قرار دهد، این موضوع باعث شده است علاوه بر مشتریان عادی، بسیاری از سازمان‌ها و ادارات دولتی نیز این شرکت را برای دریافت خدمات گارانتی انتخاب کنند. سازگار ارقام در کنار پشتیبانی از برندهای ذکر شده، طرح گارانتی طلایی را برای موبایل‌های انرجایزر نیز معرفی کرده است. در این طرح چنانچه موبایل انرجایزر خریداری شده توسط مشتری، تا ۶ ماه پس از خرید دچار مشکل سخت‌افزاری شود، مشتری می‌تواند برای تعویض آن اقدام کند.

چرا گارانتی سازگار؟

خدمات متفاوت و مزیت‌های گارانتی سازگار ارقام

شرکت سازگار همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات بهتر، تجربه لذت‌بخشی از گارانتی را برای مشتریان خود فراهم کند، در همین راستا، این مجموعه خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

در اختیار گذاشتن دستگاه امانی

برای بسیاری از ما، عدم دسترسی به لپتاپ یا گوشی به معنی عقب افتادن از برنامه‌های تحصیلی یا کاری است. از آنجایی که این مشکلات در برخی موارد واقعا دردسرساز هستند و حتی می‌توانند موجب وارد آمدن خسارت‌های مالی شوند، شرکت سازگار امکانی را فراهم کرده است که در طول مدت انجام خدمات گارانتی، یک دستگاه به صورت امانت در اختیار مشتری قرار گیرد. استفاده از دستگاه امانی گارانتی سازگار شرایط پیچیده‌ای ندارد و فقط کافیست در هنگام تحویل کالای خود برای استفاده از خدمات گارانتی سازگار، نیاز خود به دستگاه امانی را اعلام کنید.

امکان تمدید گارانتی

شما می‌توانید در صورت نیاز، برای افزایش و یا تمدید گارانتی دستگاه خود اقدام کنید. تمدید گارانتی سازگار پس از بررسی وضعیت سلامتی، ارزش و مدل کالا انجام شده و در صورت موافقت مشتری با نرخ اعلامی، کارت گارانتی جدید برای آن صادر می‌شود.

پشتیبانی پس از اتمام گارانتی

شرکت سازگار برای راحتی هرچه بیشتر مشتریان، پس از اتمام زمان گارانتی نیز خود را موظف به ارائه پشتیبانی و تامین قطعه می‌داند. این موضوع برای موبایل و تبلت تا یک سال و برای لپتاپ و نوت بوک تا دو سال در نظر گرفته شده است. بدیهی است ارائه این خدمات به موجود بودن قطعات و البته موافقت مشتری با هزینه‌های اعلام شده بستگی دارد.

اتمام گارانتی

مرکز تخصصی پاسخگویی

مشتریان می‌توانند در صورت نیاز با واحد پشتیبانی مرکزی گارانتی سازگار تماس بگیرند و از راهنمایی‌های تیم متخصص این واحد استفاده کنند. این امکان به خصوص برای مشتریانی که شهر محل سکونت آن‌ها شعبه گارانتی سازگار ندارد، بسیار کارآمد است.

امکان سفارش قطعه

شرکت سازگار ارقام بخشی را در سایت خود راه‌اندازی کرده است تا مشتریانی که بازه زمانی گارانتی آنها تمام شده است ولی به تعویض قطعه نیازمند هستند، بتوانند درخواست خود را ثبت کنند. این امکان به مشتریان کمک می‌کند در طی مدت کوتاه و بدون نیاز به رفت‌و‌آمد، به قطعه مورد نظر دسترسی داشته باشند.

تعهدات شرکت سازگار در جریان فرآیند خدمات گارانتی

شرکت سازگار ارقام تعهداتی را برای خود تعریف نموده است که در جریان فرآیند گارانتی به آن‌ها عمل می‌کند. از جمله این تعهدات می‌توان موارد زیر را نام برد:

جبران دیرکرد در تامین قطعات

برخی از دستگاه‌ها برای انجام تعمیرات نیازمند تعویض قطعه هستند. در چنین مواردی چنانچه شرکت سازگار طی ۳۰ روز کاری نتواند قطعه مورد نظر را تامین کند، میزان مازاد بر این مدت را به مدت زمان گارانتی دستگاه اضافه می‌کند.

تعویض در صورت تکرار یک عیب مشخص

چنانچه مشکلی که استفاده از خدمت گارانتی به منظور رفع آن صورت گرفته، پس از دوبار مراجعه مجدد همچنان پابرجا باشد، شرکت سازگار وظیفه خود می‌داند که دستگاه مورد نظر را با یک دستگاه سالم از همان مدل تعویض و یا با دریافت مابع‌التفاوت، با مدل بالاتر جایگزین کند. در صورت توافق مشتری امکان بازپرداخت هزینه بر اساس فاکتور نیز وجود دارد.

جبران آسیب دیدگی‌هایی که در جریان گارانتی اتفاق می‌افتد

اگر دستگاهی که برای تعمیر یا استفاده از خدمات گارانتی به نمایندگی‌های سازگار تحویل شده، در طول این مدت دچار آسیب یا خسارت شود، سازگار موظف است بدون دریافت هیچگونه هزینه‌ای قطعه را تعویض کند. در صورت موجود نبودن قطعه نیز، خود دستگاه برای مشتری تعویض خواهد شد.

شرایط گارانتی سازگار به چه صورت است؟

با وجود خدمات گسترده سازگار ارقام، گارانتی محصولات الکترونیک محدودیت‌هایی هم دارد که باید به آن‌ها توجه داشت. این محدودیت‌ها در تمام شرکت‌های گارانتی وجود دارند و عدم توجه به آن‌ها می‌تواند دستگاه شما را از پوشش خدمات گارانتی خارج کند. در ادامه به بررسی قوانین و شرایط گارانتی سازگار ارقام می‌پردازیم.

شرایط گارانتی سازگار به چه صورت است؟

مدت زمان گارانتی سازگار

مدت زمان گارانتی محصولاتی که شرکت سازگار ارقام آن‌ها را پشتیبانی می‌کند، روی کارت گارانتی درج شده است. این بازه زمانی برای دستگاه‌ها و قطعات مختلف، متفاوت است و پیش از اقدام برای استفاده از خدمات گارانتی باید به آن توجه کرد.

استفاده از کارت گرافیک برای ماینینگ

دقت داشته باشید که استفاده از کارت‌های گرافیک سری گیمینگ برای استخراج ارزهای دیجیتال، موجب ابطال گارانتی آن‌ها می‌شود.

شرایط گارانتی مادام‌العمر

برخی محصولات دارای گارانتی مادام‌العمر هستند، اما این به معنی گارانتی همیشگی آن‌ها نیست، بلکه لازمه استفاده از این نوع خدمات گارانتی، آن است که تولید این محصولات متوقف نشده باشد. توقف تولید یک دستگاه یا قطعه به معنی پایان یافتن گارانتی مادام‌العمر خواهد بود.

دیگر فعالیت‌ها و سرویس‌های شرکت سازگار ارقام

شرکت سازگار علاوه بر ارائه خدمات گارانتی، در حوزه بازیابی اطلاعات نیز به مشتریان خود خدمت می‌رساند. مشتریان می‌توانند برای ریکاوری هارد، انواع حافظه‌های SSD، فلش، حافظه موبایل و تبلت، از شرکت سازگار ارقام خدمات دریافت کنند.

کلام آخر

سازگار ارقام یکی از مطرح‌ترین و خوش‌سابقه‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات گارانتی در ایران است. سازگار ارقام با بهره‌گیری از بیش از سه دهه تجربه، اکنون بیش از هر زمان دیگری به دنبال ارائه خدمات بهتر و جلب نظر مشتریان خود است. این شرکت با دارا بودن نمایندگی رسمی برندهای مختلف تولید کننده دستگاه‌های الکترونیکی، سالانه به هزاران نفر از مشتریان این برندها، خدمات گارانتی ارائه می‌کند. در راستای رضایت هرچه بیشتر مشتریان، سازگار ارقام ویژگی‌های متفاوت و تعهدات مختلفی را برای فعالیت خود تعریف نموده است تا همچنان شایستگی حضور در لیست بهترین شرکت‌های خدمات گارانتی را داشته باشد.

پلازا دیجیتال

پلازا دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *